O Peter Mertens, ο υπεύθυνος ανάπτυξης της Audi έδωσε μια συνέντευξη στην οποία μίλησε για το μέλλον της εταιρίας. Εκτός από τα ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζει η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους, ο 58χρονος ρωτήθηκε και για το σχέδιο της εταιρίας να καταργήσει το 40% των διαθέσιμων κινητήρων της.

Ο ίδιος παραδέχτηκε πως ορισμένοι συνδυασμοί κινητήρα-κιβωτίου ταχυτήτων θα πάψουν να υφίστανται, προσθέτοντας πως “ολόκληρες οικογένειες κινητήρων” ενδέχεται να καταργηθούν. Καταλαβαίνεις πως οι πιο ευάλωτοι είναι οι μεγάλοι κινητήρες της εταιρίας, ο V10 του R8 και ο W12 που προορίζεται για το A8. O Mertens είπε:

Χρειαζόμαστε πραγματικά τους V10 και W12 κινητήρες για την επόμενη γενιά των αυτοκινήτων μας;

Παρότι το μέλλον των δύο αυτών κινητήρων φαίνεται αβέβαιο, οι μικρότεροι V8, ειδικά οι TDI, θα συνεχίσουν να υπάρχουν για πολλά χρόνια, μιας και ο Mertens δεν μπορεί να φανταστεί ένα μέλλον χωρίς αυτούς:

Έχουμε μια πολύ σημαντική ομάδα πελατών που θέλει οκτακύλινδρους κινητήρες στα μεγάλα μοντέλα μας. Αυτοί θα υπάρχουν για πάντα; Όχι, αλλά θα προφέρονται για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.

  • Mika

    Μαλλον τους βλεπω να παιρνουν ποδι και να αντικαθιστονται απο μικροτερους με υβριδικη υποστηριξη.

  • sotirisb

    Ποτε δε καταλαβα το νοημα του W12 σε σχεση με εναν V12. Μονο το υγρο ονειρο του @babinos1983:disqus, το Golf W12 τον δικαιολογει :P

    • Bad Belmondo

      Packaging!

    • sotirisb

      Ποιο αυτοκινητο περαν του Golf που χωραει ενα W12 δε χωραει εναν V12?? Απλα ειχαν τον VR6 και επρεπε καπως να τον χρησιμοποιησουν. Ετσι κατεληξε και η Veyron και η Chiron με τον W16

    • Bad Belmondo

      Κατ’αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι δεν είναι σίγουρο αν ένα μηχανοστάσιο που είναι φτιαγμένο για W12 θα χωράει έναν V12! Όπως δεν είναι σίγουρο αν ένα φτιαγμένο για V6 θα χωράει έναν Straight-Six!
      Ο W12 πλεονεκτεί σε σχέση με τον V12 γιατί έχει βραχύτερο μπλοκ και βραχύτερο στροφαλοφόρο! Αν, ας πούμε, βάλουμε τον 6λιτρο V12 της Mercedes-AMG S65 δίπλα από τον 6λιτρο W12 μιας Bentley Continental, ο W12 έχει το μισό μήκος! Έχει το μήκος ενός 3κύλινδρου 1.5 (σαν τον 1.5 των BMW, μιας και έχει ακριβώς 4 φορές τον κυβισμό του!), μόνο που τα 4 3κύλινδρα μπλοκ του είναι τοποθετημένα σε W, το ένα δίπλα στο άλλο (ή πιο χαρακτηριστικά σαν ηλιακές ακτίνες, πώς είναι το σήμα του ΠΑΣΟΚ? Κάπως έτσι!)! Κατά συνέπεια, ό,τι κερδίζει σε μήκος ο W12, το χάνει σε πλάτος!
      Επίσης, έχεις προσέξει ότι σε μια Bentley Continental (ή ένα Audi A8!) η απόσταση ανάμεσα στον μπροστινό θόλο και στην πόρτα είναι σχετικά μικρή? Εκεί πλεονεκτεί o W12: στο packaging κατά μήκος! Συγκριτικά, η απόσταση στην S-Class (coupe ή sedan, η ίδια είναι, όπως και η αντίστοιχη στις Continental – Flying Spur!) είναι αρκετά μεγάλη! https://uploads.disquscdn.com/images/52ac91f08a0ba675c60955e419bd5be6a546a937460f0116a06737fd16f7b577.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/c2267be5da7fd17df583f4c76552969d99a04c8ad7ab7db9999a416197bef6f8.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/b0752fd275fc52aabce7ae0def9d6b41bb63801bb8be47e7dcf99d745cf80830.jpg

    • ασχετο….αλλα πως με ταγκαρες ενω δεν ειχα σχολιασει στο αρθρο ???????????????????????????????????????????????????????????????????
      καλα το W12 μεγαλη golfoκαψουρα σε λεω !!!!!!

    • sotirisb

      Σε ταγκαρα στο “O Randy Pobst εξηγεί την διαφορά ανάμεσα στην ιπποδύναμη και στη ροπή”
      και εκανα copy-paste :P

    • ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω γαματοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!! πανεξυπνο !!!!!! my respect !!!! :-P

  • Bad Belmondo

    O W12 έχει 2 turbo, άρα μια χαρά μέλλον έχει! Ο V10, όμως, κατά πάσα πιθανότητα θα αντικατασταθεί από τον Twin-Turbo V8 που θα κινεί και την Urus!