Η Mercedes στα μέσα Ιουλίου παρουσίασε την X-Class, το αγροτικό της που δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα Nissan Navara ντυμένο με την δική της περιβολή. Και μετά τον χαρακτηρισμό ως “φρικτό” από τον αντιπρόεδρο της BMW για τις αγορές της Ασίας και της Νοτίου Αφρικής, έρχεται άλλη μια γερμανική εταιρία να ρίξει την μαχαιριά της προς την Mercedes.

Ο λόγος για την VW και τον υπεύθυνος εταιρικής επικοινωνίας της Αυστραλίας, Paul Pottinger, ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξη του τόνισε:

Είναι πολύ δύσκολο να καμουφλάρεις ένα Nissan Navara. Είδα από κοντά την X-Class στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο μήνα.

Πιο συγκεκριμένα, ο Pottinger είπε ότι το πρόβλημα του αγροτικού της Mercedes δεν είναι μόνο ο σχεδιασμός του, λέγοντας:

Αν ήμουν αγοραστής, ίσως να έμενα έκπληκτος [με την ποιότητα]. Όταν ένας ιδιοκτήτης της Mercedes-Benz ανοίξει την πόρτα και βλέπει τους μεντεσέδες της Nissan, θα απογοητευτεί.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Χαχαχα και δίκιο έχει. Και ο άλλος από την BMW που το είπε τραγικό κι αυτός δίκιο έχει. Είναι τραγικό. Θες pickup κυρία μου; Φτιάξε το δικό σου, τι το παίρνεις το Navara και του φοράς τα σήματα σου να το κάνεις ένα λουσάτο αγροτικό “Mercedes” που είναι ουσιαστικά Nissan… Απογοήτευση είναι και άθλιο… Mercedes έγινες ρόμπα.

    • loeb

      Και γιατι να φτιαξει το δικο της; παιρνει μια εξαιρετικη βαση πεταει επανω οτι περισσυει απο ταμπλο που ειναι εξαιρετικο και μια χαρα το pick up. Αν μιλησουμε για το amarock εκει να δεις φτηνια και καταντια. Οσα δεν φτανει η αλεπου λεμε τα κανει κρεμασταρια

    • manowar

      Φτηνια το αμαροκ;;αμα δεν γνωρίζετε κατι δεν μπορω να καταλαβω γιατι εκφερετε γνωμη…μπες στο v6 το καινουριο και ελα ναμου πειςγια φθηνια μετα

    • Bad Belmondo

      Αν μιλάς για την τιμή του, όντως δεν είναι φτήνια!

    • loeb

      Οχι μονο εχω μπει αλλα το ειχα και σαν εταιρικο σε λατομειο. Πλαστικα που ειχαν γδαρθει απο τις πρωτες μερες. Οι γνωστες ασπριλες στα πλαστικα. Ελλειψη μοκετας στα πεταλ απο πανω. Καλωδια να φαινονται κατω απο το τιμονι. Ελλειψη μοκετας οταν φερεις το καθισμα μπροστα η πισω με αποτελεσμα να φαινεται γυμνο μεταλλο. Σου φτανουν αυτα?

  • morbid

    Όπως λέτε και στο facebook,o κοσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι!
    Τραγική η απόφαση της Mercedes να βγάλει αυτο το μοντέλο.Και το τελευταίο που ζηλεύουν οι άλλοι είναι οι πωλήσεις που θα κανει.

  • κραζει η VW τη ΜΕRCEDES….οταν οι ιδιοι τους πουλανε SKODA kai AUDI!!! οκ εκει οι μεντεσεδες ειναι οι ιδιοι..ας πουμε ποιοτητας AUDI….απλα τα κοστολογουν διαφορετικα !!!!

    • Bad Belmondo

      Σωστός! Κι άμα είσαι μάγκας, παίρνεις το φτηνότερο αμάξι με αυτούς τους ποιοτικούς μεντεσέδες! ;-)

    • εκτος και αν θελεις το ταμπελακι !!! ;-) και μπορω να σε πω αρκετα παραδειγματα !!

