1Αγώνας

Μια ανάσα πριν από την κατάκτηση του τέταρτου παγκοσμίου πρωταθλήματος βρίσκεται πλέον ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός κατέκτησε την όγδοη φετινή και την 61η νίκη της καριέρας του πριν από λίγο στη Suzuka, αλλά το καλύτερο γι’ αυτόν είναι πως ο Sebastian Vettel βγήκε εκτός αγώνα από τους πρώτους γύρους. Έτσι, η μεταξύ τους διαφορά είναι 59 βαθμούς, με τέσσερις αγώνες να απομένουν για τη λήξη του πρωταθλήματος.

Στη δεύτερη θέση ο Max Verstappen, που αποτέλεσε απειλή για τον Hamilton, ειδικά στο τέλος του αγώνα. Ο Daniel Ricciardo ολοκληρώνει το βάθρο. Ο Valtteri Bottas ήταν τέταρτος, μπροστά από τους Kimi Raikkonen, Esteban Ocon, Sergio Perez, Kevin Magnussen, Romain Grosjean και τον Felipe Massa που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε τι έγινε στους 53 γύρους του Ιαπωνικού Grand Prix:

Ο καιρός ήταν πολύ καλός, με τον ήλιο να ανεβάζει τις θερμοκρασίες στους 26°C στον αέρα και τους 43°C στο οδόστρωμα. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν οι: Hamilton, Vettel, Ricciardo, Verstappen, Ocon, Bottas, Perez, Massa, Vandoorne και Raikkonen. Εκτός από τους Bottas και Raikkonen, που φορούσαν τα μαλακά, οι υπόλοιποι οχτώ από τους δέκα πρώτους είχαν τα πολύ μαλακά στα μονοθέσιά τους. Επίσης, με τα μαλακά ξεκινούσαν οι Hulkenberg, Ericsson, Wehrlein, Palmer και Sainz. Όλοι οι άλλοι είχαν την πολύ μαλακή γόμα.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Hamilton έμεινε με σχετική άνεση μπροστά και ο Vettel δεν απειλήθηκε από τις Red Bull. Ο Ricciardo δέχτηκε το προσπέρασμα από τον Ocon, ωστόσο το σημαντικότερο ήταν ότι ο Verstappen προσπέρασε τον Vettel στην φουρκέτα, ρίχνοντας τον Γερμανό στην τρίτη θέση. Το κακό για τον Vettel δεν είχε σταματήσει εκεί: η έλλειψη δύναμης ήταν φανερή, με αποτέλεσμα να πέσει στην έκτη θέση, καθώς τον προσπέρασαν εύκολα οι Ocon, Ricciardo και Bottas.

Η έξοδος του Sainz προκάλεσε την είσοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας στην πίστα. Πίσω από τη Mercedes του Bernd Maylander, η κατάταξη ήταν η εξής: Hamilton, Verstappen, Ocon, Ricciardo, Bottas, Vettel, Perez, Massa, Hulkenberg, Magnussen, Stroll, Grosjean, Gasly, Raikkonen, Palmer, Ericsson, Alonso και Vandoorne. Οι μηχανικοί της Ferrari έκαναν ό,τι μπορούσαν, προκειμένου να λύσουν το πρόβλημα με τον κινητήρα του Vettel.

Είχαμε ξανά αγώνα στον τρίτο γύρο, με τον Hamilton να έχει σαφές πλεονέκτημα έναντι του Verstappen, χωρίς να απειλείται από τον Ολλανδό. Ο 062 του Vettel εξακολουθούσε να μην αποδίδει καλά, έτσι ο πιλότος της Ferrari έχανε συνεχώς θέσεις. Μπροστά, ο Hamilton κατάφερε να κερδίσει σχεδόν 9 δέκατα στον πρώτο γρήγορο γύρο, δείχνοντας από το ξεκίνημα ότι ο Βρετανός έχει μόνο τη νίκη στο μυαλό του, προκειμένου να εκτοξεύσει τη διαφορά.

Το χειρότερο δυνατό σενάριο επιβεβαιώθηκε για τον Vettel: ο 30χρονος άκουσε στην ενδοεπικοινωνία πως έπρεπε να επιστρέψει στα pits για να εγκαταλείψει τον αγώνα. Ο ρυθμός των δύο πρώτων ήταν με διαφορά καλύτερος από αυτόν των υπολοίπων, όσο ο Ricciardo προσπαθούσε να πλησιάσει και να επιτεθεί στον Ocon, αλλά ο Γάλλος ανέβαζε το παιχνίδι του. Ο Hamilton έγραφε συνεχώς το ταχύτερο πέρασμα στο πρώτο κομμάτι, αλλά ο Verstappen ήταν εξίσου γρήγορος με τον Βρετανό.

Στον έβδομο γύρο, οι 10 πρώτοι οδηγοί ήταν: Hamilton, Verstappen, Ocon, Ricciardo, Bottas, Perez, Massa, Hulkenberg, Raikkonen και Magnussen. Ο Hamilton κέρδισε τέσσερα δέκατα από τον Verstappen, ανοίγοντας τη διαφορά στα 1,8 δευτερόλεπτα, ενώ στον όγδοο γύρο βρήκε άλλο μισό δευτερόλεπτο έναντι του Verstappen, γράφοντας σε κάθε γύρο τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο sector της πίστας.

Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον ένατο γύρο, ύστερα από έξοδο του Ericsson στη δεύτερη Degner. Πριν από αυτό, ο Raikkonen κατάφερε να προσπεράσει τον Hulkenberg στο τελευταίο chicane, ανεβαίνοντας στην όγδοη θέση και πλέον είχε τον Massa μπροστά του. Η πράσινη σημαία δεν άργησε να εμφανιστεί, έτσι είχαμε αγώνα στον δέκατο γύρο. Η διαφορά των Hamilton και Verstappen είχε ανέβει στα 2,8 δευτερόλεπτα, όσο ο Ricciardo προσπερνούσε επιτέλους τον Ocon για την τρίτη θέση.

Ο Bottas δεν άργησε να κάνει το ίδιο, ανεβαίνοντας έτσι στην τέταρτη θέση, έχοντας τη μαλακή γόμα, όταν οι οδηγοί μπροστά του φορούσαν τα πολύ μαλακά και βρισκόταν σε διαφορετική στρατηγική. Ο Hamilton ανέβαζε διαρκώς τη διαφορά του από τις Red Bull, φτάνοντάς τη στα τρία δευτερόλεπτα, όταν ο Ricciardo ήταν έξι δευτερόλεπτα μακριά από τον team-mate του. Ο Bottas ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Hamilton και μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Ricciardo σε κάθε γύρο.

Στην αρχή του 14ου γύρου, ο Raikkonen προσπέρασε τον Massa, φτάνοντας πλέον στην έβδομη θέση. Ο Bottas έβρισκε συνεχώς απόδοση στα ελαστικά του και το αποτέλεσμα ήταν να γράφει προσωπικά ταχύτερα περάσματα, όμως και πάλι ήταν λίγο πιο αργός από τον Ricciardo. Ο ταχύτερος οδηγός της πίστας δεν ήταν άλλος από τον Hamilton, ο οποίος ανέβασε τη διαφορά σε πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα στον 15ο γύρο, όντας πλέον ικανός να απαντήσει σε οποιαδήποτε κίνηση της Red Bull για undercut.

