Σύμφωνα έγγραφα που διέρρευσαν, ο 2,0-λιτρος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας του Jeep Wrangler αναμένεται να είναι εξαιρετικά δυνατός, μιας και θα παράγει 368 άλογα. Ο κινητήρας, αν τα νούμερα ισχύουν, θα είναι δυνατότερος από τον V6 3,6-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος θα παράγει 285 άλογα.

Η Jeep θα παρουσιάσει τη νέα γενιά (JL) του Wrangler στην έκθεση του Λος Άντζελες, με την παραγωγή του να ξεκινά στις 13 του Νοέμβρη, με τα πρώτα μοντέλα να είναι η έκδοση Unlimited που θα φορούν τον V6 3,6-λίτρων κινητήρα με hard top. Λίγο μετά θα ξεκινήσει παραγωγή του Wrangler Unlimited με την μαλακή οροφή, με το δίπορτο Wrangler, αλλά και τα Wrangler με τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, να ξεκινούν τη παραγωγή τους από τον Φεβρουάριο του 2018.

Το τωρινό μοντέλο θα ολοκληρώσει τη παραγωγή του στις 31 Μαρτίου του 2018, ενώ λίγο μετά θα ξεκινήσει η παραγωγή τόσο του Wrangler με την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή, με το Wrangler με τον 3,0-λιτρο V8 diesel να κατασκευάζεται από τις αρχές του Αυγούστου του 2018. Ο τετρακύλινδρος turbo 2,0-λιτρο κινητήρα θα διαθέτει σύστημα start/stop, ενώ στην γκάμα των κινητήρων θα υπάρχει και ένας 3,0-λιτρος turbodiesel και ένας 3,6-λίτρων V6 βενζίνης. Οι κινητήρας θα συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό ή με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Θα υπάρχουν διαθέσιμα πολύ λιγότερες παραλλαγές για το τρίπορτο Wrangler και το τετράπορτο Wrangler Unlimited, σε σχέση με τις 13 της τωρινής γενιάς. Έτσι το τρίπορτο μοντέλο θα προσφέρεται ως Sport και Rubicon, ενώ το τετράπορτο ως plus Sport, Sahara και Rubicon. Το Unlimited Sahara θα προσφέρεται με μόνιμη τετρακίνηση. Θα προσφέρεται με 10 πακέτα εξοπλισμού, ανάμεσά τους τα Electronic Infotainment System Group και Technology Group. Τα Sahara και Rubicon θα διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό LED φωτιστικά σώματα. Η οροφή θα μπορεί να είναι μεταλλική, υφασμάτινη ή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη.

Στο εσωτερικό θα συναντάμε υφασμάτινες και δερμάτινες επενδύσεις, κλιματισμό, προηγμένο ηχοσύστημα και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Wrangler GTI παντός εδάφους!

  • SAMURAI-66

    Κινητηρας διαμαντι απολυτη ισχυς και κλασικη παρουσια για το πασιγνωστο τζιπ!

  • gv

    μα γιατι??!!
    εδω hot hatches θυσιαζουν ιπποδυναμη για αξιοπιστια και οδηγησιμοτητα και το wrangler παει για 180+ ιππους στο λιτρο?!
    αυτο ειναι αδιανοητο!μηπως εχει γινει λαθος?
    ολοι ξερουν οτι αυτα τα οχηματα χρειαζονται οσο το δυνατον περισσοτερα κυβικα,αξιοπιστια και ροπη στις χαμηλομεσαιες..
    στο wrangler βρηκαν να ξεσπασουν τη μανια τους για τους ρυπους?!
    γιατι αν θελουν να φτιαξουν ενα special οχημα επιδοσεων τυπου trailhawk μπορουν απλα να τουμπανιασουν τον 3,6!

  • George

    An to exoun etimo afto to moter giati den to vazoun sti Giulia toso kero re gamoto?!?!

  • μιλαμε πλεον για το δυνατοτερο 2λιτρο παραγωγης στην αγορα !!!????

  • DIETICIAN

    Δεν θα ταιριαζει στον χαρακτηρα του αν και θα μας βολευει ενας τετοιος κινητηρας στην Ελλαδα…
    Αφου ειναι ιταλικος (δεν φανταζομαι να τον εχουν φτιαξει οι Αμερικανοι) γιατι δεν το βαζουν στην giulia veloce ή να φτιαξουν την giulietta σαν τετρακινητη να χτυπησει την a 45 amg