Ένα τραγικό δυστύχημα συνέβη πριν μερικές ώρες στην Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας κοντά στο Ύπατο Θηβών, όταν ο οδηγός μιας Porsche, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, λόγω της υπερβολικής ταχύτητας, και έπεσε πάνω σε ένα αυτοκίνητο που βρισκόταν σταματημένο στο πάρκινγκ ενός σημείου που έχει τουαλέτες.

Μέσα στο αυτοκίνητο βρισκόταν μια 33χρονη γυναίκα και το τριών ετών παιδί της, με τον 41 ετών άνδρα της να είχε σταματήσει στο σημείο προκειμένου να πάει στην τουαλέτα. Από το δυστύχημα, έχασαν τη ζωή τους η μητέρα και το τρίχρονο αγοράκι, αλλά και οι δύο επιβάτες της Porsche, με τον έναν να απανθρακώνεται μέσα στο αυτοκίνητο και τον άλλο να εκσφενδονίστηκε έξω από το όχημα και να σκοτώνεται.

Να προειδοποιήσω πως οι σκηνές που κατέγραψε η κάμερα ασφαλείας είναι σκληρές. Καλό θα είναι το δυστύχημα αυτό να γίνει μάθημα σε όλους μας πως οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι πίστες αγώνων ταχύτητας. Η έλλειψη οδηγικής παιδείας αφαιρεί ανθρώπινες ζωές.

  • jonjon

    Π………..α τύχη! Δεν ξέρεις από πού Θά σου έρθει?! Συλλυπητήρια στις οικογένειες.
    Υγ: κουράγιο στον πατέρα! Ελπίζω να μην τρελαθεί ο άνθρωπος όταν δει το βίντεο.

    • georgekaras

      Σκεψη μηπως και στα παρκιν πρεπει να μπουν οι θεσεις μπροστα απο την τουαλετα προς την εξοδο?Η τουλαχιστον ισως ειναι πιο ασφαλη η σταθμευση πιο μπροστα και δεξια τι να πουμε τι να πουμε οταν βλεπεις τον πατερα να πιανει το κεφαλι του σου ξεριζωνεται η ψυχη

    • Jazzie

      Ο ηθικός αυτουργός ειναι ο εργολάβος και το ελληνικό κράτος. Αν σχεδίαζαν τις θέσεις προστατευμένες όπως κάνουν σε όλον τον κόσμο, θα ήθελαν τουλάχιστον ακόμα 2 στρέμματα τα οποία στοιχίζουν κάποια εκατομμύρια για την απαλλοτρίωση τους.

    • JohnnyXP64

      μια χαρα ηταν το παρκιν στην Κύπρο δεν εχουμε καν τέτοια. εδω ηταν απλα η μαλακια η ταχύτητα κ η άτυχη στιγμη.

    • Jazzie

      Δεν μιλησα για την Κυπρο μιλησα για την Ευρωπη, Στην Κυπρο δεν εχει πάρκινγκ γτ η μεγαλύτερη αποσταση ειναι μισή ωρα δρόμος

      Η προστασια στους αυτοκινητοδρομους δεν σχεδιαζεται γι αυτους που πανε με 120 στην λωριδα τους. Αυτοι δεν την εχουν αναγκη. Η προστασία υπάρχει γι αυτους που τρεχουν με περισσότερα και χανουν τον ελεγχο.

      Το παρκινγκ ειναι κακοσχεδιασμενο, με την πρωτη θεση σταθμευσης να ξεκινα πριν ακόμα κι απο τις μπαρες του δρομου. Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτα.

    • georgekaras

      αστα να πανε να τα βλεπουμε για να προσεχουμε κ να προστατευομαστε

    • theolvs

      Ότι να ναι

    • jonjon

      Είναι καλή η σκέψη σού! Σίγουρα μετά από αυτό όλοι θα τα βλέπουμε διαφορετικά!

    • georgekaras

      και εχει ξαναγινει αλλα σωθηκαν μηπως περα απο την υπερβολικη ταχυτητα και την λαθος σταθευση που γινεται υπαρχουν και εργολαβικα λαθη?Σαν πολυ ευκολα να μπαινουν μεσα με υψηλη ταχυτητα θα ηταν καλυτερο να γινοταν σε εσωτερικο σημειο στροφης οι τουαλετες να προστατευονται απο την φυγοκεντρο θα ηταν λιγοτερο επικινδυνο αυτο http://www.newsbomb.gr/ellada/news/story/615724/fthiotida-oikogeneia-glytose-apo-thayma-eklaige-to-moro-kai-toys-esose-ti-zoi-photos

    • jonjon

      Ακριβώς! Λίγο πιο μέσα και ο χώρος στάθμευσης Ίσως πιο κοντά προς την έξοδο , ώστε να είναι προστατευμένος.
      Υγ: είδα στις ειδήσεις φωτο από τα λάστιχα το ποια ήταν του 2006!!!!!!!!!!!! Τι στο καλο!

    • jonjon

      Ακριβώς! Λίγο πιο μέσα και ο χώρος στάθμευσης Ίσως πιο κοντά προς την έξοδο , ώστε να είναι προστατευμένος.
      Υγ: είδα στις ειδήσεις φωτο από τα λάστιχα το ποια ήταν του 2006!!!!!!!!!!!! Τι στο καλο!

    • jonjon

      Ακριβώς! Λίγο πιο μέσα και ο χώρος στάθμευσης Ίσως πιο κοντά προς την έξοδο , ώστε να είναι προστατευμένος.
      Υγ: είδα στις ειδήσεις φωτο από τα λάστιχα το ποια ήταν του 2006!!!!!!!!!!!! Τι στο καλο!

    • anonymous_coward

      Οι θέσεις στο σημείο είναι όντως μπροστά. Εκεί ήταν θέσεις για στάθμευση φορτηγών. Δεν κατηγορώ τον πατέρα βέβαια, που να σκεφτεί ο άνθρωπος ότι θα γίνει κάτι τέτοιο

    • sexybabinos

      Οταν ο πατερα σου ειναι εκατομμυριουχος,αλλα δινει ψιχουλα στους εργαζομενους του..ολα εδω πληρωνονται!!!

    • σοβαρα τωρα ???

    • LEO

      ταξική εκδίκηση, μην δίνεις σημασία

    • Mika

      Θα διαβασεις απειρες τετοιες μαλακιες, δυστυχως….

    • sexybabinos

      ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ..το ολα εδω πληρωνονται στο εμαθε ο παππους σου ή μονο με την γενια του facebook εκανες παρεα?

    • Το ολα εδω πληρώνονται θα ίσχυε άμα έκλεινε η επιχείρηση του …. Όχι με τον θάνατο του γιου του ……
      Τα στοιχειώδη πραματα να μάθαινες απο τον παππού σου τουλάχιστον ….να κρίνεις και να διαχωρίζεις καταστάσεις ….

    • theolvs

      Κάθεσαι και συζητάς με ένα άτομο που μάλλον όλη μέρα κάθεται και βλέπει Ε και σιχαΜένιο γι αυτό έχει και τέτοιες απόψεις.
      Συμβουλή φίλε: Μην ασχολήσε με μ@@@ες γιατί είναι ανίκητοι

    • theolvs

      Κάθεσαι και συζητάς με ένα άτομο που μάλλον όλη μέρα κάθεται και βλέπει Ε και σιχαΜένιο γι αυτό έχει και τέτοιες απόψεις.
      Συμβουλή φίλε: Μην ασχολήσε με μ@@@ες γιατί είναι ανίκητοι

    • Μαρεσει να βλέπω διαφορετικές απόψεις ….. Απλά εδω ετσι όπως το βλέπω εγώ βγαίνει ζήλεια και κακίες που πραγματικά δείχνει τι εισαι…..
      Και μετα αναρωτιόμαστε γιατί δεν πάμε μπροστα σαν κοινωνία …

    • W209

      σιγουρα επεξε εναν μικρο ρολο το οτι ηταν γιος εκατομυριουχου και δεν σκεφτοταν καν συνεπειες τετιον καταστασεων. αλλα δεν εχει σημασια τα ποσα εδινε στους εργαζομενους των jumbo αλλα στην νοοτροπια που εχουν πολλοι εκατομιριουχοι! οσοι λενε δολοφονο τον 24χρονο κανουν λαθος , κανεις δεν δολοφονησε κανεναν , κανεις δεν ηθελε να γινει αυτο. καπιοι κατακρινουνε το μεγαλειο ψυχης του πατερα που βγηκε και μιλισε με τοση ψυχραιμια στην καμερα. που ο συγκεκριμενος εχει καναλι στο youtube και βαζει και ο ιδιος κοντρες με το honda οποτε καταλαβε ο ανθρωπος πως αυτο μπορουσε να συμβει στον καθενα! αν οντως επιβεβαιωθει οτι εσκασε το λαστιχο της πορσε , ειναι καθαρα ολα απιστευτης τυχης για το πως περασε με μαθηματικη ακριβεια η πορσε μεσα στο παρκινκ και βρηκε στοχο το honda! Τα ατυχηματα δεν συμβαινουν απλως ειναι μια σειρα γεγονοτων και λανθασμενων ενεργειων (και τυχης θα ελεγαεγω) που σε συνδυασμο ολα μαζι μας οδηγουν στο ατυχημα…

    • πραγματικα ειδα τις δηλωσεις του πατερα !!!
      ΤΕΡΑΣ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑΣ !! απλα τον θαυμαζω πως μπορει και το διαχειριζεται το ολο θεμα……

      και πραγματικα θλιβομαι που μιλανε καποιοι οτι τα κανει ολα για τα χρηματα!!!!

    • W209

      εδω εγω εχω διαβασει σχολια, πως και καλα βολεψε η ολοι κατασταση τον πατερα για να παρει την αποζημειωση και να παρη την μεγαλη του αγαπη την πορσε 911 επειδη ετυχε να εχει μια φωτο στο facebook με μια 911! τη να πεις απορω πως σκεφτονται μερικοι! και να πω και την αποψη μου? καλα θα κανει να παρει και πορσε και φεραρι αφου αγαπαει τοσο πολυ τον μηχανοκινητο αθλητισμο. γιατι για οικογενια η αληθεια ειναι πως δυσκολα θα ξανακανει!

    • theolvs

      Να σου κάνω μια ερώτηση;
      Όταν σκοτώθηκε ο αδερφός ενός φίλου μου, φοιτητής Ιατρικής όταν έπεσε ένας μεθυσμένος με 130 πάνω του τι ακριβώς πλήρωσε η οικογενειά του;; Τι αμαρτίες και ποιανού;;;

      Τι να σου πω, σε λυπάμαι…

    • theolvs

      Να σου κάνω μια ερώτηση;
      Όταν σκοτώθηκε ο αδερφός ενός φίλου μου, φοιτητής Ιατρικής όταν έπεσε ένας μεθυσμένος με 130 πάνω του τι ακριβώς πλήρωσε η οικογενειά του;; Τι αμαρτίες και ποιανού;;;

      Τι να σου πω, σε λυπάμαι…

    • sexybabinos
  • Νικος Ι.

    5 νεκροι…ζωντανος-νεκρος θα ναι πλεον ο πατερας…πραγματικα σοκαριστικο και αδιανοητο…κριμα για το αγγελουδι και τη μητερα….

    • georgekaras

      οσο σκληρο και αν ειναι καλυτερα να πεθαινε και αυτος τι να θυμαται αν θυμαται?την εκρηξη στην τουαλετα την κληση?την εικονα μετα?τις κηδειες ?τις αναμνησεις ?τι

  • Giannisk

    Δεν θα μπω στο τεχνικό κομμάτι. Κρίμα που χάθηκαν τρεις νέοι άνθρωποι και ένα αγγελούδι. Καλό κουράγιο στις οικογένειες τους και λίγο περισσότερο στον σύζυγο και πατέρα που έχασε όλη του την “ζωη” σε μία στιγμή.

  • panos

    ……. :-(

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Είναι τραγικό σοκαρίστηκα όταν το είδα… Ό,τι και να πω είναι λίγο, συλλυπητήρια κρίμα για το παιδάκι κυρίως και τη μητέρα, ο παντέρμος ο άνθρωπος έχασε την οικογένειά του σε μια στιγμή… Βάλτε μυαλό Ελληνάρες ξυπνήστε επιτέλους, Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ!

    • JohnnyXP64

      η μαλακιες σκοτώνουν οχι η ταχύτητα μόνη της. η οικογένεια που πέθανε με 0 χιλ ηταν.

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Συμφωνώ ότι οι βλακείες πάντα σκοτώνουν… Αυτός έφταιγε και σκότωσε μια αθώα οικογένεια… και σκοτώθηκε και αυτός και όλοι…

    • JohnnyXP64

      για να είμαι ακόμα ποιο σαφής. κ η πολύ χαμηλή ταχύτητα κ μαλακια σκοτώνει το ίδιο. ποιος ξέρει γιατί εκανε τέτοιο ελιγμό ο άλλος στην ευθεία κ έχασε υον έλεγχο? αν κάποιος αργός έπιασε την λωρίδα του χωρίς να δει καθρέφτη?
      η ταχύτητα κ πολύ μικρή να είναι μπορεί να αφαιρέσει ζωες πάντα σε συνδυασμό κ άλλον πραγμάτων.

    • Geopan

      Ο αργός στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να ήμουν εγώ (ή εσύ) και να πήγαινα με 120… Σε σχέση με τα 250+ αργός είμαι.

    • theolvs

      Γιατί εσύ αν τρέχεις έχεις υπογράψει κανένα συμβόλαιο ότι δεν θα πάθεις μπροστινό λάστιχο, ή δεν θα έχει λάδια ο δρόμος ή οτιδήποτε άλλο;;;
      Η ταχύτητα και η άγνοια στκοτώνουν. Όποιος θέλει γκάζι να πάει σε πίστα

    • theolvs

      Γιατί εσύ αν τρέχεις έχεις υπογράψει κανένα συμβόλαιο ότι δεν θα πάθεις μπροστινό λάστιχο, ή δεν θα έχει λάδια ο δρόμος ή οτιδήποτε άλλο;;;
      Η ταχύτητα και η άγνοια στκοτώνουν. Όποιος θέλει γκάζι να πάει σε πίστα

  • ak156

    Κριμα κριμα κριμα…γαμω τη μαλακια μας. Και βαζω και μενα μεσα που εχει τυχει να τρεχω στην Εθνική…τι να πει κανεις σαυτον τον ανδρα π εμεινε μονος του μεσα σε μια στιγμη.

  • Alexandros

    Λενε οτι ηταν ο γιος του ιδιοκτητη των Jumbo αυτος που οδηγουσε την Πορσε

    • Giannisk

      Το πρόσωπο που οδηγεί θα είχε σημασία αν ήταν παραβατικός οδηγός και παρόλα αυτά συνέχιζε να έχει δίπλωμα και να οδηγεί. Το “όνομα” δεν αλλάζει το αποτέλεσμα.

    • Alexandros

      Δεν ειπα οτι αλλαζει κατι. Πληροφοριακα το ανέφερα

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Και λοιπόν; ΦΟΝΙΑΣ…

    • Nikos Schinas

      νεκρός ….

    • Μάνος Μαμαλάκης

      ναι, κι αυτός… πήρε μαζί του αθώες ψυχές…

  • Γιώργος Εμπέρ

    Mαλακα μου φρικαρα. Αυτο που εγινε δεν γινεται να εγινε!!! Η Porche πηγαινε τουλαχιστον με 250, δεν εκοψε ΠΟΤΕ και οπως λεει και ο JonJon δεν ξερεις απο που θα σου ερθει! Δηλαδη ελαχε τωρα το αμαξι με την μαμα και το παιδακι να βρισκεται σε εκεινο το συγκεκριμενο σημειο, την συγκεκριμενη στιγμη. Δεν ξερω αν υπαρχει Θεος, αλλα αν υπαρχει, ειχε προγραμματισει να τους παρει. Δεν εξηγειται αλλιως.