Η δράση ήταν αρκετά περιορισμένη και η μοναδική πραγματική μάχη ήταν αυτή των Massa και Hulkenberg. Ο Γερμανός ήταν σημαντικά ταχύτερος από τον Βραζιλιάνο, ανοίγοντας πλέον την πίσω πτέρυγα στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Ωστόσο, είχε φτάσει η ώρα για το πρώτο pit stop του Massa. Ο οδηγός της Williams έβαλε τα μαλακά ελαστικά κι επέστρεψε στην 14η θέση, πίσω από τον Alonso και μπροστά από τον Stroll.

Πανομοιότυπο γυρολόγιο από τους τρεις πρώτους λίγο πριν τον 20ο γύρο. Ο Hamilton κέρδιζε λίγο σε κάθε γύρο, πλησιάζοντας τα πέντε δευτερόλεπτα διαφοράς. Ο Raikkonen είχε φτάσει τον Perez και δε δυσκολεύτηκε να προσπεράσει τον Μεξικανό στην αρχή του 21ου γύρου, για να του πάρει την έκτη θέση. Ο Hamilton άκουγε ότι η στρατηγική τους παρέμενε στο σχέδιο Α, κάτι πολύ φυσιολογικό, καθώς η διαφορά είχε ανοίξει στα πέντε δευτερόλεπτα και δεν υπήρχε λόγος για κάποιο ρίσκο ή κάποια αλλαγή.

Στον 22ο γύρο, ήρθε η αλλαγή για τον Verstappen. Ο Ολλανδός έβαλε φυσικά τη μαλακή γόμα και βγήκε πίσω από τον Bottas και μπροστά από τον Raikkonen, πράγμα ίσως καθοριστικό. Αλλαγή και για τον Perez, επιλέγοντας επίσης τα μαλακά, για να επιστρέψει στην δωδέκατη θέση, πίσω από τον Alonso και μπροστά από τον Massa. Η απάντηση από τη Mercedes ήταν άμεση, βάζοντας τον Hamilton στον αμέσως επόμενο γύρο. Ο Βρετανός έβαλε τα μαλακά και βγήκε φυσικά μπροστά από τον Verstappen, ο οποίος μείωσε τη διαφορά στα 1,8 δευτερόλεπτα.

Ο Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο γύρο, αλλά ο Hamilton απάντησε με ταχύτερο προσωπικό, όντας μόλις 3 χιλιοστά ταχύτερος από τον Verstappen στον 24ο γύρο, έχοντας έτσι παρόμοιο ρυθμό με τον 20χρονο. Ο Ricciardo ακολούθησε, έβαλε την πολύ μαλακή γόμα και βγήκε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Raikkonen, ο οποίος βέβαια δεν είχε αλλάξει ελαστικά από το ξεκίνημα του αγώνα. Ο Bottas ανέβαζε, επίσης, τον ρυθμό του, γράφοντας προσωπικά ταχύτερα περάσματα.

Ο Hamilton είχε φτάσει τον Bottas και η λογική έλεγε πως ο Φινλανδός δε θα αποτελέσει εμπόδιο για τον team-mate του. Στον 27ο γύρο, ο Verstappen κέρδισε οχτώ δέκατα από τον Hamilton και πλέον ήταν ικανός να ανοίγει το DRS. Ο Bottas έκανε στην άκρη και άφησε τον Hamilton να περάσει, κάτι που φυσικά δεν έκανε με τον Verstappen. Αντίθετα, ο Φινλανδός μπήκε ανάμεσα στους δύο οδηγούς, καθυστερώντας χαρακτηριστικά τον Verstappen. Μέσα σε όλα αυτά, ο Raikkonen είχε μπει για τα πολύ μαλακά και βγήκε στην έκτη θέση, μπροστά από τις Force India.

Ο Hamilton είχε σημαντικά ταχύτερο ρυθμό από τον Verstappen, ο οποίος αναγκαστικά ακολουθούσε τον Bottas, έχοντας χαμηλότερη τελική ταχύτητα, καθώς η RB13 του είχε set-up με περισσότερη κάθετη δύναμη συγκριτικά με τον Ricciardo. Ο Bottas μπήκε για αλλαγή στον 30ο γύρο, τοποθετώντας τα πολύ μαλακά στην W08. Ο Φινλανδός επέστρεψε τέταρτος, πίσω από τον Bottas, όσο μπροστά ο Hamilton είχε ανοίξει τη διαφορά στα τρία δευτερόλεπτα.

Μόλις ο Verstappen είχε ανοιχτό δρόμο μπροστά του, πάτησε γκάζι και κέρδισε πάνω από τέσσερα δέκατα στον πρώτο του «ελεύθερο» γύρο, όσο εμείς ακούγαμε τον Hamilton να λέει ότι δυσκολεύεται με τα πίσω ελαστικά. Ο Bottas έγινε αμέσως ο ταχύτερος οδηγός, απέχοντας 10 δευτερόλεπτα από τον Ricciardo, ο οποίος ήταν επίσης πολύ γρήγορος. Εν αντιθέσει με τον Hamilton, ο Verstappen έλεγε πως τα ελαστικά του είναι σε καλή κατάσταση.

Στον 33ο γύρο, ο Raikkonen απαλλάχτηκε από το εμπόδιο του Hulkenberg, που δεν είχε αλλάξει ελαστικά. Ο Hamilton ήταν ελαφρώς πιο αργός από τον Verstappen, με τη διαφορά τους να διαμορφώνεται στα 2,5 δευτερόλεπτα, με 19 γύρους να μένουν για το τέλος. Τρενάκι από τους Massa, Magnussen, Grosjean και Gasly, στις θέσεις 10, 11, 12 και 13. Οι μεταξύ τους αποστάσεις ήταν κάτω από το δευτερόλεπτο, η πίσω πτέρυγα άνοιγε, όχι βέβαια στην περίπτωση του Massa.

Προσωπικό ταχύτερο πέρασμα του Hamilton στον 37ο γύρο, όμως ο Βρετανός δεν αύξησε τη διαφορά του, καθώς ο Verstappen ήταν 23 χιλιοστά πιο γρήγορος. Ίδιο σκηνικό και στον επόμενο γύρο, όταν ο οδηγός της Mercedes έκανε νέο καλύτερο προσωπικό, όμως ο Verstappen βρήκε 164 χιλιοστά, μειώνοντας τη διαφορά στα 2,2 δευτερόλεπτα. Στον 40ο γύρο, και οι δύο κατέβηκαν το 1:34, με τον Hamilton να είναι 43 χιλιοστά ταχύτερος, κάτι που δείχνει πόσο κοντά σε ταχύτητα ήταν οι δύο οδηγοί.

Πιο πίσω, ο Hulkenberg είχε φτάσει τον Grosjean και ήταν σε πλεονεκτική θέση, μιας και φορούσε φρέσκια πολύ μαλακή γόμα, διεκδικώντας την είσοδό του στην δεκάδα. Ο Γερμανός, όμως, ήταν άτυχος, αφού η πίσω πτέρυγα δεν έλεγε να κλείσει μετά από την ενεργοποίηση του DRS. Έτσι, ο οδηγός της Renault επέστρεψε στα pits, εγκαταλείποντας τον αγώνα. Εν τω μεταξύ, οι Haas βρέθηκαν μπροστά από τον Massa, και μάλιστα εν μέσω επαφής με τον Magnussen.