    • Bad Belmondo

      Ε, αν μιλάς για Vag, είναι όλα τα αμάξια του Group που μοιράζονται εξαρτήματα!!! Απλά τα Seat είναι τα πιο φτηνά!!!

    • Periklis

      Και η Mercedes πουλάει smart και τι με αυτό. Συγκρίνετε η ποιότητα της vw με την Audi, όχι για κανένα λόγο.

    • δεν επιασα το σκεπτικο σου…….

  • Smartass

    Στην φαου βε έχουν αδύνατη μνήμη. Ξέχασαν το Taro. Το οποίο ήταν καμουφλαρισμένο Τoyota Ηilux.
    Ξέχασα το VW Caddy Typ 9U που ήταν καμουφλαρισμένο Skoda Felicia pick up.
    :D

    https://uploads.disquscdn.com/images/dba9ecd96d409e7317364f0d3cd6d15512690c334bf2037acd71ef4b04418681.jpg

    • Nikolas Karampelas

      δε το έχουν οι Γερμανοί με τα pickup :P

    • manowar

      Και καλα κανουν 😊

    • panos

      ουτε με τα σουβλακια το εχουν, αν θελουν ομως μπορουν να
      φτιαξουν σουβλακια :ρ

    • Nikolas Karampelas

      Κάτσε ρε, να τους πουλήσουμε εμείς σουβλάκια κατεψυγμένα. Οι τζαπανίτζες είναι μάγκες που τους πουλάνε rebranded pickup δηλαδή; :P

    • panos

      ελα ομως που μας πουλανε αυτοι κατεψυγμενους γυρους..

    • Smartass
    • παντως για να σε βοηθησω λιγο να καταλαβεις αυτο που διαβασες……
      η μερσεντες ειναι πιο luxurius απο τη nissan οποτε αυτο δεν δικαιολογται απο τη μερια της…
      αντιθετα η VW με την ΤΟΥΟΤΑ…ειναι στο ιδιο επιπεδο !!!

      να κραζουμε ….αλλα να ξερουμε και γιατι κραζουμε !!!! :-D

      υ.γ εκτος βεβαια αν θεωρεις πιο απμαρκετ την VW και παραδεχεσαι πως τα ΤΟΥΟΤΑ ειναι φτηνιαρικα !!!!

    • shaoqing14

      Εδω ολοκληρη μερκ παιρνει κινητηρες k9 της renault και τους τοποθετει στην a class b class και στο citan(και αυτο μια αντιγραφη ειναι απο το ρενο kangoo)
      Στο να αντιγραφε το ναβαρα της νισσαν θα κολλαγε?

    • δεν διαφωνουμε εδω !!!! ολοι οι μερσεντικοι το εκραξαν αυτο!! ασχετα που ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι εξαιρετικος !!

    • manowar

      Η μερσεντες περνει κινητηρες απο ρενο στα μοντελα που ειπες που ειναι του κωλου μπροσυα στα ακριβα της μοντελα..τι να πει η τουοτα που στο κορυφαιο της αυτοκίνητο ολο το engineering ειναι bmw?χωρια τα μικρα ντιζελ

    • manowar

      Δινε του ενα σπιν γιατι εχει μεγαλες τελικες αλλα στην εκκίνηση θελει σπρωξιμο

    • shaoqing14

      Xαχα και εγω το taro θυμηθηκα….

    • Smartass
    • manowar

      Ετσι ειναι..σιγα μην ασχοληθουν οι γερμανοι με ζαπατες καροτσες

  • charris

    Η VW την Mercedes? Ποιος η Vw ???
    Ξεχνάμε πολύ εύκολα όταν δεν βλέπουμε την πλάτη μας….

    • manowar

      Ναι ρε φιλε αλλα το αμαροκ το καινουριο ειναι vw 100/100 εκει βρηκε πατημα.

