Τον περασμένο Φεβρουάριο, στις 26 του μήνα, ένα φρικτό ατύχημα συγκλόνισε την Ελλάδα, όταν ο οδηγός μιας Porsche 911, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, λόγω της υπερβολικής ταχύτητας, και έπεσε πάνω σε ένα αυτοκίνητο που βρισκόταν σταματημένο στο πάρκινγκ ενός σημείου που έχει τουαλέτες.

Μέσα στο αυτοκίνητο βρισκόταν μια 33χρονη γυναίκα και το τριών ετών παιδί της, με τον 41 ετών άνδρα της να είχε σταματήσει στο σημείο προκειμένου να πάει στην τουαλέτα. Από το δυστύχημα, έχασαν τη ζωή τους η μητέρα (Αποστολία Παπαδοπούλου) και το τρίχρονο αγοράκι, αλλά και οι δύο επιβάτες της Porsche (ο οδηγός Γιώργος Βακάκης και ο συνοδηγός Ανδρέας Γεωργακόπουλος), με τον έναν να απανθρακώνεται μέσα στο αυτοκίνητο και τον άλλο να εκσφενδονίστηκε έξω από το όχημα και να σκοτώνεται.

1Τι λέει η έκθεση πραγματογνωμοσύνης

Τώρα, το Έθνος φέρει στη δημοσιότητα την έκθεση πραγματογνωμοσύνης, αλλά και ένα νέο video από την κάμερα ασφαλείας της εθνικής οδού που κατέγραφε το ατύχημα, όπως και την αντίδραση του Υπάτιου Πατμάνογλου τα λεπτά που ακολούθησαν, ο οποίος είδε την οικογένειά του να ξεκληρίζεται μπροστά στα μάτια του.

Η έκθεση, η οποία είναι αποτέλεσμα των αξιωματικών της Τροχαίας και της Πυροσβεστικής και των διορισμένων πραγματογνωμόνων, Γρηγόρη Μιχαλόπουλου και Γιώργου Χαρωνίτη, οι οποίοι έχουν ερευνήσει όλα τα στοιχεία και τις διαθέσιμες πληροφορίες, καταλήγει σε διαφορετική αιτία πρόκλησης του τραγικού δυστυχήματος από αυτές που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με την έκθεση πραγματογνωμοσύνης, η μοιραία Porsche, που έπεσε εκτός ελέγχου πάνω στο Honda Civic, έτρεχε με 320 χλμ. την ώρα. Σύμφωνα με την έκθεση, από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης το ντεπόζιτο του Honda, στο οποίο βρίσκονταν η νεαρή γυναίκα και ο γιος της, εξαϋλώθηκε, τα καύσιμα σκορπίστηκαν στον αέρα, το μοτέρ εκτινάχθηκε σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόπηκαν στη μέση.

Επιπλέον, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τέσσερα λάστιχα της Porsche ήταν σε καλή κατάσταση και δεν παρουσίασαν στοιχεία υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει «λιώσιμο» καθώς τα πέλματά τους είχαν πάχος 6 χιλιοστά όταν το αποδεκτό από τα ΚΤΕΟ είναι τα 1,6 χιλιοστά. Οι ειδικοί έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κανένα από τα ελαστικά δεν άρχισε να διαλύεται λόγω της υπερθέρμανσης ή γιατί δημιουργήθηκε τρύπα από κάποιο αντικείμενο στο οδόστρωμα, αναφέρουν οι πληροφορίες της εφημερίδας.

2Και δεύτερο video

Αστυνομικές πηγές επικαλούνται δεύτερο video από κάμερα ασφαλείας. Από αυτό προκύπτει ότι όλα ξεκίνησαν όταν η Porsche επιχείρησε να κάνει προσπέραση σε ένα Mercedes. Από το video φαίνεται το αριστερό λάστιχο να έρχεται σε επαφή με το τσιμεντένιο διαχωριστικό της εθνικής οδού, με αποτέλεσμα κατά την επαναφορά της Porsche να μην αντέξει την καταπόνηση και να αρχίσει να κλατάρει.

