Αυτό επιβεβαίωσε η FIA, με τους νέους κανονισμούς, που θα ισχύουν το 2018, να αναφέρουν ότι ο μέγιστος αριθμός εξαρτημάτων των κινητήρων που θα μπορεί να χρησιμοποιεί κάθε οδηγός χωρίς ποινή θα μειωθεί από τέσσερα σε δύο, μόνο για ορισμένα τμήματα της μονάδας ισχύος.

Έτσι, οι οδηγοί θα περιοριστούν σε μόλις δύο MGU-K, και με το ημερολόγιο του 2018 να διαθέτει 21 αγώνες, αυτό σημαίνει ότι μια από τις δύο μονάδες θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί σε έως και 11 αγώνες. Για τα υπόλοιπα στοιχεία του powerunit, δηλαδή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, το turbo και την MGU-H μονάδα, το ανώτερο όριο θα περιορίζει την χρήση τριών εξαρτημάτων, επομένως θα πρέπει να αντέξουν για έως και επτά αγώνες το καθένα.

Εκτός από την αύξηση της πιθανότητας επιβολής κυρώσεων στους οδηγούς, η μείωση των διαθέσιμων κινητήρων θα μειώσει την ευκαιρία των κατασκευαστών να παρουσιάσουν αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.