  • cfu

    απο που και ως που το κραζει???λεει αυτο που βλεπει

  • shaoqing14

    Χαχαχα κοιτα ποιος μιλαει,μαλλον ο υπευθυνος εχει μνημη χρυσοψαρου,διοτι στην φαου βε δεν ηταν ικανοι να φτιαξουν ενα pick up της προκοπης ωστε να βοηθησει τον επαγγελματια στις δυσκολες συνθηκες της δουλειας,συμβιβαστικαν στην ιδεα να αντιγραψουν το toyota hilux…. https://uploads.disquscdn.com/images/0f98284323b3a708e23ed9b6f5c130cf97da9cf85938dce0302d3a4a65c0e1cc.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/b96fa2846cf68b6af6a757eae9816df990682dbfcfda06382c90c3eb257e4957.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/ecc09068c0ddf478a99ec22d6425faed4ebee1bcd8766aec40e8b6c80d0b6299.jpg

    • δηλαδη πληγωθηκε το κυρος της VW με αυτην την κινηση ????

    • shaoqing14

      Εγω θα το αποκαλουσα κινηση απελπισιας οταν ζητας ενα χερακι βοηθειας απο τον ανταγωνιστη σου,κυρος δεν ξερω αν ειχε ποτε,μαλλον με της πραξεις της το τελευταιο διαστημα το αντιθετο δειχνει,ειδικα οταν ως υπευθυνος της φαου βε εχεις το θρασος να κραζεις μια ιστορικη εταιρια με κυρος οπως η μερκ.

    • στο ειπα και πιο πανω……
      αν πχ αυριο η ΤΟΥΟΤΑ παρει ενα κινεζικο και του βαλει τα σηματα της…….το θεωρεις σωστο ???
      αντιθετα ομως αν παρει ενα VOLVO θα σκασεις το χαμογελακι !!!!
      αυτο το πραμα θελει να τονισει ο κυριος της VW γιαυτο που κανει η Mercedes……
      το αν εχει κυρος η οχι η VW ειναι μια αλλη κουβεντα…….που δεν ειναι της ωρας……παντως δανειστκε σκαρι απο μια ισαξια εταιρια !!! ;-)

      y.g οταν ζητας βοηθεια απο τον ανταγωνιστη σου και σου την δινει……ειναι ανταγωνιστης η συνεργατης ????

    • shaoqing14

      Για τα κινεζικα που λες εχω πολλα παραδειγματα,με την διαφορα οτι οι κινεζοι περναν πλατηφορμες και μηχανικα μερη απο toyota,εχω πολλα παραδειγματα αλλα μπορεις να τα δεις και μονος σου.αλλωστε οτι ανακλησεις η αναποδια κανει η τογιοτα πρωτος ειμαι που κραζω,και δεν προσπαθω να δικαιολογησω τα αδικαιολογητα.Προσπαθεις να τον δικαιολογησεις,αφου ο τυπος κοτσανα πεταξε,χωρις μαλλον να εχει καποιον να του απαντησει με επιχειρηματα,να κοιταξει τα χαλια της εταιριας του…αν ηταν ισαξια εταιρια θα εφτιαχνε το δικο της πικ απ,ανταγωνιστρια θεωρουσαν την τογιοτα στην φαου βε με στοχο να την ξεπερασει σε πωλησεις παγκοσμιος πριν βεβαια ξεσπασει το σκανδαλο,και ξεχασουν οποια ονειρα ειχαν να ξεπερασουν την τογιοτα.α και τωρα που το θυμηθηκα δεν ειναι το ταρο μονο αλλα και το φαου βε crafter που στην πραγματικοτητα ενα μερκ sprinter ηταν,αλλα εκει δεν ειδα τον λαλιστατο υπευθυνο να κραξει.Στην μερκ η δεν θα βγαζαν ποτε πικ απ η θα δανειστουν πλαισια απο τους καλυτερους του ειδους,διοτι ειναι αρκετα κωστοβορο να φτιαξει απο την αρχη σασι/πλαισιο και οι επιλογες δεν ηταν πολλες η απο τογιοτα η απο izusu η απο νισσαν ,που ηταν και το ποιο λογικο λογω συνεργασιας με την renault.

    • ΛΕΣ : ”Για τα κινεζικα που λες εχω πολλα παραδειγματα,με την διαφορα οτι οι κινεζοι περναν πλατηφορμες και μηχανικα μερη απο toyota,”
      και πιο κατω λες :” και τωρα που το θυμηθηκα δεν ειναι το ταρο μονο αλλα και το φαου βε crafter που στην πραγματικοτητα ενα μερκ sprinter ηταν,αλλα εκει δεν ειδα τον λαλιστατο υπευθυνο να κραξει.”

