Έχουν περάσει σχεδόν οκτώ μήνες από τη στιγμή που η αμερικάνικη εταιρία παρουσίασε στην Αμερική τη νέα γενιά του Wrangler, και σήμερα η Jeep μας δίνει όλες τις λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει στην Γηραιά Ήπειρο. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, ενώ σε Ρωσία και Μέση Ανατολή τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα από τον τρέχοντα μήνα.

1Το αυτοκίνητο

Ο σχεδιασμός της νέας (JL) γενιάς του Wrangler παραμένει πιστός με αυτόν του απερχόμενου μοντέλου, διαθέτοντας τις απαραίτητες αλλαγές φρεσκάδας. Παρά τα γνώρισμα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, η Jeep αναφέρει ότι ο Wrangler έχει βελτιωμένη αεροδυναμική, αναδιπλούμενο παρμπρίζ και ακόμα μεγαλύτερη ανοιχτή οροφή, στην soft-top έκδοση. Τονίζει, επίσης, ότι υπάρχουν δεκάδες διαφορετικοί συνδυασμούς θυρών, οροφής, και παρμπρίζ, ενώ θα προσφέρει και 180 αξεσουάρ της Mopar ώστε να μπορείς να παραμετροποιήσεις στο έπακρο το αυτοκίνητο σου.

Οι μεντεσέδες στις πόρτες συνεχίζουν να είναι εξωτερικοί, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το αναδιπλούμενο παρμπρίζ πιάνεται με μόλις τέσσερις βίδες, πολύ λιγότερες από τις 28 που είχε η προηγούμενη γενιά. Έτσι μπορεί να αναδιπλωθεί μέσα σε ελάχιστα λεπτά, όταν στη προηγούμενη γενιά χρειαζόταν 90 λεπτά.

2Εκδόσεις

Το Wrangler θα προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, το Sport, το Sahara και το Rubicon, είτε στο δίπορτο αμάξωμα, είτε στο τετράπορτο (Unlimited). Το πακέτο Overland, όμως, θα είναι διαθέσιμο μόνο στην Sahara, που εξασφαλίζοντας του μια πιο αναβαθμισμένη εμφάνιση. Διατίθεται σε δέκα χρώμα αμαξώματος, τα εξής: μαύρο, κόκκινο, (Firecracker Red), ασημί (Billet Silver Metallic), άσπρο (Bright White), ανθρακί (Granite Crystal Metallic), κίτρινο (Hellayella), μπλε (Ocean Blue), πορτοκαλί (Punk’n Metallic), πράσινο (Mojito) and και γκρι (Sting Gray).

Το Unlimited Sahara θα προσφέρεται με μόνιμη τετρακίνηση. Θα προσφέρεται με 10 πακέτα εξοπλισμού, ανάμεσά τους τα Electronic Infotainment System Group και Technology Group. Τα Sahara και Rubicon θα διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό LED φωτιστικά σώματα. Η οροφή θα μπορεί να είναι μεταλλική, υφασμάτινη ή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη.

3Τροχοί

Μια μεγάλη ποικιλία σχεδίων για τους τροχούς διατίθεται στο νέο Wrangler. Η έκδοση Sport φοράει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ενώ υπάρχουν δύο προαιρετικά σχέδια, επίσης 17 ιντσών. Η έκδοση Sahara πατάει σε 18άρες ζάντες, με διαφορερικού σχεδιασμού να είναι αυτές για το Overland Pack. Τέλος, το Rubicon oι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά BF Goodrich Mud-Terrain 32 ιντσών.

