Στις αρχές της εβδομάδας έγινε γνωστό ότι η McLaren αποφάσισε να μην συνεχίσει τη συνεργασία της με την Honda, για να δοκιμάσει την τύχη της με τα power units της Renault. Η γαλλική εταιρία είχε καταστήσει σαφές ότι για να γίνει αυτό, θα έπρεπε να αποδεσμευτεί από μια άλλη ομάδα, καθώς δεν είχε την δυνατότητα να προμηθεύσει σε τέσσερις ομάδες τα υβριδικά σύνολα της.

Έτσι, αυτή που “θυσιάστηκε” ήταν Toro Rosso, και από το 2018 και μέχρι το 2020 θα τρέχει τα υβριδικά σύνολα της ιαπωνικής εταιρίας. Και ενώ οι προετοιμασίες για το αυτοκίνητο του επόμενου έτους είναι ήδη σε εξέλιξη, η απόφαση για την αλλαγή του προμηθευτή κινητήρων ήρθε τουλάχιστον νωρίτερα από όταν η Toro Rosso συμφώνησε για τη μετάβαση από τη Renault στη Ferrari τον Δεκέμβριο του 2015, για το 2016. Η Honda γίνεται ο τρίτος διαφορετικός προμηθευτής κινητήρων για την μικρή ιταλική ομάδα, τα τελευταία τρία χρόνια.