      αυτο σου λεω τοσην ωρα…… στην πρωτη περιπτωση….η ΤΟΥΟΤΑ εδωσε στα κινεζικα…. δηλαδη η μεγαλη εταιρια σε μια μικρη κινεζικη….οπως το ιδιο με το σπριντερ…η μερσεντες εδωσε στη VW …..

      δεν τον δικαιολογο της VW…απλα λεει το αυτοτονητο!!!!

    • shaoqing14

      Αρα καταληγουμε στο οτι η μικροτερη σε μεγεθος vw δανειστικε μερη απο την toyota για να δημιουργησει το ταρο.
      Τελως παντων θα χρειαστουμε ολοκληρους παπυρους ωστε ολοκληρωσουμε την κοντρα toyota-vw τουλαχιστον γινεται καλη συζητηση και οχι εκει που τελειωνουν η δεν υπαρχουν τα επιχειρηματα να αρχιζουμε το βρισιμο…

    • στο συμπερασμα που λες οτι η VW ειναι μικροτερη της ΤΟΥΟΤΑ..δεν συμφωνουμε…ειναι δικο σου συμπερασμα !! :-D
      για μενα αυτες οι εταιριες ειναι ισαξιες …και μαζι τους βαζω ford/citroen/volvo/hyundai……
      αλλιως με το σκεπτικο σου….θα συμφωνησεις οτι αφου ολοκληρη ΤΟΥΟΤΑ δανειζεστ κινητρες για τη νεα Supra απο την BMW…ειναι μικροτερη?????

      αποψη μου ειναι…οτι σημερα…..γενικα για οποιαδηποτε εταιρια η τεχνογνωσια υπαρχει για οτιδηποτε…..απλα κανουν αυτες τις συνεργασιες για εξοικονομση πορων!!!

    • στο συμπερασμα που λες οτι η VW ειναι μικροτερη της ΤΟΥΟΤΑ..δεν συμφωνουμε…ειναι δικο σου συμπερασμα !! :-D
      για μενα αυτες οι εταιριες ειναι ισαξιες …και μαζι τους βαζω ford/citroen/volvo/hyundai……
      αλλιως με το σκεπτικο σου….θα συμφωνησεις οτι αφου ολοκληρη ΤΟΥΟΤΑ δανειζεστ κινητρες για τη νεα Supra απο την BMW…ειναι μικροτερη?????

      αποψη μου ειναι…οτι σημερα…..γενικα για οποιαδηποτε εταιρια η τεχνογνωσια υπαρχει για οτιδηποτε…..απλα κανουν αυτες τις συνεργασιες για εξοικονομση πορων!!!

    • mixalhs7

      Δηλ το grοupo fiat πηγε ως απελπισμενο στη mazda για συμπαραγωγη miata/128 spider ή στη fiat εκριναν πως για μερικες χιλιαδες οχηματα που θα πουλησει το 128 δεν αξιζει να επενδυθουν 1-2 δις για να φτιαξουν εξ αρχης ενα σωστο αυτοκινητο?

  • SAMURAI-66

    Το αστειο οτι μιλανε αυτη που η ποιοτητα και η αξιοπιστια τους ειναι δραματικη με τα συνεργεια να κανουν παρτυ σε καθε μοντελο τους ειναι το λιγοτερο τραγικο!
    Βγαζουν γλωσσα αυτη που ετρεξαν στην toyota να τους βγαλει με το σημα τους το hilux για να μπουν στον χωρο!
    Ο ομιλος που η φωτοτυπιες σε μορφη ψυγειου ειναι το μοτο τους και της βγαζουν με ρυθμους πολυβολου σε δεκαδες αντιτυπα απο την πρωτη στιγμη της ιδρυσεως τους!
    Η εταιρεια απατη κραζει τους γυρω της και δεν κοιταει τα μαυρα χαλια της που εχει μπαμπα τον γνωστο δολοφονο αδολφο!
    Οτι ειναι ενα με την ρεμουλα και κανουν τους εξυπνους εχει και αυτο τον δραματικο τονο του…..αυτο μονο γερμανοι μπορουν να το πετυχουν χωρις να νιωθουν ντροπη και ξεφτιλα με την παρτη τους!