3Ο οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει

Ο 24χρονος οδηγός ρόλαβε να πατήσει φρένο. Ο χρόνος αντίδρασής του με βάση την ηλικία του υπολογίζεται σε 0,6-0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου ενώ τα ίχνη φρεναρίσματος αποδεικνύουν ότι ο οδηγός προσπάθησε να αποτρέψει το μοιραίο κάνοντας αριστερή στροφή στο τιμόνι του. Με τον οδηγό να έχει χάσει τον έλεγχο, το αυτοκίνητο πήρε δεξιά κλίση, με πλάγια θέση, με τις τετραπίστονες δαγκάνες των φρένων να “μαγκώνουν” τους τροχούς της Porsche, με το αυτοκίνητο να πλαγιολισθαίνει κατευθυνόμενο προς το πάρκινγκ και τελικά να «καρφώνεται» με το πίσω τμήμα του στο Honda.

  • jonjon

    Χωρίς πολλές φανφάρες! Τα 320! Είναι πολλά για οδηγό αγώνων , σκέψου σε ένα άπειρο 👦! Ελπίζω να μην ξαναγίνει κάτι τέτοιο!😔

  • manowar

    Υπατιε αδερφε μου, ψυχη βαθιά.

  • Πάνος

    Στα 320 με το μεταξόνιο και τις νευρίκες αντιδράσεις της porsche ούτε ο Hamilton δεν την εσωζε τη στραβή όχι ένας απειρος 24αρης… Κρίμα και πάλι..

  • Mika

    Μου κανει εντυπωση πως δεν δινουν ευθυνες στα ελαστικα, οταν ειχαν αρκετα χρονια στη πλατη τους, ηταν χειμερινα και οι προδιαγραφες τους δεν ηταν για 320 χιλιομετρα την ωρα….
    Οπως και να εχει, δεν αλλαζει κατι,και παραμενει ενα λυπηρο συμβαν..

    • Scooby r22b

      Βάση τών δημοσιευμάτων ήταν 11 ετών (οπότε ακατάλληλα), επίσης το χειμερινό λάστιχο δουλεύει κανονικά κάτω από τους 7°C με ανώτατο όριο ταχύτητας 250km/h https://mikroskopio.gr/sta-dikastiria-i-eteria-elastikon-tis-mireas-porse/

    • theolvs

      Τα δημοσιεύματα μπορεί και να λένε μ@*****ες το σκέφτηκες;;

    • Scooby r22b

      Φυσικά και το σκέφτηκα, αν όμως κάνεις μια γρήγορη διασταύρωση πληροφοριών απο επίσημα σάιτ ελαστικών θα καταλάβεις οτι ισχύουν.
      Σε ποιό από τα τρία στοιχεία που παραθέτω έχεις επιφύλαξη;

      Σε ένα σχόλιο σου γράφεις οτι δεν κοιτάμε τα 320km/h σε δημόσιο δρόμο, αλλά για το αν είχε η PORSCHE λάστιχα.
      Προφανώς δεν διάβασες, η δεν κατάλαβες ότι δεν αμφισβητεί κανείς από τους σχολιαστές οτι αυτός ήταν ο κύριος λόγος του δυστυχήματος, αυτό που βάζει κάποιους σε σκέψεις (και εμένα) είναι πως στο πόρισμα τα αναφέρουν ως κατάλληλα μόνο και μόνο απο την διάμετρο του πέλματος, χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν όλα τα υπόλοιπα.

    • Mika

      Το εξηγησες οσο καλυτερα μπορουσες!

    • Giorgos Papaspyros

      σώνει και καλά δε γίνεται να αποδοθούν ευθύνες στα ελαστικά
      αν και καταλαβαίνω μια υπόνοια να την αφήνεις

      όσο για την ηλικία των ελαστικών,
      από μόνη της δε λέει τα πάντα
      ειδικά αν το ελαστικό έχει αποθηκευτεί σωστά

      σα να λέμε ότι σε ένα αυτοκίνητο μετράει μόνο η ηλικία,
      παίζουν και άλλα ρόλο το ίδιο ενίοτε και περισσότερο

    • Mika

      Οπως ειπα και παραπανω, δεν ειναι μονο τα ελαστικα, αλλα μου φαινεται περιεργο να τα αφηνεις απ εξω, οταν υπαρχουν στοιχεια πως οι προδιαγραφες τους ηταν συγκεκριμενες…

    • Giorgos Papaspyros

      Για την ιστορία, υπάρχουν κατασκευαστές ελαστικών – όπως η Michelin – που δεν παραδέχονται την ηλικία των ελαστικών ως το πρωτεύον κριτήριο με το οποίο μέχρι σήμερα σημαίνονταν η ηλικία ζωής των ελαστικών. Ας μην επεκταθούμε όμως.