Μπροστά, ο Hamilton ήταν 2,7 δευτερόλεπτα μακριά στον 43ο γύρο και το καλό για τον Βρετανό ήταν πως ο Verstappen έδειχνε να χάνει λίγο χρόνο. Η διαφορά ανέβηκε στα τρία δευτερόλεπτα, τη στιγμή που ο Bottas είχε πλησιάσει τον Ricciardo στα 3,5 δευτερόλεπτα και ήταν πολύ πιο γρήγορος από τον Αυστραλό. Έμεναν οχτώ γύροι για το τέλος και ο Verstappen έγινε ξανά ταχύτερος από τον Hamilton, μειώνοντας τη διαφορά στα 2,4 δευτερόλεπτα.

Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον 47ο γύρο, λόγω εξόδου του Stroll. Ο ρυθμός των οδηγών οριοθετήθηκε, όμως ίσως αυτή να ήταν η ευκαιρία του Verstappen για να κερδίσει λίγο χρόνο και να ρίξει ξανά τη διαφορά κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα, ώστε να απειλήσει τον Hamilton. Αυτό δε συνέβη και η απόστασή τους ήταν 3,9 δευτερόλεπτα όταν οι οδηγοί ήταν ξανά ελεύθεροι να τρέξουν, στον 50ο γύρο.

Τέσσερις γύροι έμεναν για το τέλος και ο Verstappen κέρδισε δύο δευτερόλεπτα μέσα σε μόλις έναν γύρο, ρίχνοντας τη διαφορά κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα! Ο Hamilton ανέφερε έντονες δονήσεις, εξηγώντας έτσι γιατί χάνει τόσο χρόνο. Ο Βρετανός έκανε ό,τι μπορούσε για να κρατήσει τη νίκη στο τέλος, όντας μάλιστα αναγκασμένος να ρίξει γύρο στον Alonso. Ο Ισπανός μπήκε ανάμεσά τους, δίνοντας μερικές ανάσες στον πρώην team-mate του.

Είχαμε μπει στον τελευταίο γύρο και η υπόθεση νίκη είχε κριθεί, αφού ο Hamilton κρατήθηκε μπροστά από τον Verstappen. Ο Βρετανός είδε τελικά πρώτος την καρώ σημαία, με τους Verstappen και Ricciardo να συμπληρώνουν το βάθρο. Ο Bottas ολοκλήρωσε τον αγώνα στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Raikkonen. Ακολούθησαν οι Ocon, Perez, Magnussen, Grosjean και ο Massa που παίρνει τον τελευταίο βαθμό.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 20-22 Οκτωβρίου, στο Austin του Τέξας.

2Τα highlights του αγώνα

3Ο εφιάλτης του Vettel

4Δηλώσεις των οδηγών

5Αποτελέσματα

6Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Lewis Hamilton Mercedes 306
2 Sebastian Vettel Ferrari 247
3 Valtteri Bottas Mercedes 234
4 Daniel Ricciardo Red Bull 192
5 Kimi Raikkonen Ferrari 148
6 Max Verstappen Red Bull 111
7 Sergio Perez Force India 82
8 Esteban Ocon Force India 65
9 Carlos Sainz Toro Rosso 48
10 Nico Hulkenberg Renault 34
11 Felipe Massa Williams 34
12 Lance Stroll Williams 32
13 Romain Grosjean Haas 28
14 Kevin Magnussen Haas 15
15 Stoffel Vandoorne McLaren 13
16 Fernando Alonso McLaren 10
17 Jolyon Palmer Renault 8
18 Pascal Wehrlein Sauber 5
19 Daniil Kvyat Toro Rosso 4
20 Marcus Ericsson Sauber 0
21 Antonio Giovinazzi Sauber 0
22 Pierre Gasly Toro Rosso 0

7Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 540
2 Ferrari 395
3 Red Bull 303
4 Force India 147
5 Williams 66
6 Toro Rosso 52
7 Haas 43
8 Renault 42
9 McLaren 23
10 Sauber 5
  • GiorisFullThrottle

    πικρα……

  • Gestione Sportiv@

    Η Mercedes ακόμα μία νίκη με τον Lewis και τον Bottas να συμπληρώνει το πολύ καλό τριήμερο για τους Γερμανούς.
    Η RBR το 2-3 σήμερα, αν και ο Max πήγε να κλέψει τη νίκη από τον Βρετανό
    Η Ferrrari θα πρέπει να αντιληφθεί ότι, η δεύτερη θέση του grid στη σκάλα εκκίνησης δεν της ταιριάζει καθόλου. Πάντως, ο Kimi έκανε έναν πολύ καλό αγώνα και ενώ έπεσε μέχρι την 14η θέση μετά την επαφή που είχε με τον Hulkenberg στους πρώτους γύρους κατάφερε και έφτασε στην πρώτη πεντάδα. Αντίθετα, ο Vettel εκίνησε withouth engine power………..
    Η F.I. συνεχίζει τα πολύ καλά αποτελέσματα με τους Ocon και Perez να είναι σε ακόμα έναν αγώνα στους βαθμούς για την ομάδα του Silverstone
    Η Haas έκανε πολύ καλό αγώνα και μετά από καιρό είναι στους βαθμούς και με τους 2 οδηγούς της.
    Η Williams τη δέκατη θέση με τον Massa και τον Stroll στα χαλίκια
    Η McLaren οριακά εκτός δεκάδας με τον Alonso, ο οποίος σε ακόμα έναν αγώνα μπλέκεται σε γρηγορότερους συνδυασμούς μονοθεσίων και ο Βέλγος αρκετά άσχημα.
    Η Renault είχε τον Palmer εκτός δεκάδας στον τελευταίο του αγώνα με την ομάδα του Enstone και τον Hulk να εγκαταλείπει τον αγώνα αν και η απόδοσή του ήταν ακόμα μία φορά τρομερή
    Η STR όλο το τριήμερο δεν τα πήγε καθόλου καλά με τον Sainz jr, να χαιρετάει την ομάδα από το box και τον Gasly να φανερώνει ακόμα αδυναμίες.
    Η Sauber σε ακόμα έναν αγώνα απλά συμπλήρωνε το grid, με τον Wehrlein τελευταίο και τον Ericsson στα προστατευτικά της πίστας.

  • Yiannis P

    Μπουζί…Τι να πεις πραγματικά…. Συνδιασμός ατυχίας και ανικανότητας, πιο πολύ ανικανότητας όμως. “Lewis Hamilton F1 World Champion 2017, courtesy of Scuderia Ferrari Engineering Team”…

  • Εντάξει, τώρα πλέον πρέπει να γίνουν τέρατα για να χάσει ο Χάμιλτον τον τίτλο.Άξιος νικητής σήμερα.Άτυχη η Φερράρι.Μα και στην εκκίνηση προβλήματα πια.Πρέπει να βελτιώσουν την αξιοπιστία τους.

  • Mitsos Ribopaido

    Τι να πείς..
    Ραικκο οταν οι άλλοι κάνανε 1.33 εσυ ησουν με κοκκινη στα 1.34 ψηλα.. τραγικος.. Φυγε τώρα..
    Ο παπαρίδης που δεν ξέρει πως αλλάζουμε ή πως ελέγχουμε ενα μπουζι.. ( αν ισχύει αυτό) πούλο..
    Διώξιμο το τμήμα ελέγχου που δεν ψάχνει τίποτα και έχουμε θέματα στα υλικα του τουρμπο και στο μπουζι ( γελάει η παναγία). Σκέψου του χρόνου με 400 bar που θα γίνουμε διαστημόπλοιο( με βόμβες).
    Αλονσο , μάσσα είστε επικίνδυνοι πλέον για το άθλημα και οι 2 τραβάτε αυτά που σας αξίζουν.. Χαίρομαι.
    Μπότας…. Είσαι κυρία… Μπράβο σου κοπελα μου
    Μπράβο στον χαμ που έχει κανει το γκρίντ το π@@ανακι του..Αξιος πρωταθλήματος

    ΥΓ ΜΠΡΙΑΤΟΡΕ ΕΛΑ ΤΩΡΑ!