  • vaggscoobys

    Δε καταλαβα…τι έχουν οι μεντεσέδες της Νissan δηλαδη?

    • Ahilleas Tsikelis

      Δν ξερω για το Ναβαρα και για τα σημερινα Νισσαν,αλλα αν συγκρινεις μερσεντές με νισσαν πριν 15 χρονια….απλα καμια σχεση.Το ένα μεντεσέδες και γλωσσα λες και κλεινει θησαυροφυλάκιο τραπεζας ενώ το άλλο λες και κλεινει παιδικο κουμπαρα.

    • japan3

      Προφανώς και οι πόρτες του αλμερα και του μικρα δεν θα σου αφήνουν την ίδια αίσθηση με την έψιλον ή τη c όπως και του nissan patrol η αίσθηση είναι κατά πολύ ανώτερη από την Mercedes a και c αυτά είναι λογικά, 15000€ το αλμερα 45 000 η έψιλον, τι θέλετε δηλαδή; όσον αφορά την vw είμαι κάτοχος polo και αν μου πληρώσετε τα χίλια προβλήματα που έχει βγάλει δέχομαι να βγαίνω στα sites και να λέω ότι είναι τα καλύτερα που υπάρχουν, θα το κάνω από το πρωί ως το βράδυ, σε αντίθεση έχω δύο nissan το ένα με 410 Χιλ χμ και το άλλο με 140 Χιλ χμ, γιατί ρε παιδια και στα δύο δεν έχω βάλει δραχμή;

    • panos

      δεν εχεις βαλει δραχμη γτ εχουμε ευρω :ρ παντως τα συνοικιακα συνεργεια που φτιαχνουν γιαπωνεζικα εχουν
      κονομησει απο τις βλαβες των νισσαν, τυχερος εισαι,
      οποτε μη μιλας κ ματιασεις τα νισσαν σου κ αρχισεις να
      πληρωνεις κ συ..

    • vaggscoobys

      Ελα όμως που το παλιο nissan του πατέρα με αυτούς τους μεντεσέδες που λες,έκανε 420.000χλμ,στην συνέχεια πουλήθηκε ,κι όμως οι πορτες δε κρεμάσαν ποτε.Κι ας ακουγονταν παραπάνω.

    • panos

      αυτο ελειπε να κρεμασουν, αφου ειναι πουπουλα σαν χαρτινες,
      αν ομως ειχαν το βαρος των mercedes με τους λαμαρινενιους
      ψευτικους μεντεσεδες της nissan θα ειχαν κρεμασει μεχρι την
      ασφαλτο, ακομα κ κατι ψευτικα ντουλαπια κουζινας εχουν
      καλυτερους μεντεσεδες απο τα nissan, ειπαμε εχουν καποια
      καλη αξιοπιστια τα nissan, οχι ομως να φτανουμε στο σημειο
      να τα συγκρινουμε με τα merc..

    • japan3

      Nissan στο autotriti πρώτη σε αξιοπιστία, vw τελευταία

    • panos

      στην Ελλαδα των μνημονιων αυτα δεν εχουν ιδιαιτερη
      βαρυτητα, εχω δει νισανακια την στιγμη που εβαζε το
      χερι στην τσεπη για να σκασει 500 για φλατζα κεφαλης κ
      κατι αλλες βλαβες να λεει οτι ειναι απολυτα ευχαριστημενος απο το υπεραξιοπιστο πριμερα του, κ απο την αλλη κατοχο
      VW να βριζει τους γερμανους επειδη ξεφτισε ενα πλαστικο,
      για τους διακοπτες των ηλεκτρικων παραθυρων στα qashqai που χαλανε φυσικα δεν θα ακουσεις κουβεντα απο τους νισανακηδες, εδω παντως η ερευνα την nissan την εχει μονο ενα κλικ πιο πανω απο την vw, κ την skoda κοντα στην κορυφη..
      https://www.autoblog.gr/2017/09/20/h-kia-prwth-kai-sthn-agglia-sthn-ereuna-ths-j-d-power-gia-thn-aksiopistia/
      υ.γ ενας απο τους λιγους τυχερους ο νισανακιας με την
      φλατζα, γτ συνηθως στραβωνουν κεφαλη κ μπλοκ, κ πας
      για ολοκληρο μοτερ..