      Και πάντως οι ‘προδιαγραφές’ από μόνες τους δεν είναι βέβαιο ότι διαδραμάτισαν πρωτεύοντα ρόλο στην έκβαση του ατυχήματος.
      Ούτε το πλήρες κείμενο της πραγματογνωμοσύνης δεν το έχουμε, και δεν ξέρουμε σε ποιόν βαθμό γίνεται αναφορά στο καθετί.

      Μια φορά, τα 320 χλμ/ώρα και η πρόσκρουση του τροχού στο τσιμεντένιο διαχωριστικό με τη συγκεκριμένη ταχύτητα,
      δεν έχουν να κάνουν με τις προδιαγραφές των ελαστικών
      όπως και καμία προδιαγραφή ων ελαστικών δεν θα μπορούσε να αποσοβήσει το μοιραίο σε τέτοιες συνθήκες οδήγησης.

    • Giorgos Papaspyros

      Για την ιστορία, υπάρχουν κατασκευαστές ελαστικών – όπως η Michelin – που δεν παραδέχονται την ηλικία των ελαστικών ως το πρωτεύον κριτήριο με το οποίο μέχρι σήμερα σημαίνονταν η ηλικία ζωής των ελαστικών. Ας μην επεκταθούμε όμως.

      Και πάντως οι ‘προδιαγραφές’ από μόνες τους δεν είναι βέβαιο ότι διαδραμάτισαν πρωτεύοντα ή και δευτερεύοντα ρόλο στην έκβαση του ατυχήματος.
      Με την ίδια λογική, όπως κάνουμε λόγο για τα ελαστικά θα μπορούσε να συζητάμε για το σχεδιασμό του δρόμου, του πάρκιν, της Porsche και πάει λέγοντας.
      Καταλαβαίνω ότι μπορεί να ξενίζει κάποιους το θέμα των ελαστικών, αλλά χρειάζεται τεκμηρίωση και ειρμό ο οποιοσδήποτε ισχυρισμός που επιχειρεί να συσχετίσει πράγματα και καταστάσεις.
      Ούτε το πλήρες κείμενο της πραγματογνωμοσύνης δεν το έχουμε, και δεν ξέρουμε σε ποιόν βαθμό γίνεται αναφορά στο καθετί.

      Μια φορά, η επιλογή για οδήγηση στα 320 χλμ/ώρα και η πρόσκρουση του τροχού στο τσιμεντένιο διαχωριστικό με τη συγκεκριμένη ταχύτητα,
      δεν έχουν να κάνουν με τις προδιαγραφές των ελαστικών
      όπως και καμία προδιαγραφή ων ελαστικών δεν θα μπορούσε να αποσοβήσει το μοιραίο σε τέτοιες συνθήκες οδήγησης.

      ΥΓ:
      Είμαι σίγουρος πως υπερβολική ταχύτητα, επικίνδυνοι ελιγμοί και ακατάλληλοι χειρισμοί που οδηγούν σε πρόσκρουση,
      δύσκολα θα αποσοβήσουν το μαοιραίο ακόμα κι αν φοράμε ολοκαίνουρια άριστα ελαστικά.

    • Scooby r22b

      Για την ιστορία η Michelin λέει:

      Πόσο παλιό είναι το πολύ παλιό; Η δοκιμή στα πέντε χρόνια
      Μετά από πέντε χρόνια ή και περισσότερα σε λειτουργία, τα ελαστικά σας θα πρέπει να επιθεωρούνται λεπτομερώς, τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο. Εάν προκύψει ανάγκη, ακολουθήστε τις οδηγίες του κατασκευαστή του οχήματος, σχετικά με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Για προληπτικούς λόγους, εάν τα ελαστικά δεν έχουν αντικατασταθεί 10 χρόνια μετά την ημερομηνία κατασκευής τους (δείτε πώς να διαβάζετε το πλευρό ενός ελαστικού), η Michelin συνιστά να τα αντικαταστήσετε με καινούργια ελαστικά. Ακόμη κι αν φαίνονται να είναι σε καλή κατάσταση για χρήση, ακόμη κι αν το σκάλισμά τους δεν έχει χαμηλώσει προς τον δείκτη φθοράς.

      Link: http://www.michelin.gr/tyres/learn-share/buying-guide/when-should-i-change-my-tyres

      Αν έχεις κάποια άλλη πηγή δημοσίευσε την.

