Στις αρχές της εβδομάδας έγινε γνωστό ότι η McLaren αποφάσισε να μην συνεχίσει τη συνεργασία της με την Honda, για να δοκιμάσει την τύχη της με τα power units της Renault. Η γαλλική εταιρία είχε καταστήσει σαφές ότι για να γίνει αυτό, θα έπρεπε να αποδεσμευτεί από μια άλλη ομάδα, καθώς δεν είχε την δυνατότητα να προμηθεύσει σε τέσσερις ομάδες τα υβριδικά σύνολα της.

Έτσι, αυτή που “θυσιάστηκε” ήταν Toro Rosso, και από το 2018 και μέχρι το 2020 θα τρέχει τα υβριδικά σύνολα της ιαπωνικής εταιρίας. Και ενώ οι προετοιμασίες για το αυτοκίνητο του επόμενου έτους είναι ήδη σε εξέλιξη, η απόφαση για την αλλαγή του προμηθευτή κινητήρων ήρθε τουλάχιστον νωρίτερα από όταν η Toro Rosso συμφώνησε για τη μετάβαση από τη Renault στη Ferrari τον Δεκέμβριο του 2015, για το 2016. Η Honda γίνεται ο τρίτος διαφορετικός προμηθευτής κινητήρων για την μικρή ιταλική ομάδα, τα τελευταία τρία χρόνια.

  • Γιάννης

    Και επίσης, τέλος η συνεργασία RBR – Renault από το 2019! Δεν το έχουν γράψει ακόμα εδώ, το γράφω πρώτος εγώ. :P

    Καταλάβατε τί σημαίνει αυτό; Ότι ΚΑΙ η RBR θα υπογράψει με τη Honda, γιατί δε φαντάζομαι να τους δώσουν κινητήρα από τη Mercedes ή τη Ferrari…

    Και η μεγαλύτερη τιμωρία του χαρτογιακά (και δυστυχώς, και της ομάδας) θα είναι να βλέπει την πλάτη της RBR που θα φοράει κινητήρα Honda…

    • Mitsos Ribopaido

      Μόλις τ διάβασα και γω… Θα είναι τρελά και κορδέλα γιανναρε

    • στο ίδιο λεπτό που έγραψες το σχόλιο σου, ανέβηκε και το ανάλογο άρθρο
      https://www.autoblog.gr/2017/09/14/h-red-bull-me-kinhthres-honda-to-2019/

    • Γιάννης

      Δεν ήταν βρε “μομφή” για εσάς, αλίμονο! :o))

    • Thanos

      Οσο ειναι ο Boullier στην Μακλαρεν δεν νομιζω να ορθοποδήσει η ομαδα. Και μοτερ ιδιο με της Μερσεντες, με τις ρυθμισεις της πρωτης ομαδας κιολας παλι δεν εχει τυχη η μακα. Δεν ξερω γιατι αλλα δεν τον παω καθολου τον Γαλλο.

  • μπεν αφλεκιδης

    Δεν ξέρω έχω την αίσθηση ότι εκεί στην maclaren ,θα φάνε γερή ήττα . Αlonso+maclaren ,πιο λουζερ συνδιασμος πεθαίνεις