    • vaggscoobys

      Μιας και ειμαστε σε αρθρο για pick-up κανε τον κόπο να δεις πόσα θεματα σκουριας εχουν τα sprinter-vito..και οχι μόνο.απο ηλεκτρικα προβληματα αλλο τιποτα.

    • panos

      χειροτερο προβλημα απο το να σκουριασει το σασι τοσο πολυ ωστε να κοπει στα δυο οπως στα nissan navara νομιζω
      δεν υπαρχει, οποτε οι σκουριες των μερσεντες κ των καθε
      μερσεντες ειναι απλα πταισματακια..
      https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/02/nintchdbpict0002985624271.jpg?strip=all&w=960
      https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2017/02/nintchdbpict000298562667.jpg?strip=all&w=960
      https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/24/590x/Navara-763726.jpg
      https://bmcontent.affino.com/AcuCustom/Sitename/DAM/133/Cracked_Nissan_Navara_chassis_1.jpg
      https://mr4x4.com.au/wp-content/uploads/sites/5/16473447_1389231077807572_6665255122741023771_n.jpeg
      https://pbs.twimg.com/media/CMUD4FuXAAAN_Np.jpg

  • Αλ Μπαντι

    Τη μια κραζει Τεσλα την αλλη Μερσεντες, τελικα μετα το -51% στα καθαρα κερδη το γ τριμηνου εχει αρχισει να σκιαζονται.

  • Bon Viveur

    Κράζεις;; Θαυμάζεις!! :P

  • thymios tsilimparis

    Για να καταλάβω, η VW κατηγορεί την Mercedes οτι το αυτοκίνητο είναι απλώς μια μικρή παραλλαγή του Navara; Η VW το λέει αυτό;; Η εταιρεία που εφάρμοσε κατά κόρον το σύστημα;
    Σαφέστατα και η X-Class είναι παρεμφερής του Navara, αλλά επιτρέπεται το VAG να μιλάει;
    Και για να πάμε και στις αποδείξεις:
    1. Αυτό που βλέπουμε εδώ είναι ένα φανερά διαφοροποιημένο VW, που ουδεμία σχέση έχει με κανένα ιαπωνικό αγροτικό.
    http://zonderpump.com/images/volkswagen-taro2.jpg

    2. Αυτό εδώ είναι το εσωτερικό του πρώτου Α3

    http://www.cars-data.com/pictures/thumbs/350px/audi/audi-a3_106_4.jpg

    και του Toledo εκείνης της εποχής. Και φυσικά και του Leon.

    http://ipocars.com/imgs/a/d/x/o/e/seat__toledo_1_8_20v_sport_2000_4_lgw.jpg

    3. Εδώ βλέπουμε την τελείως διαφοροποιημένη τριπλέτα των μικρών του γκρουπ

    https://heise.cloudimg.io/width/1280/tjpeg.q50.webp-lossy-50.foil1/_www-heise-de_/autos/imgs/14/7/2/3/1/4/5/a2a5fe32a6f61c23.jpeg

    4. Εδώ πάλι έχουμε το Seat Exeo. Φήμες λένε οτι χρειάστηκαν μήνες για την εξέλιξη του μοντέλου. Αφού οι μηχανικοί – τόσο ευχαριστημένοι ήταν απ το αποτέλεσμα – παραλίγο να βάλουν 4 κύκλους στη μάσκα -άγνωστο γιατί!

    http://trueautosite.com/wp-content/uploads/2014_Seat_Exeo.jpg

    5. Ας κλείσω (αν και τα παραδείγματα άπειρα) με την εξαιρετικά διαφοροποιημένη πρόταση του γκρουπ στα μεσαία οικογενειακά

    http://allcarmodels.net/img/seat/toledo/2016-seat-toledo-4-generation-liftback-1.jpg

    https://media.ed.edmunds-media.com/volkswagen/jetta/2016/oem/2016_volkswagen_jetta_sedan_20t-gli-sel_rq_oem_1_1280.jpg