    • Nikolas Karampelas

      αν υπάρχει θεός μάλλον είναι μεγάλος σαδιστής…

    • ντικ

      Μην το ξαναπείς αυτό…ο Θεός είναι Δίκαιος και Φιλάνθρωπος, ίσως είναι δύσκολο να το καταλάβεις, αλλά αν το καταλάβαινες, γιατί συμβαίνει ό,τι συμβαίνει, δεν θα ήσουν άνθρωπος, αλλά και εσύ Θεός! Δέχομαι πως ο Θεός τιμωρεί, ενίοτε, αλλά όχι σαδιστικά, αλλά παιδαγωγικά…Όπως “τιμωρεί” ο γονιός το παιδί του, για να γίνει καλύτερος άνθρωπος.

  • cfu

    το βλεπεις και δεν το πιστευεις

  • το βιντεο δεν θα επρεπε να εχει διαρευσει μεσα απο την νεαοδος … λαθος που το προβαλουν ολα τα site … η πορσε κατι πρεπει να επαθε η πορεια δεν ειναι φυσιολογικη .. και αν μπορει καποιος να δωσει συντεταγμενες στο map γιατι ψαχνω να το βρω και δεν μπορω … δεν μπορω να καταλαβω πως εφυγε η πορσε με το πλαι … σιγουρα ειναι τραγικο ασύλληπτη ατυχια για την οικογεια και τον ατυχο άντρα .. παντα αυτο το ενδεχομενο το εχω στο μυαλο γιαυτο και ποτε δεν σταματο στην ακρη των εθνικων οδο αλλα εδω ειναι τελειος διαφορετικο δεν μπορεις να το εχεις προβλεψει ….

    • Giannisk

      Μια χαρά είναι η πορεία της porsche. Να θυμίσω το ατύχημα με την Ferrari προ ετών στην Λάρισα σε ευθεία χιλιομέτρων. Αν πήγαινε με ταχύτητα 200+ και έκανε έναν απότομο ελιγμό, έχασε τον έλεγχο και τέλος. Παρατήρησε ότι είναι βρεγμένο και το οδόστρωμα.

    • spiros

      γιαυτο οι κανονες λενε εάν χρειαστει να σταματησεις απομακρύνσου απο το αυτοκινητο και πέρνα πισω απο τις μπάρες ασφαλείας. Εάν είχαν βγει απο το αυτοκίνητο ΙΣΩΣ να ζουσαν τωρα. Μεγαλο κρίμα.
      Ο οδηγος της πορσε πρεπει να ειχε χασει τον έλεγχο και ο δρομος φαίνεται βρεγμένος. Και πάλι κρίμα.

    • Nikos Schinas

      Δεν ήξερα ότι λένε οι κανόνες σε αυτή την περίπτωση. Και πάλι όμως ….

    • Chris

      Αυτό είναι αν χρειαστεί να σταματήσεις στην εθνική πάνω, όχι στο πάρκινγκ

    • spiros

      Εάν σταματήσεις στη ΛΕΑ και μείνεις στο αυτοκίνητο είσαι αυτοκτονικός οπότε δεν το συζητώ.
      Το θεμα είναι πως προστατευεσαι περισσότερο?
      καθισμένος μεσα σε ενα αυτοκινητο (με 2 πόρτες) κοιτωντας μπροστα ενω οτι σου ερθει θα είναι απο πίσω

      ή

      εκτος με οπτικη επαφη παντού και ελευθερος να τρεξεις??

      Εφόσον είσαι τοσο κοντά στην ροή αυτοκινήτων που έχουν πρόσβαση στον χώρο με το κοντερ να γραφει 200 ΒΓΕΣ ΕΞΩ.
      Εάν ηταν μια νταλίκα που είχε χάσει τον έλεγχο, και οχι αυτοκίνητο, θα ισοπέδωνε και τις τουαλέτες και δεν θα χρειαζόταν να τρέχει.
      Θεωρείς οτι είσαι προστατευμένος σε αυτού του τύπου τις εγκαταστάσεις και αυτό είναι ΛΑΘΟΣ αντιμετώπιση όπως δείχνει η ζωή.

    • Chris

      Το θέμα είναι ότι αν δεν είχε συμβεί αυτό ποιος θα το σκεφτόταν, π.χ. θα σκεφτόσουν ποτέ ότι θα έρθει κάτι πλαγίως με τεράστια ταχύτητα και θα πέσει πάνω σου στο πάρκινγκ;

    • spiros

      ΝΑΙ, γιατι συμβαίνουν συνέχεια παρόμοια ατυχήματα!!
      Λίγοι έχουν σκάσει πάνω σε exit αυτοκινητοδρόμων?
      Και αυτό μία έξοδος είναι, και για όσους γνωρίζουν ολες αυτές οι αλλαγες αποτελούν εστίες ατυχημάτων και δη θανατηφόρων.

    • spiros

      Απο παλαιοτερο ιδιο ατύχημα σε “παρκινγκ” στην εθνική το 2015

      Εδω δεν υπήρξαν νεκροί γιατι είχαν βγεί ολοι απο τα αυτοκίνητο.
      https://uploads.disquscdn.com/images/e1b9ec735188713735fe5c87b4dc055007ef2723b07386b5da099a50049eb36d.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/ded4d33bd339b8c4a54b6c44a905e68c365fc750371c9269965fceb8d1f013fc.jpg .

      http://www.patrasevents.gr/article/179744-adianoito-troxaio-stin-atalanti-pics

    • περαστικός

      Καλά κάνουν και το προβάλουν…!
      Να το βάλει και η αστυνομία στο video που κάνει κάθε χρόνο πριν τις γιορτές να το προβάλουν και τα κανάλια..!

    • Chris
  • W209

    ευθεία είναι το σημείο παιδιά! τώρα 3 ενδεχόμενα παίζουν!
    1on- πήγε να κάνει προσπεράσει από τα αριστερά στα δεξιά και του έφυγε και μπήκε με το πάλι στο parking.
    2on – να το κλατάρισε κάποιο λάστιχο (λίγες πιθανότητες “κατεμε”)
    τριών – για κάποιον λόγο να αφαιρέθηκε i σε κινητό , η σε radio , και να ακούμπησε αριστερά στα τσιμεντένια τοιχώματα και από τα πολλά χιλιόμετρα να το χάσε (πάλι λίγες πιθανότητες “πατεμε”)

    αλλα είναι πραγματικά απίστευτο το πως μπήκε με τόση ακρίβεια με το πλάι στην έξοδο για το parking

    και βρήκε ακριβώς το άλλο αμάξι και το σύνθλιψε πάνω στον τοίχο τον WC. την ώρα τις σύγκρουσης αν παρατηρήσετε διαλύονται η δεξαμενές καυσιμων και τα καύσιμα χύνονται στην κυριολεξία μέσα στις τουαλέτες που εκείνη την στιγμή ήταν ο πατέρας! από τύχη δεν σκοτώθηκε και αυτός! τι να πω ρε παιδιά πραγματικά κρίμα !

    • Γιώργος Εμπέρ

      Υπαρχει και το ενδεχομενο να ειχε πιει η να κοιμηθηκε στο τιμονι. Ο δρομος αν ειναι βρεγμενος, γινεται φονικος με πανω απο 150, οτι αμαξι και να εχεις και η Porche δεν αποτελει εξαιρεση. Γενικα, πιστευω πως εδω καπου επαιξε μαλακια. Δεν μπορει να εφυγε ετσι απλα κρεας.

    • W209

      απ’οτι ειδα στο facebook photos απο τον οδηγο της πορσε καταλαβα πως προκειτε για το κλασικο πλουσιοπαιδο που του κανει τα χατιρια ο μπαμπας! εξωτικα ταξιδια σε ντουμπαι και εξωτικα νησια, και διακοπες σαν φοιτητης στο μαιαμι! και το πιο λυπηρο ειναι οτι κανενας δεν θα παει φυλακη και κανενας δεν θα τιμωρηθεί παρα μονο οικονομικα! πολυ απλα θα αποζημιώσει ο Βακακης (ιδιοκτητης των jumbo)με λιγα εκατομυρια τον πατερα των θυματων και τιποτα αλλο!

    • τι ρολο παιζει η ζωη του με τον τροπο που οδηγαει ???
      πραγματικα θλιβερο το γεγονος……αλλα οκ……

    • Christos F4

      ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο

    • αποψη σου…..
      προσωπικα διαφωνω !

    • Christos F4

      ενας εχων δεν ανησυχει για τιποτα. δεν σκαει για τιποτα και δεν τον απασχολουν οι συνεπειες. αυτο περναει στο DNA του. περνα μια βολτα απο τα βορεια προαστια σαββατο βραδυ στα κυριλε μαγαζια. δες πως συμπεριφερονται τα παιδια που κυκλοφορουν στο δρομο. ολα αυτα εχουν πολυ μεγαλη σημασια. τα παιδια απο μικρα βλεπουν και αφομοιωνουν εικονες και ειδικοτερα οταν φτανου στην ηλικια των 30 νομιζουν οτι αυτοι κι αλλοι δεν ειναι…

    • πανε και απο το μπουρναζι να δεις που ειναι το ιδιο……απλα εκει οδηγουν πιο φτηνα εργαλεια…..η ουσια ειναι ιδια !!!!
      μια φορα ΒΛΗΜΑ…για παντα ΒΛΗΜΑ !!!
      ανεξαρτητως ποσα φραγκα εχεις στο πορτοφολι σου !!

    • Christos F4

      η υπεροψια που υπαρχει στα ΒΠ δεν υπαρχει πουθενα. στο μπουρναζι και στην αγια βαρβαρα δεν ειναι υπεροπτες, ειναι απλα τσογλανια. βεβαια, οπως ειπες κι εσυ εξ αρχης, διαφωνουμε στο θεμα “πορτοφολι”. σεβαστη και σε μενα η αποψη παρολα αυτα

    • αν τα εχεις καλα με τον ευατο σου…..κανεις δεν μπορει να σε κανει να νιωθεις λιγος……
      ολα τα αλλα τα βλεπω σαν να αποδεχεσαι την κατωτεροτητα σου να το πω…..
      και ηρθε ενας παπαρας να μου πει..οτι εχει 911 ενω εγω μια λαδιερα…..ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ !!!!

    • Giorgio Papas

      Εδώ, αγαπητέ μου, διακρίνω έντονη ζήλεια, προς τους κατοικους ΒΠ.

    • Christos F4

      δυσαρεσκεια*
      ειμαι κατοικος ΒΠ αλλα για τους συγκεκριμενους το μονο που αισθανομαι ειναι δυσαρεσκεια. δεν εχω να ζηλεψω τιποτα απο κανεναν τους, ειδικοτερα οταν βλεπω και αξιολογω τις καταστασεις που βλεπω γυρω μου

    • giorgos

      παντελως ομως

    • theolvs

      ΚΑΝΕΝΑ ρόλο δε παίζει μην γίνεστε σκατόψυχοι επειδή κάποιοι έχουν πολλά φράγκα

    • Anestis Genk

      Να σου πω.
      Όταν είσαι φτωχαδάκι είσαι σε όλη σου την ζωή κλασμένος. Φοβάσαι μην χαλάσει το αμάξι και δεν έχεις να πας στην δουλειά, μην μπλέξεις με δικηγόρους και γενικά στην ζωή σου είσαι πολύ συγκρατημένος και μετρημένος και τα ζυγιάζεις πριν κάνεις κάποια κίνηση, γιατί υπάρχουν συνέπειες. Ειδικά αν είσαι και λίγο μεγάλος και (κυρίως) έχει πήξει το μυαλό σου.

      Αν όμως είσαι Large μπορείς να εξαγοράζεις τις συνέπειες, αν εξαγοράζονται και δεν πληρώνεις τα περισσότερα λάθη, δλδ δεν σε πειράζει να τα πληρώνεις. Έτσι λοιπόν διαπαιδαγωγείσαι να είσαι πιο ριψοκίνδυνος.

    • Giannisk

      Δεν έχεις κι άδικο Ανέστη

    • εχει και φτωχαδακια ππυ ειναι ομως YOLO !!!
      αυτο λεω….δεν παιζει ρολο το τι βλεπεις στα social media….
      μπορει να ειναι η κακια στιγμη !!!!
      τεσπα !!!!
      δεν θα το συνεχισω……

      αν το ιδιο σκηνικο το βλεπαμε με κανα focus…. θα τα λεγαμε αυτα ????

    • Anestis Genk

      Υπάρχει μια ποιοτική διαφορά.
      Από τους φορντάκηδες τρέχουν λίγοι(αναλογικά), από τους πορσάκηδες τρέχουν σχεδόν όλοι.
      Το πως η εξήγηση γιατί οι πλούσιοι είναι συνήθως YOLO δεν σημαίνει πως πρέπει να εξηγεί γιατί οι φτωχοί ή οι σκύλοι είναι μερικές φορές YOLO.
      Αναλογικά οι φτωχοί είναι πολύ λιγότερο YOLO απόσο έχω δει. Και άντε πες βάζουμε τα ίδια κριτήρια σε όλους. Ναι και ο φτωχός αν νομίζει πως δεν έχει συνέπειες είναι YOLO.
      Το να νομίζεις πως δεν έχει συνέπειες σε κάνει YOLO.
      Μόνο που ο φτωχός θα την φάει μια φορά και μετά θα φυσάει και το γιαούρτι, ενώ ο πελούσιος θα δει πως όντως δεν υπάρχουν συνέπειες

    • λογικο γιατι το focus ξεκιναει απο 1000cc…..
      αμα βαλεις μεσα μονο ST/RS……ακριβως το ιδιο με τα Porsche ειναι !!!
      αλλα στην τελικη σκεψου…ποσοι σκοτωνουν/ντε με καθημερινα ”ford” αυτοκινητα….και ποσοι με supercars……
      απλα αυτα πουλανε…….

      μην βγαζετε κομπλεξ για εναν που τα εχει παντως…….

    • Anestis Genk

      Νομίζω αναφερόσουν στα κανονικά focus όχι στα race ready.
      Με κανονικά σκοτώνονται περισσότεροι γιατί είναι συντριπτικά περισσότεροι και γράφουν συντριπτικά περισσότερα χιλιόμετρα, αλλά έτσι η σύγκριση είναι άδικη κατ’εμέ, το σωστό είναι να γίνει αναγωγή. Και η αναγωγή δείχνει πως ο έχων γρήγορο αμάξι είναι πιο παραβατικός. Και ο έχων γρήγορο αμάξι έχει συνήθως μεγαλύτερο εισόδημα και ο μπουρναζιώτης που λες δεν είναι σεΐχης αλλά δεν είναι τσίμα τσίμα + δεν έτυχε ακόμα να του κάτσει η στραβή.

      Θέση μου ήταν πως συντρέχουν οι συνθήκες ώστε ο πλούσιος να μην νοιώθει τις συνέπειες που νοιώθει ο φτωχός κι αυτό τον κάνει να έχει διαφορετική συμπεριφορά. Αν νομίζεις πως ο πλούσιος και ο φτωχός έχουν την ίδια συμπεριφορά απέναντι σε ένα έξοδο των 1000 ευρώ, που για τον φτωχό είναι 1-2 μηνιάτικα ενώ για τον πλούσιο τπτ, ξεκουράζω την βαλίτσα μου :)

    • DimiE92

      Τα παιδια με τις R1 που 300ριζουν πιστευεις οτι ειναι σειχιδες, ΒΠ, μπουρναζι, η γλυφαδα; θα σου πω εγω. Απο ολα ειναι. Και ολοι εχουν ενα κοινο χαρακτηριστικο. Αγνοια κινδυνου και αρρωστια για αδρεναλινη.

    • Anestis Genk

      Είπα και αλλού πως το ίδιο λάθος μπορεί να γίνει για διαφορετικούς λόγους, άρα επειδή εγώ τρέχω διότι είμαι τρελός δεν σημαίνει πως όποιος τρέχει είναι αυτομάτως τρελός, άλλος μπορεί να τρέχει γιατί τον έπιασε κόψιμο, άλλος γιατί δεν έχει αίσθηση της ταχύτητας, άλλος γιατί δεν έχει αίσθηση των συνεπειών, άλλος γιατί νομίζει ότι την έχει μεγαλύτερη.

