Με σχεδόν έναν αιώνα ζωής και πάνω από 40 εκατομμύρια πωλήσεις, η Peugeot θεώρησε ότι είχε έρθει η ώρα να δώσει στο κοινό “φωνή”, γι’αυτό και προσκάλεσε σχεδιαστές και petrolheads να δεχτούν μια πρόκληση. Στην έκθεση του Παρισιού του 2002, η γαλλική εταιρία έστησε έναν ερασιτεχνικό και web-based διαγωνισμό με σκοπό να σχεδιαστεί ένα Peugeot με ρετρό φουτουριστικό στυλ. Μοναδικό κριτήριο, το μοντέλο θα έπρεπε να θυμίζει κάποιο από τα ιστορικά μοντέλα της Peugeot και ταυτόχρονα να είναι καινοτόμο και δημιουργικό.

Το αποτέλεσμα ήταν παραδοθούν 2.800 προτάσεις και νικητής ήταν ο Stefan Schulze, ένας 32-χρονος Γερμανός γραφίστας, παρουσιάζοντας το δικό του σχέδιο για το Peugeot 4002. Η επιβράβευση από την γαλλική εταιρία ήρθε στην έκθεση της Γενεύης του 2003 με ένα χρηματικό έπαθλο ύψους €5.000 και ταυτόχρονα η ανακοίνωση της μετουσίωσης του σχεδίου σε ένα κανονικό πρωτότυπο, το οποίο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης του 2003, έχοντας περίοπτη θέση στο περίπτερο της εταιρίας.

Το πρωτότυπο είχε μήκος 4.325 χλμ., πλάτος 2.028 χλστ., ύψος 1.214 χλστ και μεταξόνιο 2.706 χλστ., με το αμάξωμα να ήταν φτιαγμένο από αλουμίνιο και γυαλί. Πατούσε σε τροχούς 21 ιντσών, με τους προβολείς του 4002 να κρύβονταν πίσω από την μάσκα, κάτι που σχεδιαστικά θύμιζε το Peugeot 402 του 1936.

Το πρωτότυπο ήταν καθαρά show car, καθώς δεν ήταν λειτουργικό, και το πειραματικό του στυλ θεωρήθηκε δυναμικό, πολυτελές και εξαιρετικά τολμηρό, αλλά πιθανότατα πολύ ακραίο για να έχει οποιαδήποτε πραγματική επίδραση στα μελλοντικά σχέδια της Peugeot.

  • George Sigalas

    με την όπισθεν είναι πιο ωραίο! :-P

  • Dimitris

    μου βγαζει κατι απο veyron. Ειμαι καλα?

  • Renesis1

    Το μπροστά μέρος μοιάζει για πίσω και το πίσω για μπροστά.. :)))

  • charris

    αν κέρδισε αυτό, φαντάσου τα άλλα….