    • LiLBLaZeR

      Η ferrari φαίνεται πως θέλει έναν 2ο οδηγο δίπλα στον vettel και όχι 2 γρήγορους οδηγούς όπως ο vettel. Το αστείο όμως με τον rai εχει παραγίνει… Ο τύπος δεν έχει καμία σχέση με τον άνθρωπο που πήρε το παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2007… Στους μισούς αγώνες ήταν στο πουθενά! Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω με πια λογική τον ανανεώνουν…

    • Ahilleas Tsikelis

      Mε την λογικη ότι αυτόν θελει ο Φεττελ διπλα του.

    • LiLBLaZeR

      Είναι λογικό ο vettel να θέλει δίπλα του έναν πιο αργό οδηγό, αλλά ο rai είναι πλέον πολύ πιο πίσω… τουλάχιστον αυτό δείχνει… τόσο πίσω που κάνει κακό στην εικόνα της ferrari

    • Mitsos Ribopaido

      Μα δεν τον βοηθάει.. Δεν στερεί καν βαθμούς από τους άλλους

    • αν ισχυουν αυτα που λετε……καλυτερα να μην στερει βαθμους απο τους αλλους …παρα να σου κλεβει τους βαθμους σου !!! ;-)

    • Mitsos Ribopaido

      Όχι καλύτερα να στερεί από όλους βαθμούς και να μάχεται… Αυτό το ένα δύο είναι άξιο καρκίνου

    • Ahilleas Tsikelis

      Ναι αλλα για τον Φεττελ ηταν η καλυτερη επιλογή.Το ιδανικο θα ηταν καποιος σαν τον Μποττας που και αυτος εκτος από καποιες εμφανισεις είναι στον κοσμο του.

    • George Liverpool

      Ο bottas ειναι μακραν καλυτερος απο τον kimi.

    • kostas

      Σαν οδηγος δεν νομιζω, στο δευτερο μισο φετος ειναι πουθενας, ουτε ειναι ιδιαιτερα γρηγορος. Εδω τον μασσα ειχε teammate και με το ζορι τον περναγε. Απλα σαν Ν.2 οδηγος ειναι ο καλυτερος του grid γιατι κανει οτι του λεει η ομαδα και ο Λιουις και καθυστερει τους αντιπαλους του.

    • George Liverpool

      Για την αποδοση μιλαω.Σαν ικανοτητα ισως ειναι ο κιμι,αν και κρινεται απο τους περισσοτερους με βαση το παρελθον του,οποτε δεν ξερω κατα ποσο ειναι αντικειμενικες οι κριτικες.

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι γιατί αν πάρουν leclerc πχ πάει ο φετελ.. Τραγικά πράγματα.. Μα ελεος
      Θέλω μάχες θέλω άτομα να παίρνουν το μονοθέσιο και να το βιαζουν

    • kostas

      Και ποιον να φερουν ομως; Δεν νομιζω οτι κανας Περεζ θα εφερνε καλυτερα αποτελεσματα; Οσο για τον ρυθμο του Κιμι, ας μην γελιομαστε, δεν νομιζω οτι φταιει αυτος αλλα οτι απλα το αμαξι δεν εχει την ταχυτητα.

    • Christos Protopapas

      Μπριατορεεεεεε αμεσα

    • Maleas George

      Ήταν 20s πίσω αν δεν κάνω λάθος, γιατί να πιέσει; Η μόνη ελπίδα του ήταν να βγει κανένα SC και να έχει φρέσκα λάστιχα για να πιέσει τότε. Επίσης όταν έχει 5 DNF μες στη χρονιά τι μπορεί να διεκδικήσει; Εκτός ρυθμού ήταν στα 4 πρώτα GP, μετά εξισορρόπησε. Έχει δείξει μες στη χρονιά ότι έχει την ταχύτητα, μην είμαστε άδικοι.

    • Mitsos Ribopaido

      Να κάνει ενα ταχυτερο γυρο για το γαμωτο ρε george..αυτο λεω.. Μετα πιεσε έπεσε αλλα ηταν μισο δευτερολεπτο μακρυα..
      Μακαρι του χ΄ρονου να πετάει

    • sotirisb

      Ο Μπότας τι σου φταίει?

  • Giannisk

    Ξυπνήσαμε Κυριακάτικα για να μείνει ο άλλος από μπουζί. Είναι πλέον φανερό ότι το μονοθέσιο της Ferrari «τερμάτισε» σε αντίθεση με τις Merc & Red Bull που δείχνουν δυνατότερα. Hamilton πολύ πιο άνετα από όσο δείχνουν οι χρόνοι, οι δύο RBR εξαιρετικές και ο Bottas επίσης καλός. Οι υπόλοιποι στις γνωστές επιδόσεις τους και εκπληξη την Haas που έδειξε καλύτερο πρόσωπο σήμερα.

    • Gestione Sportiv@

      Γιάννη, θα διαφωνήσω μαζί σου.
      Η SF70-H δεν νομίζω ότι “τερμάτισε”, αλλά πλέον βγαίνουν προβλήματα τα οποία είναι μέρος της πίεσης που ασκεί η Ferrari για την διεκδίκηση του τίτλου.
      Τα οποία προβλήματα εμφανίστηκαν στο ιταλικό μονοθέσιο, προερχόταν από το PU και όχι λόγω του ότι, η Scuderia δεν είχε την απόδοση βάση σχεδιαστικών χαρακτηριστικών σε σασί και αεροδυναμική να συνεχίσει να πιέζει την Mercedes και την Red Bull.
      Σε μία συνέντευξή του O Gary Anderson είπε ότι, η ιταλική ομάδα σχεδιαστικά είναι πιο μπροστά από Γερμανούς και Αυστριακούς και τα μηχανικά προβλήματα δεν επιτρέπουν στο μονοθέσιο της Scuderia να εμφανίσει την πραγματική του δυναμική.
      Πάντως, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εδώ και 2 αγώνες είναι ανεξήγητα και κάποιος θα πρέπει να λογοδοτήσει για όλα αυτά τα προβλήματα, με πρώτο τον Mattia Binotto…………….

    • Mitsos Ribopaido

      Το μονοθέσιο σχεδιαστικά είναι τούμπανο απλά το pu δεν

    • Gestione Sportiv@

      Δημήτρη, το σχόλιό μου παραπάνω έγινε γιατί ο @disqus_ieSgK9WORM:disqus αναφέρει για “τερματισμό” και θεώρησα ότι αναφερόταν γενικά στην SF70-H και όχι στον τομέα της σχεδίασης ή στον τομέα των PU πιο ειδικά.
      O Fabio Montecchi (αναπληρωτής επικεφαλής σχεδίασης της Ferrari) είπε ότι, η σχεδίαση της SF70-H είναι τρομερή και έχει έχει ακόμα πολύ απόδοση, η οποία δεν έχει “ξεκλειδωθεί”
      Στον τομέα του PU τα πράγματα γίνονται λίγο περίεργα για δεύτερο συνεχόμενο Π/Σ/Κ από τους Ιταλούς.
      Ειλικρινά, εύχομαι τα οποία προβλήματα να οφείλονται σε αίτιες “νεότητας” δοκιμαστικών spec κινητήρων για το 2018, και όχι λόγω των παραλείψεων και των λαθών κάποιων ανθρώπων μέσα στο Maranello, τα οποία στερούν την διεκδίκηση ενός τίτλου οδηγών!!!!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Έτσι ακριβώς ges! Νομίζω ότι λόγω pu δεν πήρανε όπως λες και συ το 100%..
      Στην Μαλαισία νομίζω είδαμε τι δυναμική θα είχαμε στον φετελ.. Κρίμα πάντως..