    • Giorgos Papaspyros

      Επειδή είσαι επιθετικός χωρίς λόγο κιόλας
      ενδεικτικά

      https://www.facebook.com/michelinelastika/videos/1636342066674662/

      http://www.michelin.gr/tyres/learn-share/care-guide/the-storage-story
      “Χειρισμός και Αποθήκευση Ελαστικών
      Το προσδόκιμο ζωής των ελαστικών σας είναι αδύνατο να προβλεφθεί. Μπορείτε να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής και τις επιδόσεις των ελαστικών σας, πάντως, χειριζόμενοι αυτά και αποθηκεύοντάς τα όταν δεν χρησιμοποιούνται.”

      http://www.michelin.gr/tyres/learn-share/care-guide/ending-the-myth-around-tyre-aging
      “Καταρρίπτοντας το μύθο γύρω από τη γήρανση των ελαστικών …
      Αν ένα ελαστικό παράγεται και παραδίδεται σε μια αποθήκη, όπου φυλάσσεται καταλλήλως, χωρίς να εκτίθεται, ενδεικτικά, στο φως του ήλιου ή σε υδρογονάνθρακες, και περάσει, για παράδειγμα, ένα χρόνο περιμένοντας να αγοραστεί από έναν οδηγό, η γήρανσή του είναι ακριβώς η ίδια σαν να είχε χρησιμοποιηθεί για τρεις εβδομάδες σε ένα αυτοκίνητο που μετακινούνταν. Επομένως ο χρόνος αποθήκευσης δεν μπορεί να συγκριθεί με τον χρόνο χρήσης του προϊόντος.”

      “Ένα προϊόν με πολύ πλούσιο τεχνικό υπόβαθρο, απλό στην όψη μα περίπλοκο ως προς τα συστατικά του. Ένα προϊόν που πρέπει να είναι ανθεκτικό σε ακραίες συνθηκες, ενώ σας μεταφέρει με ασφάλεια στο δρόμο. Ένα προϊόν που χρειάζεται τη φροντίδα σας για να διατηρήσει την απόδοσή του. Ένα προϊόν, που όπως όλα, έχει μια συγκεκριμένη διάρκεια ζωής. Όσο μεγαλύτερη είναι, τόσο το καλύτερο για εσάς. Αυτή η διάρκεια ζωής είναι το αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. Εκτός από τα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος, οι συνθήκες χρήσης, η ταχύτητα, το φορτίο και οι κλιματολογικές συνθήκες μπορούν να την επηρεάσουν. Το ίδιο ισχύει και για το επίπεδο πίεσης ελαστικού κατά την τοποθέτησή του στο όχημα και για τις συνθήκες αποθήκευσης στις εγκαταστάσεις των εμπόρων . Συνοπτικά, οι συνθήκες χρήσης και συντήρησης έχουν πολύ μεγάλη επιρροή στη γήρανση των ελαστικών.”

      “Με την προυποθεση ότι ισχύουν όλα τα παραπανω , πότε πρέπει να αλλάζετε οπωσδήποτε το σετ των ελαστικών σας;
      Η συμβουλή της Michelin, είναι δέκα χρόνια ακόμα και αν τα ελαστικά σας δεν έχουν φτάσει το όριο φθοράς. Δέκα χρόνια είναι η πραγματική διάρκεια ζωής των ελαστικών, ενώ μετά από πέντε χρόνια πρέπει να πραγματοποιείτε τακτικό έλεγχο στα ελαστικά σας. Σε κάθε περίπτωση, οι πιέσεις των ελαστικών πρέπει να ελέγχονται κάθε μήνα, γι’ αυτό πρέπει να θυμάστε να φροντίζετε αυτά τα απλά, μαύρα αντικείμενα, επειδή βασίζεστε σε αυτά για τη μετακίνησή σας.”

    • Scooby r22b

      Από που έβγαλες συμπέρασμα ότι είμαι επιθετικός; ; ;
      Στο σχόλιο που σου απάντησα νωρίτερα έγραψες:
      Για την ιστορία, υπάρχουν κατασκευαστές ελαστικών – όπως η Michelin – που δεν παραδέχονται την ηλικία των ελαστικών ως το πρωτεύον κριτήριο με το οποίο μέχρι σήμερα σημαίνονταν η ηλικία ζωής των ελαστικών. Ας μην επεκταθούμε όμως.

