Έχουμε δει κατά καιρούς πολλές ρέπλικες να πωλούνται, αλλά οι συγκεκριμένες δύο είναι ξεχωριστές και άκρως πετυχημένες. Η πρώτη είναι μια ρέπλικα της Porsche 959, η οποία κατασκευάστηκε σε 337 μονάδες (300 παραγωγής και 37 πρωτότυπα και μοντέλα προ-παραγωγής).

Η ρέπλικα βασίζεται σε μια Porsche 911 993 Turbo του 1995, έχει διανύσει 58.600 χλμ. με τα 13.840 να γίνονται μετά την μετατροπή της σε 959 το 1998. Ο εξακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 365 άλογα, λιγότερα από τα 450 της 959 και πωλείται για 285.000 ευρώ.

Από την άλλη, η Ferrari 250 LM που βλέπεις δεν είναι μια από τις 32 που βγήκαν από το εργοστάσιο της Ferrari στο Μαρανέλλο. Είναι μια ρέπλικα που βασίζεται στην Ferrari 250 GT, με το σώμα της να είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, όχι από την Scaglietti, όπως συνέβαινε στην αυθεντική 250 LM, αλλά από την Brandoli.

Κίνηση παίρνει από έναν V12 5,5-λίτρων κινητήρα της Ferrari 550 Maranello και η τιμή πώλησής του ανέρχεται στις 485.000 ευρώ.

  • να μην ξερεις που να ξοδεψεις τα πολλα ευρω σου…..και να τα σκας σε ρεπλικες……
    και οχι τιποτα…επειδη καποιοι πουλαν τα γνησια μερικα μυρια…ετσι πρεπει αναλογα να πουλανετις ρεπλικες μερικες εκατονταδες χιλιαδες ευρω !!!

    μου θυμιζει τακτικες σαντα μπαρμπαρα……..πας να παρει μπλουζακι ”μπανανα” με ταμπελακι nike…..10 ευρω…. με ταμπελακι ”armani” 20 !!!!!!!!
    ρε γιουφτο πλακα με κανεις ??? και τα δυο μαιμουδες ειναι…απο το ιδιο πανι !!!!!!!

    • Mika

      Ναι αλλα το σημα εχει αλλη μοστρα!

    • xtra

      αλλο αρμανι , αλλο χαρμανι !

    • ολοι για μια μοστρα το σαββατο το βραδυ ζουμε αφου !!!! :-P

  • Νικόλαος244turbo

    Θυμάμαι σε ένα τεύχος των 4Τ -νομίζω του 1992- που είχε κιτ μετατροπής της 911 σε 959 και μάλιστα με ελληνικές πινακίδες

  • Haris Fotopoulos

    Οι συγκεκριμένες 2 πάντως, δεν είναι ρέπλικες του στιλ mr2 με εμφάνιση 348, αλλά αμάξια από τις ίδιες μάρκες, με περιβολή 2 μοντέλων, που είναι, ούτως ή άλλως, εξαιρετικά σπάνια και δυσεύρετα. Οπότε, έχουν κάποιο νόημα! :-)