    • Giannisk

      Το ίδιο λέμε με αλλά λόγια. Το μονοθέσιο ίσως να έχει δυναμική αλλά αν πιεστεί περισσότερο «σπάει». Βλέπουμε Mercedes και Red Bull να βγάζουν άνετα όλη την δυναμική τους στην πίστα χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας (ειδικά η δεύτερη ενώ είχε θέματα, τα ξεπέρασε) και η Ferrari που άρχισε δυνατά το πρωτάθλημα να έχει φτάσει να μην ξεκινάει αγώνα (βλ. Kimi). Φέτος το πρωτάθλημα τελείωσε. Δεν μπορώ να κω ότι θα υπάρξει βελτίωση αλλά και αν υπάρξει πλέον είναι αργά.

  • LiLBLaZeR

    Αν δεν εγκατελειπε ο vettel θα βλεπαμε τον καλυτερο αγώνα! Θα ειχαμε τρομερη μαχη ham, vet, ves…. Κριμα πάντως… Στην συνεχεια θεωρω πως ο μαυρος το έπαιξε safe το παιχνίδι και πολύ καλά έκανε, μάλλον έμαθε απο τα λάθη του πέρυσι. Πλέον δεν έχει ανάγκη να πιέσει πουθενα και να κερδίσει σε κανένα αγώνα, με 2ες και 3ες θεσεις παίρνει το πρωτάθλημα. Αντε και του χρόνου

    • Mika

      Eφαρμοζει τη λογικη Rosberg στο τελος, ετσι??Θυμασαι περσι τον Νικο στους τελευταιους 4-5 αγωνες…Ετρεχε για να ερχεται δευτερος, αυτο του αρκουσε!
      :p

  • George11

    Η Ferrari συνεχίζει την αυτοκτονία και ο Hamilton κάνει απλά την δουλειά του , ο Max τρομερός δυστυχώς πέτυχε μια μαχη για την δεκάδα και δεν μπόρεσε να επιτεθεί όπως θα ήθελε. Προς υπεράσπιση Alonso – Massa είχαν μαχη για βαθμό οπότε λογικό να καθυστερήσουν τους υπόλοιπους λίγο παρόλα αυτά κερδισμένοι βγήκαν Hamilton και Massa. Χαλαρός αγώνας..

    • αυτο ακριβως!!! οποιος εκανε απλα στην ακρη για να περασουν οι ”γρηγοροι” θα εχανε τη φορα του θα θα τον περνουσε ο αλλος !!!
      για μενα.. αυτο πρεπει να το δει η FIA με εναν νεο κανονισμο!!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αγχωτική νίκη για Hamilton αλλά πήρε τους 25 βαθμούς και “τελείωσε το πρωτάθλημα”. Ο Bottas αρκετά πίσω δεν μπορούσε να περάσει τον Ricci.
    Μια ανάσα από τη νίκη ο Max που έδειξε ότι τα Red Bull σε ρυθμό αγώνα στους τελευταίους αγώνες είναι στο ίδιο επίπεδο. Ο Ricci συμπλήρωσε την 3η θέση.
    5os ο Kimi χωρίς να μπορεί να πλησιάσει τους υπόλοιπους, άτυχος για άλλη μια φορά ο Seb που πληρώνει και αυτός την αξιοπιστία της Ferrari.
    6-7 οι δυο Force India, είναι η 4η δύναμη στο grid.
    8-9 τα δυο Haas σε έναν καλό αγώνα για αυτούς.
    10ος ο Massa πήρε τον τελευταίο βαθμό, αλλά η Williams παραπέει, η θωρακισμένη Williams του Stroll διαλύθηκε μόνη της.
    Ο Alonso τελικά δεν τα κατάφερε να πάρει τον 1 βαθμό.
    Άτυχος ο Hülkenberg.

    • Mika

      Aν δεν ηταν το VSC απο την εξοδο του Stroll, o Bottas μαλλον θα ηταν τριτος..Πανω που εφτανε τον Ρικι με καταιγιστικο ρυθμο, στο τελος δεν του εφτασαν οι γυροι…Αυτοι οι 3-4 που ετρεξαν ετσι, του στερησαν το βαθρο..
      But it is, what it is…

  • F1fan

    Καλος αγωνας,αλλα τελος πρωταθληματος στην ουσια…Αυτοκαταστροφικη η Ferrari μετα το summer break,με τοσα θεματα αξιοπιστιας.Ο Hamilton “τα χρειαστηκε” στους τελευταιους γυρους,η RBR πολυ δυνατος αγωνας.Ο Kimi αφαντος κι με ενα φτηνο λαθος στην εκκινηση.Το παλεψε o Οcon στην αρχη,αλλα μετα δεν ειχε ρυθμο.Καλα η Haas,η Williams ο,τι να ναι…Καλουτσικα η McLaren,ο Εricsson μαλλον θα ακολουθησει τον Palmer…

  • Akis-F1 FAN

    Τι να πω κρίμα πραγματικά. Ήταν που ήταν ελάχιστες οι ελπίδες για πρωτάθλημα τώρα, εξανεμίστηκαν και αυτές. Τραγική η φερράρι από αξιοπιστία πρέπει να κάνουν κάτ. Σεμπ όχι ξεμάτιασμα…αγιασμό και βάλε θέλεις, Χαμ σόρρυ αλλά πιο φάρδος πεθαίνεις, σου κάναν τον τίτλο δώρο. Rb πολύ δυνατή και ο Max φαίνεται να πήρε τα πάνω του με την προηγούμενη νίκη…αν και στ τέλος και ο Αλονσο και ο Μασσα δεν ξηγήθηκαν σωστά και τον έκοψαν…Ρικι καλός αλλά στη σκιά του Μαξ, Μποττας έκανε τη δουλειά της ομάδας πάλι, Κιμι κάποιες καλές προσπεράσεις αλλά γενικά τίποτα το ιδιαίτερο. Πολύ καλός αγώνας για τη Χαας.

    Υ.Γ. Από κει που πριν 3 αγώνες φαινόταν να είναι το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων ετών, έγινε το πιο βαρετό.

    • Chris

      Αυτό το πράγμα που οι αργότεροι συνδυασμοί κόβουν στο τέλος πιθανά προσπεράσματα και μάλιστα 2-3 γύρους πριν το τέλος, μόνο κακό κάνει. Στην δράση, στο θέαμα, στην ροή των πρωτοπόρων, στη διαμόρφωση του αποτελέσματος του αγώνα.

      Υγ. Καλά από Αλόνσο δεν περίμενα κάτι καλύτερο, από την αρχή κωλόπαιδο ήταν. Στο sky το πέρασαν στα ψιλά. Εάν ήταν ο Χάμιλτον στη θέση του Φερστάπεν, θα τον είχαν δικάσει. https://magnificentgeoffrey.wordpress.com/2012/03/11/why-i-will-never-cheer-for-fernando-alonso/

    • Akis-F1 FAN

      Και φέτος ειδικά που τα μονοθέσια επηρεάζονται πολύ από την ακάθαρτη ροή του προπορευόμενου έχει γίνει χειρότερο το φαινόμενο. Ο Αλονσο σε 2 αγώνες σερί έκανε το ίδιο καφριλίκι…αλλά καμία ποινή…ο Βαντουρν στην Αυστρία θυμάμαι είχε φάει κατευθείαν ποινή όταν καθυστέρησε τον Κιμι…όσο για το sky sports εντάξει είναι κλασικό πλέον…όταν συμβαίνει κάτι στον Χαμ είναι το τέλος του κόσμου…όταν συμβαίνει στους άλλους δεν τρέχει τίποτα.

