Η Toyota επιβεβαίωσε τις φήμες, παρουσιάζοντας σήμερα μια νέα σειρά σπορ εκδόσεων που θα πωλούνται με το όνομα GR, προερχόμενο από τα αρχικά των λέξεων Gazoo Racing. Συνολικά θα υπάρχουν τρία διαφορετικά “επίπεδα” εκδόσεων με το GR Sport να βρίσκεται στη βάση, να ακολουθεί το GR, ενώ στη κορυφή θα συναντάμε τα GRMN μοντέλα.


Όλα τα μοντέλα της Toyota αποκτούν GR εκδόσεις, από το Yaris μέχρι το Harrier, το Prius και το Noah. Φυσικά το GT86 δεν θα μπορούσε να απουσιάζει, με την GR έκδοσή του να αποκτά νέο αεροδυναμικό πακέτο, αναρτήσεις της Sachs, Torsen μπλοκέ διαφορικό, μεγάλα φρένα, Recaro καθίσματα, σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες και μικρότερο τιμόνι.

Όλα τα GR μοντέλα αποκτούν αναβαθμισμένα φρένα, νέα ανάρτηση, νέα εξάτμιση, μπλοκέ διαφορικό και αεροδυναμικές βελτιώσεις. Τα GR Sport μοντέλα αποκτούν κυρίως αισθητικές αναβαθμίσεις, ενώ μερικά φέρουν και νέα ανάρτηση.

Τα GR μοντέλα αρχικά θα προσφέρονται μονάχα στην Ιαπωνία, ενώ αργότερα θα προστεθούν και άλλες αγορές. Η Toyota θα εγκαινιάσει και μια σειρά καταστημάτων GR Garage μέσω των οποίων οι ιδιοκτήτες των μοντέλων της θα μπορούν να παραγγέλνουν διάφορα ανταλλακτικά των GR μοντέλων.

  • SAMURAI-66

    Τα μοτερια που εχουν στα σκαρια να τους φορεσουν…και απο οτι διαβαζω ειναι ανταγωνιστικα και με δυναμη που στεκεται διπλα σε καθε αντιπαλο τους οπως αυτο που ετοιμαζονται να τοποθετησουν και δοκιμαζουν στο lexus rc f κοντα 600 ιππων…και τοτε θα μιλαμε για την πραγματικη αναγεννηση του ιαπωνικου μεγαθηριου στα παλια λημερια που το γνωριζαμε 15-20 χρονια πριν!!

  • gv

    ωω ποια μοντελα ειναι στις 20 και 25 φωτο?
    εντυπωσιακα!

    • Πάνος

      prius φιλε

    • gv

      αν ηταν prius δε θα ρωτουσα..

    • Πάνος

      Ε να ναι το μιραι…; Δεν μοιάζει με κάποιο άλλο…

    • SAMURAI-66

      Στην φωτο 20 ειναι το suv harrier ουσιαστικα το lexus rx οπως το γνωριζουμε στον υπολοιπο κοσμο και στην ελληνικη αγορα.
      Το διαθετουν παραλληλα με τα σηματα της toyota στην εσωτερικη τους αγορα με μικρες αλλαγες……πολλες φορες το ντυνουν εδω και χρονια με τα σηματα της gazoo racing αλλα απευθυνονται μονο στον τοπικο πληθυσμο και μεχρι σημερα δεν εχει κανει την εμφανιση του με την μορφη που το βλεπεις στην δυση.
      Στην φωτο 25 η εικονα ειναι αυτη του toyota mark x σπορ λιμουζινα πολυτελειας που επισης πωλειται στην τοπικη αγορα της ιαπωνιας και σε ελαχιστες επιλεγμενες της ασιατικης ηπειρου.
      Αποτελει διαδοχο του mark ii που μεταγενεστερα πηρε το λογοτυπο cressida και σημερα παλι εχει την αρχικη του ονομασια και πωλειται σε εκθεσεις με το σημα toyopet stor οπως και το crown που και τα δυο ειναι λιμουζινες ξεχωριστες μεσα στον ομιλο της toyota και με αυτο τον τροπο της ξεχωριστης διαθεσης απο διαφορετικα καταστηματα δινουν τον απαραιτητο αερα πολυτελειας απευθυνομενη σε υψηλα βαλαντια.

