Το 2003 η παραγωγή της BMW Z8 έφτανε στο τέλος της. Η Z8 άφησε εποχή, ένα αυτοκίνητο που όμοιό του δεν είχε η γκάμα της BMW από το 1959 και την 507. Συνδύαζε τεχνολογία αιχμής, δύναμη αλλά και διαχρονικά ρετρό εμφάνιση. Έτσι ο Bertone αποφάσισε να της δώσει μια δεύτερη ζωή και με τα μηχανικά μέρη της Ζ8 έφτιαξε την Birusa. Η εμφάνισή της δεν θυμίζει σε τίποτα το Βαυαρικό roadster κι εγώ θα έλεγα πως φέρνει σε αμερικάνικο όχημα.

Την παράσταση κλέβουν οι gullwing πόρτες που όμως δεν είναι σαν κανενός άλλου, αφού αφήνουν ανεπηρέαστη την οροφή. Η τελευταία είναι στην ουσία μια μεγάλη ανασυρόμενη ηλιοροφή. Έτσι κατά τρόπον τινά, είναι και coupe και cabrio. Οι υαλοπίνακες της οροφής απορροφούν το 95% της ηλιακής ακτινοβολίας και είναι 10% ελαφρύτεροι σε σχέση με τους κλασσικούς. Το εσωτερικό είναι αρκετά φουτουριστικό και παρέχεται στον οδηγό nightvision. Χάρη σε αισθητήρες που έχει στην μάσκα και σε μια οθόνη απεικόνισης στο τιμόνι, βλέπει και το βράδυ, αυτά που το ανθρώπινο μάτι δυσκολεύεται να δει, αλλά αμφιβάλλω να μπορεί να το οδηγήσεις χωρίς φώτα το βράδυ. Η οθόνες και τα GPS που διέθετε ήταν κάτι εξωτικό για την εποχή. Τον τομέα του ήχου είχε αναλάβει η Bose με 11 ηχεία και 2 sub woofers.

Τέλος ο χώρος αποσκευών είχε κάπως άβολο άνοιγμα αλλά ήταν διαμορφωμένος έτσι ώστε να χωράει ένα Segway, το οποίο προσέφερε κι αυτό τις ανέσεις της καμπίνας με σύστημα πλοήγησης και ηχοσύστημα. Όταν παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2003 έκανε αίσθηση κυρίως για την εκκεντρικότητά του, αλλά έδωσε και μια ιδέα για το πως θα μπορούσε να είναι μια μελλοντική Ζ8.