  • Πάνος

    Ότι και να πούμε για τη φέραρι του β μισού του πρωταθληματος είναι λίγο… Ότι φτιάξαν το διελευσαν μόνοι τους… Κρίμα.. Η απογοήτευση είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρόνια γιατί φέτος πραγματικά είχαμε ελπίδες…

    • Red Flag

      Το πιστέψαμε… αλλά βιαστήκαμε! :(

  • PAO

    Γελαει ακομα και η honda

    • ε οχι !!!!! ουτε για πλακα αυτο !!!!!!!

    • nikos

      Δεν παιζει αυτο αλλα σιγουρα εχουν αυτοματιαστει

  • Gestione Sportiv@

    “Και τώρα, τι λέμε στον Sergio μετά από τρεις καταστροφικούς αγώνες???” https://uploads.disquscdn.com/images/a77d7736f70c3d37775b7740c60b282ae893dad6e3e46944fbe14f5e877b7492.jpg

    • Red Flag

      Συμπαθής.. αλλά λίγος.

  • Gestione Sportiv@

    Στο προηγούμενο GP ήταν η Sauber που πήρε τον Vettel στο τέλος του αγώνα.
    Σήμερα, ήταν η Uber που έστειλε ταξί να τον πάρει στην αρχή………….. https://uploads.disquscdn.com/images/c78957aafc7a772d8a9883eb73989ed3d75148d40d50b989fb6a91a02600a737.jpg

    • σιγουρα εσυ και ολοι οι τιφοζοι εισασταν καπως ετσι !!!!!
      τα συναισθηματα σας σε μια φωτο !!!!! :-P https://uploads.disquscdn.com/images/5843387b8dc9ce15286339511e39419a66556b210d0b2ffa55e456f812f3ec5e.jpg

    • Gestione Sportiv@

      Η συγκεκριμένη φωτό “αντικατοπτρίζει” τα συναισθήματα των οπαδών του Vettel.
      Εγώ, ως οπαδός της Ferrari, δεν είχα συναισθήματα, γιατί μόλις είδα και διάβασα για τα προβλήματα στην SF70-H του Vettel ήθελα να ξαναγυρίσω στο κρεβάτι μου και να το ρίξω στον ύπνο σαν την μικρή Γιαπωνέζα……………….. https://uploads.disquscdn.com/images/1a23123ab3964b1c6b4d415e165ea9a3f9648f81bd0dd8321ae22a2d1548f125.jpg χαχαχαχαχα

    • οι τιφοζι νομιζω πως ειναι μονο Vettel….γιατι τον Κimi ολοι εκτος λιγων..τον κραζουν !!!! :-P

    • Gestione Sportiv@

      Μπάμπη, μετά την εποχή Schumacher δεν έχω υποστηρίξει κάποιον οδηγό φανατικά.
      Γενικά, να ξέρεις ότι αν υπάρχει στο grid ένας οδηγός που πάω με τα χίλια αυτός είναι ο Hulkenberg.
      Στα της ομάδας μου, στην εποχή Kimi-Felipe “στήριζα” τον Φιλανδό, αργότερα στην εποχή Alonso-Massa ΄”στήριζα” τον Βραζιλιάνο, το 2014 στην μοναδική χρονιά συνύπαρξης του Ισπανού με τον Φιλανδό στο Maranello φυσικά και ήμουν με τον Iceman και με την έλευση του Γερμανού, συνεχίζω να θέλω το Kimi.
      Απλά, τα χρόνια έχουν περάσει για τον Φιλανδό και δεν είναι σίγουρα ο ίδιος με πριν από 12 χρόνια.
      Τότε, που ως οδηγός βρισκόταν στο ζενίθ και έκανε πλάκα σε πίστες όπως αυτή της Suzuka εκκινώντας από το τέλος του grid και έφτανε μέχρι τη νίκη στο τελευταίο γύρο.
      Όμως, οδηγούσε για μία McLaren που κινούνταν από έναν αναξιόπιστο κινητήρα της Mercedes, ενώ οι αναρτήσεις και αεροτομές του βρετανικού μονοθεσίου κατέρρεαν.

    • nikos

      Μετα τον τιτλο δεν.ηταν ποτε ο ιδιος αν ειχε παρει τιτλο με την μακ θα μιλουσαμε για αλλο κιμι σημερα

    • nikos

      Μετα τον τιτλο δεν.ηταν ποτε ο ιδιος αν ειχε παρει τιτλο με την μακ θα μιλουσαμε για αλλο κιμι σημερα

    • Emmanouil Laios
  • τι μπουζι και πρασινα αλογα … η αληθεια ειναι αλλη … η φερραρι εχει ξεκινησει μυστική συμφωνια κοινης εξελιξεις του κινητηρα με την χοντα και βλεπουμε τα πρωτα ενθαρυντικα αποτελεσμετα … απο την αλλη ο φεττελ πιεζει την φερραρι να κλεισει συμφωνια με την μερκ και του χρονου να τρεχει με κινητηρες μερκ …
    απο την αλλη μια ανετη νικη για χαμ με τον μαχ να πιστευει ακομα οτι μπορει να τον περασει και καποιους να κατηγορουν μασσα και αλονσο … η μερκ ετρεχε σε safe mode για αλλον εναν αγωνα … μποττας και κιμ πρεπει να πανε σε δευτερες ομαδες γιατι δεν κανουν ειδικα του χρονου που το πρωτοθλημα θα κινηγανε 4 ομαδες , θελω να πιστευω δηλαδη ….

    • Mitsos Ribopaido

      Όχι ότι του πήγε το Σκάτο στην κάλτσα Ε? Λολ

    • οχι …κοιταμε διαφορετικα … ισως δεν βλεπουμε ολες (τις ιδιες) παραμετρους …

    • Mitsos Ribopaido

      Μια χαρά τις βλέπουμε…απλά μερικοί ίσως θέλουν να πιστεύουν διάφορετικα και να αφήνουν σενάρια όπως το γιατί έβαλε την κυρία μπότας όταν απλά μπορούσε να ανοίξει γκαζάκι όπως λες

    • nikos

      Να του παει το.σκατο στην.καλτσα γιατι και να τον περνουσε η διαφορα θα πηγαινε παλι στους 50+ δεν ηταν αντιπαλος του ο.μαξ

    • Mitsos Ribopaido

      Άλλο αυτό όχι να μας λέει για safe Mode.. Δλδ ήμαρτον

    • nikos

      Δηλαδή εσυ πιστευεις οτι πηγαινει full power?

    • Mitsos Ribopaido

      Full σε καμία περίπτωση Νίκο αλλά όχι safe Mode.. Ένα 90% ναι minimum

    • nikos

      Επειδη εσυ εισαι.αυτος που μιλουσε για.πυραυλο και.για.κινητηρα που θα εκανε την μεκ να χεστει ενα αγωνα πριν το.σπα οπου ηρθε.αναβαθισμενος κινητηρας και.εισασταν πολυυυυυ πισω εβγαινες και.ελεγες για.safe mode τωρα γιατι δεν μπορει να ισχυει το.ιδιο

    • Mitsos Ribopaido

      Xαχα τι συγκρίνεις… μονοι τους είπα οτι ανέφεραν για safe mode τοτε στην φερράρι.. τωρα σου λεω οτι και safe που πήγαινε..χεστηκε πάνω του.. γιαυτο εβαλε μπροστα την μποτινα..