    Bonus: αναζήτηση στο γκουγκλη: VW Sharan-Ford Galaxy-Seat Alhambra Κι ο κατάλογος συνεχίζεται…

    • mixalhs7

      Ειδες πουθενα να λεει αυτος ο τυπος ”Μερσεντες γιατι εβγαλες αγροτικο βασισμενο στο Ναβαρα?”
      Ο τυπος επικρινει τη Μερσεντες γιατι προσφερει στο premium κοινο της ενα αυτοκινητο που (κατα τη γνωμη του) δεν ειναι ποιοτικά ανταξιο της φημης και της τιμης που ζηταει η Μερσεντες διοτι (κατα τη γνωμη του παντα) η Μερσεντες δεν εκανε καλη δουλειά στο καμουφλαρισμα. δηλ στη ποιοτική διαφοροποιηση απ το Ναβαρα.
      Αυτο ειναι ολο.
      Τι τρώτε το χρόνο σας με σχόλια εκτός θέματος ρε παιδια? (Γενικα το λεω αυτο.)

    • πραγματικα αυτο λεω απο εχθες…….

    • thymios tsilimparis

      Δεν είναι καθόλου εκτός θέματος το σχόλιό μου.
      Η VW έχει εφαρμόσει κατά καιρούς την πιστή αντιγραφή, δεν μπορώ να καταλάβω με ποιά λογική επικρίνει την Mercedes. Η ποιοτική διαφορποίηση που αναφέριες δεν υπάρχει καν σαν όρος, πόσω μάλλον στα σχόλια του Pottinger. Κι ο αγοραστής του Α3 που παρέθεσα πχ θα έπρεπε να απογοητευτυει που είχε ίδιο εσωτερικό με το Λεον. Το ίδιο κι αυτός που πλήρωσε κάμποσο παραπάνω και πηρε το Up!, ενώ το αντίστοιχο Σεατ είναι καρμπον.
      Στα του Ναβαρα τώρα, είναι άλλο πράγμα η ποιότητα ενός επιβατικού κι άλλο ενός επαγγελματικού. Λόγω τόπου διαμονής και ενασχόλησης διάφορων συγγενών και φίλων, έχω μπει σε δεκάδες “αγροτικά” και μπορώ να πω με αρκετή σιγουριά οτι αντέχουν, δεν τρίζουν (!) και γενικά όλα είναι σχεδιασμένα για αντοχή στο χρόνο και στην σκληρή χρήση. Επομένως δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση λοιπόν οι μεντεσέδες του Ναβάρα να είναι πολύ καλύτεροι και πολύ πιο ανθεκτικοί απ της Mercedes. Όχι επειδή είναι η Merc , τότε αυτοδίκαια είναι καλύτερη παντού…Δεν υποστηρίζω την κινηση των 2 εταιρειών, λέω απλά οτι στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, κάθε τι που βλέπουμε έχει πίσω του κάποιες αποφάσεις που έχουν ληφθεί για κάποιους λόγους. Κι αυτοί οι λόγοι δεν είναι πάντα οικονομικοί.

      Για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα, σαφώς και δεν μου αρέσει η παρουσίαση μοντέλων με απλώς αλλαγμένα σήματα και φυσικά δεν είναι το VAG το μόνο που το εφαρμόζει.
      Λέω όμως οτι θέλει πραγματικά ΘΡΑΣΣΟΣ από την VW να σχολιάσει αρχνητικά κάτι που κάνει εδώ και πάρα πολύ καιρό, σε επίπεδο σασί, κινητήρων, αναρτήσεων, κιβωτίων και ακόμα και ολόκληρων αμαξωμάτων.

