Οι Κορεάτες θέλουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στα hot hatches και να μην είναι μια εναλλακτική πρόταση στα Golf GTI και Focus ST, αλλά μια επιλογή που έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει. Και οι μικρές λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά.

Έτσι, όταν θα αγοράσεις το i30 N θα δεις στο προφίλ των ελαστικών της Pirelli τα γράμματα “HN”, τα οποία σηματοδοτούν ότι τα συγκεκριμένα P Zero UHP (Ultra High Performance) έχουν εξελιχθεί αποκλειστικά για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της Hyundai. Αυτό σημαίνει ότι οι δύο εταιρίες συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν το καλύτερο αποτέλεσμα σε θέμα πρόσφυσης, απόδοσης, και δυναμικών χαρακτηριστικών του i30 N. Για την ιστορία το αυτοκίνητο πατάει σε 19άρες ζάντες, με ελαστικά 235/35.

Όπως γνωρίζεις το i30 N εξελίχθηκε για πάνω από 10.000 χλμ. στο Nürburgring, με το αυτοκίνητο να είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Αυτές κινούνται από τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η βασική έκδοση αποδίδει 250 άλογα, ενώ η Performance Package παράγει 275 άλογα. Η πρώτη κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η δεύτερη σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η Performance Package έκδοση φορά ζάντες 19″ (18″ η βασική έκδοση), μεγαλύτερα φρένα με κόκκινες δαγκάνες, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων. Και οι δύο εκδόσεις παράγουν 353 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Ανεξαρτήτου έκδοσης, το νέο Hyundai i30 N διαθέτει ενεργή ανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό πέντε προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport, N και N Custom), με την επιλογή τους να γίνεται μέσω των κουμπιών που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι. Το κάθε πρόγραμμα εκτός από τις ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλάζει επίσης τις παραμέτρους του κινητήρα, τις ρυθμίσεις του συστήματος ESC, τον ήχο του κινητήρα όπως και τη λειτουργία rev-matching του κιβωτίου ταχυτήτων.

Σύμφωνα με την κορεατική εταιρία, το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε με γνώμονα την διασκεδαστική οδήγηση και όχι μονάχα να είναι ταχύτερο όταν βρίσκεται μέσα σε πίστα. Περιγράφεται ως ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο, ικανό να μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε μια πίστα, όταν το θελήσει ο οδηγός του.

  • οκ οταν θα ερθει η ωρα για αλλαγη θα τα ζητησω με αυτο το λογοτυπο στα πλαινα ????