    • sotirisb

      Χολή

    • Mitsos Ribopaido

      Αλήθεια

  • costas

    Πως αλλαζουν οι καιροι. Περυσι ο Ham οπου κι αν βρισκοταν ελεγε οτι εχασε το πρωταθλημα λογω αξιοπιστιας και μαζι με αυτον και και ολα τα αγγλικα ΜΜΕ. Δε λεω οτι δεν τον πηγαν πισω τα προβληματα δε λεω οτι δεν ειναι καλυτερος απο το Rosberg. Απλα με τη λογικη του και με την περσινη του σταση πρεπει να παραδεχτει οτι φετος ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ κερδισε το πρωταθλημα λογω προβληματων του Vettel και οχι γιατι ειναι καλυτερος. Που μπορει και να ειναι.

    • σαν οδηγος; ισως και να ειναι καλυτερος … σαν συνδιασμος ομως μεχρι στιγμης δειχνει η μερκ ποιο ολοκληρωμενη καθως και η αξιοπηστια ειναι παραμετρος του πρωταθληματος

    • Akis-F1 FAN

      Το πιο σωστό σχόλιο…πέρυσι μετά την εγκατάλειψη στην Μαλαισία και όταν το πήρε τελικά ο Νικολάκης, όλοι έλεγαν ο Χαμ το άξιζε αλλά το έχασε από ατυχία και ότι ο Νικο είναι μαϊμού πρωταθλητής κτλ κτλ….φέτος που πάει ανάποδα τα αγγλικά μέσα μούγκα και ο κόσμος υμνεί τον Χαμ που το κέρδισε χωρίς αντίπαλο.

    • sotirisb

      Ο Vettel όμως έχασε και δύο ευκαιρίες από μόνος του φετος

    • Akis-F1 FAN

      Φαντάζομαι η μια που λες είναι η Σιγκαπούρη, αν και ήταν αγωνιστικό συμβάν αλλά τέσπα..η 2η ποια είναι ;

      Edit : Και ο Χαμ πέρυσι είχε χάσει πολλές ευκαιρίες με τις τραγικές εκινήσεις που έκανε αλλά όλοι για τον σπασμένο κινητήρα λέγανε…

    • sotirisb

      Δεν είπα ότι έφταιγε αποκλειστικά αλλά έφταιγε και αυτος και στις δύο. Η άλλη είναι στο Μπακού

    • Akis-F1 FAN

      Ναι στο Μπακου συμφωνώ έπρεπε να έχει κρατηθεί και έχασε τσάμπα πόντους από νεύρα, αλλά ακόμα και αυτά να μην είχαν γίνει τα προβλήματα αξιοπισίας από μόνα τους του έχουν στερήσει περισσότερους βαθμούς…βαθμούς που δεν καλύπτονται χωρίς τύχη.

    • George Liverpool

      O vettel παιρνει απο την τυχη ο.τι επαιρναν οι αντιπαλοι του τα χρονια που κυριαρχουσε…

    • costas

      Να συμφωνησω σε αυτο που λες αν και σηκωνει και καποια συζητηση. Θυμαμαι ομως και τοτε να λενε ιδιαιτερα ο Ham και ο Alonso οτι οδηγει διαστημοπλοιο για αυτο κερδιζει. Ο Ham απο τοτε που ηρθαν τα υβριδια μεχρι περσι τι οδηγουσε? Το διαστημοπλοιο του startrek σε ταχυτητα 9 δυνων σε σχεση με τα αλλα μονοθεσια. Δε λεω οτι δεν ειναι αξιος πρωταθλητης, παναξιος. Αλλα παναξιος και ο Seb και ο Nico και ολοι. Οχι οταν το παιρνουν οι αλλοι ειναι λογω μονοθεσιου η ατυχιων του και οταν το παιρνει αυτος ειναι λογω ταλεντου.Και αναφερομαι και στα ΜΜΕ που το σιγονταρου ολο αυτο.

    • George Liverpool

      Στα καλα χρονια του seb,το μονοθεσιο της redbull ηταν λιγο πιο πανω σε σχεση με τον ανταγωνισμο.Αντε να πω οτι mclaren και ferrari ηταν καπως ανταγωνιστικες,ειδικα η mclaren του 12(αν και με προβληματα αξιοπιστιας εκεινη τη χρονια).Και ο hamilton ετρεξε σε καλες ομαδες απο την αρχη της καριερας του,ομως δεν ηταν παντα ανταγωνιστικες.

    • kostas

      Το αστειο ειναι οτι ο Χαμιλτον κλαιγοταν για ενα σπασμενο μοτερ σε 20 αγωνες! Επι χακινεν και κιμι οι κινητηρες Mercedes σπαγαν καθε δευτερο gp!

  • georgekaras

    http://st.motortrend.com/uploads/sites/5/2015/04/RV-on-the-Nurburgring-Screenshot.jpg Πουλοβερακια στειλτο να βαλουν μυαλο …………..χααχαχαχ

  • Dimi S.

    Πάμε lewis…..Έρχεται το τέταρτο….Η Mercedes το έχει πάρει από καιρό…

  • Mika

    Κριμα που ειχε τα προβληματα ο Vettel και δεν ειδαμε μια πραγματικη μαχη στη πιστα….Δεν φταιει ομως ο Χαμιλτον γι αυτο, ουτε για τα ζορια που τραβαει η Ferrari στους τελευταιους αγωνες…
    Ο Βρετανος κανει τη δουλεια του, και διαχειριζεται σωστα τη πιεση, οπως σημερα με το Max, o oποιος εκανε αλλον ενα πολυ καλο αγωνα στη σειρα…Το πρωταθλημα που φαινεται να πηγαινει προς το μερος του ειναι κι αποτελεσμα της αλλαγης νοοτροπιας που δειχνει να εχει φετος..
    Η Ferrari προσπαθει να ανεβασει αποδοση και ταχυτητα φετος, να κανει το παραπανω βημα,για να τα δωσει ολα,αλλα αυτο της εχει στοιχισει σ αξιοπιστια….Οταν δουλευει, παει καλα παντως, οπως εδειξε κι ο Κιμι σημερα απο την 14η θεση που επεσε στην αρχη του αγωνα…
    Ο Βοttas εκανε καλο αγωνα σημερα,κι αν δεν ειχαμε την εξοδο του Stroll πιστευω θα τον επαιρνε τον Ricci στο τελος…
    Αλλος ενας “δυσκολος” για την Mclaren και σημερα, στον home race της Honda..
    :p

    • nikos

      αραγε που θα βρεί έναν ολόκληρο γύρο σε σχέση με τους πώτους η χόντα?

  • kostas

    Καλα εκανα και προτιμησα να κοιμηθω το πρωι και να τον δω κονσερβα! Βαρετος αγωνας, Mercedes πολυ δυνατες αλλα και παλι ο Χαμιλτον χρησιμοποιησε τον υποτακτικο του για ασπιδα! Η ΦΙΑ βλεπει αραγε; Καλα για φερραρι τι να πω, μου αρεσει που θελαμε και πρωταθλημα, αντι να βελτιωνομαστε δεν μπορουμε ουτε να ξεκινησουμε/τερματισουμε. Για μια ακομα φορα αγκαθι η εξελιξη εντος της χρονιας!