      Στους φτωχούς υπάρχουν διαβαθμίσεις, αν κάποιος έχει να δώσει λεφτά για να την ρένα ή για να τουρμπίσει το σαξόραλο, σημαίνει πως αυτός νομίζει πως αυτά τα λεφτά του περισσεύουν για εκεί. Δεν τα έκοψε από το φαί, δεν έμεινε άστεγος για να βάλει βενζίνα στην μηχανή. Άρα κι αυτός στα δικά του μέτρα νοιώθει άτρωτος, όταν θα φάει καμιά τούμπα και θα πληρώσει νοσοκομεία και συνεργεία χρυσάφι και μπορεί να χάσει και την δουλειά του, τότε θα του κοπεί η γενναιότης μάλλον. Οκ μπορεί να είναι τελείως ανεγκέφαλος και να συνεχίσει τα ίδια, δεν ασχολούμε με τις εξαιρέσεις των εξαιρέσεων.

      Για τον πλούσιο δεν υπάρχουν υλικές συνέπειες, σπάει κάθε μέρα και ένα μοτέρ άμα γουστάρει, άρα του είναι πιο εύκολο να ρισκάρει.

    • DimiE92

      Θα σου πω επισης οτι παρομοια σκηνικα με “focus” γινονται καθε μερα. Λογικα γαλαζοαιματοι θα ειναι ολοι αυτοι που δεν υπολογιζουν. Οτι να ναι…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αν και συμφωνω στην λογικη σου, στο συγκεκριμενο διαφωνω. Οταν σου αρεσει να τρεχεις, τρεχεις και με ποδηλατο και δεν σκεφτεσαι αν χαλασει. Απλα στον κουβα ξερεις πως δεν θα βρουνε ουτε τα δοντια σου για να σε αναγνωρισουν αν γινει η στραβη. Υπαρχει μονο μια συνεπεια και αυτη ειναι μη εξαγορασιμη και ειναι η ζωη σου. Και Yugo Zastava να εχεις, αμα εχεις βαρυ ποδι, θα πηγαινεις οσο παει.

    • Anestis Genk

      Ναι οκ αν είσαι πρεζάκιας με την ταχύτητα. Άλλο μ’αρέσει να πίνω κι άλλο είμαι αλκολικός και δεν μπορώ να κρατηθώ. Αλλά αν πάει μέχρι 120 το yugo, τι να σου κάνει το βαρύ πόδι. Όχι πως τα 120 είναι λίγα, απλά αν είσαι πρεζάκιας με την ταχύτητα το να προσπαθείς για τα 120, δεν σου δίνει αυτό που θες και ξενερώνεις. Θα το κάνεις μια δυο φορές ε μετά θα σε εκνευρίζει πιο πολύ απ’ότι θα σε ευχαριστεί.
      Όπως έγραψα και σε άλλο σχόλιο, όταν το αμάξι είναι ντεκαβλέ κι εσύ συνήθως(δεν λέω για απολυτότητες) δεν έχεις όρεξη να ανεβάσεις ρυθμό.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ισα ισα. Οταν εχεις ενα ντεκαβλε αμαξι το πατας παντα προσπαθωντας καπως να ικανοποιησεις την καυλα σου. Απλα δεν θα εχεις παντα τον χρονο να δεις τα χιλιομετρα που θελεις γιατι ανεβαζει αργα. Αν σου δωθει ομως ο χωρος, θα πηγαινει τοσο οσο. Και οταν εχεις ενα γρηγορο αμαξι, το πατας παντα. Απλα για διαφορετικους λογους. Εχεις το γκαζι ευκαιρο παντου και παντα.

    • W209

      παιζει τεραστιο ρολο και θα στο εξηγησω!
      αυτο το παιδι 24 ετων στην ζωη του τα ειχε ολα ετοιμα και δεν ειχε σωστη παιδεια οπως φανηκε! η ζωη που εκανε μεσα απο τις φωτογραφιες συνδιαζει απολυτα τα παραπανω! Για να σου φωσω να καταλαβεις τον ειχε αδυναμια ο πατερας του και εδω ειναι η ολη σημασια! Δες πως σκεφτοτανε αυτο το 24 χρονο παιδι – Και τη εγινε αν με σταματησουν με 300 η αστυνομικοι θα πληρωσει και θα καθαρισει ο μπαμπας μου! και τη εγινε αν την τρακαρω, θα παω και θα βγαλω την bmw m6 ! πραγματικα στεναχωρηθηκα παρα πολυ με αυτο το γεγονος. το ειχε η μοιρα να πανε ετσι οι ανθρωποι τι να λεμε τωρα!

    • δηλαδη εμενα που ο πατερας μου δεν ειναι ο Jumbo δεν με αγαπαει ????
      οταν το ανεβασα το megane του πατερα μου πανω σε μια νησιδα…..και αυτος..αν και δεν του τρεχαν απο τα μπατζακια τα ιδια μου ειπε πανω κατω !!!!
      οκ εμενα δεν μου πηρε αλλο megane….απλα το φτιαξαμε….

      τι θελω να πω ??? μεινετε ΜΟΝΟ στο τροχαιο….αλλιως αυτα που λετε δεν ειναι τιποτα παραπανω…απο κατινια…ζηλεια και δεν ξερω εγω τι αλλο !!!

    • Christos F4

      οχι μπαμπη δεν ειναι ζηλεια. την ιδια συζητηση ειχα προσωπικα και με δυο αλλους θαμωνες της σελιδας (εχοντες και οι δυο τους) και μονιμως διαφωνουσα και διαφωνω μαζι τους. ειναι ολα τα αλλα εκτος απο ζηλεια: αγανακτηση, θυμος, δυσφορια, κριτικαρισμα κλπ κλπ. ΖΗΛΕΙΑ δεν ειναι διοτι ειμαστε παιδια γυμνασιου. εγω οταν κοπανησα το αλμερα τυ πατερα μου το πληρωσα απο την τσεπη μου ενω η ξαδερφη μου με πατερα εφοριακο των χρυσων εποχων πηρε αλλο. τι θα πρεπε εγω να κανω, να ζηλεψω? οχι!
      νομιζω εχουμε μπερδεψει ορισμενες εννοιες, η απλα ο καθενας εχει διαφορετικη αντιληψη για τον κοσμο γυρω του

    • αμα ειχε ο πατερας σου θα καθοσουν να τα πληρωσεις ???? πιστευω πως οχι !!!
      δηλαδη επειδη δεν κοπιασαι η φιλη σου….να πρεπει να νιωθει ενοχες ???
      καλα εκανε η κοπελα…..
      ο καθενας οτι μπορει !!!

      διαβαζω οτι ολοι εχετε προδικασει οτι θα την βγαλει καθαρη σε ενδεχομενο δικαστηριο…….περιμενετε ντε να δουμε τι θα γινει και μετα !!!! αυτο λεω….πριν καν αρχισει η υποθεση….ολοι βγαλατε συμπερασαματα…..ειδικα απο τη στιμγη που μαθαμε το ιπροκειται για τον γιθο του Jumbo…..βλεπω μια επιθετικοτητα….

      εγω απλα λυπαμαι….γιατι 4 ανθρωποι επεσαν θυματα ενος τροχαιου……

      και κλασικα ειμαστε ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ !!! ολοι σχολιαζουμε ενα τροχαιο επειδη μεσα ηταν μια Porsche και ο γιος του JUMPO…περσυ σχολιαζαμε το τροχαιο του ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ…..ψαχτο λιγο να δεις απο προχθες μεχρι και σημερα ποσα τροχαια εχουν γινει και ποσα θυματα εχουν προστεθει στη λιστα……..

    • W209

      μπαμπη σε παρακαλω κατσε και σκεψου το να το καταλαβεις! σημερα ητανε ο γιος του τζαμπο αυριο μπορει καπιος αλλος , δεν εχει σημασια αυτο! και σε ρωταο εγω τωρα, (Υποθετικα μιλαμε παντα) βλεπεις μερα παρα μερα ενα γνωστο πλουσιοπαιδο με το σπορ αυτοκινητο του μπαμπα να τρεχει απο το στενο του σπιτιου σου , και μια μερα πεφτει στο παιδι σου που γυρναει απο σχολειο μαζι με την μητερα του και τους σκοτωνει! και μετα απο 3 χρονια βγαινει επειδη πληρωνει ο μπαμπας του και κανει τα ιδια! πως θα νιωσεις για πες μου? Μηπως ζηλεια και κατινια?

    • κανενας αποσο ξερω δεν σαπισε στη φυλακη οταν ηταν υπαιτιος σε τροχαιο !!!!
      δεν θα ειχα διαφορετικη αποψη αν αυτος που εκανε κατι τετοιο….θα το εκανε ειτε με FERRARI….ειτε με DAEWOO MATIZ………

    • Christos F4

      ρε μπαμπη καθε μερα βλεπεις τετοια τροχαια? καθε μερα σκαει ενας με 150 πανω σε ανυποψιαστους που δεν φταινε σε τιποτα??? και 50 εσκασε ενας στο ζηρινειο πριν ενα μηνα πανω σε μια κοπελιτσα 20 χρονων και η κοπελα εμεινε αναπηρη αλλα δεν εγινε θεμα πουθενα! ο ντορος που γινεται ειναι μεν για το μακελειο που προκληθηκε αλλα δε μπορεις να αρνηθεις οτι γινεται ΚΑΙ για το γεγονος οτι ο μακελαρης ηταν ο κ. τζαμπο, ειτε συμφωνεις εσυ με αυτην την προσεγγιση ειτε οχι

    • αυτο λεω……..αμα γινετε γιατι ειναι και ο JUMPO κατι δεν παει καλα !!!!!
      σε ενα τροχαιο δεν με νοιαζει ποιος εισαι !!!!!!!
      απλα θλιβομαι που αλλος ενας συναθρωπος μου εχασε τη ζωη του με εναν απο τους πιο χαζους τροπους……..

    • Christos F4

      α, και κατι ακομα. δεν το προδικαζουμε εμεις οτι θα τη βγαλει καθαρη. το προδικαζουν τα παμπολλα παραδειγματα απο το παρελθον που εχουν αποδειξει οτι οσοι λεφταδες ενεπλακησαν σε τετοιου ειδους ιστοριες την εχουν γλυτωσει πολυ φθηνα για τα δεδομενα τους

    • Άμα φάνε 5 χρόνια με αναστολή … Εσυ μπορεί να τους βλέπεις έξω… Αλλα δεν την έχουν βγάλει καθαρή …

    • W209

      ρε φιλε μου μπαμπη τη ζηλεια και κατινια λες ελεος δηλαδη!
      πες μου εσυ δηλαδη το ιδιο ειναι αυτο που λες με αυτον που δεν εχει δουλεψει στην ζωη του, καθε μερα διασκεδαζε σε παρτυ στο μαιαμι εκανε στην ουσια οτι ηθελε χωρις να σεβετε τους συνανθρωπους του γυρο του? Για να σου δωσω ενα απλο παραδειγμα εσυ η ενας φτωχος αν σκωτονε 3 ανθρωπους θα καταστρεφωτανε η ζωη του και θα πηγαινε φυλακη, ενω αυτος αν ζουσε σε μερικα χρονια θα ηταν εξω και θα συνεχιζε την glamour ζωη του στο εξωτερικο και δεν θα ειχε και τυψεις! στην ουσια δεν τον ενιαζε αν παρανομη η οχι εκανε οτι γουσταριζε με ανευθηνοτητα και αυτο δυστηχως στοιχησε την ζωη 3 αθωον ανθρωπον!

    • αυτο λεω ρε φιλος…..τι με νοιαζει αν αυτος πηγαινει στο ΜΑΙΜΙ ???? στα @@ μου να το πω ετσι απλα !!!!
      αμα σε ενα τροχαιο σχολιαζω την glamour ζωη του…ναι ειναι κατινια κατεμε…..

      για τροχαιο δεν νομιζω να εχει παει ποτε κανενας φυλακη…..μιλαω για πρωτο τροχαιο χωρις να εχει ξαναπαχολησει……

    • W209

      αυτα τα δινουμε σαν παραδειγμα για να δεις οτι δεν ειχε σωστη παιδεια λογο του πλουτου που του παρειχε ο πατερας του! με λιγα λογια του εδωσε τοση ελευθερια με αποτελεσμα να του κανει κακο με αυτον τον τροπο! ολα αυτα τα ανεφερω γιατι συνδεουν εναν κρικο με τρομακτικα αποτελεσματα οπως ειδες στο βιντεο! Δεν ειναι ενα απλο τροχαιο αυτο, προκειτε για κατι απιστευτο ανευ προηγουμενων ! Πες μου αυτος ο πατερας βγαινοντας εντρομος εξω απο τις φλεγωμενες τουαλετες και βλεπωντας διαμελισμενοι- καμενη την οικογενοια του πως θα κοιματε αυτος ο ανθρωπος τα βραδια? τη ιατρικη υποστιριξη θα μπορεσουν να του δωσουν οι γιατροι? ειναι απλα τρομερο αυτο που συνεβη.

    • Πάνω κάτω στην Ελλάδα έχουμε 1000+ νεκρούς τον χρόνο απο τροχαία … Δεν νομίζω οτι όλοι ειναι φραγκατοι … Σε αυτές τις περιπτώσεις όπως είπα δεν βλέπεις το πορτοφόλι ….

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      babinos πολύ σωστό σε βρίσκω στις σκέψεις σου.

      Α, εν τω μεταξύ από χθές σε τροχαία σκοτώθηκε κι άλλος ένας 25χρονος αλλά και ένα πατέρας που είχε έξοδο με το οικογενειακό (με την οικογένεια μέσα – μάνα, κόρη σε σοβαρή κατάσταση), αλλά βλέπεις το ζουμί για τους κοινωνικούς σχολιαστές το έχει μόνο το πλουσιόπαιδο ΒΠ με την πόρσε. Για τους 6-8 που σκοτώνονται κάθε εβδομάδα κο κο κο. Κλασσική ελληναράδικη προσέγγιση. Δυστυχώς.

      http://www.protothema.gr/greece/article/657754/tragodia-stin-ethniki-larisas-trikalon-nekros-25hronos-se-trohaio/

      http://www.protothema.gr/greece/article/657768/voutia-thanatou-gia-oikogeneia-stin-amfikleia-nekros-o-pateras/

      Αποψή μου ότι είναι πολύ πιο φονική η ταχύτητα των 60 χλμ/ώρα μέσα στα στενά της πόλης από τα 300 στην ευθεία της εθνικής οδού.

    • Τα εχω διαβάσει τα άρθρα και αυτο ακριβώς θέλω να πω !!!

    • giorgos

      πλουσιοπαιδο η μη εκανε μαλακια και πεθανε κριμα που πηρε και τοσους στον λαιμο του τωρα τα χατηρια και το ντουμπαι κομπλεξισμος μου φαινεται φιλε με συγχωρεις οι μονοι που θα πληρωσουν πραγματικα ειναι ο πατερας που ειδε την οικογενεια του να πεθαινει και ο βακακης που εχασε τον γιο του.
      Οσο για τα λεφτα αμφιβαλλω αν ειναι υποχρεωμενος να πληρωσει εστω και ενα ευρω ο βακακης μονο και μονο επειδη του ανηκε η πορσε μιας και ενηλικος ηταν και υπευθυνος για τις πραξεις του

    • W209

      Ρε φιλε καταλαβε τι γραφω , ποιος κομπλεξισμος; Την ζωη που εκανε ο πιτσιρικας το εθεςα για να καταλαβεις την παιδεια και τη οριμοτητα που ειχεκαι οτι ηταν καλομαθημενο απο μικρο! Και φυσικα θα πρεπει να εχει ενα μεριδιο υποχρεωσεις ο βακακης γιατι με την λαθος παιδεια και την ανευθηνοτητα που αυτος αφησε και εδωσε στον γιο του διελυσε μια οικογενια, το λιγοτερο που πρεπει να κανεις ο βακακης αν ειναι ανθρωπος , ειναι να συμπαρασταθει σε αυτον τον ατυχο πατερα!

