Χθες, η Παγκόσμια Ομοσπονδία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για τα power units που θα φορούν τα μονοθέσια από το 2021. Σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για τελικές αλλαγές, ενώ οι πρώτες αντιδράσεις έχουν ξεκινήσει ήδη, κυρίως ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα επιτευχθούν τα δύο βασικότερα: το κόστος και ο ήχος.

Η Mercedes είναι επιφυλακτική ως προς τα σχέδια των υπεύθυνων, με τον Toto Wolff να μιλά για ένα νέο concept, το οποίο θα αυξήσει το κόστος, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με όσα προσπαθούν να πετύχουν, τονίζοντας ότι οι κατασκευαστές δεν έδειξαν πως συμφωνούν απόλυτα με τους κανονισμούς.

Αυτό είναι ένα σχέδιο και δεν το έχουμε αποδεχτεί. Το αρνητικό του concept είναι ότι πρόκειται για έναν νέο κινητήρα, μια νέα επένδυση. Το πλασάρουν με τέτοιον τρόπο που είναι σαν να λένε το πώς προχωράμε, αλλά κανένας από τους τωρινούς κατασκευαστές κινητήρων δεν εντυπωσιάστηκε. Είναι ένα νέο concept που θα αυξήσει το κόστος και γίνεται μόνο για να πούμε ότι έχουμε έναν νέο κινητήρα. Το νέο concept πρέπει να αντιμετωπίσει αυτό που περιγράφει, δηλαδή το κόστος ανάπτυξης και τον ήχο, και όλα αυτά πρέπει να συνδεθούν με την παγκόσμια εικόνα της Formula 1. Δεν έχουμε δει κάτι τέτοιο.

Η Renault εμφανίζεται θετική σε ό,τι είδαμε χθες, αλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος της ομάδας, Cyril Abiteboul, πιστεύει ότι οι διοικούντες θα πρέπει να μιλήσουν για το σασί, αλλά και για το οικονομικό κομμάτι της επόμενης δεκαετίας.

Είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, όμως μπορούμε να το αφήσουμε όπως είναι. Δεν έχει να κάνει μόνο με έναν νέο κινητήρα, αλλά έχει να κάνει με τους νέους κανονισμούς για το σασί και τον τρόπο κατανομής των χρημάτων μετά το 2020.