Πιστός στις επιλογές που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια μένει ο Fernando Alonso, παρόλο που θα είχε ευκαιρίες να γίνει ξανά Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Στη Ferrari έφτασε δύο χρονιές στην πηγή (το 2010 και το 2012), χωρίς τελικά να πιει νερό, ενώ η πορεία της McLaren τα τελευταία χρόνια είναι πολύ μακριά από εκεί που θα ήθελε η βρετανική ομάδα.

Από το 2010 μέχρι και το 2013, η απόλυτη κυρίαρχος της Formula 1 ήταν η Red Bull Racing. Ο Sebastian Vettel κατέκτησε τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα, και τώρα ο Christian Horner αποκαλύπτει πως στη θέση του Γερμανού θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ο Ferni, αφού του πρόσφεραν συμβόλαιο για το 2009 και το 2010, με τον Ισπανό να το απορρίπτει επειδή ήθελε σύμβαση ενός μόλις έτους.

Ο Marko κι εγώ πήγαμε να δούμε το management του στα τέλη του 2008, για να υπογράψουμε για το 2009 και το 2010, προσφέροντας συμβόλαιο δύο ετών. Θα υπέγραφε μόνο για έναν χρόνο. Είπαμε ότι η θέση της Red Bull είναι δύο χρόνια ή τίποτα, και δε συμφώνησε με αυτό. Είχαμε εμπλοκή και του Flavio, αλλά προσπαθούσε να τον κρατήσει στη Renault, αφού ήταν επί κεφαλής τότε. Στο τέλος, οδήγησε για τη Renault.

Στα μέσα του 2009, είχα μια προσέγγιση για να ρωτήσω «Μπορεί να έρθει μέσα στη σεζόν;» Πίστευαν ότι μπορούσε να κερδίσει το πρωτάθλημα μ’ εκείνο το μονοθέσιο. Είχαμε μια ακόμα συζήτηση στα πίσω καθίσματα μιας Alfa Romeo στο αεροδρόμιο του Spa αρκετά χρόνια αργότερα. Αλλά οι πιο σοβαρές συζητήσεις ήταν οι πρώτες, κι έχασε την ευκαιρία.

Τι θα γινόταν αν ο «El Nano» είχε βάλει την υπογραφή του; Το μόνο σίγουρο είναι πως σήμερα δε θα ήταν μόνο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής…

  • gronholm89

    Είχε συμφωνήσει για την Ferrari από την στιγμη που τα έσπασε με την McLaren, γ αυτό ήθελε μονοετές συμβολαιο! Κακό του κεφαλιού του βέβαια!

  • kostas

    Τωρα θα ηταν εξακις. Κριμα για τον Ισπανο αλλα απο την αλλη το να επιλεγεις σωστη ομαδα και να εχεις καλο timing ειναι και αυτο μια ικανοτητα, βλεπε Χαμιλτον το 2013 που ολοι γελουσαμε αλλα μολις φτιαξαν το διαστημοπλοιο του δωσαμε respect για την επιλογη του.

  • Anestis Genk

    Σε επιλογές ομάδας ο Αλό δεν είναι καλός.
    Για μένα αν πας στην Ferrari δεν φεύγεις (εκτός κι αν σε διώξουν). Επίσης δεν μου αρέσουν οι επιστροφές, με εξαίρεση την Ferrari.

  • Mika

    Παντα εχουν ενδιαφερον αυτες οι ιστοριες που βγαινουν χρονια μετα στην επιφανεια και εχουν τιτλο, τι θα γινοταν αν…..
    Ο Αλονσο ειναι λιγο γκαντεμοσκυλο στις επιλογες του, αλλα δεν μπορει να τον κατηγορησει κανεις οτι ρισκαρε σε μικρες ομαδες…Στη Ferrari πηγε και στη Μclaren…Δυο απο τις πιο εμβληματικες ομαδες της F1.. Aλλο που δεν του βγηκε…Τουλαχιστον φροντισε να αμοιφθει πολυ καλα!!!Παρηγορια στον αρρωστο!
    :p

  • Mika

    Παντα εχουν ενδιαφερον αυτες οι ιστοριες που βγαινουν χρονια μετα στην επιφανεια και εχουν τιτλο, τι θα γινοταν αν…..
    Ο Αλονσο ειναι λιγο γκαντεμοσκυλο στις επιλογες του, αλλα δεν μπορει να τον κατηγορησει κανεις οτι ρισκαρε σε μικρες ομαδες…Στη Ferrari πηγε και στη Μclaren…Δυο απο τις πιο εμβληματικες ομαδες της F1.. Aλλο που δεν του βγηκε…Τουλαχιστον φροντισε να αμοιφθει πολυ καλα!!!Παρηγορια στον αρρωστο!
    :p

    • gronholm89

      Εχεις απολυτο δικιο! Η Red Bull μεχρι και το 2008 ηταν στα αζητητα!! Πιο κατω και απο την Torro Rosso. Ουτε εγω θα πηγαινα την στιγμη που ειχε παρει 2 νικες με την Renault (οκ η μια με στησιμο) και αρκετα βαθρα!!

  • gv

    χααχχααχχααχχαχα αλλη μια ιστορια αποτυχιας στη καριερα του αλονσο!

  • sotirisb

    Γκαστονε λεμε