    • DimiE92

      Ποιος να μπει φυλακη; το παιδι που σκοτωθηκε; Η να παει φυλακη ο πατερας, επειδη ο γιος του (που εκανε καλη ζωη), προκαλεσε δυστυχημα; επειδη ειναι αυτος που ειναι; επισης, τωρα δουλεια θα αναλαβουν οι ασφαλιστικες και κανενα εκατομμυριο δεν θα δωσει η οικογενεια…

    • W209

      αυτο λεω και εγω, το θεμα ειναι θα κυνηγησουν τον βακακη μετα οι ασφαλιστικες ?

    • rous

      Γιατι να τον κυνηγησουν?

    • W209

      αυτο ρωταο και εγω ! δεν ξερω καλα σε αυτην την περιπτωση τι ακριβως γινετε, αλλα απειδη εδω μιλαμε για μεγαλες αποζημιωσεις απο πλευρας ασφαλιστικης,μηπος η ασφαλιστικη στραφει να παρει λεφτα απο τηνν οικογενεια του για τον λογο οτι ετρεχε παρα πολυ!

    • ΑΝ κυνηγησουν την οικογενεια του υπαιτιου ..μονο αμα βρεθει να ειναι σουρωμενος…..αλλιως απο τη στιγμη που ειναι ασφαλισμενος…αναλαμβανουν ΜΟΝΟ οι ασφαλιστικες….

    • Anestis Genk

      Αν πηγαίνεις με πολλά μπορεί να φύγει και για “τυχαίους” λόγους. Δλδ υδρολίσθηση(τα λάστιχα “βλέπουν” και έχουν να διαχειριστούν πολύ περισσότερο νερό), κάποιο σαμαράκι που φαίνεται μόνο μετά τα 250, ή και κάποια ριπή αέρα. Το κέντρο αεροδυναμικών πιέσεων πάει προς τα μπροστά όσο ανεβάζεις ταχύτητα. Όσο πιο μπροστά είναι το κέντρο αεροδυναμικών πιέσεων, τόσο πιο ασταθές είναι το αμάξι. Η αεροτομή πίσω συχνά αυτό κάνει, να σταθεροποιεί το αμάξι και όχι να παράγει κάθετη δύναμη, όπως σταθεροποιεί το βελάκι η ουρά του χωρίς να παράγει άνωση.

  • George Liverpool

    Πραγματικα τραγικο…δεν εχω λογια…

  • Michael

    η σκέψη μου πάει σε αυτόν τον σύζυγο/πάτερα, έχω παιδάκια σε αυτή την ηλικία και ανατριχιάζω μόνο στην σκέψη του τι ένιωσε εκείνη την στιγμή που είδε αυτό το θέαμα. Εύχομαι να βρει τρόπο όχι να το ξεπεράσει γιατί είναι αδύνατο, αλλά να καταφέρει να ζει μετά από αυτό. Κρίμα.

  • georgekaras

    Tα λεμε καθε φορα στο site τα ειδαμε και σημερα και παλι και θα τα ξαναδουμε δυστυχως ,οσο δεν νοιαζομαστε ακομα και για τον ιδιο μας τον εαυτο αυτα θα γινονται .Με προχειρο υπολογισμο υπολογισα απο το βιντεο οτι η Πορσε μπηκε στο παρκινγ τουλαχιστον με 30-40m/s αυτο σημαινει 150 km/h και λογικα πριν την γλυστρα ηταν με πανω απο 150km/h.Γιατι?ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ ΑΔΙΚΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΑΠΟΚΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ 2

    • Γιώργος Εμπέρ

      Με πανω απο 200. Τα 150 δεν ειναι τιποτα. Εδω ανατιναχτηκαν και τα 2 αυτοκινητα! Τι να λεμε τωρα!

    • georgekaras

      150 τουλαχιστον τα εκανα χοντρικα απο το χρονομετρο του βιντεο με pause και περασε μολις ενα sec απο το π μπηκε και χτυπησε

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αν αυτα ειναι 150 τοτε τοσο το χειροτερο! Οταν οδηγαμε μας φαινεται σαν 110! Ασε που ειναι μια ταχυτητα που την πιανει ετσι απλα και ο τελευταιος κουβας του σημερα!

    • georgekaras

      το ανθρωπινο μυαλο αντιλαμβανετε ταχυτητες μεχρι 30km/h μετα απο αυτο δεν αντιλαμβανεται ποσο τρεχει ενω ειναι μεσα στο αμαξι .

  • Spiros Athanassopoulos

    να μη δημοσιουετε τετοια βιντεο. Ποιος ο λογος;;; για να παρετε κλικ;

    • georgekaras

      οχι να τα βαζουν να βλεπουμε τι κανει η ταχυτητα μονο ετσι θα καταλαβουμε πια οσοι δεν καταλαβαινουν απο μονοι τους και απο λογια δυστυχως αυτο εχει απομεινει

    • Spiros Athanassopoulos

      Οχι.να μη τα ανεβαζουν. Αντιθετως θα επρεπε αυριο το πρωι ο υπουργος να κανει νομο που να λεει οτι ακομα και να τους βλεπουν απο τις καμερες,θα τους κοβουν κληση 100.000 και φυλακιση 10 χρονια χωρις αναστολη… αυτα!!!! Τα βιντεο δεν δινουν λυση.

    • cfu

      οχι πρεπει να βλεπουμε τετοια Video μπας και βαλουμε μυαλο,εγω αν ημουν ο αναλογος υπουργος θα υποχρέωνα και ολα τα καναλια να παιζουν τετοια video στις διαφημίσεις

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δεν θα αλλαζε κατι. Και στο τσιγαρο βαζουν φωτογραφιες με πνευμονια με καρκινο αλλα ο κοσμος τα καπνιζει.

    • georgekaras

      Μεγαλη κουβεντα τουλαχιστον πιανει σε μενα οταν οδηγαω προφυλασω τον ευατο μου και τον ανθρωπο που κουβαλαω

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Από σεβασμό στον δύστυχο (τέως) πατέρα και τους υπόλοιπους συγγενείς δεν έπρεπε να διαρρεύσει το βίντεο. Μετά από πολλά χρόνια ας το έβγαζαν μπας και βοηθούσε κάπου στο συνετισμό των οδηγών.

  • Christos F4

    αν οντως ειναι ο γιος του κ. Jumbo παλουκωμα και ξυλο μεχρι να ματωσει το μυαλο του.
    καποτε μια παρεα μου με δυο ζευγαρια εφυγε απο την πεντελη να παει στην παραλιακη και στο γυρισμο ο οδηγος , οντας φανταρος και εχοντας φυγει λαθραια απο το στρατοπεδο, γιος νεοπλουτου γιαπι που ηρθε να μεινει στην πεντελη, εχασε τον ελεγχο του αμαξιου και αγκαλιασε με το δεξι μερος μια κολωνα. η μια κοπελα που καθοταν συνοδηγος εζησε, η φιλη της καθοταν πισω και πεθανε. 21 χρονων… και ο τυπος ειναι εξω τωρα επειδη προφανως πληρωσε ο μπαμπακας. οπως θα γινει και τωρα.
    οπως ειχε γινει και στο κολωνακι πριν απο 6 μηνες που μια κορη υπουργου ανοιξε την πορτα του Mini cooper της και σκοτωσε εναν μοτοσυκλετιστη που ερχοταν. κι αυτη εξω ειναι
    Γ@ΜΗΜΕΝ@Ι ΓΙΟΙ ΠΛΟΥΣΙΩΝ, ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

    α, και μη μου ξαναπει κανεις τιποτα περι ατυχιας, δυσκολου αυτοκινητου κλπ κλπ. ας παραδεχθουμε επιτελους την ασχετοσυνη που μας δερνει και οτι δεν προκειται να μαθουμε να οδηγουμε στο δρομο ΠΟΤΕ!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ο ανθρωπος πεθανε. Βασικα ουτε τα δοντια του δεν παιζει να βρηκανε

    • Christos F4

      ειπανε οτι ο ενας πεθανε κι ο αλλος πεταχτηκε απεξω. το ποιος ειναι ποιος δεν ξερω. αν ηταν ο οδηγος αυτος που πεθανε δεν ξερω αλλα δεν θα με λυπουσε κι ιδιαιτερα. αν παλι ηταν αυτος που εζησε, τοτε ισχυει οτι ειπα πιο πανω

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δεν νομιζω πως αυτος που πεταχτηκε απεξω ειχε καλυτερη τυχη. Μαλλον θα απλωθηκε εδω, εκει, παραπερα

    • Christos F4

      δε το ξερεις. μπορει να την σκαπουλαρε με πολυ βαρια τραυματα η μπορει να του μεινει καποια αναπηρια. παντως οπως και να χει εγω πιο πολυ (ασυγκριτα πιο πολυ) θλιβομαι για την οικογενεια που ξεκληριστηκε. ο υιος jumbo εχει λεφτα (αν εζησε) εχει λεφτα θα παρει αλλο αμαξακι και ουτε φυλακη θα φαει ουτε τιποτα

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δεν παει ακριβως ετσι. Αντε πες εζησε. Δεν νομιζω να μπορει να κοιμηθει για ολο το υπολοιπο της ζωης του. Οι λεφταδες δεν συνεπαγεται με κακοκαρδοι ανθρωποι απαραιτητα. Θα τον κυνηγανε οι ερηνιες.

    • Christos F4

      μη κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια. εγω κι εσυ δε θα κοιμομασταν ποτε. μη σου πω οτι εγω θα ευχομουν να ειχα πεθανει επι τοπου. αυτοι ομως δεν ειναι σαν εμας σε τιποτα. μολις θα καθαρισει τα δικαστικα ο μπαμπακουλης και μετα μολιςπεσει το πρωτο μπαγιοκο στο παιδι για “ψυχικη οδυνη” σε μερικες εβδομαδες η ζωη του θα επιστρεψει στην προηγουμενη της κατασταση.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Καταλαβαινω τι εννοεις απλα αυτο εχει να κανει με τον ανθρωπο ποιο πολυ. Ξερω ανθρωπους με ΠΟΛΥ χρημα και σε αντιστοιχη περιπτωση θα πεθαιναν απο την στεναχωρια τους. Θα μου πεις ειναι λιγοι. Σιγουρα. Απλα το χρημα δεν αντικατοπτριζει απαραιτητα τον εσωτερικο μας κοσμο.

    • Alexandros

      Σκοτώθηκαν ολοι και στα 2 αυτοκινητα

    • περαστικός

      Μην κάνετε ρε παιδιά σαν να μην έχετε 200αρίσει ποτέ στην ζωή σας…στο autoblog είμαστε..η οδήγηση και το αυτοκίνητο για πολλούς εδώ μέσα είναι παραπάνω απο ένα απλο μέσο μεταφοράς..

    • rous

      Φιλε Χρηστο, μην κρινεις για να μην κριθεις. Διαχωριζεις τους ανθρωπους αναλογα με τα λεφτα, το οποιο ειναι τελειως λαθος. Το οτι εισαι πλουσιος δεν σημαινει αυτοματως οτι εισαι και κωλοπαιδο οπως επισης αν εισαι φτωχος δεν σημαινει αυτοματως οτι εισαι και καλο παιδι.

      Η οδικη παιδεια εχει να κανει με την οικογενεια και μονο, δεν παιζουν ρολο τα χρηματα.

  • Nikos Schinas

    Τα συλλυπητήρια στις οικογένειες ….

  • ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ !!
    πραγματικα κριμα για τις οικογενειες ΟΛΩΝ !!
    αλλα 4 ατομα που θα γραφτουν στις μακρες λιστες των θυματων της ασφαλτου!!!!

    υ.γ υπαρχουν ακομα ατομα που πιστευουν οτι τα αυτονομα δεν πρεπει να ερθουν οσο πιο γρηγορα γινετε ???

  • anagnwsths

    Γνώμη μου είναι να κλειδώσουν οι mod τα σχόλια. Κανείς μας στην θέση των οικογενειών δεν θα ήθελε να γράφονται “λόγια” για τους νεκρούς τους.
    Υ.Γ
    Όσο για το βίντεο ΝΤΡΟΠΗ που δόθηκε στην δημοσιότητα.

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Εγώ απογοητεύτηκα λίγο που το είδα και εδώ ανεβασμένο το βίντεο.
      Υπάρχει παντού, δεν χρειαζόταν και εδώ.

      Στοιχειώδης σεβασμός στους ανθρώπους που έμειναν πίσω.

      Ας το ανέβαζαν μετά από καιρό…

    • vwgt

      Ντροπη ειναι τα βιντεο που ανεβάζει ο κάθε ένας παρουσιάζοντας τις βλακείες του ως κατόρθωμα. Αυτά πρέπει να προβάλλονται παντού μπας κ βάλει κανείς μυαλό.

    • freedoom1013

      Γιατί “ντροπή” ρε φίλε; Κομμάτι της πραγματικότητας είναι το βίντεο: Απόδειξη της συνέπειας της υψηλής ταχύτητας.
      Μόνο με τέτοια πλάνα, ο Έλληνας και ο κάθε άνθρωπος θα ταρακουνηθεί και θα βάλει μυαλό. Γιατί η πλειοψηφία νιώθουν άτρωτοι και υιοθετούν τη φράση “δε θα συμβεί σε εμένα”.

    • anagnwsths

      Πραγματικά αν νομίζεις οτι έστω και ένας θα συνετιστεί απο το βίντεο πάω πάσο. Θσ μπορούσα να σου γράψω πολλά αλλά θα σε ρωτήσω μόνο τούτο. Αν στο τροχαίο είχες εμπλακεί εσύ , θα ήθελες το βίντεο να το βλέεπι η μάνα , η αδερφή σου ο πατέρα σου η κοπέλα σου κτλ?

      Επειδή αμφιβάλλω αν θα συνετίσει έστω και έναν , όπως απέτυχαν δεκάδες άλλα στο παρελθόν , χιλιάδες διαφιμιστηκά , δεκάδες εκατομμύρια σε ενημέρωση στα σχολεία κτλ

      Καταλήγω οτι το μόνο που κάνει το βίντεο είναι να ικανοποιεί το “θέαμα” και τίποτα περισσότερο. Στην τελική αν δεν ήταν Porsche ή δεν ήταν κάποιος γνωστός δεν θα το συζητούσαμε καν.

      Αν σε ένα απο όσα είπα έχω λάθος , τότε ζητώ συγνώμη για την άποψη που διατύπωσα χθες

    • περαστικός

      Δεν ξέρω για τους άλλους..
      Εγώ πάντως συνετίστηκα απο παρόμοιες εικόνες…
      Απο δικούς μου ανθρώπους εμπλεκόμενους σε τροχαία και απο εικόνες νεκρών και τραυματιών σε νοσοκομείο…
      Απο ιστορίες για την μετέπειτα ζωή εμπλεκομένων σε θανατηφόρα τροχαία και απο γνωστούς μου εμπλεκόμενους σε τροχαία που δεν είναι πλεόν αρτιμελής…

      Στα νιάτα μου σκεφτόμουν…”σιγά μην τύχει σε μένα”…
      Πλεον σκέφτομαι “στ”@@ μου τι θα συμβεί σε μένα αν φταίω..άλλον μην πάρω στο λαιμό μου”…

      Το τελευταίο που θα κάνουν οι οικογένειες των νεκρών αυτή την στιγμή είναι να βλέπουν τα video και να διαβάζουν τα σχόλια σε site και κανάλια..

  • Anestis Genk

    Αυτό που έχω δει και σε εμένα και σε άλλους οδηγούς είναι πως όποιος έχει καλό αμάξι κάνει καγκουριές στον δρόμο. Πλέον νομίζω πως είναι νομοτελειακό.
    Οπότε μια καλή λύση θα ήταν τα αυτοκίνητα να ήταν εντελώς ντεκαβλέ, το αντίθετο από alfa romeo.
    πχ Kia Rio station wagon 1.3 πρώτης γενιάς, ή τα αμάξια του ανατολικού μπλοκ.