    • gv

      ωραίος ευχαριστώ

  • giannisb

    PRIUS GR ΘΑ ΛΈΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΑΊΤΕ ΓΑΤΆΚΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΊ

    • Demetris Katsaris

      Ψάχνω υβριδικό (για χαμηλούς φόρους και κατανάλωση) οικογενειακό αυτοκίνητο, μεσαίας κατηγορίας για μετακίνηση σε πόλη και εκτός αστικού κύκλου.
      Κατά προτίμηση δοκιμασμένο drive train με καμιά 10ετια εξέλιξη στην πλάτη του. Παράλληλα να είναι πολύ αξιόπιστο και πολύ φτηνό στην συντήρηση.
      Κάνε μου μια εισήγηση από Γερμανία.
      Έχει κάτι που να καλύπτει αυτή την κατηγορία πελατών? Η τα εκατομμύρια prius που πουλάει η Toyota δεν τα πουλά με κέρδη και δεν ζηλεύει ο ανταγωνισμός?
      Όταν ωριμάσει η σκέψη σου (δεν απευθύνομαι αποκλειστικά και μόνο σε εσένα) και καταλάβεις πώς δουλεύει η αγορά και οι ανάγκες της θα δεις ότι το prius αποτελεί ορόσημο στην κατηγορία των υβριδικών και χωρίς ουσιαστικό ανταγωνισμό.
      Οπότε, όταν κάνεις οικογένεια με το καλό και οι φορολογίες, έξοδα, συντήρηση για τις ΜΕΚ πάνε στον Θεό, σου εύχομαι ολόψυχα να μπορείς να τα βγάζεις πέρα. Αλλιώς θα “καταλήξεις” με κάνα υβριδικό.
      Περιμένω προτάσεις για την κατηγορία που αναφέρω από πλευρά Γερμανιας

    • giannisb

      Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι….οικονομία και πολλά άλογα και στήσιμο σε ένα αυτοκίνητο δεν πάνε μαζί ….Μου λες για αυτοκίνητο υβριδικό για χαμηλούς φόρους και κατανάλωση,οικογενειακό μεσαίας κατηγορίας….όχι για ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει όλα τα παραπάνω +πολλά άλογα +ανάλογο στήσιμο για να είναι ένα sport αυτοκίνητο όπως αναφέρει το άρθρο…αυτό ειρωνεύομαι…και όχι το prius…αλλά το prius gr ή gr sport ή δεν ξέρω τι….Λες για τους ΜΕΚ και ότι θα πάνε στο θεό τα έξοδα κλπ το Prius που είναι και υβριδικό δεν έχει ΜΕΚ? πιστεύεις ότι θα μπορείς συνέχεια να κίνησε με ρεύμα?Τα υβριδικά δεν είναι το μέλλον….είναι ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι να επικρατήσουν τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία είναι το μέλλον…Τώρα απο την πλευρά της η γερμανία έχει βγάλει golf gte,passat gte,a3 e-tron (είναι και άλλα τα οποία δεν μπορούν να συγκριθούν με κανένα prius βλέπε mercedes)τα οποία με μικρές παραχωρήσεις στην κατανάλωση μπορούν να έχουν και sport επιδώσεις και σίγουρα έχουν καλύτερη ποιότητα και image,design απο ένα prius.(Το prius δεν είναι ακριβώς μεσαίο συγκρίνεται και με μικρομεσαία)

      Επίσης αν ψάχνεις αυτοκίνητο με χαμηλούς φόρους και κατανάλωση υπάρχουν και τα diesel τα οποία είναι και φθηνότερα (σε αγορά) και πάνω κάτω το ίδιο φθηνό σε συντήρηση με ένα prius αν κανείς συνυπολογίσει και την χαμηλότερη τιμή απόκτησης.
      Ακόμα η vw έχει βγάλει τα δικά της υβριδικά και εννοώ τα βενζίνη-φυσικό αέριο τα οποία είναι πιο φθηνά από ένα Prius και πάλι με φθηνή συντήρηση

