Σύμφωνα με τον Frank Van Meel, επικεφαλής του τμήματος M της BMW, η εταιρία του δεν θα προσφέρει ποτέ στην αγορά έναν μοντέλο που θα φορά μόνο έναν τετρακύλινδρο κινητήρα, λέγοντας πως ο μικρότερος κινητήρας εσωτερικής καύσης που θα προσφέρεται σε ένα M μοντέλο θα είναι εξακύλινδρος.
Ο κυριότερος λόγος της απόφασης αυτής είναι η έλλειψη ροπής στις χαμηλές στροφές που έχει ένας τετρακύλινδρος κινητήρας. Τα πράγματα ωστόσο θα μπορούσαν να αλλάξουν στο μέλλον, όταν η M βγάλει στην αγορά ένα υβριδικό μοντέλο που θα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο κινητήρας με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο ηλεκτροκινητήρας θα διορθώσει το πρόβλημα με την χαμηλή ροπή στις χαμηλές στροφές, αλλά οι μπαταρίες του θα δημιουργήσουν ένα νέο πρόβλημα, αυτό του επιπλέον βάρους.
Με την τρέχουμε τεχνολογία, η BMW M πιστεύει πως δεν υπάρχει κανένα νόημα να κατασκευάσει ένα υβριδικό μοντέλο, πόσο μάλλον ένα plug-in υβριδικό, με τον Van Meel να λέει πως μια υβριδική M3/M4 θα ζύγιζε επιπλέον 200 με 300 κιλά σε σχέση με τα μοντέλα παραγωγής.