Μετά την πρωινή διαρροή ήρθε η ώρα η BMW να παρουσιάσει επίσημα την X2. Το μοντέλο χρησιμοποιεί την μπροστοκίνητη UKL1 πλατφόρμα και τοποθετείται ανάμεσα στην X1 και στην X3.

Διαθέτει νέα μάσκα, LED φώτα ημέρας, κεκλιμένη γραμμή οροφής και LED φωτιστικά σώματα. Υπάρχουν διαθέσιμες ζάντες 17″ έως 20″, με το πακέτο M Sport να δίνει μια πιο σπορ νότα στο συμπαγές crossover.

Έχει μήκος 4360 mm, πλάτος 1.824 mm και ύψος 1.526 mm, έχοντας κατά περίπου 10 εκατοστά μικρότερο μήκος από την X1, η οποία μετρά 4.439 mm, είναι κατά τι πιο φαρδιά από την X1 (1.821 mm), είναι πιο χαμηλή κατά 86 mm, με τα δύο αυτοκίνητα να έχουν το ίδιο μεταξόνιο, που φτάνει τα 2.670 mm.

Το εσωτερικό της X2 είναι παρόμοιο με αυτό της X1. Μπορεί να μεταφέρει έως και πέντε επιβάτες, υπάρχουν υφασμάτινες/δερμάτινες επενδύσεις, οθόνη αφής 6,5″ (υπάρχει διαθέσιμη και μια 8,8″), με το BMW Connected+ να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Επίσης συναντάμε ξύλινα και αλουμινένια διακοσμητικά, πανοραμική γυάλινη οροφή, κρυφό LED φωτισμός, head-up display, με τον χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 470 λίτρα και να μπορεί να φτάσει έως τα 1.355 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Η BMW X2 αρχικά θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες. Η βασική έκδοση είναι η X2 sDrive20i που φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα TwinPower Turbo απόδοσης 192 ίππων με 280 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 227 χλμ/ώρα.

Ακολουθεί η έκδοση X2 xDrive20d με τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower turdo diesel κινητήρα απόδοσης 190 ίππων με 400 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 8-τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 221 χλμ/ώρα.

Τέλος η έκδοση X2 xDrive25d φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower turdo diesel κινητήρα απόδοσης 231 ίππων με 450 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 8-τάχυτο Steptronic αυτόματο κιβώτιο με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 237 χλμ/ώρα.

  • manowar

    Καλα ειναι κουκλακι τελικα…απο μπροστα και απο πισω απολυτο σχεδιαστικο χαρακτηρα bmw ουδε μια σχεση με σχολια για 10χρονα τυπου μοιαζει με στελβιο γεματα μιζεροκομπλεξ..απορώ οταν βλεπετε μια τετοια τρανταχτη μλκια γιατι δεν την σβινετε..τελος παντων…Οταν θα ερθει και εκδοση Χ2 40 D με τον 3λιτρο που παραγει 320 αλογα 50 αλογα περισσοτερα απο οποιον δηποτε αλον ντιζελ τοτε θα ντρεπονται που υπαρχουν οι υπόλοιποι 3λιτροι…θα χεστει να πουλαει..το ζητουμενο ειναι να βγαζει τετοια suvarlakia ο κρουγκερ αλλα να αφηνει και το Mdivision να υλοποιήσει το hypercar…με τα κωλολεφτα τους..δεν βλεπουν οτι πρεπει να βγαλουν ενα hyper απο την στιγμη που οι ιδιοι οι μηχανικοι το προτινουν στην διοίκηση;;αλλα οι διοικουντες μια ζωη τα ιδια σκτα

  • Tony T

    ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΏ….

    όσο αμαξάρα και να είναι η AR Guilia, όταν θα κάνεις το “λάθος” να μπεις σε αντιπροσωπεία BMW,MERC,AUDI, θα πάρεις αυτοκίνητο θες δε θες,,,,

    π.χ.
    Σειρα 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,,,,,,,,100
    σε station,coupe,sedan,cabrio…
    Χ1, Χ2, Χ3, Χ4, Χ124
    σε δικίνητο και τετρακίνητο, βενζίνη 5 μοτέρ diesel άλλα τόσα και πρόσφατα υβριδικό
    Μ power division κάτι αντίστοιχο….

    μια από τα ίδια και οι άλλοι δύο(MERC,AUDI)…

    μα είναι απατεώνες θα πει ο καθένας….. θα συμφωνήσω αλλά δεν είμαι δικαστήριο, απλά ένας καταναλωτής….
    μα εκείνο,μα το άλλο…..

    όσα και να τους προσάπτουμε, η ουσία είναι ότι έχουν καταφέρει να είναι οι πρώτοι μάγκες…. γιατί πέρα από τις πωλήσεις μιλάνε και τα υπερκέρδη τους….

    και ανέφερα στης αρχή την ALFA, γιατί όσο και να την καψουρεύομαι, όταν θα πάω με τη γυναίκα στην αντιπροσωπεία και βάλω κάτω και τις “ανάγκες;;;;;” των παιδιών, ρε γαμώτο θα με τουμπάρουν……….. και θα έχουν και δίκιο….

    • manowar

      Αππλα οι φιρμες που προειπες εχουν τεραστιο μπραντ…ειναι πανίσχυρες οικονομικες δυναμεις..το δειχνουν συναιχως με τοσα μοντελα που εχουν ριξει στην αγορα μονο στα μοντελα Μ2 Μ3 Μ4 εχουν ριξει τεραστια ποσα δες εκδοσεις 4 εκδοσεις εχει το καθε ενα μοντέλο…διαλεγεις οτι θες απο απλο αυτοκινητο μεχρι το απολυτο σενταν πιστας που ειναι το Μ3 cp…φευγεις με μια εικονικη εγγύηση οπως και να το κανεις..

  • xtra

    παρα πολυ ωραιο !
    Μπραβο τους !
    Κουκλι !

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αθλητική και σπορ με κουπε σχεδιασμό… Μέτριο μπροστά μέρος δυναμικό μεν, γενικά σχετικά καλή. Ωραία τα χρώματα της.

  • mother1russia

    Μονο εγω θελω να παρω μια βαριοπουλα και να κανω ολα τα SUV λαμπογιαλο ???

    • manowar

      Και εγω μαι δω….αλλα ειναι κουκλακι…χαχαχαχαχαχα

  • Στέλιος Ναούμ

    An kai to 8elw grey polu omorfo kai se ble

  • vaggscoobys

    Ποιος ο λόγος ύπαρξης αυτων των αυτοκινήτων??Πεταμένα λεφτά απλως.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Αν και δεν έχει λόγο ύπαρξης…

  • LefterisKa.Ch

    Αμαν! ενα κουκλι! μπραβο στην BMW!!! εχει χαρατηρα αυτο το αυτοκινητο!

  • Mika

    Σιγουρα καλυτερο κοψιμο πισω απο τις καμπουρες Κουασιμοδου που εχουν οι Χ4,Χ6..
    Προβλεπω εντονο εσωτερικο ανταγωνισμο με το Countryman!!
    Το 7αρι διπλοσυμπλεκτο ειναι καινουριο για τη βασικη Χ2, νομιζω..

  • Christos Dimou

    2 λιτρα = εκτός Ελληνικού ενδιαφέροντος