      Δεν είμαστε Αμερική να επιδοτείται η αγορά ενός υβριδικού ή ηλεκτρικού για να σου βγει στο τέλος συμφέρουσα η αγορά σε σχέση με ένα diesel

      Αν ήταν έτσι όπως τα λες θα είχαμε γεμίσει prius..έλα όμως ντε που τα diesel είναι αυτά που αγοράζει ο κόσμος-οικογενειάρχης στην Ελλάδα και απο ότι φαίνεται και στην ευρώπη ,μέχρι τα ηλεκτρικά να έχουν αξιοπρεπή αυτονομία και κόστος απόκτησης όσο ένα ΜΕΚ σήμερα……

    • Demetris Katsaris

      Ναι, το prius έχει ΜΕΚ, αλλά η φορολογία του δεν συγκρίνεται με κανένα συμβατικό μη υβριδικό. Έπειτα, αν είναι να ξεκινήσω και εγώ τις ειρωνείες θα σου πω για polo 1.2 s-line, audi a1 R line, bmw 316í M, κλπ. Αυτό που έκανες στο πρώτο σου ποστ, δεν χρειάζεται. Δεν βελτιώνει κάτι. Δεν κάνει τον κόσμο καλύτερο.

      Όπως όλες οι εταιρείες έχουν κάποιου είδους ονομασία των σπορτιφ εξωτερικών χαρακτηριστικων τους, το ίδιο έχει και η Toyota. Πόσο κακό είναι αυτό?

      Επίσης αποτυγχάνεις να αντιληφθείς ότι υπάρχει ένα κομμάτι της πίτας το οποίο ΔΕΝ θέλει diesel. Θέλει την δυνατότητα να ταξιδέψει με 70χαω, χωρίς να αισθάνεται κραδασμους και θόρυβο μηχανής και να μην πληρώνει premium κατηγορία όχημα.
      Δες ότι τα diesel είναι υπό διωγμό. Ξέρεις σε πόσες πόλεις της Ευρώπης θα απαγορεύεται να κυκλοφορήσει επιβατικό diesel σε λίγα χρόνια? Ξέρει πόσες εταιρίες ανακοίνωσαν πως σταματούν την εξέλιξη τους? Και τα υφιστάμενα απλά θα τα κάνουν απαγορευτικά μέσω φορολογίας, τιμών καυσίμων κλπ.

      Τα οχήματα που έβαλες δεν είναι υβριδικά (σειρά gte). Ναι θα μου άρεσε να κινούμαι συνέχεια με ρεύμα αλλά δίχως αρκετούς σταθμούς φόρτισης και χρόνο φόρτισης πάνω από 5 λεπτά, τότε θα έχω “ange anxiety ” και για αυτό επιλέγω υβριδικό.
      Προς Θεού δεν θα έπαιρνα ποτέ prius επειδή απλά δεν μου αρέσει το σχήμα του.
      Δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να δημιουργούμε εχθρες εκεί που δεν υπάρχουν με flame posts.

