Όταν έχεις προϋπολογισμό εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, έχεις αλλάξει power unit στον προηγούμενο αγώνα κι ένα μπουζί κόστους 59€ εκτοξεύει τη διαφορά εναντίον σου, τότε κάτι πρέπει να κάνεις. Η ομάδα του Maranello συνεχίζει να πιστεύει ότι μπορεί να κατακτήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα μέσω του Sebastian Vettel, παρόλο που η διαφορά έχει φτάσει τους 59 βαθμούς, μόνο που ο Γερμανός θα πρέπει να κερδίσει και τους τέσσερις αγώνες για να έχει ελπίδες.

Για να συμβεί αυτό, επιβάλλεται να μείνει μακριά από προβλήματα αξιοπιστίας. Θέλοντας να βελτιώσει τον ποιοτικό της έλεγχο, η Scuderia προσλαμβάνει την Maria Mendoza, η οποία είναι ειδική στα μέταλλα και τα χημικά. Η Mendoza εργαζόταν στη Fiat από το 2012 και ήταν πρόσφατα επί κεφαλής του Supplier Quality Powertrain EMEA για το Fiat Chrysler Group.

Η Ισπανίδα αναμένεται να βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας των μηχανικών μερών, ένας τομέας στον οποίο οι Ιταλοί υστερούν σύμφωνα με τον Sergio Marchionne. Ο Τεχνικός Διευθυντής των Ιταλών, Mattia Binotto είχε προαναγγείλει αλλαγές στο τμήμα ποιοτικού ελέγχου, την ώρα που συνεχίζονται οι έλεγχοι για την αστοχία στο μπουζί στην Ιαπωνία.