Το Αμερικανικό Grand Prix ήταν το τέταρτο πριν από το τέλος και η Mercedes εξασφάλισε και μαθηματικά το πρωτάθλημα. Εκτός από ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο, η γερμανική ομάδα εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Valtteri Bottas είχε αρκετά σταθερή απόδοση, συγκεντρώνοντας τους 244 από τους 575 βαθμούς.


Αντίθετα, η απόδοση του Kimi Raikkonen δεν ήταν τόσο καλή. Μέχρι στιγμής, ο Φινλανδός έχει κατακτήσει 163 βαθμούς, 102 λιγότερους από τον Sebastian Vettel και δεν βοήθησε όσο θα έπρεπε τη Ferrari. Η κριτική δεν δείχνει να τον συγκινεί, όμως ο Flavio Briatore δε συμφωνεί με την ανανέωση του συμβολαίου του «Iceman», διότι με τον τρόπο αυτό θα είναι πολύ δύσκολο να κατακτήσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2018.

Σίγουρα, είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις το πρωτάθλημα των κατασκευαστών με τον Raikkonen. Για να κερδίσεις, πρέπει να έχεις δύο ανταγωνιστικούς οδηγούς και μετά να προσδιορίσεις ποιος από τους δύο θα πρέπει να κερδίσει το πρωτάθλημα των οδηγών.

Ο Hamilton είναι ένα βήμα πριν από τη μαθηματική κατάκτηση του πρωταθλήματος, αφού χρειάζεται μία πέμπτη θέση στους τρεις τελευταίους αγώνες. Ο Ιταλός πιστεύει πως ο Hamilton και η ομάδα του έχουν κάνει καλύτερη δουλειά φέτος, γι’ αυτό και αξίζουν τα πρωταθλήματα.

Κερδίζεις και χάνεις αγώνες, αλλά το πρωτάθλημα είναι περισσότερο όπως ο γύρος της Ιταλίας. Ο Lewis και η Mercedes ήταν πιο δυνατοί, ακόμα κι αν η Ferrari έκανε ένα πολύ καλό ξεκίνημα. Αλλά, πιστεύω ότι η Mercedes έκανε καλύτερη δουλειά όσον αφορά τη βελτίωση.

  • Gestione Sportiv@

    Όντως, ο Raikkonen με το πέρασμα των χρόνων δεν είναι ίδιος……..
    Για φέτος, ενώ ο Φιλανδός ξεκίνησε καλά και σταδιακά άρχισε να ανεβαίνει, υπήρξαν κάποια στοιχεία που έκαναν τον Iceman να “ατονήσει” από το μέσον της χρονιάς και μετά.
    Σίγουρα, το ατύχημα στην Ισπανία, η μη επίτευξη νίκης στο Monaco και η αστοχία στο Baku, ήταν μερικά μόνο σκηνικά που δεν βοήθησαν τον Kimi να διεκδικήσει νίκες και να συσταθεί ψηλά στον πίνακα της βαθμολογίας οδηγών.
    Η παραμονή του Φιλανδού στο Maranello την φετινή χρονιά, αλλά και την επόμενη είναι απαίτηση του Vettel και ουσιαστικά ο Γερμανός θα αποφασίσει για τον teammate του 2019, ΑΝ δεν ανανεώσει ο Kimi για ακόμα μία χρονιά.
    Προσωπική ευχή, να σταματήσει την καριέρα του, την οποία πιστεύω πως θα έπρεπε να σταματήσει στο τέλος του 2016, ενώ πρώτα θα έχει κάποια νίκη ή κάποιες νίκες!!!!!!!

    • Neos

      συμφωνω απολυτα.επρεπε να εχει αποσυρθει ηδη.
      οδηγοι οπως ο ρικιαρντο,ο μποτας,ο μαξ,ο σαινθ,ο οκον,κλπ κλπ ειναι διψασμενοι για βαθρα,νικες και καταξιωση.εχουν κινητρο να δουλεψουν πολυ σκληρα,να κανουν το κατι παραπανω αν θες, για να διακριθουν,να ξεχωρισουν και να γινουν παγκοσμιοι πρωταθλητες.
      ο κιμι δεν εχει τπτ απο ολα αυτα.τι μπορει να περιμενει ο κιμι οντας δευτερος οδηγος στην φεραρι?πρωταθλημα δεν προκειται να παρει,ενω ακομα και για την νικη το συζηταμε,καθως αν ο φετελ ειναι δευτερος θα δοθει οδηγια(ολοσωστα κατα την γνωμη μου) να τον αφησει να περασει.που και να ξην δοθει οδηγια βεβαια,οταν βρισκεσαι σε μια ομαδα μονο γτ σε θελει ο φετελ,δεν θα τον αφησεις να περασει?ας μην γελιομαστε.οποτε ακομα και για μια νικη,πρεπει να υπαρχουν καταλληλες συνθηκες.
      οποτε εχεις ενα νουμερο 2 οδηγο χωρις κινητρο,με τα καλα του χρονια να ειναι πισω πλεον και χωρις ιδιαιτερη ορεξη για δουλεια(κατι που τον χαρακτηριζε παντα),καθως αν ειχε ορεξη και το προσπαθουσε,θα ηταν και καλυτερος και οχι 100 βαθμους πισω απο τον φετελ.
      το μονο πλεονεκτημα ειναι οτι τον θελει ο φετελ επειδη ειναι φιλοι,αν και αμφιβαλλω πως στην επιλογη αυτη του φετελ δεν παιζουν ρολο τα παραπανω.ισα ισα νομιζω πως τον βολευουν κιολας.

  • Κούκος

    Μιλάει για τον τελευταίο πρωταθλητή της μακαρονομαδας έτσι; Όταν λοιπόν πάνε κι αυτοί κάποια στιγμή να διεκδικήσουν κατασκευαστών, τότε ίσως αφήσουν και τον Κιμι να νικήσει. Φέτος 2 νίκες ψυχολογίας του τις στέρησαν. Ναι δεν είναι το φαινόμενο του 2003 – 2005 ο Κιμι, αλλά για να νικήσεις πρέπει να είσαι τουλάχιστον ίσος προς ίσο.

  • cosacher

    Νομιζω εχει δικιο. Από την άλλη ο Bottas δεν μου λεει και τιποτε. Σκετος υπνος ηταν κι αυτός σε καποιους αγώνες. Απλά οδηγούσε το καλύτερο αυτοκίνητο.

  • Μπριατορε πες μας πως να στησουμε κανα γκραν πρι και ασε τα πολλα πολλα !!!!!

  • kostas

    Τριχες, δεν φταιει ο Κιμι που το αμαξι δεν ειναι ουτε γρηγορο ουτε αξιοπιστο ωστε να κοντραρει τις Merc. Εδω οι γερμανοι κερδισαν τον τιτλο 4 αγωνες πριν το τελος με τον πολυ χειροτερο του Κιμι Μποτας. Οποιον οδηγο και να ειχαμε στην θεση του Κιμι παλι δευτεροι θα ημασταν.

  • Maleas George

    Μήπως φταίνε τα 5 DNF του Kimi και τα 2 του Vettel ενώ οι άλλοι έχουν μόλις 1 του Bottas? Λέω εγώ τώρα…

  • Mika

    Stop messing with Kimi!!!!
    :p
    Η αληθεια ειναι πως φετος ειχε αρκετες ατυχιες με DNF κι ατυχηματα,αλλα ειχε και σκαμπανεβασματα αποδοσης..
    Αλλα ειναι ο Κιμι και τον λατρευουμε!!!

  • sergio360

    O Κιμι ειχε ποσα DNF φετος.