  • sotirisb

    Εγώ έχω καταλάβει ότι όσο προσεύχεστε για μηχανικά προβλήματα στον Hamilton, τόσα περισσότερα έρχονται στον Vettel

  • Red Flag

    Συγχαρητήρια στον Lewis για τον 4ο του τίτλο. Του τον χάρισε η Ferrari.. αλλά τον αξίζει ασυζητητί.. Και η Mercedes φυσικά. Καλά θα ήταν να κρατήσει πιο πολύ η αγωνία.. αλλά μάλλον η Ferrari έχει διάφορα εσωτερικά προβλήματα να λύσει.

    Ο Seb, αν εξαιρέσουμε 2-3 απροσεξίες του λόγω έλλειψης ψυχραιμίας είχε ξεκάθαρα τη δυναμική να πάρει το πρωτάθλημα φέτος. Ελλειψη ψυχραιμίας-Κακός συντονισμός και προβληματα αξιοπιστίας.. είναι αρκετά για να χαρίσουν στους αντιπάλους ένα πρωτάθλημα.

    Toυ χρόνου πάλι… σοφότεροι!

    • ο ιδιος εχει την δυναμικη το μονοθεσιο ομως οχι … την δυναμικη να παρει πρωταθλημα εχει και ο αλονσο απο μονοθεσιο χωλαίνει και αυτος … και δεν χαρισε το πρωταθλημα η φερραρι στην μερκ … η μερκ το κερδιζει αν τελικα το κερδισει απο μονη της .. οι αλλοι ακομα προσπαθουν να την φτασουν και αν την φτασουν να αντεξουν για μια ολοκληρη σεζον …

    • Red Flag

      Διαφωνώ. Και το μονοθέσιο είχε τη δυναμική. Η αξιοπιστία που χάθηκε κάπου στο δρόμο καθώς και οι καναδυό βλακείες του Seb ήταν αυτά που εδωσαν το πρωτάθλημα στους ΑγγλοΓερμανούς. Το κατασκευαστών εννοείται οτι το κέρδισε η Merc. Αλλά το οδηγών της χαρίστηκε. Φέτος τουλάχιστον.. δε μιλάω για τα προηγουμενα χρόνια. Ενιγουεη. Πλεον ο στόχος έχει πλησιάσει πάρα πολύ οπότε με τις σωστές κινήσεις του χρόνου είναι δικό μας.

    • Red Flag

      Διαφωνώ. Και το μονοθέσιο είχε τη δυναμική. Η αξιοπιστία που χάθηκε κάπου στο δρόμο καθώς και οι καναδυό βλακείες του Seb ήταν αυτά που εδωσαν το πρωτάθλημα στους ΑγγλοΓερμανούς. Το κατασκευαστών εννοείται οτι το κέρδισε η Merc. Αλλά το οδηγών της χαρίστηκε. Φέτος τουλάχιστον.. δε μιλάω για τα προηγουμενα χρόνια. Ενιγουεη. Πλεον ο στόχος έχει πλησιάσει πάρα πολύ οπότε με τις σωστές κινήσεις του χρόνου είναι δικό μας.

    • Red Flag

      Διαφωνώ. Και το μονοθέσιο είχε τη δυναμική. Η αξιοπιστία που χάθηκε κάπου στο δρόμο καθώς και οι καναδυό βλακείες του Seb ήταν αυτά που εδωσαν το πρωτάθλημα στους ΑγγλοΓερμανούς. Το κατασκευαστών εννοείται οτι το κέρδισε η Merc. Αλλά το οδηγών της χαρίστηκε. Φέτος τουλάχιστον.. δε μιλάω για τα προηγουμενα χρόνια. Ενιγουεη. Πλεον ο στόχος έχει πλησιάσει πάρα πολύ οπότε με τις σωστές κινήσεις του χρόνου είναι δικό μας.

  • filip

    Το πρωτάθλημα τελείωσε ουσιαστικά, με άδικο τρόπο, κατά την γνώμη μου, για την Φερράρι.
    Οι Ιταλοί και η RB είναι οι μοναδικές ομάδες που προοδευσαν σε σχέση με τους Γερμανούς απο την διακοπή και μετά (με εξαίρεση την Μοντζα).
    Η πρόοδός τους ειναι τόσο σημαντική ώστε η RB να διεκδικεί νίκες. Σε σχέση με την Φερράρι όμως, η πρόοδος τους ειναι ελάχιστη από την στιγμή που παρουσίασαν την τελική εκδοχή του μονοθεσιου τους.
    Μόνο κατά την απουσία του Φετελ ή για συγκυριακους λόγους κατάφερε να διεκδικήσει και να πάρει νίκες.
    Εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως οι Ιταλοί πήραν κάποια ρίσκα που σε συνδυασμό με αρκετή ατυχία την έφεραν στο σημερινό σημείο.
    Χωρίς αυτές τις παραμέτρους ο Φετελ θα έκανε πλάκα και στους τρεις τελευταίους αγώνες.
    “ΘΑ” –
    οπότε χρειάζεται περισσότερη δουλειά σε οτι έχει να κάνει με το τεχνικό κομμάτι. Όποιος δεν τον καταλαβαίνε αυτο, κατά την γνώμη μου, δεν εχει ιδέα τι βλέπει.
    Για την επόμενη σεζόν καλά θα κάνουν να μην ακούσουν τις βαθυστόχαστες αναλύσεις πολλών εδω και να μην διαλύσουν την ομάδα. Χρειάζεται να βελτιώσουν πολλά πράγματα φυσικά αλλα με χειρουργικές κινήσεις, με συγκέντρωση και μετριοπάθεια όπως κάνανε φέτος.
    Τα χαμόγελα του Φετελ μετά τις απανωτές ατυχίες – αστοχίες ειναι ενθαρρυντικά για την κατάσταση στην ομάδα. Την αυτοπεποίθηση και την επίγνωση των αιτιών, σε όσα ευθύνονται.
    Με κουράζει απίστευτα η μιζέρια, η καφρίλα και ο ποδοσφαιροποιημενος κανιβαλισμος και φανατισμός κάποιων για τους οποίους είμαι σίγουρος πως θα παρακαλούσαν για “ένα 5 για την ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ” ωστε να περάσουν το μάθημα.
    Μετά και το σημερινό αποτέλεσμα, ο Χάμιλτον παίρνει δίκαια βέβαια το πρωτάθλημα.

  • Emmanouil Laios
  • Nikpap

    Τα εχουμε ξαναπει αυτα…αλλα ας μας κανει την χαρη καποιος (ή ο ιδιος) και ας στειλει το κινητο εμποδιο για διακοπες στη Βραζιλια…οχι οτι και ο Αλονζο παει πισω…εξαιτιας τους στερηθηκαμε μια δυνατη μαχη για τη νικη στο τελος. Ο μποτας ως team mate, και στον ιδιο γυρο, δικαιως εκανε τον αμυντικο…

    Επισης εγινε εμφανες οτι ο ρικιαρντο εχει προβλημα πλεον, παρα τους περισσοτερους βαθμους, υπολειπεται καθαρα σε race pace του μαξ…μπορει να ειναι και τυχαιο θα δουμε

    Και για μια ακομα φορα συνεχιζεται η καραμελα με το αν ειναι ικανος ακομα ο κιμι…προφανως και δεν ειναι ο κιμι της περασμενης δεκαετιας αλλα ακομα και ετσι ειναι κλασεις ανωτερος απο πολλους και δεν χρειαζεται να αποδειξει κατι…δηλαδη τι παραπανω να εκανε σημερα;