    • λαθος προσέγγιση… τοτε θα τα εφτιαγναν μονοι τους και θα ηταν χειροτερα τα πραγματα .. και αυτονομα να γινουν παλι θα βρουνε παραθυρακι …καποτε οταν ημουν μικρος και δεν ειχα διπλωμα ακομα επερνα το αυτοκινητο του μπαμπα και ετρεχα σε κατι ερημους χωματενιους δρουμους .. με βρισκει ενας γερος και μου λεει τα ιδια εκανα και εγω οταν ημουν μικρος βεβαια εμεις δεν ειχαμε αυτοκινητα αλλα αλογα … αυτο που θελω να πω ειναι οτι η ταχυτητα σκοτωνει μεν αλλα αν δεν λατρευε ο ανρθωπος την ταχυτητα θα ειχε μεινει ακομα στις σπηλιες …

    • Anestis Genk

      Δεν μιλώ για απόλυτες λύσεις. Κι εγώ όταν ήμουν μικρός ό,τι έπιανα(και όλα σχεδόν ήταν ξενέρωτα) το πήγαινα τέζα, έστω για λίγο. Μετά από λίγο όμως βαρέθηκα να στίβω κάτι που δεν έχει ζουμί. Οκ κάποιοι, πολύ λιγότεροι, δεν βαριούνται ποτέ. Όμως η γενική τάση είναι πως αν το αμάξι πάει και σε τσιγκλάει να το πας τότε θα το πας, αν σε ξενερώνει να το πας απλά θα μετακινηθείς ήσυχα κι ωραία.

      Δες το και στον δρόμο, εγώ πολύ πιο συχνά βλέπω BMW Merc Audi να προσπερνάει και γενικά να οδηγάει πιο επιθετικά. Ενώ τα ξενέρωτα αμάξια σχεδόν πάντα έχουν σταθερές πορείες και αμυντική στάση, δεν θέλουν να αποδείξουν ότι είναι Schumacher ή δεν ενοχλούνται που η κίνηση πάει με 80.

      Τα καλά αμάξια κάθονται πολύ σπανιότερα στ’αυγά τους σε σχέση με τα ξενέρωτα.

    • μα γιαυτο ο αλλος περνει γρηγορο αμαξι ….διαφορετικα οπως στην σοβιετικη ενωση θα εφτιαχναν ενα αμαξι ενα χρωμα με εναν κινητηρα για ολους … και εσυ θα εγραφες ακομα με μολυβια και θα διαβαζες τα νεα μετα απο ενα μηνα στην εφημεριδα του καφενειου…. γιαυτο ο αλλος γινεται γιατρος μηχανικος επιχειρηματιας και ο αλλος δημοσιος υπαλλοιλος δεν εχουν ολοι τον ιδιο χαρακτηρα διαφορετικα κανεις δεν θα ειχε ανακαλυψει την αμερικη …

    • Anestis Genk

      Το κίνητρο των επιστημόνων και των εξερευνητών δεν ήταν ποτέ το πούλμουρ. Τα ακριβά αμάξια φτιάχνονται για πούλμουρ και ο κόσμος γαλουχείται από μικρός να νοιώθει καμπόσος αν είναι σε πορσικό.

      Όταν ο άλλος παίρνει ένα καταναλλωτικό αγαθό για να την πει σε όλους εμάς που δεν το έχουμε τότε κάτι πάει λάθος κατά την γνώμη μου. Ναι μπορούμε να αγνοήσουμε το τουπέ του, αλλά δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το πρόβλημα στην κίνηση που δημιουργεί (για να μην πω για χαμένους πόρους).

      Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει στην Αμερική με τα όπλα.

      https://en.wiktionary.org/wiki/if_all_you_have_is_a_hammer,_everything_looks_like_a_nail

  • Mika

    Εχει χιλιοπαιξει το βιντεο στο ιντερνετ….Δεν θελω να πω πολλα..Λυπαμαι για το ατυχο τριχρονο παιδακι και την μητερα του, πιο πολυ, και κατα δευτερο λογο για τους αλλους..Δεν γνωριζουμε τους λογους, οποτε οτι και να λεμε, θα ειναι ανουσιο..Η ουσια δυστυχως δεν αλλαζει…
    Πως θα ζησει απο εδω και περα αυτος ο πατερας δεν ξερω….Αυτο σκεφτομαι συνεχως..

    • Mikoyan Gurevic

      Μακάρι να τους γονατίσει οικονομικά και να τους τα πάρει όλα. Με αυτά να βοηθήσει συνανθρώπους που έχουν πραγματικά ανάγκη στην μνήμη των δικών του.

    • Mika

      Πιστευω αυτο ειναι το τελευταιο που απασχολει τον ανθρωπο αυτη τη στιγμη…

    • χωρις να παρεξηγηθώ … καποτε ειχα δει ενα ντοκιμαντερ με επιζοντες τετοιων ατυχηματων και μια γκομενα ειχε πει … με μερικα εκατομμυρια δολλαρια ξεπερνιουνται ολα γιατι εχεις λεφτα να χαλας και να περνας την ωρα σου και δεν σκεφτεσαι … η ζωη δυστηχως ειναι αυτο, γεννιέται πεθαίνει και ξανα γεννιέται … εγω ευχομαι στον ατυχο να βρει την δυναμη να ξαναστησει την ζωη του…. εκεινοι που δεν θα το ξεπερασουν ποτε ειναι οι γονεις τις ατυχης γυναικας και οι γονεις των αλλων δυο … οτι και να λεμε ο πονος της μανας ειναι πονος οσα εκατομμυρια και να εχεις … βεβαια η πλουσια μανα δεν θα προλαβαινει να σκεφτει γιατι θα κανει διαφορα ενω η αλλη θα ζει με τις αναμνησεις κλεισμενει στο διαμερισμα της … οτι και να πεις ομως ειναι λιγο και ευκολο σχολιαζοντας απο το κομπουτερ … παρεπηπτοντος αλλο ενα αυτοκινητο εφυγε απο το δρομο και σκοτωθηκε ο πατερας της οικογενεις και αλλη μια νταλυκα πηρε φωτια και καηκε η μανα χθες ολα αυτα και φανταζομαι και σημερα και αυριο θα γινουν τα ιδια …

  • Mikoyan Gurevic

    Εν δυνάμει δολοφόνος ήταν, δεν έχει κανένα ελαφρυντικό που πέθανε. Πήγαινε με πάνω από 200 χλμ/ω. Κρίμα και συμπόνοια μόνο για τον άνθρωπο που έχασε γυναίκα και παιδί. Για τον κακομαθημένο νεοέλληνα νεόπλουτο καμία οδύνη. Καλά να πάθει. Όλοι που κάνουν και έκαναν τα ίδια με αυτόν δεν με νοιάζει εάν θα έχουν την τύχη του. Και ναι παίζει τον ρόλο του που είναι από πλούσια οικογένεια. Γιατί ο νεοπλουτισμός του νεοέλληνα αυτά προκαλεί. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μια x οικονομική κατάσταση και επιφάνεια που είναι Κύριοι και αυτοί και τα παιδιά τους και έχουν διαπαιδαγωγήσει σωστά τα παιδιά τους να μην προκαλούνε το κοινωνικό σύνολο ποικιλοτρόπως.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Βασικα πρεπει να χαλαρωσετε. Τι και αν ηταν ο γιος του Jumbo. Ο ανθρωπος πεθανε. Και τους νεκρους τους αφηνουμε στην ησυχια τους και παιρνουν αφεση αμαρτιων. Οτι και αν ηταν, οτι ζωη και αν εκανε, δεν νομιζω πως αν ηξερε τις συνεπειες της πραξης του, θα επελεγε να πεθανει και να παρει και μια οικογενεια στον λαιμο του. Μεινετε στο ατυχημα. Οχι στην ζωη του και στο πως τον ανεθρεψε ο πατερας του. Στο κατω κατω, ολα αυτα ειναι εικασιες που βγαλατε απο φωτογραφιες! Δεν κανατε και στρατο μαζι!

    • Mikoyan Gurevic

      Κάνεις λάθος, στους εγκληματίες δεν ισχύουν αυτά που λες. Ήξερε πολύ καλά τις συνέπειες των πράξεων του από την στιγμή που οδηγούσε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (φήμες λένε για 911 GT3) και με την συγκεκριμένη ταχύτητα. Ούτε μισό δάκρυ γι’ αυτόν. Άμα είχε σωστή ανατροφή θα φαινόταν και στην ορθή οδηγική του συμπεριφορά. Να μην πιάσουμε και τα εργασιακά της εταιρείας του πατέρα του. Θα βγούμε εκτός θέματος.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι φτιαγμενο για να τρεχει με αυτη την ταχυτητα και αυτος το πηρε για να το τρεχει με αυτη την ταχυτητα και οχι για να το κοιταει σε ενα γκαραζ.

      Η μαλακια ειναι πως η Ελλαδα δυστυχως δεν εχει τους δρομους για αυτο το αμαξι. Επισεις τα 24 ειναι μια πολυ νεαρη ηλικια οπου ακομα το μυαλο ειναι στην διαδικασια της πηξης.

      Ειναι πολυ ποιο ευκολο να μην υπολογισει οτι αμα το πατησει, μπορει να γινει τοσος χαμος, μπορει να ειχε πιει και κανενα ποτηρακι παραπανω, δεν υπολογισε και το ολισθηρο οδοστρωμα. Και τι οδηγικη εμπειρια ειχε στα 24 του για να οδηγαει αυτο το αμαξι?

      Οι ανωριμοτητες πληρωνονται. Το δεχομαι. Αλλα το να τον χαρακτηρισεις στιγνο εγκληματια το βρισκω χοντρο.

    • Mikoyan Gurevic

      Δεν έχει καμιά δικαιολογία, πόσο μάλλον λόγω ηλικίας. Κανένα αυτοκίνητο δεν είναι φτιαγμένο να τρέχει με αυτές τις ταχύτητες σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης και όχι σε πίστα. Ήπιε παραπάνω και πήγαινε με 200+; Δεν είναι απλά εγκληματίας είναι και @$@#@%%#… Επειδή έχει τύχει και ‘γω να οδηγήσω μια boxster ενός γνωστού μου για δυό χιλιόμετρα επειδή τα είχε πιει. Δεν μπήκα καν στον κόπο να το πάω πάνω από 60 χλμ/ω. Και ήμουν μόλις 19…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Mην κρινεις απο την Ελλαδα. Αν ημασταν στην autobahn θα τον περναγε απο διπλα LaFerrari με 350 και θα του φωναζε που παει με το καρο. Στην Ελλαδα δεν υπαρχουν οι δρομοι. Το αμαξι μια χαρα street legal ειναι και υπαρχουν και οι δρομοι για να τα δει αυτα τα χιλιομετρα.

      Και μην κρινεις απο εσενα. Εσυ ειχες την ωριμοτητα απο τα 19 να ζυγιασεις τις καταστασεις. Δεν ωριμαζουν ολοι με τον ιδιο ρυθμο. Δεν παιρνω το μερος του jumbo. Αλλα μου αρεσει να ειμαι αντικειμενικος. Σαφως και μεσα μου οδυρομαι για το 3χρονο παιδακι, αλλα και γιος του jumbo ψυχη ειχε. Δεν νομιζω να ηθελε να πεθανει. Προφανως και δεν τα υπολογισε καλα και δυστυχως ειχε την υπερτατη ατυχια να παρει και αλλους στον λαιμο του

      Και το λεω υπερτατη ατυχια γιατι τετοιο timing ουτε στους κινηματογραφους!

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Μπράβο στο γνωστό σου.

  • Jazzie

    Πήγαινε με 250
    Ο δρόμος βρεγμένος
    Αποφάσισε τελευταία στιγμή να μπει στο πάρκινγκ
    Πάτησε φρένο δυνατά και απότομα
    Εστριψε για να μπει
    Το φορτίο μετατοπίσθηκε μπροστά, έχασε πρόσφυση πίσω και η συνέχεια στο πιο τραγικό τροχαίο που κατέγραψε ποτέ κάμερα.

    Ποινικά υπεύθυνος ο εργολάβος του πάρκινγκ αφού οι θέσεις στάθμευσης βρισκονται συνευθιακά με την λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας.

    • Τάσος

      Παρακαλείται το autoblog να στείλει το σχόλιο αυτούσιο στην τροχαία ώστε να ολοκληρωθεί η έρευνα και να κλείσει η υπόθεση.

      Ααα και να πούνε στους εργολάβους να μην βάζουν τις θέσεις στάθμευσης στην λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας… υπάρχει κίνδυνος ατυχημάτων!

      Δεν πάμε καλά λέω εγώ…

    • Jazzie

      Δε χρειάζεται φίλε μου να πας κάλα, το μονο που χρειάζεται είναι να μην τρέχεις όταν βρέχει και να απαιτήσεις τη διαμόρφωση των πάρκινγκ με γνώμονα τα διεθνή πρότυπα και όχι το κόστος της απαλλοτρίωσης.

    • Τάσος

      Δεν διαφωνώ για την ταχύτητα. Τα πάρκινγκ όμώς δεν τα θεωρώ κακοτεχνία. Και σε άλλες χώρες τα μικρά παρκινγκ είναι κάπως έτσι, δεν μιλάμε για ΣΕΑ.

      Τα παλιά που ήταν ένα άνοιγμα στην άκρη του δρόμου, ναι ήταν φονικά και απο καθαρή τύχη δεν έιχε γίνει κάποιο παρόμοιο δυστύχημα.

    • Jazzie

      ‘Aλλο το κάπως έτσι κι αλλο το γραμμική οπτική επαφή της θέσης σταθμευσης με τον δρόμο.

      Αν έβαζε τις θέσεις πίσω απο το κτίριο, θα έπρεπε να απαλλοτριωσει άλλο τόσο οικόπεδο. Αν τις εβαζε μετά κατά μήκος του δρόμου παλι το ιδιο, γιατι θα χρειαζοταν ζώνη επιτάχυνσης, η οποία ξεκινά να μετρά μετά την τελευταία θέση πάρκινγκ.

      Ενα όχημα έχασε τον ελεγχο σε κλειστό εθνικό δρόμο κι ενα μωρό σκοτωθηκε στο καροτσάκι του εξω απο τουαλετες σε παρκινγκ κλειστου δρομου. Χωρίς καμία επιβράνδυση, χωρις καμια προσκρουση σε μπαριέρες

      Δεν μπορει να μην υπάρχει υπεύθυνος.

    • Τάσος

      Γερμανία:
      https://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/101725771.jpg

      Αγγλία:
      https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e8/A12_Lay-by_-_geograph.org.uk_-_116924.jpg

      και αν ψάξω θα βρώ και για άλλες “πολιτισμένες” χώρες…

      Αυτό που θέλω να πω είναι οτι δε πρέπει να φταίει πάντα κάποιος άλλος. Και πίσω απο το κτίριο να ήταν οι θέσεις αν δεις το βίντεο παρόμοιο θα ήταν πιθανότατα το αποτέλεσμα.

      Δεν θέλω να δικαιολογήσω κανέναν εργολάβο, αλλά δεν γίνεται όλα να είναι στραβα πάντα… Φταίμε και εμείς.

    • Jazzie

      Φίλε μου αυτα δεν ειναι πάρκινγκ ξεκούρασης. Είναι παράπλευρα πάρκινγκ εκτάκτου ανάγκης. Είναι κομμάτι του δρομου δε χρειάζονται απαλλοτριωση και ειναι υποχρεωτικό να υπάρχουν κάθε κάποια χιλιόμετρα.

      Δοκιμασε να βρεις πως είναι τα κανονικά παρκινγκ και θα καταλάβεις .