      Σε αυτήν εδώ την ανάρτηση που έκανες τώρα αρκεί να δεις απο το 01:35 εως το 01:50 του βίντεο ( https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1636342066674662&id=1629275124048023&refsrc=http%3A%2F%2Fdisq.us%2Furl&_rdr ) που δημοσίευσες, το λέει απλά:
      Η Michelin σας πληροφορεί οτι η ΜΈΓΙΣΤΗ ηλικία των ελαστικών ΔΕΝ πρέπει να ξεπερνάει τα δέκα χρόνια ακόμα και αν τα ελαστικά σας δεν έχουν φτάσει το όριο φθοράς.

      Αυτά που μου δημοσιεύεις επιβεβαιώνουν οτι όταν το ελαστικό είναι 10 ετών και άνω είναι ακατάλληλο (ότι γράφει και το link που σου έστειλα πριν).
      Αυτό που ρώτησα είναι απο που βγαίνει το συμπέρασμα οτι η ηλικία τον ελαστικών (άνω τον 10 ετων) δεν είναι πρωτεύον κριτήριο;

    • Giorgos Papaspyros

      Το επιθετικό σου ύφος προκύπτει από την κοφτή προστακτική που χρησιμοποιείς σε συνδυασμό με το περιεχόμενο της αμφισβήτησης που εκφράζει το σχόλιό σου.

      Εγώ σωστά είπα πως
      “πρωτεύον κριτήριο με το οποίο μέχρι σήμερα σημαίνονταν η ηλικία ζωής των ελαστικών”
      δεν παραδέχεται η Michelin την ηλικία κατασκευής.

      Η Michelin σου δίνει όλόκληρο τιτλο
      “Καταρρίπτοντας το μύθο γύρω από τη γήρανση των ελαστικών”
      και προφανώς κάτι εννοεί.

      Το θέμα είναι εσύ δέχεσαι αυτό που λέει η Michelin;
      – “Δέκα χρόνια είναι η πραγματική διάρκεια ζωής των ελαστικών”
      – “η διάρκεια ζωής είναι το αποτέλεσμα πολλών παραγόντων”
      – “Μπορούν δύο ελαστικά με διαφορετικό έτος κατασκευής να έχουν τις ίδιες επιδόσεις; ΝΑΙ”

      Και επειδή όλα αυτά είναι άλλη κουβέντα
      εσύ δέχεσαι ότι 320 χλμ/ώρα είναι απαγορευτική ταχύτητα σε ανοιχτό δρόμο;
      3-2-0 χλμ/ώρα.
      Τριακόσια είκοσι.
      Δύο φορές τα 150 χλμ/ώρα.

      Ποιά είναι η γνώμη σου για τον οδηγό που κινείται πάνω από τα 150 χλμ/ώρα στην εθνική;

      Πώς ένα ελαστικό που προσκρούει στο τσιμέντο με 320 να αποσοβήσει το ατύχημα,
      αν το ελαστικό αυτό είναι καινούριο;

      Πώς ένας επικίνδυνος ελιγμός στα 320 χλμ/ώρα μπορεί να είναι διαφορετικός στα 320 χλμ/ώρα;

      Στην τελική,
      ο ειρμός μιας λογικής εξήγησης έχει ή δεν έχει σημασία;
      Ποιά είναι τα πρωτεύοντα και τα δευτερεύοντα αίτια και ποιοί οι παράπλευροι παράγοντες σε κάθε ένα ατύχημα;

      Στην προκειμένη περίπτωση,
      αν το ελαστικό δεν είχε συμμετοχή στην αιτιογένεση του ατυχήματος,
      ναι είναι δευτερεύον το αν είχε κάποια ηλικία.

    • Scooby r22b

      1) Αμφισβήτηση στο σχόλιο όταν δεν υπάρχει ειρωνεία η βρισιά φυσικά και δεν είναι επιθετική, η αμφισβήτηση μου ήταν τεκμηριωμένη μέσω του λινκ της Michelin.

      2) Σου απάντησα σε κάτι που έγραψες για την Michelin συγκεκριμένο, και σου είπα ότι το νόημα είναι:

      α) Αν το ελαστικό είναι 10 ετών και άνω (της PORSCHE ήταν 11), δεν έχει καμία απολύτως σημασία η συντήρηση που του κάνεις, είναι απλός ακατάλληλο.

      β) Δεν αμφισβήτησα κάπου ότι ήταν ΚΑΙ άλλοι σημαντικότεροι παράγοντες του δυστυχήματος, αμφισβήτησα αυτό που έγραψες για την Michelin στον Mika.

