Με βάση τις χθεσινές κατασκοπευτικές φωτογραφίες του 3-θυρου Jeep Wrangler Rubicon, σήμερα βλέπουμε από το JL Wrangler Forums κάποια renderings της έκδοσης παραγωγής του μοντέλου, η οποία πρακτικά δεν θα έχει καμία διαφορά από αυτές. Η Jeep θα παρουσιάσει τη νέα γενιά (JL) του Wrangler στην έκθεση του Λος Άντζελες, και εμφανισιακά διακρίνεται ότι ο σχεδιασμός του παραμένει πιστός με αυτόν του σημερινού μοντέλου, διαθέτοντας τις απαραίτητες αλλαγές φρεσκάδας.

Σύμφωνα με έγγραφα που έχουν διαρρεύσει η παραγωγή του θα ξεκινήσει στις 13 του Νοέμβρη, με τα πρώτα μοντέλα να είναι η έκδοση Unlimited που θα φορούν τον V6 3,6-λίτρων κινητήρα με hard top. Λίγο μετά θα ξεκινήσει παραγωγή του Wrangler Unlimited με την μαλακή οροφή, με το δίπορτο Wrangler, αλλά και τα Wrangler με τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, να ξεκινούν τη παραγωγή τους από τον Φεβρουάριο του 2018.

Το τωρινό μοντέλο θα ολοκληρώσει τη παραγωγή του στις 31 Μαρτίου του 2018, ενώ λίγο μετά θα ξεκινήσει η παραγωγή τόσο του Wrangler με την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, με το Wrangler με τον 3,0-λιτρο V8 diesel να κατασκευάζεται από τις αρχές του Αυγούστου του 2018.

Ο τετρακύλινδρος turbo 2,0-λιτρο κινητήρα θα διαθέτει σύστημα start/stop, ενώ στην γκάμα των κινητήρων θα υπάρχει και ένας 3,0-λιτρος turbodiesel και ένας 3,6-λίτρων V6 βενζίνης. Οι κινητήρας θα συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό ή με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Θα υπάρχουν διαθέσιμα πολύ λιγότερες παραλλαγές για το τρίπορτο Wrangler και το τετράπορτο Wrangler Unlimited, σε σχέση με τις 13 της τωρινής γενιάς. Έτσι το τρίπορτο μοντέλο θα προσφέρεται ως Sport και Rubicon, ενώ το τετράπορτο ως plus Sport, Sahara και Rubicon. Το Unlimited Sahara θα προσφέρεται με μόνιμη τετρακίνηση. Θα προσφέρεται με 10 πακέτα εξοπλισμού, ανάμεσά τους τα Electronic Infotainment System Group και Technology Group. Τα Sahara και Rubicon θα διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό LED φωτιστικά σώματα. Η οροφή θα μπορεί να είναι μεταλλική, υφασμάτινη ή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη.

Στο εσωτερικό θα συναντάμε υφασμάτινες και δερμάτινες επενδύσεις, κλιματισμό, προηγμένο ηχοσύστημα και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay.

  • SAMURAI-66

    Κλασικο και διαχρονικο πολυ σωστα δεν το αλλαζουν δραματικα…απο τα ελαχιστα οχηματα που δεν με ενοχλουν γιατι το αξιζουν να τα βλεπω με την καθιερωμενη εικονα τους που δεν δειχνει να γερναει ποτε…γιατι εκει ακριβως παταει το ονομα του αποτελωντας και την αξιακη σφραγιδα του,μου αρεσει!

  • SAMURAI-66

    Κλασικο και διαχρονικο πολυ σωστα δεν το αλλαζουν δραματικα…απο τα ελαχιστα οχηματα που δεν με ενοχλουν γιατι το αξιζουν να τα βλεπω με την καθιερωμενη εικονα τους που δεν δειχνει να γερναει ποτε…γιατι εκει ακριβως παταει το ονομα του αποτελωντας και την αξιακη σφραγιδα του,μου αρεσει!

    • σιγουρα δεν μιλας για το golf ????

    • Mika

      Εγραψες!

    • ειδες ??? αναλογα την χωρα προελευσης μπορεις και να το πεις !!!! μονο αμα εισαι ο ”κακος” γερμανος εισαι μιζερος στον σχεδιασμο !!!! :-)