    • giannisb

      Το θέμα είναι ότι δεν πρόκειται για απλά ένα σπορτιφ εξωτερικό πακέτο,ξαναδιάβασε λίγο το άρθρο και θα καταλάβεις…”Όλα τα μοντέλα της Toyota αποκτούν GR εκδόσεις, από το Yaris μέχρι το Harrier, το Prius”……..”Όλα τα GR μοντέλα αποκτούν αναβαθμισμένα φρένα, νέα ανάρτηση, νέα εξάτμιση, μπλοκέ διαφορικό και αεροδυναμικές βελτιώσεις.”………”οι ιδιοκτήτες των μοντέλων της θα μπορούν να παραγγέλνουν διάφορα ανταλλακτικά των GR μοντέλων” το πιο πιθανό είναι να προσφέρουν και αντίστοιχα “σπορ” μοτέρ ή αναβάθμιση προγράμματος πάνω στα υπάρχοντα προσπαθόντας να ξαναμπούν στο παιχνίδι των σπορ-επιδόσεων αυτοκινήτων….με άλλα λόγια δεν μιλάμε για μία καθαρά στιλιστική αναβάθμιση όπως έχουν τα αυτοκίνητα που ανέφερες με s-line,r-line πακέτο όπου εκεί αλλάζουν δυο προφυλακτήρες και μια τετράδα ζάντες για να μοιάζουν στα υπάρχοντα σπόρ μοντέλα ……οπού εκεί να το δεχτώ,που και πάλι ένα αυτοκίνητο όπως το prius ,που έχει καθαρά οικονομικό-περιβαλλοντικό χαρακτήρα δεν του ταιριάζει κάτι τέτοιο και είναι απλά για γέλια… δεν μιλάω για corolla ή yaris που ναι θα μου άρεσε να τα δω σε εκδόσεις σπορτ-επιδόσεων και να υπάρχει επιπλέον ανταγωνισμός με τα αντίστοιχα gti,type-r,r,gt.κλπ.όπως κάποτε με τα ts.Αλλά μιλάμε για το prius!! το αυτοκίνητο που ξεκίνισε πρίν 17 χρόνια ως το καθαρά πράσινο-οικονομικό αυτοκίνητο που είναι όντως ότι καλύτερο υπάρχει σε υβριδικό,απόλυτα λογικό όταν είναι το πρώτο στην ιστορία υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής…..

      Εγώ καταλαβαίνω ότι υπάρχει ένα κομμάτι της πίτας το οποίο ΔΕΝ θέλει diesel και θέλει την δυνατότητα να ταξιδέψει με 70χαω, χωρίς να αισθάνεται κραδασμους και θόρυβο μηχανής και να μην πληρώνει premium κατηγορία όχημα.Αλλά δεν καταλαβαίνω πως γίνεται το ίδιο κομμάτι της πίτας να θέλει ταυτόχρονα να είναι και γρήγοροι-σπορτ και να μπορούν να ανταγωνίζονται gti μοντέλα….

      Τα diesel έχουν ψωμί ακόμα και μην ξεχνάς ότι ζούμε στην Ελλάδα..Όχι στην Ασία που εκεί έχουν πραγματικά περιβαλλοντικά προβλήματα.Εδώ θα αργήσουμε να καταργήσουμε το diesel μιας και παραμένουν οικονομικά,σβέλτα και φθηνά.Καμιά εταιρία δεν ανακοίνωσε επίσημα πως καταργεί τους diesel ή την εξέλιξη τους.Να περιορίσουν ναι αλλά όχι να καταργήσουν. Πάντα θα υπάρχει κόσμος που θα επιλέγει diesel.Και αυτό τουλάχιστον μέχρι τα ηλεκτρικά να μπουν για τα καλά στην εποχή μας , να προσφέρονται με μεγάλη αυτονομία ,σε τιμή απόκτησης όσο ένα diesel-βενζίνη και να υπάρχουν οι αντίστοιχοι σταθμοί φόρτισης.Αλλά αυτά δεν γίνονται απο την μία μέρα στην άλλη θέλει χρόνια για να γίνει κάτι τέτοιο και ένας που αγοράζει diesel σήμερα μέχρι να υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πληρούν τα παραπάνω,θα έχει παλιώσει κατά πολύ.

