Η Bugatti Veyron έχει πάει το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου σε άλλο επίπεδο. Βλέπεις η αλλαγή ελαστικών (κάθε 4.000 χλμ) κοστίζει περίπου 30.000 δολάρια, ενώ στην τρίτη αλλαγή, η Bugatti λέει πως πρέπει να αντικαταστήσεις και τις ζάντες, επειδή τα ελαστικά πρέπει να κολληθούν πάνω στη ζάντα, για να μην φύγουν από αυτή, κατά τη διάρκεια μιας γρήγορης επιτάχυνσης. Πόσα χρήματα θα χρειαστείς για αλλαγή ζαντολάστιχων; 120.000 δολάρια θα σου πω.


Ωστόσο στη Chiron η Bugatti θέλησε η αλλαγή ελαστικών να κοστίζει πολύ λιγότερο. Τα ελαστικά της Chiron είναι και αυτά δημιουργίας της Michelin, έχοντας διάσταση 285/30 R20 εμπρός και 355/25 R21 πίσω, με την Bugatti να λέει πως εκτός από φθηνότερα, είναι και πιο εύκολα να αλλαχθούν.

Διάβασε επίσης:

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό της Bugatti, Martin Grabowski, οι ζάντες δεν χρειάζονται ποτέ πλέον αλλαγή, ενώ παρότι δεν αποκάλυψε το κόστος των ελαστικών, είπε πως είναι πολύ φθηνότερα από αυτά της Veyron. Όπως συμπλήρωσε, η αλλαγή των ελαστικών της Chiron μπορεί να γίνει οποιοδήποτε βουλκανιζατέρ, μιας και δεν απαιτείται ειδική διαδικασία για την τοποθέτησή τους.

Η τελική ταχύτητα της Chiron περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 420 χλμ/ώρα, με την Bugatti να δηλώνει πως η υπάρχουσα τεχνολογία των ελαστικών επιτρέπει αυτή να σκαρφαλώσει μέχρι τα 450 χλμ/ώρα. Ωστόσο οι μηχανικοί της Michelin ετοιμάζουν νέα ελαστικά, ώστε η Chiron να προσπαθήσει στο μέλλον να πιάσει ταχύτητα 480 χλμ/ώρα!

  • manowar

    φανταστειτε τι μισελεν ειναι αυτα που εξελλισει η γαλλικη εταιρια για να φτασει η σιρον στα 480 χιλιομετρα..εεε ρε ευρπωπαιοι με τα διαστιμοπλοια σας..

  • gv

    εγώ πιστεύω ότι το τρομακτικό κόστος συντήρησης ως ένα βαθμό αρέσει στους πιθανούς αγοραστές και ικανοποιεί τη ματαιοδοξία τους γιατί πραγματικά αυτό το αμάξι ξεχωριζει τους πλούσιους από τους κροίσους..
    και όπως έλεγε παλιά η bugatti ο μέσος αγοραστής veyron έχει γιοτ,ελικόπτερο ή jet και δε ξέρω κι εγώ τι άλλο κάτι που δε μπορούν να έχουν όλοι οι αγοραστές ferrari πχ..

    • Anestis Genk

      Ε ναι άλλο να λες το αμάξι σου τα λάστιχά μου και άλλο να λες δεν θα πιω καφέ σήμερα για να βάλω λάστιχα.

  • αμα εχω VEYRON και παω και τις βαλω ζαντολαστιχα απο CHIRON ειμαι καγκουρας και τσιπης και θα χασει αξια απο τους βλακες συλλεκτες ???????

    παντως θα ηθελα να δω τον μπαρμπα-μητσο τον βουλκανιζατερα κατω απο το πατρικο μου…….τι αντιδραση θα ειχε οταν θα του σκασει ο ”ματσο” και θα του πει πως τον ενδιαφερει αλλαγη ελαστικων για το βαγκ του……αμα τ εχει σε στοκ….και αμα παιρνει πιστωτικη της εθνικης και του κανει 6 ατοκες δοσεις !!!! :-P

    • Thanasis

      Καγκουράς θα είσαι μόλις πεις στο μαγαζί “βγάλε αυτά τα παρτάλια τησ bugatti από πάνω και ρίξε την άσπρη ζάντα από το saxorallo αλλά ξέρεις τι? Πίσω βάλε δύο μεταχειρισμένα γιατί δεν βγαίνω!!!!” Χα χα

  • α δηλαδή πετάγεσαι στον παυλικανίδη, το πιάνει το μαστόρι εκεί το ξεζαντάρει, σου βάζει τα καινούρια, κανά momo, κανά sava (λάστιχα είναι, την ίδια δουλειά κάνουν όλα) να μην ξεπαραδιαστείς κιόλας και έφυγες να πας να παραδώσεις τις έξυπνες σίτες στην κυρά μαριώ στη βαρυμπόμπη

  • Mika

    Επεσε χοντρο δουλεμα και πιασοκολιασμα με τη Veyron δηλαδη!
    :p

    • δεν παει ετσι ακριβως……καθε νεα τεχνολογια στην αρχη την πληρωνεις !!
      σκεψου ποσο εκανε ενα cd-player καποτε…και τωρα τζαμπα στο δινουν και δεν τοο παιρνεις !!! :-P

    • Mika

      Eγω ειμαι παλαιολιθικος, το θελω το CD μου στο αμαξι, δεν γουσταρω τα στικακια!!!
      :p