4Πλατφόρμα

Το ολοκαίνουργιο Wrangler είναι κατασκευασμένο σε ένα νέο πλαίσιο τύπου σκάλας . Φέρει αλουμινένια πάνελ στις πόρτες, στο πλαίσιο του παρμπρίζ, στο καπό και στα μπροστινά φτερά, με την πίσω πόρτα να είναι κατασκευασμένη από μαγνήσιο. Η ανάρτηση είναι επανασχεδιασμένη, με το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου να είναι μειωμένο κατά 90 κιλά, με την ακαμψία να έχει βελτιωθεί σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Το πλαίσιο χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο χάλυβα υψηλής αντοχής, με τα πίσω φτερά, τις μπροστά κολόνες και τα roll bar να παραμένουν από χάλυβα. Οι εμπρός τροχοί έχουν μετακινηθεί κατά 4 εκατοστά πιο μπροστά προκειμένου να χωρέσει το νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ οι πίσω τροχοί έχουν μετακινηθεί προς τα πίσω κατά 2,5 και 4 εκατοστά, στη δίπορτη και στη τετράπορτη έκδοση αντίστοιχα, προκειμένου να αυξηθεί ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών.

Ο χειρισμός όταν το αυτοκίνητο κινείται σε άσφαλτο έχει βελτιωθεί χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο, με το σύστημα διεύθυνσης να έχει ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Οι ικανότητες ρυμούλκησης παραμένουν αμετάβλητες, στα 907 κιλά για το δίπορτο μοντέλο και στα 1.587 κιλά για τα τετράθυρα μοντέλα. Το Wrangler μπορεί να κινηθεί σε νερό βάθους έως και 76 εκατοστών, έχει γωνία προσέγγισης 44 μοιρών, γωνία διαφυγής 37 μοιρών και γωνία ράμπας 27,8 μοίρες.

5Εσωτερικό

Το εσωτερικό συνδυάζει το αυθεντικό στυλ με βελτιωμένη ευελιξία, που προσφέρουν άνεση στους οδηγούς και στους επιβάτες. Υπάρχουν στρόγγυλοι αεραγωγοί, μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, τριάκτινο τιμόνι και ψηφιακή οθόνη ανάμεσα στα όργανα του πίνακα οργάνων με διαγώνια 3,5 ή 7 ίντσες. Η δεύτερη είναι στάνταρ στο Sahara και Rubicon.

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλύτερης ποιότητας, προσφέρονται υφασμάτινες και δερμάτινες επενδύσεις, προηγμένο ηχοσύστημα και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect με οθόνες μεγέθους 5″, 7″ και 8,4″, με συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay.

6Κινητήρες

Το νέο Wrangler θα προσφέρεται με 2 ολοκαίνουριους κινητήρες και διαφορετικούς από αυτούς της Αμερικάνικης έκδοσης. Πρόκειται για τον 2-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 272 ίππων στις 5.250 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Αυτή είναι η πρώτη φορά που γίνεται χρήση ενός Twin Scroll turbo, συστήματος C-EGR, άμεσου ψεκασμού και εισαγωγής αέρα ψυχώμενης με υγρό, και συνδυάζονται με το σώμα τς πεταλούδας και του turbo. Αυτός ο συνδυασμός τεχνολογιών προσφέρει ανώτερα επίπεδα απόδοσης, ενώ παράλληλα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Ο 2,0-λιτρος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος στην Ευρώπη το τέταρτο τρίμηνο του 2018.

Από την άλλη, υπάρχει ο 2,2-λίτρων MultiJet II πετρελαιοκινητήρας, απόδοσης 200 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και 450 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά και για πρώτη φορά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ διαθέτουν σύστημα Start/Stop και πληρούν προδιαγραφές Euro 6d.

Από τα μέσα του 2019 θα προσφέρεται και σε μια plug-in υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει έναν V6 3,6-λίτρων κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh.