      Η σειρά gte που έβαλα είναι υβριδικά και μάλιστα plug-in
      http://www.pronews.gr/auto-moto/paroysiaseis/370574_ilektriko-yvridiko-tsi-golf-gte
      https://www.youtube.com/watch?v=gxRptqAOt7E
      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/TEST-VW-Golf-GTE_126858.asp
      http://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-neo-volkswagen-passat-gte
      http://www.newsbeast.gr/car/arthro/735828/premiera-gia-to-uvridiko-passat-gte

      Όπως και το Ε-tron της audi
      http://www.drive.gr/test-drives/apostoli/odigoyme-yvridiko-audi-a3-e-tron-video
      https://www.youtube.com/watch?v=s02ggehbeEI

    • Demetris Katsaris

      Για να μην ξεφεύγουμε πολύ από το θέμα. Τα σπορτίφ χαρακτηριστικά πάνω σε “αδύναμα” αυτοκίνητα (λέω μέσα σε εισαγωγικά αδύναμα επειδή μόλις διαπίστωσα ότι η συνολική ιπποδύναμη του Prius “ανέρχεται” στους 140 ίππους μηχανή) είναι για άτομα τα οποία θέλουν να κάνουν και λίγο μόστρα με το αυτοκίνητό τους τόσο οπτικά, όσο και λεκτικά.
      Και εξηγώ:
      Έχει κόσμο που θέλει να λέει ότι το αμάξι του έχει το τάδε, το τάδε και το τάδε, ασχέτως αν δεν θα το χρησιμοποιήσει ποτέ, ή αν ξέρει καν τι κάνει αυτό το χαρακτηριστικό.
      Αν μη τι άλλο, το μπλοκέ διαφορικό θα δουλεύει, τα αεροδυναμικά βοηθήματα, θα δουλεύουν. Σε αντίθεση με άλλους χρήστες οχημάτων Vtec ας πούμε που δεν έχουν υπερβεί τις 5000 ποτέ,
      Ή πάλι πόσους “χρήστες” υπερπολυτελών οχημάτων βλέπεις να οδηγάνε και να έχουν μες το αυτί τους το κινητό επειδή πολύ απλά ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ να συνδέσουν το γ@μΗμ3ν0 κινητό με το bluetooth?

      Είναι η ικανοποίηση της ανάγκης της ιδιοκτησίας.
      Να λες απλά ότι ΕΓΩ ΕΧΩ και να γεμίζει το στόμα σου με υπερηφάνεια γιατί μπορείς και αγοράζεις το ακριβό, το “καλό”, με τα πολλά έξτρα και πολλά μπιχλιμπίδια.
      Για να κρίνει το Marketing dept. της Toyota, ότι και το Prius θέλει μπλοκέ διαφορικό, σημαίνει πως κάποιος θα το αγοράσει.

  • Πάνος

    το yaris gr μ αρεσει περισσοτερο απο το grmn…μακαρι να ερχοταν αυτη η σειρα Ελλαδα…θα ειχε πολυ περισσοτερο ενδιαφερον η Toyota…

  • εμενα και το GOLF ειναι GR !!!
    το γραφει η πινακιδα αφου !!!! :-P

  • thymios tsilimparis

    GR…
    Φόρος Τιμής στον μέσο Έλληνα (κυρίως) επαρχιώτη που μεγάλωσε πιστεύοντας οτι η Κορόλλα είναι Ζμπορ, σε αυτόν που έχει ιστορίες να πει για τότενες που με μια (μαύρη ή κόκκινη) Τσέλικα ΧΙΛΙΑΕΞΑΚΟΣΑ πάτησε με ευκολια μια 318, αυτόν που ζάντωσε το HiLux και δεν ισιώνει ούτε σε ράγες.
    GR να γουστάρουμε ρε!

  • αυτα μοιαζουν με an-GR-y Toyota..

  • Philby

    Καγκουριά; check
    Γκάζια; όχι….
    Lose/Lose situation η αλλιώς το αντίθετο του Q car.

  • Vwscirocco

    Προς τιμήν των Ελλήνων που αγοράζουν Toyota…..

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Για μένα Yaris και GT86 τα καλύτερα!
    Η Toyota μας κάνει λιγάκι GRRR!!! Τιμή μας για μας τους Έλληνες που αγοράζουμε Toyota. Μακάρι να έρθουν και εδώ.