  • DarkV12Tdi

    Δεν υπάρχει! Κυριολεκτικά σου ξεριζώνεται η ψυχή σου όταν βλέπεις στο Βίντεο τον πατέρα (αν ο τύπος με την άσπρη κοντομάνικη μπλούζα που πετάγεται από την τουαλέτα μες στην έκρηξη και τους καπνούς) να πιάνει το κεφάλι του βλέποντας τη γυναίκα και το παιδί και δεν πιστεύει αυτό που βλέπει,πραγματικά συγκλονιστικό! ότι και να πω θα είναι λίγο.Ο άνθρωπος αυτός έχασε σε μία στιγμή την οικογένεια του και ποιος ξέρει πόσο θα αντέξει την οποία ψυχολογική πίεση και με στήριξη των δικών του και ψυχολόγων! Είναι λες και έγινε κάποια βομβιστική επίθεση των τζιχαντιστών όπως γίνεται η έκρηξη των μπουκάλων αερίων. Ο Οδηγός της Cayenne αν πήγαινε με πολλά,πιθανώς έπεσε νερόλλακο (Aquaplaning-υδρολίσθηση) μάλλον κάνοντας προσπέρασμα,ή ο συνοδηγός του φοβόταν τον διέκοψε κάνοντας σήμα, το “μην τρέχεις” και του απέσπασε την προσοχή ,πολλοί διάφοροι παράγοντες συμβαίνουν σε υψηλές ταχύτητες!

    Προσωπικά θυμάμαι ,έναν τύπο φίλο ενός φίλου μου που έχει μία CLS320 , και μου έλεγε, πήρε σε ένα επαγγελματικό ταξίδι 4 υπαλλήλους του με την δικία του CLS από την επιχείρηση, για να πάνε στην Ανθούσα και για να πάνε σε μία έκθεση με τουριστικά προϊόντα. Στην Διάρκεια του ταξιδιού ήθελε να κάνει τον “κορυφαίο” οδηγό και να εντυπωσιάσει τους υπαλλήλους του,έτρεχε υπερβολικά,έκανε προσπεράσματα σε επικίνδυνα σημεία,μές στις στροφές, στην ευθεία μάλιστα στην Πρέβεζα έπιασε 260 στο κοντέρ,και στις πίσω θέσεις οι επιβάτες φώναζαν για να κόψει ταχύτητα, και αυτός στον κόσμο του και γελούσε.Όταν σταμάτησαν για καφέ λίγο πρίν την Αθήνα,κατέβηκαν και είδαν τα λάστιχα της CLS ήταν πολύ ζεστά και τα φρένα βγάζανε χλιαρούς καπνούς, λόγω του εδάφους που είχε υγρασία.

    Πάντως σε υγρές συνθήκες δρόμους θέλει προσοχή ,και να τα βλέπουνε αυτά τα βίντεο για να μάθουμε εμείς και επόμενοι οδηγοί , για να μην κάνουμε ότι μας κατέβει και να σεβόμαστε τα όρια!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Βασικα με ολο το βιντεο δεν υπαρχουν λογια :(

  • Τάσος

    Δηλαδή ποιές είναι οι πιθανότητες να σταματήσεις σε ένα παρκινγκ, και ένα άλλο αυτόκίνητο να χάσει το έλεγχο, να μην πέσει πάνω στην μπαριέρα και να περάσει απο την είσοδο και να σε σκοτώσει?? Πραγματικά σοκαριστικό, κρίμα τους ανθρώπους και ποιό πολύ τον πατέρα που σε 2 δευτερόλεπτα έχασε την οικογένειά του. Κρίμα

    Το ποιός ήταν ο οδηγός και τί αυτοκίνητο οδηγούσε λίγο με νοιάζει, το αποτέλεσμα έχει σημασία…

    • Mikoyan Gurevic

      Άμα ο οδηγός που πέφτει πάνω σου είναι νεοέλληνας κακομαθημένος νεόπλουτος είναι πολλές οι πιθανότητες.

    • Michael

      Δηλαδη αμα επεφτε πανω τους ενας βιοπαλαιστης μικρομεσαιος η ενας μισθωτος θα ειχε διαφορα;; θα το εβλεπε αυτος ο πατερας και θα ελεγε ” Α ενταξει μεροκαματιαρης ηταν…” ;;; Αποψη μου ειναι οτι απο αυτο το αρθρο μπορουμε να παραδειγματιστουμε και να δειξουμε την θλιψη μας, οχι να αναλυσουμε το οικονομικο και πολιτιστικο υποβαθρο που εχει ο νεκρος πλεον θυτης. Φταει;; σιγουρα φταει, αλλα μεχρι εκει, το πληρωσε και αυτος με την ζωη του και εχει και αυτος μανα πατερα και ανθρωπους που τον αγαπουσαν και που θα τους σβηστει το χαμογελο απο τα χειλη τους μια για παντα.

    • Τάσος

      Δεν χρειάζεται να πω κάτι, με κάλυψες 200%

    • Γιώργος Εμπέρ

      Και εμενα το ιδιο

    • Anestis Genk

      Το ίδιο λάθος μπορεί να γίνει για διαφορετικούς λόγους.
      Εν προκειμένω κάποιοι συνδέουν το υπόβαθρό του με το λάθος. Δεν λένε ότι μόνο αυτό το υπόβαθρο οδηγεί σε αυτό το λάθος.

    • vwgt

      Οκ βγάλε το νεόπλουτος. ο Έλληνας οδηγεί σαν Νεάντερταλ, όπως δηλαδή συμπεριφέρεται στο σύνολο πράξεων του. Δεν ειναι λοιπον να μας προκαλούν έκπληξη τετοια περιστατικα. Από την ίδια τύχη αρκετοί την έχουν γλυτώσει (εκ θαύματος, Άγιο ειχε) κ αρκετοί την πάτησαν (γκαντεμιά, π@@@τύχη)

      ΥΓ: Όσο έχω ταξιδέψει σε Ευρώπη & Αμερική τετοια παραβατική συμπεριφορά που συναντάμε στην Ελλάδα δεν έχω δει ποτέ…

    • Mikoyan Gurevic

      Φυσικά θα είχε διαφορά. Δεν θα το έκαναν θέμα τα κανάλια. Έχουν λεφτά οι γονείς του. Θα ξεχαστούν.

    • αμα ηταν ενα GOLF IV GTI…που πλεον κοστιζει 4000 ευρω…αλλα τα 200 τα εχει για πλακα……και το οδηγουσε ενα παιδι της εργατιας θα αλλαζε κατι ???
      θα πεις…..ελα που δεν εγινε με GOLF….αλλα με 911….. αλλα αυτα τα χιλιομετρα δεν τα πιανει για πλακα ενα παιδι της εργατιας ??? η μηπως τρεχουν με 200+ μονο οσοι εχουν 911 ??

    • DarkV12Tdi

      911 ήταν? το είδα στα γρήγορα κ το πέρασα για Cayenne, όταν είδα τις φωτογραφίες του τροχαίου,τι να αναγνωρίσεις πια κ το μπροστινό μέρος μου φάνηκε κάτι από Cayenne. μάλλον η 911 ήταν και Cabrio από ότι διακρίνω τις μπάρες ανατροπής που ξεκόλλησαν (αυτές που πετάγονται για προστασία του θαλάμου επιβατών σε περίπτωση τούμπας)

      πάντως όπως είπαν και οι άλλοι σχολιαστές ,δεν έχει σημασία τι ήταν,τι οδηγούσε.

      Η ταχύτητα είναι αυτή που σκοτώνει αν πέσει σε χέρια άμαθα στο όριο και υποτιμάς τα όρια ενός γρήγορου αυτοκινήτου.

      Πρόσεξα το βίντεο καλύτερα ,εκτός από το κεντρικό που δείχνει την σύγκρουση,πίσω από το παράθυρο δείχνει την 911( διέκρινα την σιλουέτα της στο δεύτερο κρυμένο βίντεο, και μάλλον πρόκειται για 911) σε μία γωνίτσα πάνω στο δεύτερο παράθυρου του βίντεο στην πίσω καρτέλα της οθόνης δηλαδή, να κάνει προσπέρασμα με μεγάλη ταχύτητα και πάτησε μάλλον λίμνη από νερά (πετάγονται νερά κατά το προσπέρασμα ) και εξαιτίας της λίμνης νερού το αυτοκίνητο,οι τροχοί του χάνουν πρόσφυση και “ίπταται” σε κλάσματα δευτερολέπτου και με συνδυασμό με την απειρία του οδηγού. όταν το χάνει λίγο ,μάλλον τρομάζει και πλακώνεται στα φρένα και βλέπουμε το αποτέλεσμα του μοιραίου.

    • Mikoyan Gurevic

      Η ιστορία έγραψε και το ΙΧ είναι μια 911 ενός κακομαθημένου πλουσιόπαιδου…

    • Η ιστορία γράφει συνέχεια νεκρούς με αυτοκίνητα της σειράΣ……..
      Άμα θες να μιλάμε αντικειμενικά …..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Συμφωνούμε απόλυτα.Αυτά είναι τα παράγωγα των ΣΑΠΙΩΝ ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΜΕ ΔΕΞΙΕΣ ΤΣΕΠΕΣ, που έχουν τους ταξικούς τους σκλάβους στην σφαλιάρα-πείνα.
      ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ-ΡΩΜΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ….
      http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/aleksandros-grigoropoulos-etwn-15
      http://www.protothema.gr/greece/article/432796/sholi-moraiti-78-eponumoi-apofoitoi-tassodai-uper-tou-nikou-romanou/
      http://www.protothema.gr/greece/article/657802/o-gios-tou-idioktiti-ton-jumbo-itan-sti-foniki-porse/

  • gv

    ατυχες ψυχουλες που φυγαν τοσο αδικα μα ποσο κριμα..
    μας ραγισατε τη καρδια καλο παραδεισο να εχετε..

  • giorgos

    πονεσε η καρδια μου μολις ακουσα οτι στο αμαξι μεσα εισαι μανα και παιδι και τους εβλεπτε απεξω ο πατερας οσα κριμα και να πω ειναι λιγα

  • JohnnyXP64

    πόσο γκαντεμιά….. πωπω φρίκη.

  • Bon Viveur

    Όλοι πέθαναν, ελπίζω να μην ένιωσαν τίποτα κυρίως το παιδάκι.. Ο πατέρας που εμεινε ζωντανός έχει τον χειρότερο και πιο βασανιστικό θάνατο.. Επειδή έχω παιδί σε αυτή την ηλικία, στην θέση του μετά την κηδεία θα αυτοκτονούσα.

  • freedoom1013

    Μου πάγωσε το αίμα, διαβάζοντας την είδηση.
    Δεν μπορώ να συλλάβω το παιχνίδι της μοίρας, γι αυτήν την οικογένεια. Μάνα και παιδί έφυγαν άδικα, έφυγαν, κι έμεινε ο πατέρας, τραγική φιγούρα, να βλέπει ανίκανος να δράσει, το χαμό τους.
    Θεέ μου, με πόσα πήγαινε ο οδηγός της Porsche;
    Οδηγική παιδεία σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχει. Εργάζομαι στα έργα των αυτοκινητοδρομων και αυτά που βλέπω καθημερινά με κάνουν να λέω ότι “Δεν μας αξίζουν αυτοκινητοδρομοι με τέτοιες υποδομές, σ αυτή τη χώρα.”
    Επιτέλους, ας μπει ένα σχετικό μάθημα από το δημοτικό στα σχολεία, να μάθει στα παιδιά από μικρή ηλικία, πως πρέπει να οδηγουν από ποδήλατο, μέχρι αυτοκίνητο…

  • Stelios

    Συλλυπητήρια σε όλες τις οικογένειες.Τραγικό περιστατικό το οποίο έρχεται να μας υπενθυμίσει πως η έλλειψη κάθε είδους παιδείας ο βαλκανικός εγωισμός η ανυπαρξία σωστών υποδομών και η υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων μας οδηγεί σε τέτοια αποτελέσματα.
    Δυστυχώς μυαλό δεν πρόκειται να βάλουμε ποτέ.

  • F1fan

    Κατι τετοια περιστατικα με κανουν να μην θελω να βγαλω διπλωμα.Συλληπητηρια στις 2 οικογενειες κι προπαντως στον πατερα,που η ζωη του δεν θα ειναι πια η ιδια…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Δεν εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο. Βγαλλε το διπλωμα και απλα να εισαι κυριος του εαυτου σου. Κανενας δεν σε υποχρεωνει να τρεχεις αλλα αν τρεχεις θελει μετρο και να το σκεφτεσαι λιγο πριν πατησεις το γκαζι.

    • F1fan

      Κοιτα,σαν οδηγος θα ειμαι αρκετα προσεκτικος,αλλα αυτο μου με προβληματιζει ειναι η παιδεια των ελληνων οδηγων.Εσυ μπορει να εισαι σε ολα τελειος,κι μια μερα,ενας να παραβιασει το STOP κι να σε σκοτωσει…Οσες φορες ειμαι στο αμαξι με τον πατερα μου,πραγματικα απορω με την οδηγικη μας παιδεια…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αυτο φοβομαστε ολοι. Αυτη τη γρια με το βαμμενο ξανθο μαλλι που θα πεταχτει απο το πουθενα η που θα αλλαξει 2 λωριδες χωρις να βγαλλει φλας. Η τον ταριφα οπου θα πλακωθει ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ στα φρενα πανω στην παραλιακη να αρπαξει πελατη και οι αλλοι που ερχομαστε απο πισω με 100 κανουμε ταματα. Η υπερβολικη ταχυτητα παιρνει ζωες αλλα δεν ειναι ο κυριος λογος θανατων. Η απουσια κρανους, ζωνης, η καταναλωση αλκοολ, ο υπνος πανω στο τιμονι, η παραβιαση στοπ, ειναι κυριοτεροι παραγοντες. Καπου εκει ερχεται και η ταχυτητα να βαλλει το κερασακι στην τουρτα

    • F1fan

      Δυστυχως στην Ελλαδα,βασικοι κανονες οδηγησης(ζωνη ασφαλειας,ορια ταχυτητας,τηρηση STOP,τηρηση ερυθρου σηματοδοτη) τηρουνται σπανια απο τους οδηγους…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ισχυει σε ολα εκτως απο τα ορια ταχυτητας. Θα το δεις και μονος σου οταν παρεις διπλωμα. Τα ορια ταχυτητας στην Ελλαδα ειναι απαρχαιωμενα και εκτως πραγματικοτητας. Αντι να σου πει εδω πηγαινε με 160 αλλα προσεχε. Μεχρι 160 ανωτατο οριο, σου λεει 80. Αποτελεσμα. Βλεπεις την πινακιδα, λες τι μαλακιες μου λεει και πηγαινεις με πανω απο 200. Στην πρωτη περιπτωση στο οριοθετει με “πειστικες” ταχυτητες, στην δευτερη περιπτωση, το αγνοεις γιατι δεν το παιρνεις στα σοβαρα και βαζεις μονος σου τα ορια ταχυτητας. Και ως συνηθως δεν ειναι τα 160.

  • MAZDA RX-7 FD3S

    911 turbo βελτιωμενη συν βρεγμενο οδοστρωμα συν απειρος οδηγος ισον θανατος.
    Κριμα για την οικογενεια…

  • Smartass

    Μπορεί και αυτή η Porsche να φόραγε λάστιχα 8 ετών!!!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ειχε τα Jumbo, την 911 gt3, σπουδαζε στο Μαιαμι, εκανε διακοπες στην Καραιβικη αλλα δεν ειχε να βαλλει λαστιχα?

    • Smartass

      Γιατί εντυπωσιάζεσαι;
      Στο ατύχημα των Walker – Rodas ειπώθηκε ότι η Poesche φόραγε 8 ετών λάστιχα.
      ;)

    • Γιώργος Εμπέρ

      Καλα ασε το τι εγινε εκει. Σε τετοια παιζουν πολλα απο πισω που δεν μαθαινονται. Αλλα πες το δεχομαι. Ποιο πολυ σαν εξαιρεση μου κανει παρα σαν τον κανονα

    • cfu

      σου εχω φρεσκο παραδειγμα https://www.car.gr/8015730-porsche-911-4s
      δυστυχώς υπαρχουν και αυτοι,για 911 4S ειχε λέφτα,να τις βαλει ενα νεο σετ ελαστικων δεν εχει….