    • mixalhs7

      Να τα παρουμε ενα ενα.
      Πιστη αντιγραφη δεν υπαρχει. Τι κανει δηλ. αντιγραφει τον εαυτο της?Οχι.
      Τι κανει τοτε?Σχεδιαζει κατι το φοραει πχ στην audi και ύστερα το δινει στη seat. Με αυτο το τροπο (οικονομιες κλιμακας) αλλωστε ανεκαμψαν seat skoda διοτι χρησιμοποιουσαν μεταχρονολογιμενα, εξαρτηματα προηγουμενης γενιας vw/audi.
      H Hyundai για παραδειγμα στα πρωτα της βηματα επειδη δεν ειχε αυτη την ευχερια για in house εξαρτηματα απο αλλη εταιρεια, αγοραζε σχεδια εξαρτηματα πατεντες κτλ προηγουμενης γενιας απο Ford GM & Mitsubishi.
      Τωρα τι σημαινει ποιοτικη διαφοροποιηση?
      Ενα audi και ενα skoda (τυχαιο παραδειγμα) εχουν ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ την ιδια αρθρωτη πλατφορμα αλλα τα πανελς της πλατφορμας του audi ειναι αλουμινιο, τα πανελς της πλατφορμας του skoda ειναι χαλυβας. Μοιαζουν οπτικα αλλα ουσιαστικα ειναι διαφορετικά.
      Γενικα οτι σχεδιαζουν αυτοι οι τυποι το σχεδιαζουν πρωτα για τις δικες τους εταιρειες και μετα το δινουν στις αλλες ειτε μεταποιειμενο ειτε μεταχρονολογημενα.
      Ακομα και την περιπτωση των up/mii/citygo (που ηταν η απάντηση στα αδερφα C1/Aygo/107) που αναφέρεις μιλαμε για ενα προϊόν που σχεδιασαν οι ιδιοι και το πουλανε σε 3 διαφορετικες τιμες (vw 9600 seat 8200 skoda 7200 απ οτι ειδα) λογο διαφοράς κατασκευαστικου κοστους απο χωρα σε χωρα, απευθυνομενοι στο ιδιο αγοραστικο κοινο.
      Στη περιπτωση Ναβαρα/Χ μιλαμε για ιδιο προϊόν που σχεδιασε αλλος και η Μερσεντες θελει να το πουλησει στο δικο της κοινο που η αγοραστικη του δυναμη ειναι μεγαλυτερη απ το μεσο ορο του αγοραστικου κοινου της Νισσαν.
      Δε νομιζω ο τυπος να υποτιμα τη Νισσαν καθε αλλο. Επειδη Ναβαρα & Χ απευθυνονται σε διαφορετικες τσεπες θεωρει πως το Χ επρεπε να ειναι ακομα πιο διαφοροποιημενο απ το Ναβαρα.
      Τωρα αν ειναι ή οχι θα φανει στη πορεια οταν κυκλοφορήσει επίσημα το Χ. :-))

  • Nikolaos Charisoglou

    Vw το αυτοκίνητο του λαού χαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα πιστεύω μπορώ να γελαω μεχρι την δευτερα. Οταν λεμε το αυτοκίνητο του λαου εννοεί value for money νομίζω.αντε παλι χαχαχαχαχαχαχα χαχαχαχαχαχαχα

  • Henry Gloval

    Είμαι μερσεντάκιας αλλά αυτό που έκανε με την Χ δεν χωνεύεται. Ντροπή Mercedes! 1000 φορές θα προτιμούσα Navara από την Χ. Δεν είναι ότι έβγαλε pickup, ανέκαθεν έβγαζε επαγγελματικά οχήματα, αλλά να πάρει το Navara και να αλλάξει τη μάσκα και την κονσόλα μόνο και όλα τα υπόλοιπα, όλα τα μηχανικά να είναι NISSAN (δεν ξέρω εαν θα παράγεται και στα ίδια εργοστάσια με το Navara, υποθέτω ότι αυτό είναι λογικό) ξεφτιλίζει το κύρος της μάρκας. Χ στην Χ από εμένα.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Όσον αφορά το Taro που το ξέχασαν όπως φαίνεται, το μόνο που αλλάζει σε σχέση με το Hilux είναι το σήμα εμπρός και πίσω, σιγά, ένα Hilux με σήμα VW. Τίποτα δεν ήταν, ούτε καν της ίδιας.