Εδώ και μερικά χρόνια, η βασική συζήτηση της Formula 1 είναι οι κινητήρες και το πόσο δυσαρεστημένος είναι ο κόσμος από τον ήχο, αλλά και οι ομάδες από το κόστος. Χθες, είδαμε κάποιες ιδέες για το πώς μπορεί να αλλάξουν τα power units από το 2021, ώστε ο ήχος να γίνει καλύτερος, αλλά και να μειωθεί το κόστος, με τη Mercedes να είναι αρκετά σκεπτική.

Η Williams δεν ασχολείται τόσο με το ζήτημα των κινητήρων, καθώς ο Paddy Lowe υποστηρίζει ότι υπάρχουν σημαντικότερα προβλήματα, όπως για παράδειγμα το κόστος, με τα αποτελέσματα να αποτυπώνονται στους αγώνες, όπως είδαμε στο Austin, με τις Mercedes, Ferrari και Red Bull να είναι σε μια δική τους κατηγορία.

Πιστεύω πως, όταν κοιτάξεις τη Formula 1, παρόλο που υπάρχει πολλή συζήτηση για τα προβλήματα με τους κινητήρες, δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα στο άθλημα. Το βλέπουν ως πρόβλημα μεταξύ των τριών πρώτων ομάδων, οι οποίες μάχονται μεταξύ τους, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η διαφορά από τις υπόλοιπες ομάδες. Δεν έχει να κάνει μόνο με τους κινητήρες.

Δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Αν κοιτάξετε τον αγώνα στο Austin και την απόδοση μεταξύ των πρώτων έξι και των υπόλοιπων, ήταν ένας διαφορετικός αγώνας και δεν είχε να κάνει με τους κινητήρες. Πιστεύω ότι αυτό είναι ένα από τα προβλήματα του αθλήματος, όπου το όριο του κόστους είναι πάρα πολύ μεγάλο. Θα πρέπει να βρούμε μια σοφή λύση για να το ξεπεράσουμε αυτό.

Σύμφωνα με τον Τεχνικό Διευθυντή των Βρετανών, αυτό που πρέπει να υπάρξει είναι η σταθερότητα στους κανονισμούς, προκειμένου να υπάρξει σύγκλιση, όπως ακριβώς έγινε με τους κινητήρες.

Κάθε φορά που αλλάζεις κανονισμούς, πάντα δημιουργείται η ευκαιρία και για την ακρίβεια δημιουργείται μια απόκλιση, είτε γύρω από τους κινητήρες είτε για τα σημερινά όρια. Αυτό που δημιουργεί σύγκλιση είναι η σταθερότητα. Οι κινητήρες σήμερα είναι πολύ πιο κοντά απ’ ό,τι πριν από τρία χρόνια. Πιστεύω πως η νέα αλλαγή στους κανονισμούς πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά. Θα πρέπει να δίνεται έμφαση στην σύγκλιση, όταν συμβαίνει το αντίθετο.