    • Smartass
  • Giorgio Papas

    Επειδή είχα στη κατοχή ου μια 997 για 2 μήνες, να πω ότι με τα ηλεκτρονικά ΟΝ το αμάξι δεν κουνιέται. Αν τα βγάλεις, γίνεται πολύ επικίνδυνο αν δεν έχεις μυαλό και χέρια.

  • Sciroccakias

    Σκατά ρε πούστη σκατά… Όχι τέτοια πράγματα!! Τι θα κάνει τώρα αυτός ο άνθρωπος..ανάθεμα

  • περαστικός

    Κρίμα..
    Ο Θεός να αναπαύσει τις ψυχές τους…

    Δεν είδα το video …έχω δε αρκετά περιστατικά με νεκρούς και τραυματίες απο τροχαία όταν δούλευα κάποτε σε νοσοκομείο (ήμουν μπροστά μάλιστα σε παρόμοιο με το συγκεκριμένο περιστατικό που έφεραν νεκρούς 5χρονο κοριτσάκι 35 χρονη μητέρα και με μερικές γρατζουνιές μόνο τον πατέρα)..χόρτασα και θεωρώ ότι μαζί με όλα τα άλλα ΚΑΙ εκείνες οι εικόνες με έκαναν πιο συνετό οδηγό απο τον παλαβό-δημόσιο κίνδυνο που ήμουν πριν..(και έτρεχα και ηλίθιες προσπεράσεις έκανα)

    Απο τα σχόλια κατάλαβα ότι οι εικόνες είναι βίαιες αλλά..όσο βίαιες και να είναι θεωρώ ότι καλό είναι να τις βλέπουν όλοι οι οδηγοί ανεξαρτήτου ηλικίας..

  • W209

    παρατηρωντας πολλες φορες το βιντεο σε επανηληψη, εβγαλα ενα συμπερασμα. στο 0.26 βλεπουμε ενα σκουρο αμαξι να κινητε στην αριστερη λωριδα με σχετικα χαμηλη ταχυτητα νορμαλ δηλαδη για τα ορια σε αυτον τον δρομο. συμπερενω πως ενω ερχοταν πατημενος ο οδηγος με την πορσε , ο αλλος η ηταν στην δεξια και μπηκε αποτομα στην αριστερη λωριδα, ή κινουταν σταθερα στην αριστερη και ο οδηγος με την πορσε εκανε αποτομο ελιγμο προς τα δεξια να τον προσπεραση τον πεταει κωλο εκεινη την στιγμη και φευγει με το πλαι και μπαινει στο παρκινκ! το μονο σιγουρο ειναι οτι η πορσε κινουταν στην αριστερη λωριδα και κατι συνεβει εκει. αυτο φενετε ξεκαθαρα γιατι η μουρη της πορσε κοιταει προς το παρκινκ στην στην συγκρουση και οχι στου δρομου! οποτε αυτο δηλωνει πως ο οδηγος της πορσε εκανε αποτομο ελιγμο προς τα δεξια . Μαρτυρας κλειδη ειναι ο οδηγος του σκουρου αυτοκινητου και πρεπει να τον βρουν αμεσα!

    • Mika

      Ηδη εχει μιλησει αυτος, δες το βιντεο πιο πανω στη Τατιανα, αυτος τα λεει…

  • DimiE92

    Οχι.. 24 χρονων ηταν το παιδι. Καλυπτεται. Ο μονος που θα μπορουσε να ειχε συνεπειες θα ηταν ο οδηγος. Ασε που ο πατερας του τωρα μονο αυτο δεν σκεφτεται. Εχει να στεναχωρηθει και για τον γιο του και αργοτερα για οτι προκαλεσε…

  • Ba’adur Subutai

    To amaxi phgaine telikiasmeno kai epathe ydrolisthisi.

  • iceman13

    ολοι
    ειδικοι..(ειναι αυτοι που αυριο θα περασουν με πορτοκαλι,κοκκινο,που
    δεν θα κοιταξουν καλα σε ενα στοπ,που θα ανεβουν σε 1 μηχανακι χωρις
    κρανος,που δεν θα βαλουν ζωνη,που δεν θα βαλουν ζωνη στο ΠΑΙΔΙ τους,που
    θα το βαλουν και στα ποδια τους να κραταει το τιμονι,που θα πατησουν στο
    φαναρι γιατι εχουν το γκομενακι διπλα ή απλα ποιο γρηγορο καρο και
    πολλα αλλα που βαριεμαι να γραψω) ολα ξεκινανε απο την παιδεια που ΔΕΝ
    ΕΧΟΥΜΕ.φταιει και το κρατος που δεν εχει καθησει κανεναν απο αυτους που
    φτιαχνουν τους τους δρομους στο σκαμνι να τους δικασει..φταιει η
    αστυνομια που την νοιαζει να κοψει κλησεις και οχι να συνετισει τον
    κοσμο(εδω φταινε και οι εντολες που παιρνουν που μαλλον ειναι φερτε
    λεφτα..)κριμα για τις οικογενειες κ κουραγιο στο πατερα,

  • sergio360

    Θα προτεινα-εφοσον ειμαστε σε σαιτ αυτοκινητων,και αυτα που ζαχαρωνουμε πιο πολυ να ειναι καποια οπως πχ μια Porsche-οι κομπλεξικοι νεοελληνες που ευχονται μονο να ψωφισει η κατσικα του γειτονα να μην σχολιαζουν.Ετσι και αλλιως αυτοι ποτε δεν προκειται να δημιουργησουν ενα τετοιο δυστυχημα…Επειδη ειναι γαματοι οδηγοι?Οχι,επειδη ειναι τοσο στενομυαλοι,ζηλοφθονες μικρανθρωποι και ποτε δεν προκειται να κατσουν τον κ@λο τους σε τετοιο αμαξι.Απο το video φαινεται οτι ναι μεν ετρεχε το παιδι αλλα δεν πιστευω οτι το εχασε απο μονος του.Πιθανολογω οτι τον εκλεισε αυτος με το μπλε-σκουρο αμαξι που περναει μετα.Οπως και να εχει,κριμα μεγαλο και ας αναπαυθοουν εν ειρηνη…Καλη δυναμη στις οικογενειες τους.

    • Christos F4

      οπως γραφει και στον τιτλο των σχολιων, ο καθενας εχει δικαιωμα να εκφερει τη γνωμη του. δημοκρατια λεγεται. το να μη συμφωνεις με την αποψη ορισμενων ειναι δικαιωμα σου και ιδιον της δημοκρατιας. αλλα το να ζητας αποκλεισμο των σχολιαστων που δε συμφωνουν με την αποψη σου λεγεται φασισμος. ουτε εγω συμφωνω στα περισσοτερα που εγραψες, μη πω σε ολα, τι θα επρεπε να ζητησω να σε αποκλεισουν?

    • Γιώργος Εμπέρ

      Χρηστο κακα τα ψεμματα. Δυστυχως ετσι ειμαστε οι Ελληνες. Εχουμε πολλα κουσουρια και ενα απο αυτα ειναι πως ζηλευουμε και φθονουμαι πολυ ασχημα οσους εχουν λεφτα. Αν ηταν ενας τυχαιος στην θεση του γιου του Jumbo δεν θα λεγοντουσαν εδω μεσα τερατα για το τι πληρωνει ο πατερας του που δινει στους υπαλληλους ψιχουλα και βρισιδια επειδη ειχε 200.000 αμαξι και ετρεχε και ο πατερας του που τον ειχε καλομαθημενο και του εκανε ολα τα χατηρια και εξαγοραζε με τα λεφτα τις συνεπειες. Ακομα και ετσι να ειναι, ειναι ντροπη να λεγονται για ενα παιδι 24 ετων που εκανε ενα λαθος και το πληρωσε με την ζωη του. Δηλαδη τωρα ανεβηκε επιπεδο η συζητηση επειδη ο καθενας εβγαλε τα κομπλεξ του απο μεσα του. Να σας δωσω εγω ενα αμαξι 200.000 να δω με ποσσα θα πηγαινετε. Αλλα ξερω. Εσεις ειστε συννετοι οδηγοι. Ολοι οι αλλοι ειναι τα γατακια. Δηλαδη οκ ρε παιδια. Το τερματισατε. Εν το μεταξυ βγαζετε και συμπερασματα. Ο ενας κρινει απο φωτογραφιες στο Facebook, o αλλος απο την οικονομικη του επιφανεια. Εγω ειπα πως μπορει να συνεβει κατι αλλο και θα δουμε στην πορεια, αλλα αυτη η αποψη δεν αρεσε. Ποιο πολυ αρεσε η αλλη οπου φταιει και πρεπει να πεθανει γιατι ειναι ο Χ,Ψ πλουσιος!

    • Christos F4

      δυστυχως πολλες φορες δεν βλεπουμε το δασος και βλεπουμε μονο το δεντρο.

      το
      θεμα αγαπητε γιωργο δεν ειναι τοσο οτι εγινε ενα τροχαιο, μιας και ολα
      τα τροχαια ειναι λυπηρα. το θεμα ειναι οτι εγινε και απο πισω υπαρχουν
      οι συγκεκριμενες παραμετροι. και ειναι πιο πιθανο να προκληθει τροχαιο
      οταν κυκλοφορουν τετοιοι τυποι σαν τον βακακη. το ξερεις οτι ειναι ετσι.
      και
      εμενα αν μου εδιναν ενα τετοιο αμαξι θα το πηγαινα συνετα. το εγγυωμαι
      αυτο για τον εαυτο μου. οποτε οι συνθηκες το ευνοουσαν θα πατουσα το
      γκαζι με δυναμη αλλα ΜΟΝΟ οταν οι συνθηκες το ευνοουν.
      να ειμαι ειλικρινης περιμενα απο τον προλαλησαντα να απαντησει και να μας εξηγησει τι εννοει με το παραδειγμα με την κατσικα του γειτονα

    • Γιώργος Εμπέρ

      Βασικα δεν ξερουμε τις παραμετρους. Απλα εικασιες κανουμε. Ξερεις αν επαθε επιληψια στο τιμονι? Αν λυποθημισε? Αν καποιος τον εκλεισε? Αν κατι του πεταχτηκε και εκανε αποτομη στραβοτιμονια και του εφυγε? Οχι. Δεν ξερουμε τιποτα απο αυτα. Απλα κλασσικοι Ελληναρες τρεχανοκωλοι, βγαλαμε ηδη το πορισμα οτι εφταιγε και καλα εκανε και πεθανε!

      Οταν κυκλοφορουν τυποι σαν τον Βακακη δεν λες τιποτα. Δεν λες γιατι παιζουν εκατομμυρια απο πισω. Μπορει να ηταν θεμα εκδικησης. Να θελανε να εκδικηθουν τον πατερα. Μπορει να του εκοψαν τα φρενα. Μπορει πολλα. Αυτοι οι ανθρωποι με τα τοσσα λεφτα, εχουν και πολλους εχθρους και πολυ κοσμο που θελει κομματι της πιτας.

      Γιαυτο σου λεω. Μεινετε στο ατυχημα και αφηστε την γκλαμουρ ζωη του απεξω και ποιος ηταν και τι ηταν.

    • Christos F4

      ας συμφωνησουμε απλα οτι διαφωνουμε γιατι στην ουσια απο χθες το βραδυ ανακυκλωνουμε τις διαφωνιες μας. εγω το βλεπω απο τη δικη μου πλευρα, εσυ το βλεπεις απο τη δικη σου. δε νομιζω οτι προκειται ο ενας ν αλλαξει γνωμη στον αλλον οποτε ας πουμε απλα ενα συλληπητηρια για τον πατερα που εχασε γυναικα και παιδι και αυτο ειναι ολο

    • αν ησουν πραγματογωνμονας…….θα λαμβανες υποψιν σου της ζωη που εκανε ο οδηγος ????? αυτο σου λεει ο γιωργος και γω……

    • Anestis Genk

      Όχι βέβαια ο πραγματογνώμονας κοιτάει το τεχνικό κομμάτι, μην τα μπλέκουμε. Ο πραγματογνώμονας βγάζει τροχιές ταχύτητες ενέργειες και αναπαριστά έτσι το ατύχημα. Μπορεί να σου πει και αν υπήρξε κάποια αστοχία. Και από όλα αυτά ο δικαστής θα κάνει εκτίμηση για το ποιος έκανε και τι μαλακία.

      Αλλά υπάρχουν ψυχολογικά/κοινωνικά/οικονομικά αίτια που κάποιος οδηγάει έτσι και κάνει κάποιες μαλακίες κι άλλος οδηγάει αλλιώς, αυτά δεν τα κοιτάει ο πραγματογνώμονας αλλά τα κοιτάει για παράδειγμα ο συγκοινωνιολόγος που εξετάζει τα human factors. Ούτε ο δικαστής ούτε ο εμπειρογνώμονας θα σου εξηγήσουν ποια ήταν τα αίτια που οδήγησαν τον συγκεκριμένο τύπο ή την συγκεκριμένη κοινωνική τάξη ή την συγκεκριμένη πόλη/χώρα να οδηγάει έτσι, υπάρχουν άλλοι επιστήμονες(ή τσαρλατάνοι), που προσπαθούν να τα ερμηνέυσουν αυτά.

      Στην Ελβετία οι οδηγοί σέβονται, στην Τουρκία όχι, γιατί; Κάποιος θα πει φταίει το DNA, κάποιος άλλος θα πει φταίει ο κοινωνικός περίγυρος που μεγαλώνεις και ζεις.

    • Μιλάμε καθαρά για το τροχαίο !!! Ποτε δεν θα δικάσει κάποιος για το λάιφ σταιλ του !!!

      Τώρα βέβαια αν θέλει κάποιος να κάνουνμε αμπελοφιλοσοφίες για τα κοινωνικά στρώματα και τις αδικίες της ζωής μέσα !!! Αλλα το τροχαίο ΔΕΝ παίζει κανέναν ρόλο !!!

    • sergio360

      Ενω ο Mr.Jumbo δεν ηταν πατερας και εχασε παιδι ας πουμε.Η το κολληταρι του δεν ειχε γονεις να τον κλαινε.Συλληπητηρια και στις 2 οικογενειες,κανενας δεν ηθελε να χασει τους αγαπημενους του,να εισαι σιγουρος.

    • Christos F4

      οταν αγοραζεις στο γιο σου στα 24 του 911 gt3 τοτε μαλλον κατι δεν κανεις καλα… γιαυτο, οπως ειπα αρκετες φορες και πιο πανω, οταν προκαλεις την τυχη σου καποια στιγμη θα πληρωσεις ακριβα. ε εδω την προκαλεσε και ο πατερας και ο γιος. αυτος ο θανατος ειναι λιγοτερο θλιβερος απο τον θανατο των ανθρωπων που δεν εφταιγαν σε ΤΙΠΟΤΑ να πληρωσουν την καγκουρια του Jr. Jumbo.

    • sergio360

      Εγω στα 18 ειχα σχεδον το ιδιο δυνατο με την GT3 του και ισως πιο δυστροπο.Τι θες να πεις μ’αυτο?Αμα ερχοταν κανα γκολφ GTi με 250 και τους θεριζε θα ελεγες τα ιδια?Οχι.Κομπλεξ βγαζετε και τιποτα αλλο.Δεν ξανασχολουμαι μαζι σου,το εχεις κανει και αλλη φορα στο παρελθον.Get over it.

