Χθες, η Παγκόσμια Ομοσπονδία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για τα power units που θα φορούν τα μονοθέσια από το 2021. Σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για τελικές αλλαγές, ενώ οι πρώτες αντιδράσεις έχουν ξεκινήσει ήδη, κυρίως ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα επιτευχθούν τα δύο βασικότερα: το κόστος και ο ήχος.


Η Mercedes είναι επιφυλακτική ως προς τα σχέδια των υπεύθυνων, με τον Toto Wolff να μιλά για ένα νέο concept, το οποίο θα αυξήσει το κόστος, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με όσα προσπαθούν να πετύχουν, τονίζοντας ότι οι κατασκευαστές δεν έδειξαν πως συμφωνούν απόλυτα με τους κανονισμούς.

Αυτό είναι ένα σχέδιο και δεν το έχουμε αποδεχτεί. Το αρνητικό του concept είναι ότι πρόκειται για έναν νέο κινητήρα, μια νέα επένδυση. Το πλασάρουν με τέτοιον τρόπο που είναι σαν να λένε το πώς προχωράμε, αλλά κανένας από τους τωρινούς κατασκευαστές κινητήρων δεν εντυπωσιάστηκε. Είναι ένα νέο concept που θα αυξήσει το κόστος και γίνεται μόνο για να πούμε ότι έχουμε έναν νέο κινητήρα. Το νέο concept πρέπει να αντιμετωπίσει αυτό που περιγράφει, δηλαδή το κόστος ανάπτυξης και τον ήχο, και όλα αυτά πρέπει να συνδεθούν με την παγκόσμια εικόνα της Formula 1. Δεν έχουμε δει κάτι τέτοιο.

Η Renault εμφανίζεται θετική σε ό,τι είδαμε χθες, αλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος της ομάδας, Cyril Abiteboul, πιστεύει ότι οι διοικούντες θα πρέπει να μιλήσουν για το σασί, αλλά και για το οικονομικό κομμάτι της επόμενης δεκαετίας.

Είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, όμως μπορούμε να το αφήσουμε όπως είναι. Δεν έχει να κάνει μόνο με έναν νέο κινητήρα, αλλά έχει να κάνει με τους νέους κανονισμούς για το σασί και τον τρόπο κατανομής των χρημάτων μετά το 2020.

  • Ahilleas Tsikelis

    Οσον αφορα το κοστος η λογικη λεει οι κινητήρες να μεινουν ως εχουν .Οι αλλαγες προς τη σωστη κατευθυνση θα ηταν απλα ένα τεποζιτο 150κιλων καυσιμων(ή λιτρα ,όπως μετρανε τελος παντων),όχι το ηλιθιο οριο στην στιγμιαια καταναλωση ,όχι περιορισμο στην πιεση του τούρμπο,και ελευθερα ας ανακτησουν οση ενεργεια θελουν κατά το φρεναρισμα.Ναι η ψαλιδα των ομαδων θα ανοιγε ξανα,αλλα τα μονοθεσια θα ηταν ότι καλυτερο υπηρξε.

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβώς το Τούρμπο το mguk και η ανάκτηση γενικά έχει ΠΟΛΥ ΈΡΓΟ AKOMA να δώσει

    • Ahilleas Tsikelis

      Μην ξεχναμε και τις μπαταριες που βρίσκονται σε τραγικα χαμηλα επίπεδα εξέλιξης και την επομενη 5ετια θα τρίβουμε τα ματια μας με την ενεργειακη τους πυκνότητα….

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβώς εδώ αλλά διαβάζεις τώρα, αλλά ισχύουν μετά από λίγο

  • georgekaras

    σας τζουζει το τουρμπακι …………..

  • Anestis Genk

    Η FIA φαίνεται πως απαρτίζεται από άτομα που δεν το γουστάρουν το μπαντιλίκι.

    “Κατά βάθος είμαστε φλώροι, αλλά θέλουμε να φαινόμαστε swag”

  • μια χαρα αφορμη ειναι για να τα βαλουν κατω και να αποχωρησουν σαν κορυφαιοι απο το αθλημα !!!!!

    • Mika

      …Εχοντας παρει και 2-3 τιτλους ακομα….(??)

    • δεν ξερω αν το σηκωσει….αλλα σιγουρα θα ειναι στους πρωταγωνιστες της καθε χρονιας !!

    • Mitsos Ribopaido

      Χάμιλτον συμβόλαιο μέχρι το 2020 θέλει λέει.. Η μερκ δεν έχει συμφωνήσει για μετα το 21…. ΤΙ κανει νιάου νιάου στα κεραμίδια babi? ;)