      γ) Ο διάλογος ξεκίνησε όταν ο Mika εξέφρασε την απορία, γιατί το πόρισμα λέει ότι τα ελαστικά δεν ευθύνονται οταν υπαρχουν στοιχεια πως οι προδιαγραφες τους ηταν συγκεκριμενες; (άνω των 10 ετών, χειμερινού τύπου {ακατάλληλα για οδήγηση με πάνω από 7°C και έως 250km/h}).
      Σαφώς και διαφέρει η πρόσφυση ενός κατάλληλου ελαστικού απο ενός ακατάλληλου (ειδικά στα 320km/h)

      δ) Από την στιγμή λοιπόν που ο διάλογος ξεκίνησε για τα ελαστικά (και μόνο γι’αυτά), έχει σημασία να καταλάβεις ότι αφού ήταν ακατάλληλα, έπρεπε να συμπεριληφθούν στο πόρισμα ως ακατάλληλα, άσχετα εάν έπαιξαν δευτερεύον η τριτεύον ρόλο.

      3) Φυσικά αυτά που σου έγραψα είναι μια διαφωνία (χωρίς επιθετικότητα) που έχω και τίποτα παραπάνω.

    • Giorgos Papaspyros

      Δε νομίζω ότι τεκμηρίωσες κάτι σε κάποιο λινκ,
      πόσο μάλλον όταν σου απάντησα κατάλληλα με δικό μου λινκ.
      Αν μπορείς ας αποφύγεις τα αυθαίρετα συμπεράσματα,
      και ας απαντήσεις συγκεκριμένα σε αυτά που σου ζήτησα προηγουμένως.

      Τα ελαστικά ήταν ακατάλληλα για πολλούς λόγους
      όχι απλά για την ηλικία τους επιφανειακά,
      λχ χρησιμοποιήθηκαν σε ταχύτητες υπέρτερες των προδιαγραφών τους
      (όριο ταχύτητας ελαστικών 270 χλμ
      και ο οδηγός κινούνταν με 320).

      Αλλά και πάλι όριο ηλικίας ελαστικών δεν προβλέπεται από το νόμο,
      η κάθε Michelin συνηγορεί και τεκμηριώνει πως ελαστικό ως 10 ετών μπορεί να είναι ικανό,
      και επομένως το ελαστικό που ήταν 11 ετών και τα υπόλοιπα των 10 ετών δεν ελέγχονται νομικά.
      Κρίσιμη διαφορά ηλικίας ανάμεσα στο ελαστικό των 10 και των 11 ετών δεν υφίσταται πάλι.

      Τον οδηγό θα θες να τον κατηγορήσεις για τα ακατάλληλα ελαστικά έστω.
      Το ατύχημα όμως δεν μπορείς να το αποδώσεις στα ελαστικά αν δεν έχεις προηγουμένως λογικό ειρμό στην εξαγωγή συμπερασμάτων.

      Ο οδηγός έτρεχε με 320 χλμ/ώρα (!)
      με ελαστικά που είχαν όριο ταχύτητας 270 χλμ/ώρα
      αλλά και πάλι,
      έκανε επικίνδυνους ελιγμούς
      και ακατάλληλους χειρισμούς
      που οδήγησαν στην πρόσκρουση στο στηθαίο.

      Η πραγματογνωμοσύνη δεν αναφέρει κάποιο στοιχείο που να εμπλέκει τη γήρανση του ελαστικού στην πρόκληση του ατυχήματος,
      συνεπώς είχα δίκιο σε αυτά που αναφέρθηκα.

      Και κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις ότι ήταν θέμα πρόσφυσης το ατύχημα με το όχημα που προσέκρουσε την ώρα που έκανε ελιγμό αποφυγής στα 320 χλμ/ώρα.

      Και καθώς αποφεύγεις να απαντήσεις ευθέως,
      κάνεις μεγάλο λάθος που νομίζεις ότι μετά από κάποια ταχύτητα και πάνω,
      ένα ελαστικό μπορεί να αποτρέψει τους ανθρώπινα ακατάλληλους χειρισμούς.

      Αν δεν καταλάνβουμε πως τα 320 και τα 220 χλμ/ώρα είναι τεράστια σωρευμένη κινητική ενέργεια
      και πως ο χρόνος αντίδρασης του οδηγού στον ανοιχτό δρόμο σε αυτά τα επίπεδα ταχύτητας είναι ανεπαρκής για να μαζέψει το κάθε λάθος,
      τέτοια ατυχήματα θα επαναλαμβάνονται
      και εδώ θα ψάχνουμε άλλοθι στο κάθε δευτεροτριτεύον και στην κάθε συμπτωση.