  • Γιώργος Βαρδου

    Στα πλαίσια του κανονικού κινούνται οι αλλαγές.Στο εσωτερικό ελάχιστα, μόνο η αλλαγή του καντράν από μίλια ανά ώρα σε χιλιόμετρα ανά ώρα και η ύπαρξη στην πρίζα των 12v αντί πλαστικής τάπας (όπως στην αμερικανική έκδοση), στην ευρωπαϊκή υπάρχει κανονικός αναπτήρας αυτοκινήτου.
    Στο εξωτερικό, με νέου σχεδιασμού μπροστινό προφυλακτήρα με διαφορετικά πλαίσια για τα φώτα ομίχλης, και έξτρα κομμάτια πλαστικού τα οποία συνδέουν το κομμάτι του προφυλακτήρα μπροστά από τις μπροστινές ρόδες με τα πλαϊνά φτερά. Το σύστημα των μπροστινών φώτων στάθμευσης – μικρής σκάλας και δεικτών αλλαγής πορείας φαίνεται ίδιο, αλλά το πορτοκαλί των δεικτών δεν θα λειτουργεί σας φως στάθμευσης (που είναι το ίδιο στην αμερικανική νομοθεσία). Από το πλάι βλέπουμε πάλι το ένθετο κομμάτι του εμπρός προφυλακτήρα μπροστά από το εμπρός φτερό. Τα διακοσμητικά παραμένουν τα ίδια μπροστά από τις πόρτες και στους καθρέφτες φαίνεται σαν να υπάρχει ο -βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας – πλαϊνός δείκτης αλλαγής πορείας. Στο πίσω μέρος βλέπουμε τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα και τον προφυλακτήρα. Τα πρώτα ίδιου σχήματος, με το ίδιο περίγραμμα – φως LED, αλλά με διαφορετικό εσωτερικό κομμάτι, αντί των δύο κόκκινου τμημάτων για την κοινή λειτουργία φώτων πορείας, φώτων πέδησης και δεικτών αλλαγής πορείας και ενός λευκού για την όπισθεν, υπάρχουν 3 λευκά τμήματα με λυχνίες LED για την κάλυψη των φώτων πέδησης και πορείας (το ένα), των δεικτών αλλαγής πορείας (το δεύτερο) και την όπισθεν (το τρίτο). Ο προφυλακτήρας, από την άλλη είναι τελείως διαφορετικού σχεδιασμού, με τον χώρο για την πινακίδα και τα φώτα της ακριβώς κάτω από τη ρεζέρβα και δεξιά κι αριστερά τις δύο λυχνίες των (υποχρεωτικών) φώτων ομίχλης αντί της αμερικανικής έκδοσης με τον κοντύτερο (σε ύψος) προφυλακτήρα, τα δύο διακοσμητικά μη κανονικά κόκκινα πεντάγωνα κάτω και διαγωνίως από τη ρεζέρβα και τη βάση της πινακίδας που βρίσκεται αριστερά στον προφυλακτήρα, με την αντίστοιχη λάμπα φωτισμού της δεξιά της εσοχής.
    Σημ. Οι λεπτομέρειες για τα φώτα ισχύουν μόνο για τη συγκεκριμένη έκδοση, τη Sahara, με τα φώτα LED, οι απλούστερες εκδόσεις, με τις λυχνίες αλογόνου ενδέχεται να έχουν διαφορετικές αλλαγές, πάνω, όμως, στον ίδιο άξονα.

    Υγ. βλέπετε έχω κάτι με τις διαφορές ευρωπαϊκών – αμερικανικών και τις μικρό-λεπτομέρειες.

    https://uploads.disquscdn.com/images/2cb2854f155728bedc64b54a014b55a699bb8efa7855425fabecd20663bc9cab.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/0be935a226bee4474c3fc9a65613fab127886357b39120b14e126d613db4707d.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/49a96b3be606e46f00479f70a9317140dc78423b043c6775e33fca7bc4b5fc0b.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/ecd59200c78a81173fa76edc4e9d84b0e72f64322bbeb72ff591192fb659ec31.jpg

  • MPAMPIS

    φοβερό !

  • Herc

    Aς μου πει καποιος τον λογο-περαν του εντυπωσιασμου- της χρησης ενός τοσο δυνατου διλιτρου σε τετοιο αυτοκινητο-αμαξωμα με αυτη την χρηση, όταν σπορ χατσπακ εχουν 200-220 αλογα.Που θα βοηθηση.Να σπινιαρεις καλυτερα στην λασπη η να κανεις κοντρα στα φαναρια.Δεν είναι πολυτελες suv που θα βγεις εθνικη και θα 200ριζεις για χιλιόμετρα και που δεν θα πατηση χωμα ποτε.