    • Christos F4

      οτι εσυ δηλαδη εισαι ακομπλεξαριστος που πας και να βγαλεις γραμμη υπερασπιης λεγοντας οτι “ναι μεν ετρεχε αλλα τον εκλεισαν”…
      ρε φιλε… σε καθε τι που λεω με αποκαλεις κομπλεξικο, αδαη κλπ. σου λεω λοιπον οτι η ειδικοτητα μου ειναι η ψυχολογια και ουτε κομπλεξικος ειμαι ουτε ασχετος. απλως δε μπορειτε να με κοροιδεψετε ουτε εσυ ουτε κανενας που κανει επιδειξη (ειτε απο εδω μεσα, ειτε απο οπουδηποτε, αλλα ας μεινουμε στο ΑΒ μιας και μιλαμε για αυτοκινητα), μιας και ο ελληνας ειναι αποδεδειγμενα ο μεγαλυτερος ιντερνετικος παπατζας της ευρωπης

      σιγα μην ειχες τρακαρει ετσι και χειροτερα στα 18 σου…!!! θα ησουν παρεα με τον βακακη τωρα…!! αλλα για να τελειωνει αυτη η ιστορια γιατι για αλλη μια φορα εθελοτυφλεις και ουτε εγω ξανασχολουμαι μαζι σου: ειτε ειχε 911, ειτε GTi, ειτε carrera gt, δυο ειναι οι κοινοι παρονομαστες. το οτι προκαλλεις την τυχη σου και το οτι η ανατροφη σου δεν ειναι η πρεπουσα (που δικαιολογει και την προκληση τυχης). Μην αρχισω να σου λεω τωρα για υποσυνειδητα και ιστοριες για αγριους, θα σπαταλησω το χρονο μου…

    • sergio360

      Ρε δεν πας να δεις αν ερχομαι μην σου πω τιποτα χειροτερο που θα μου πεις οτι τρακαρα κιολας?ΑΜΑΞΙ λεω!Μαθε να διαβαζεις.
      Απο που και ως που ξερεις εσυ την ανατροφη καποιου που τρεχει?Αντε πηγαινε τωρα να πεις τις θεωριες σου καπου αλλου και οχι σε αυτοκινητιστικο σαιτ που δεν υπαρχει ανθρωπος εδω που δεν εχει τρεξει.

    • Christos F4

      ενταξει ρε φιλε δε σε εβρισα κιολας που παρεξηγηθηκες επειδη σου ειπα οτι λαθασμενα τρακαρες. εκτος αν θεωρεις υποτιμητικο για τον εαυτο σου να τρακαρεις. αλλα κλασικα δε χανεις αφορμη να μας ανακοινωνεις στοιχεια για τα αυτοκινητα που περασαν απο τα χερια σου. αν θες πες μας κιολας πως απεκτησες ολα αυτα τα οπλα που περασαν απο τα χερια σου, ετσι για να ξερουμε με ποιον μιλαμε

      θεωριες??? δεν ειναι θεωριες, ολα φαινονται στην πραξη, αποτυπωνονται στον δρομο που ειναι ενας πολυ μεγαλος καθρεφτης της προσωπικοτητας του ανθρωπου. ναι λοιπον ξερω την ανατροφη του καθενος! και να μην την ξερω την παρατηρω και την αναγνωριζω στο δρομο. ολο κατι τυπους 30-35 με ΤΤ, Ζ4, SLK που κανουν σφηνες, σε κλεινουν για να σε διεμβολισουν και προσπερνουν 2-3 οχηματα μαζι, πιτσιρικαδες με τις παρεες τους και ξανθιες γκομενες με τακουνια και Χ5 βλεπω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ εδω που ειμαι. θελει πολυ μυαλο να καταλαβεις τι καραγκιοζης προπορευεται??
      και εδω στο αυτοκινητιστικο σαιτ που ολοι εχουν τρεξει ειναι πιο χρησιμες απο οπουδηποτε αυτες οι “θεωριες”. αλλα, τι σου λεω τωρα…εγω ειμαι κομπλεξικος

    • Christos F4

      να το παλι… εγω απλα σου εκανα μια ερωτηση. σου ειχα κανει και στο παρελθον μια παρομοια αν θυμασαι: σε ειχα ρωτησει απλα και μονο τι δουλεια κανεις. τι κανεις δηλαδη για να εξασφαλισεις στον εαυτο σου τα προς το ζειν (και κατεπεκταση για να εχεις στην κατοχη σου διαφορα αυτοκινητα)?? μια ερωτηση ενδιαφεροντος χωρις καμια δοση κομπλεξισμου. εσυ ομως οπως και τοτε ετσι και τωρα με αγνοησες επιδεικτικα. αρα, η ντρεπεσαι (με την κακη εννοια) για αυτο που κανεις, η λες ψεμματα για τα αυτοκινητα που εχεις και αυτα που κανεις. επισης,
      μολις παραδεχθηκες οτι κανεις καγκουριες, εστω και με το clio, διοτι δεν το λογαριαζεις καν. οπως ομως δε λογαριαζεις το καθε clio που πεφτει στα χερια σου, ετσι δε λογαριαζεις και εμενα η τον καθε χρηστο που κινειται διπλα σου στο δρομο ως οδηγος η ως πεζος. δες το κι εσυ λιγο αυτο

      οσο για το αν θα ηθελα να ειμαι στη θεση του τυπου με τη Ζ4 με την γκομενα διπλα, δε θα το σχολιασω καν αυτο το επιχειρημα γυμνασιου

    • Christos F4

      that’s right, το βρηκες! και οτι υποφθαλμιω τις γκομενες των τυπων με τα Ζ4 και οτι θελω να ψοφησει η κατσικα του γειτονα…
      δεν ηξερα ομως οτι ενας επιστημονας των 19000+ μοριων φοβαται το γλωσσοφαγωμα, ουτε οτι με τα 19000+ μορια των πανελληνιων μπαινει κανεις σε καρτ η οδηγαει δυστροπα αμαξια απο τα 18 του. τωρα που το εμαθα, ευχομαι να ειχα προσεξει και εγω στα 18 μου και να ειχα πραξει αναλογως.

      δεν εχω ορεξη να συνεχισω αλλο αυτη την κουβεντα που δεν οδηγει πουθενα. το μονο που μπορω να κανω ειναι να την κλεισω οπως και τον λογαριασμο μου στο ΑΒ γιατι εχει αρχισει πλεον να με πνιγει ολη η αυτη η γνωση και η εμπειρια που διακατεχει πολλα ατομα απο εδω μεσα…

  • Spider

    Ότι και να πούμε είναι λίγο και δυστυχώς δεν φέρνει πίσω τους νεκρούς.
    Μέχρι τον Ιανουάριο του 2004 πήγαινες Αθήνα-Θεσ/νικη και πέρναγες από 8-10 αστυνομικά μπλόκα. Προσωπικά με έχουν σημαδέψει με πιστόλι ραντάρ στις 04.00 το ξημέρωμα στα φανάρια της Στυλίδας (μέχρι τότε πίστευα ότι τα ρανταρ δεν δουλεύουν νύχτα).Από τότε και τα τελευταία χρόνια κυρίως, δεν σε ενοχλεί κανένας. Με όσα γουστάρει ο κάθε μ@λ@κ@ς πάει. Τι περιμένετε λοιπόν.Στην Ελλάδα των πολύξερων,των γρήγορων, που γκρινιάζουν γιατί δεν απενεργοποιείται το ESP και των, πήρα αμάξι-τα ξέρω όλα, ζούμε.
    Ο Έλληνας συμπεριφέρεται καλά, μόνο με βούρδουλα (δυστυχώς). Χωρίς τον φόβο δεν γίνεται τίποτα (ξανά δυστυχώς).
    Συλλυπητήρια στον άτυχο πατέρα. Έχω παιδί στην ίδια περίπου ηλικία και μπορώ να νιώσω λίγη από την οργή του..

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Αυτήν την Χώρα από το 1970 και μετά, την πήρε ο διάολος.Εντελώς όμως.
    Ρε σάπιοι ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ παιδιά των λουλουδιών,βγάζετε χολή για το ατύχημα ενός ”ΠΛΟΥΣΙΟΥ”, που φοίτησε ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!
    Για δείτε εδώ ποια ΑΡΙΣΤΕΡΑ μπουμπούκια που προσκυνάτε, ΦΟΙΤΗΣΑΝ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!
    Γρηγορόπουλος-Ρωμανός και του ατυχήματος!
    http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/aleksandros-grigoropoulos-etwn-15
    http://www.protothema.gr/greece/article/432796/sholi-moraiti-78-eponumoi-apofoitoi-tassodai-uper-tou-nikou-romanou/
    http://www.protothema.gr/greece/article/657802/o-gios-tou-idioktiti-ton-jumbo-itan-sti-foniki-porse/
    Βόρεια-Νότια Προάστεια άραγμα,μετά λίγο Εξάρχεια για πρεζοφούντα αλκοόλες, αναρχοχαιλίκια σε μεμετοντουμπάγια Αραβικά Εμιράτα,Miami selfies, καλή ζωή σε όλον τον Πλανήτη, με τον ιδρώτα σας όργια. : )
    Αυτοί ”Παγκόσμιοι Πολίτες” και εσείς ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ να σας τρέχουν από εδώ και από εκεί ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ.
    Ρουφάτε να’χετε σοδομαζόχες.Ούτε για βενζίνη σε κωλόπαπο Honda C50 του 1950 δεν έχετε.
    Tαμείο ανεργίας είπατε;;;Δεν προβλέπετε.Έχουν προτεραιότητα εκατομμύρια ΤΟΞΙΚΑ ”ΑΔΕΛΦΙΑ” ΣΑΣ, που παίρνουν τσαμπέ την 500αρού(1000αρού σε λίγο)
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ. : )

    Γιατί παραπονιέστε για τους μισθούς του Jumbo ρε ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ;;;
    Στις ΚΩΛΟΣΟΒΙΕΤΙΕΣ ΡΕ σχιζοφρενείς, είχαν και έχουν τους εργαζομένους,
    με μισθούς πείνας και απάνθρωπα ωράρια!
    Με κουπόνια-δελτίο τροφής και μαστίγιο τους είχαν-έχουν!
    Από που τα φέρνει τα προιόντα ρε σάπιοι ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ο MR JUMΒO;;
    AΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΑ που τα παράγει ΜΕ ΦΘΗΝΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ και από εκεί τα παίρνουν όλοι!
    KΩΛΟΣΟΒΙΕΤΙΑ ρε δεν ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ;;;
    ΚΩΛΟΣΟΒΙΕΤΙΑ θα έχετε, ME ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ!
    Μια τριτοκοσμική αναρχομπουρδελοσάλτσα,ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ!

    Υ.Γ Το τεράστιο πρόβλημα αυτής της Χώρας, είναι η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
    ΑΞΙΩΝ-ΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ!
    Πρώτον ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΕΛΥΜΕΝΑ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ δεύτερον ΑΠΟ ΤΑ ”ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ” ΜΑΡΞΙΣΤΟΤΡΙΡΗΜΑΔΑ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΑ, που ονομάζουν ”ΕΛΛΗΝΙΚΑ” ΣΧΟΛΕΙΑ!
    Αποτέλεσμα;;;H παραγωγή ΗΛΙΘΙΩΝ ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ, ΧΩΡΙΣ την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!
    Τα τελικό τους σχέδιο,είναι τα μεμετοόρκς.Με αυτά θα αναλάβουν το τελικό σφαγείο σας,Παγκόσμιοι σκλάβοι.

  • cfu

    DOT 040806 τα λαστιχα τις,το ειπε ο alpha που τα ειδε,δολοφονος ο πατερας Jumbo,μεσα σε λιγα λεπτα τα εχει βγαλει τα φραγκα απο την νεα τετραδα…..αλλα για αλλαγη ουτε λογος

    • Τάσος

      Έδειξε φωτό και ο ΣΚΑΙ, 4806 τα λάστιχα. Λένε ότι ήταν νοικιασμένο

    • cfu

      ναι την ειδα,και ενας λεει που του εκανε προσπεραση 1κμ πριν η 911 εβγαζε κομματια απο λαστιχα

    • Herc

      Υπαρχει και το ενδεχομενο το αυτοκινητο να φορουσε χειμερινα ελαστικα, τα οποια δεν εντεχουν τετοιες ταχυτητες για πολυ ωρα, αλλα και δεν ειναι φτιαγμενα για τετοιες ταχυτητες, οσο αφορα την λειτουργια-συμπεριφορα τους..Αρα υπερθερμανθηκαν και αρχισαν να διαλυονται.

    • Herc

      Υπαρχει και το ενδεχομενο το αυτοκινητο να φορουσε χειμερινα ελαστικα, τα οποια δεν εντεχουν τετοιες ταχυτητες για πολυ ωρα, αλλα και δεν ειναι φτιαγμενα για τετοιες ταχυτητες, οσο αφορα την λειτουργια-συμπεριφορα τους..Αρα υπερθερμανθηκαν και αρχισαν να διαλυονται.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πες τα Ιαβέρη… είδα αυτό το βίντεο…
    Ο άνθρωπος τα λέει τα ξαναλέει ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ… Οι Ελληνάρες δεν ακούνε…
    Το φρικτό δυστύχημα που έγινε χτες είναι τρομερή απόδειξη ανευθυνότητας,
    ο βλάκας Ελληνάρας κάνει τις βλακείες του αδιαφορώντας για τη ζωή των
    άλλων… ΦΟΝΙΑΣ που μπαίνει στο αυτοκίνητο και το μετατρέπει σε ΦΟΝΙΚΟ
    ΟΠΛΟ… Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ και οι βλακείες πάντα σκοτώνουν… Ενας πατέρας
    πενθεί τη γυναίκα του και το αγγελούδι του… νεκρός από τη βλακεία του
    βρίσκεται και κείνος και ο συνοδηγός. Τι μας νοιάζει αν ήταν γιος του
    κυρίου που έχει τα Jumbo; Έχασε τη ζωή του από μια βλακεία επειδή
    γούσταρε το γκάζι, κι επειδή είχε Porsche… ένα κακομαθημένο και πήρε
    στο λαιμό του μια αθώα οικογένεια. Η έλλειψη παιδείας, το ότι κάνουμε
    τους μάγκες χωρίς να μας νοιάζει για τους άλλους, τρέχουμε σαν
    κουζουλοί, η παθογένεια του Ελληνάρα…
    Πόσες φορές έχει δίκιο… ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!

    https://youtu.be/dzQDxSZbr8w

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πες τα Ιαβέρη… είδα αυτό το βίντεο…
    Ο άνθρωπος τα λέει τα ξαναλέει ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ… Οι Ελληνάρες δεν ακούνε…
    Το φρικτό δυστύχημα που έγινε χτες είναι τρομερή απόδειξη ανευθυνότητας,
    ο βλάκας Ελληνάρας κάνει τις βλακείες του αδιαφορώντας για τη ζωή των
    άλλων… ΦΟΝΙΑΣ που μπαίνει στο αυτοκίνητο και το μετατρέπει σε ΦΟΝΙΚΟ
    ΟΠΛΟ… Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ και οι βλακείες πάντα σκοτώνουν… Ενας πατέρας
    πενθεί τη γυναίκα του και το αγγελούδι του… νεκρός από τη βλακεία του
    βρίσκεται και κείνος και ο συνοδηγός. Τι μας νοιάζει αν ήταν γιος του
    κυρίου που έχει τα Jumbo; Έχασε τη ζωή του από μια βλακεία επειδή
    γούσταρε το γκάζι, κι επειδή είχε Porsche… ένα κακομαθημένο και πήρε
    στο λαιμό του μια αθώα οικογένεια. Η έλλειψη παιδείας, το ότι κάνουμε
    τους μάγκες χωρίς να μας νοιάζει για τους άλλους, τρέχουμε σαν
    κουζουλοί, η παθογένεια του Ελληνάρα…
    Πόσες φορές έχει δίκιο… ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!

    https://youtu.be/dzQDxSZbr8w

  • ne_me_sis

    ουτε στον χειροτερο εχθρο μου αυτο που συνεβη στον πατερα αυτον..

  • Mikoyan Gurevic

    Δείτε το ακόλουθο βίντεο. Θα καταλάβετε πολλά. Κάποιοι ανέφεραν στην τροχαία για κόντρα με ένα Audi. Το R8 είναι στο τέλος παρκαρισμένο.

    https://www.youtube.com/watch?v=VRG03dqVPnU

    • στις δηλωσεις του συζηγου/πατερα το αναφερει και ο ιδιος οτι σταματησε αμεσως μετα το ατυχημα….σταματησε ενα R8 με βουλαγρικες πινακιδες πιθανον…και τον ρωτησε αν μπορει να βοηθησει…..
      τωρα αν ηταν τυχαιο η οχι..θα δειξει….
      παντως η λογικη λεει..οτι δεν βλεπεις ευκολα ετσι 911 και R8 μαζι στον δρομο…..