Τον Απρίλιο του 1998 η Audi ξεκίνησε τη λειτουργία του εργοστασίου της στη πόλη Gyor της Ουγγαρίας. Το πρώτο μοντέλο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του συγκεκριμένου εργοστασίου ήταν η πρώτη γενιά του TT και πριν μερικές ημέρες, ένα TTS Coupe έγινε το 500.000στο μοντέλο που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο.

Το αυτοκίνητο-ορόσημο είναι βαμμένο σε “Viper Green” χρώμα και προορίζεται για την Μεγάλη Βρετανία. Το εργοστάσιο απασχολεί περίπου 4.000 άτομα που κατασκευάζουν όλες τις εκδόσεις των TT Coupe και Roadster, όπως και τα A3 Sedan και A3 Cabriolet.

Εντός του 2018/2019 το εργοστάσιο θα αναλάβει την παραγωγή του Q3 και του Q4, γι’αυτό και η Audi έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες κατασκευής μιας νέας γραμμής συναρμολόγησης που θα καλύπτει έκταση 80.000 τετραγωνικών μέτρων. Το 2016 το εργοστάσιο στο Gyor κατασκεύασε 122.975 αυτοκίνητα αλλά και 1.926.638 κινητήρες (πέντε πετρελαίου και έξι βενζίνης).

  • Γιώργος Βαρδου

    σε ένα παράλληλο σύμπαν εν θα μπορούσε να είναι Made in Greece;

    • mixalhs7

      Tα Nissan που συναρμολουσαν κάποτε στο Βόλο ήταν εφάμιλλης ποιότητας με τα Ιαπωνικά! Είχε περάσει απο τα χέρια μου κάποτε ένα cherry και ήταν πάρα πολύ καλό!!
      Αν δεν κάνω λάθος οι εγκαταστασεις του Βόλου είχαν βραβευτεί απ την εταιρεία.

  • Smartass

    Αυτό το άρθρο απομυθοποιεί τον μύθο της πχιότητας made in germany.
    :D

    • για τα made in japan απο την τουρκια ομως δεν μας λες !!!! ;-)
      ενα απο τα εγκαθετα ψευδωνυμα !!!!

    • Giorgio

      Αστείος! Δηλαδή πρέπει να είναι εντός συνόρων της χώρας για να έχει γερμανική ποιότητα. Το ότι το εργοστάσιο είναι χτισμένο και λειτουργεί με τα γερμανικά πρότυπα, δεν το αναφέρεις. Δεν βολεύει; ‘Η μήπως χάνει αξία το αυτοκίνητο στα μάτια σου επειδή ακουμπάνε τις βίδες ουγγρικά χέρια;

    • morbid

      Θα έλεγες ακριβώς τα ίδια για το εργοστάσιο κάθε ευρωπαικής εταιρίας στην Κίνα;Και εκεί με τα γερμανικά,γαλλικά κλπ πρότυπα κατασκευάζονται.Θα αγόραζες ένα αυτοκίνητο με κλειστά μάτια και θα το εμπιστευόσουν το ίδιο;Μη μου πεις ότι θα έχω εγγύηση κλπ.Δεν είναι μονο το εργατικό δυναμικό που είναι φθηνότερο σε μια άλλη χώρα,είναι και οι προμηθευτές.

    • αρα αυτο ισχυει και για ολες τις εταιριες που εχουν εργοστασια κατασκευης σε αλλες χωρες εκτος απο την χωρα καταγωγη τους ????? σωστα ???

    • morbid

      Ολόσωστα!Όπως για παράδειγμα το Jeep Renegade μόνο αμερικάνικο δεν είναι,αφου κατασκευάζεται στην Ιταλία.Ναι,προσωπικά και ιδανικά θέλω αυτοκίνητο από την χώρα προέλευσης της εταιρίας,και ευτυχώς υπάρχουν μερικά.

    • αν ομως αυτα τα μερικα δεν πληρουν τα στανταρ μου……η αν δεν εχω τα χρηματα για να τα αποκτησω…….αλλα μου αρεσει το ”Χ” αυτοκινητο της συγκεκριμενης εταιριας…… ειμαι ”δυστχσμενος” αγοραστης/καταναλωτης ????

    • morbid

      Δυστυχισμένος σίγουρα όχι,ούτε εξαπατημένος.Απλά γνωρίζεις τι έχεις αγοράσει.
      Και αυτό δεν ισχύει μόνο στα αυτοκίνητα.Για παράδειγμα θα προτιμούσα να φοράω Michelin Made in France,και όχι Italy ή Spain.Τουλάχιστον σε αυτά τα προϊόντα υπάρχει η επιλογή.Θα προτιμούσα και το iPhone να είναι Made in USA και οχι China,αλλά σε αυτό δεν υπάρχει επιλογή.

    • μαζι σου !!
      αλλα εγω σαν καταναλωτης…..πχ μπορω να απαιτησω απο τον Χ αντιπροσωπος να μου φερει ενα αυτοκιητο απο συγκεκριμενο εργοστασιο ???
      και αν θελω πχ το iphone…..αλλα ειναι made in china….. να μην το αγορασω ????

    • jim_1

      morbid και babinos το αυτοκίνητο έχει τόσο υποσυστήματα ηλεκτρολογικά, ηλεκτρικά, μηχανικά κτλ…που μόνο η μονάδα συναρμολόγησης δεν μου λέει πραγματικά κάτι για μένα να μετράει ένα 10% το υπόλοιπο είναι τι προμηθευτές χρησιμοποιεί η εταιρεία και εννοείται η καρδιά του που είναι κινητήρας κιβώτιο…

    • νομιζω πως δεν διαφωνουμε…..απλα εγω ειμαι κατα του ”δυο μετρα και δυο σταθμα” !!!

  • mixalhs7

    Αλήθεια, αν όλες οι Ευρωπαϊκές βιομηχανίες όλων των κλάδων κρατούσαν τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη και όχι να τα πηγαίνουν εκτός ΕΕ η οποία εφαρμόζοντας παράλληλα μια επιθετική δασμολογική πολιτική έναντι όλων των εισαγόμενων προϊόντων, δεν θα είχε λύθει σε ένα μεγάλο βαθμό, το πρόβλημα της ανεργίας σε όλη την ΕΕ ανεβάζοντας έτσι το βιοτικό επίπεδο των πολιτών της ειδικά στον Ευρωπαϊκό Νότο που θα γινόταν πιο παραγωγικός αντί να ζητιανεύει ΕΣΠΑ και λοιπές ελεημοσύνες?
    Τροφή για σκέψη.