    • Scooby r22b

      Αρχικά όταν η Michelin μιλάει για ΜΈΓΙΣΤΗ (είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις την έννοια της λέξης) διάρκεια 10 ετών, βίντεο (που εσύ δημοσίευσες) απο το 01:35 ώς το 01:50 κάτι το οποίο επιβεβαιώνει (εκτός από εμένα) ότι εκτός τον κυρίως υπεύθυνο (οδηγός), εάν στο πόρισμα αναφερθούν ακατάλληλα τα ελαστικά υπάρχει ΣΥΝΥΠΑΙΤΙΌΤΗΤΑ του ιδιοκτήτη με οτι αυτό συνεπάγεται στο δικαστήριο, δεν ψάχνουμε άλλοθι για τον πιτσιρικά.

      Το αν εσύ δεν νομίζεις ότι τεκμηρίωσα αυτό που έγραψα οκ, ο καθένας όπως το αντιλαμβάνεται.
      Καλά να περνάς.

    • Giorgos Papaspyros

      να είσαι καλά και συ
      ό,τι καταλαβαίνεις

    • Anestis Genk

      Αυτό με τα 1,6 χιλιοστά είναι ένας κανόνας κουκουρούκου. Δλδ στραβοί κουτσοί όλα κομπλέ αν είσαι στα 1,7 χιλιοστά.
      Δεν κοιτάνε αν ήταν ξερά και αυτά που λες εσύ. Ρώτησαν άραγε τον κατασκευαστή; Καλά ο κατασκευαστής πιθανόν να έλεγε “ναι ναι κανένα πρόβλημα τα λάστιχα σε λέω αφού”

    • Mika

      Πραγματικα κανονας κουκουρουκου…..
      Σ αυτο το σημειο μπαζει χοντρα για μενα το πορισμα τους…Δεν λεω πως ηταν η μονη αιτια,ηταν ενας τραγικος συνδυασμος πραγματων, στον οποιο και τα ελαστικα ειχαν το δικο τους ρολο..

    • Scooby r22b

      εάν στο πόρισμα αναφερθούν ακατάλληλα τα ελαστικά υπάρχει συνυπαιτιότητα του ιδιοκτήτη, με οτι αυτό συνεπάγεται στο δικαστήριο. .

    • George Liverpool

      Ηταν χειμερινα κλπ που ελεγαν ομως;Γιατι ,προσωπικα,απο την αρχη μου φανηκε περιεργο μια 911 να μην μπορει να χειριστει 320 χλμ σε απολυτη ευθεια.Πολλες φορες εχω περασει και περναω απο το σημειο.Ειναι πραγματικα απολυτη ευθεια και ο δρομος ειναι σε καλη κατασταση.Χωρις να θελω να δικαιολογησω την υπερβολικη ταχυτητα φυσικα.Σοκαριστηκα το ιδιο με την πρωτη φορα που το ειδα…

    • Mika

      Nομιζω πως οντως ηταν χειμερινα, και οι προδιαγραφες τους δεν ηταν για τοσο μεγαλες ταχυτητες..Αυτο τουλαχιστον δεν το διεψευσαν οι ερευνες..

    • theolvs

      Ας ακούσουμε όμως και τους πραγματογνώμονες που είναι η δουλειά τους. Για να το λένε κάτι ξέρουν

  • οτι και να λεμε…χαθηκαν 4 ζωες……ολα τα αλλα ειναι για τα δικαστηρια και τις αποζημιωσεις……. :-/
    θυμαστε ολοι ποσο ειχε συγκλονιστει το πανελληνιο ???? απο τοτε καμια 500 ατομα εχουν χασει τη ζωη τους στον δρομο…..και κανεις δεν λεει τιποτα……
    γιατι αλλιως πουλαει η πορσε του jumbo που πηγαινε με 300+…..αλλιως ο ”καποιος” που απλα εφυγε πανω σε μια μαντρα…σε μια στροφη μονος του…….