  • ionized

    δεν ξερω ρε παιδια αυτην την εταιρια ποτε δεν την συμπαθησα..αναγνωριζω την προσφορα της στην αυτοκινηση και το παρελθον της αλλα ποτε δεν θα επερνα καποιο μοντελο της.μαλλον το ονομα φταιει που ακουγεται χαλια?το σημα?το στερεοτυπο οτι στην χωρα μας κυριως συνταξιουχοι και (β)ρομα τα εχουν?τι να πω..αβυσσος :)

    • Demetris Katsaris

      Φίλε μου, είμαστε νοημον όντα και έχουμε δική μας κρίση. Δεν σου αρέσει το σχήμα τους, δεν πειράζει. Δεν σου αρέσουν οι επιδόσεις τους, δεν πειράζει. Φτάνει να μην είναι κανείς προκατηλημμενος και να μην φανατιζεται για τις απόψεις του. Κάνε ένα τεστ drive έτσι ώστε να σχηματίσεις μια σφαιρική άποψη έτσι ώστε να μπορείς να τεκμηριωνεις σωστά για το τι σου αρέσει και τι όχι.

    • ionized

      φυσικα και εχεις δικιο δεν αντιλεγω περι σφαιρικης αποψης γιατι δεν την εχω τουλαχιστον απο τα προσφατα μοντελα.Φυσικα δεν φανατιζομαι με τιποτα και για κανεναν και απλα διατυπωσα την προσωπικη μου αποψη,αν διαβασες το σχολιο μου ειπα οτι αναγνωριζω τι εχει κανει και τι εχει δωσει και οτι για καποιο λογο δεν μου αρεσει σαν εταιρια,τα σχολια στο τελος ηταν χιουμοριστικα αλλα ο γραπτος λογος ευκολα σε μπερδευει.Οπως ευστοχα ειπες ενα τεστ ντραιβ στα νεα μοντελα ισως μου αλλαξει γνωμη

    • Demetris Katsaris

      Πάντως αν βλέπω καλά από την φωτό, δύσκολο να αλλάξεις μετά από την 2-λιτρη μποξεριλλα, το χαμηλό κέντρο βάρους, την απόλυτη τετρακίνηση και φυσικά το sound rumble!

    • ionized

      ειναι το μοναδικο αμαξι που κρατησα 10 χρονια σχεδον φιλε μου :)

    • Demetris Katsaris

      Άρα δεν θα θες κάτι άλλο. Τέλος!!! Σε καταλαβαίνω. Εκτός αν σου ασκεί αφόρητες πιέσεις για να “λογικευτεις” το εταίρο ήμισυ μην το αλλάξεις ποτέ!

    • ionized

      η τελευταια της εννοια οσο αναφορα την ασφαλεια μου ειναι το αμαξι αδερφε :)

  • mixalhs7

    Φοβού τα Ν μοντελα της Χιουντάι η κινηση αυτη?Τοσα χρονια τι εκαναν?

    • τοσα χρονια δεν υπηρχε αυτος ο ανταγωνισμος !!! ;-)

    • Mika

      Ωραιες οι ζαντες, και τα σποιλερ,αλλα οι πραγματικες μηχανικες βελτιωσεις οπως διαβασα ειναι ελαχιστες..Οποτε τι να φοβηθουν τα Ν μοντελα?
      ;-)

    • Mika

      Ωραιες οι ζαντες, και τα σποιλερ,αλλα οι πραγματικες μηχανικες βελτιωσεις οπως διαβασα ειναι ελαχιστες..Οποτε τι να φοβηθουν τα Ν μοντελα?
      ;-)

  • Mika

    Nομιζω οποιοσδηποτε δεν ειναι φανατικος φαν της μαρκας θα τσουτσουριασε, απο το αναγνωσμα της ειδησης, και μετα οταν διαβασε τις λεπτομερειες, θα αναφωνησε, οh well, move on…..

  • Mika

    Nομιζω οποιοσδηποτε δεν ειναι φανατικος φαν της μαρκας θα τσουτσουριασε, απο το αναγνωσμα της ειδησης, και μετα οταν διαβασε τις λεπτομερειες, θα αναφωνησε, οh well, move on…..