    • Giorgos Papaspyros

      αγοράζει ένας βιοπαλαιστής μια bmw m και σκοτώνει κόσμο
      αγοράζει κι ο γιος του τάδε την ίδια και σκοτώνει κόσμο

      δυστυχώς για πολλούς τα κριτήρια της κριτικής αφορούν όχι το συμβάν
      αλλά τον υποκειμενισμό που κουβαλάει ο καθένας
      τον οποίο υποκειμενισμό κάποιοι τον λένε και ιδεολογία…

    • Γιώργος

      Ο βιοπαλαιστής bmw M; Δεν πρέπει να παλεύει και πολύ αυτός ο βιοπαλαιστής, για να μπορεί να την αγοράσει…

    • Giorgos Papaspyros

      Υπάρχουν πολλοί τρόποι:
      καταναλωτικό δάνειο, μεταχειρισμένο, μαύρα κλπ.

      Χώρια που η μισή Ελλάδα τα μυαλά που έχει
      ναι βιοπαλαιστές δηλώνουν και αγοράζεουν και bmw που θα τους καπνίσει χωρίς να πέφτει λόγος σε κανένα.

      Στην ουσία πού διαφωνείς
      ότι “αγοράζει ένας βιοπαλαιστής μια bmw m και σκοτώνει κόσμο
      αγοράζει κι ο γιος του τάδε την ίδια και σκοτώνει κόσμο

      δυστυχώς για πολλούς τα κριτήρια της κριτικής αφορούν όχι το συμβάν
      αλλά τον υποκειμενισμό που κουβαλάει ο καθένας
      τον οποίο υποκειμενισμό κάποιοι τον λένε και ιδεολογία…”

    • Γιώργος

      Διαφωνώ σε αυτό που έγραψα ότι διαφωνώ. Ότι ένας βιοπαλαιστής, δηλαδή ένας τύπος που παλεύει να τα φέρει βόλτα, δεν έχει τα λεφτά να αγοράσει bmw Μ (όχι απλή bmw), έστω και μεταχειρισμένη, που λόγω του τεράστιου κινητήρα θα έχει πολύ μεγάλα τεκμήρια, τέλη κυκλοφορίας κτλ.

    • Giorgos Papaspyros

      ζούμε στη χώρα όπου όλοι έχουν δικαίωμα στην πολυτέλεια
      ακόμα και με το κόκκινο δάνειο

      η μισή Ελλάδα κλαίγεται και δηλώνουν βιοπαλαιστές ,
      και πολυτελή ζωή έχει γεμίσει ο τόπος που δεν εξοφλειται

      ο καθένας δε δίνει λογαριασμό που νοιάζεται για το εφήμερο
      και αφού γουστάρει κανείς, εμένα μου περισσεύει

      στην ουσία
      έχεις άποψη;
      για το ότι κρίνει κανείς με ιδεοληψίες
      όταν κρίνει το τροχαίο ατύχημα του ενός και του άλλου;

    • ξερω αρκετους που εχουν αγορασει αυτοκινητο ανω τοων 2000cc μεδοσεις τις οποιες ακομα πληρωνουν..η και τις εχουν παγωσει….και εχουν καταθεσει πινακιδες……αλλα σε κουβεντες καυχιουντε πως εχουν πολλα κυβικα…και πως το βγαζουν καμια βολτα το βραδυ !!!
      αυτους τους λες και ”βιοπαλεστες” !!!!

    • theolvs

      Ακριβώς babino. Αντί να λέμε ότι ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σκοτώνεται κόσμος ΤΣΑΜΠΑ καθόμαστε και κοιτάμε αν είχε λάστιχα ή όχι. Τα 320 σε δημόσιο δρόμο δε τα κοιτάμε…

    • ζουμε στην εποχη..που διψαμε για φανταζι αιμα και πονο …..αλλα να ειναι του αλλουνου…..ασχετα που αυτο μπορει να συμβει ανα πασα στιγμη και σε μας !!

      πχ διαβαζω στα σχολια σε διαφορα sites μετα απο τετοια ατυχηματα….καποιους που σχολιαζουν αρνητικα τον ιαβερη….που αντι τουλαχιστον να σκασουν και να ακουσουν……πουλανε και την νεοελληνικη τρελιτσα τους γιατι αυτοι ξερουν !!!!

    • DimiE92

      Εποχη ντεμεκ με λιγα λογια :P

    • αν και το ντεμεκ δεν κολλαει πολυ εδω….καταλαβαινω πως θελεις να το πεις !!! :-D

  • crazyfrog

    δεν ξερω αν κανω καλα που σχολιαζω σε ενα τετοιο θεμα αλλα μου εχει κανει τεραστια εντυπωση το αυτοκινητο που περναει μετα το ατυχημα.επειδη κινειται στο ΑΡΙΣΤΕΡΟ ρευμα αλλα και επειδη δεν σταματαει.