Το βρετανικό Top Gear Magazine αλλά και το κοινό του, όπως κάθε χρόνο, ψήφισαν για το βραβείο του “Αυτοκίνητου της Χρονιάς”. Ως το μεγαλύτερο μηνιαίο περιοδικό αυτοκινήτων στον κόσμο, φέτος τα βραβεία τους έγιναν παγκόσμια με τους εκδότες και των 22 διεθνών εκδόσεων τους να ψηφίζουν για τα αγαπημένα τους αυτοκίνητα της χρονιάς.

Τον πολυπόθητο τίτλο κατέκτησε το νέο Honda Civic Type R, ενώ ταυτόχρονα πήρε το βραβείο του “Ηot hatch της Χρονιάς” και το βραβείο “Διεθνών συντακτών της Χρονιάς”. Σύμφωνα με το περιοδικό Top Gear:

Το Civic Type R δεν είναι μόνο το καλύτερο hothatch της χρονιάς, είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς. Είναι εθιστικό, ρυθμικό και εντυπωσιακά γρήγορο. Ένας πραγματικός ήρωας για το κοινό, παρέχει προσβασιμότητα και τρέλα σε ένα πακέτο. Η συγκίνηση προέρχεται από την απόλυτη απλότητα του.

Το Honda Civic Type R φορά έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα, με την τελική να φτάνει μέχρι τα 272 χλμ/ώρα.

  • charris

    Ευτυχώς το γύρισα σε δρακουλινια….ειχα μπουκωσει στο ποπκόρν…

  • vaggscoobys

    Αγαπαμε type-r επειδή ειναι τουμπανάρα και ας λενε οτι θέλουνε!!!

    • δεν νομιζω να εχει πει καποιος οτι δεν ειναι αμαξαρα…το μονο αρνητικο που θα πουν αρκετοι..ειναι ο ιδιαιτερος σχεδιασμος του !!!

    • vaggscoobys

      Στην εμφάνιση αναφέρομαι κι εγώ.Το συγκεκριμένο αμαξι έχει ακούσει τα μυρια όσα για την σχεδίαση του σε τετοιο βαθμο που το αμαυρώνανε γενικα.Δεν πρέπει να ναι όλα συμβατικά σ αυτη τη ζωη.

    • Πάνος

      Για μένα η χρυσή τομή είναι κάπου ανάμεσα σε s3και type r… Δηλαδή focus rs…

    • vaggscoobys

      Και το s3 μ αρέσει(ειδικα σε sedan) και το rs.To type-r ειναι αλητάκι ομως.. :)

    • οτι εχουν ακουστει πολλα για την εμφανιση του ναι….αλλα σε καμια περιπτωση δεν ηταν τετοια ωστε να αμαυρωθει η εικονα του οπως λες!!!
      στην τελικη δεν μπορει να πει και κανεις κατι αλλο εκτος απο την εμφανιση του !!!

    • vaggscoobys

      παιζει κι αυτη η κριτικη τον ρόλο της babino.Kατ εμε τουλαχιστον

    • πχ το golf το λενε ουδετερο/αοσμο/ξενερωτο στο κομματι του σχεδιασμου……κλαιν μαιν !!!
      το οτι το λενε το civic υπερβολικο δεν πιστευω να το αμαυρωνει…..οκ μπορει να κοβει λιγο την φορα για διθυραμβικα σχολια !!

    • vaggscoobys

      εγω ξέρω πολυ λιγους που λενε το golf ξενερωτο.Η πλειοψηφια το θεωρει μοντερνο και όμορφο και δεμενο κτλ…εχει παγιωθεί αυτό στην πιατσα,παει!μη κοιτας εμας εδω που τα ψειρίζουμε.Μ αυτους “τα χω βαλει”… τους συμβατικους τελος παντων.

    • Tony T

      αν και εκπέμπουμε στα ίδια κύματα, εδώ θα διαφωνίσω….. για μένα το μεγαλύτερο προτέρημα του είναι η εμφάνιση….

    • o σχεδιασμος ειναι κατι υποκειμενικο !!! :-D
      γουστα θα πω !!!!

    • Mpamp Louk

      ειναι οτι πιο ασχημο εχω δει στο δρομο.ειναι τοσο υπερβολικο.δεν το πιστευα οταν το ειδα απο κοντα.

  • SAMURAI-66

    Το οτι του εδωσαν ψηφο εμπιστοσυνης κατι δεν μου λεει εκτος ισως απο τους ιδιους τους αναγνωστες που νιωθουν οτι εχει να προσφερει τα μεγιστα στον χωρο το ονομα του και το αγαπουν.
    Εγω το ειχα εχω και στο μελλον θα το εχω σε κορυφαια θεση σε μυαλο και καρδια πιστευοντας απολυτα πως ειναι μηχανη ονειρων που εχει λιγο αλμυρη τιμη αλλα δικαιολογει την θεση του σαν αξια φορτωμενο με στοιχεια μοναδικα που ευκολα δεν τα συναντας!

  • Lefteris2432

    S3 – A45 μονο

  • Smartass

    Αυτή είναι η μαγκιά της HONDA. Βγάζει μοντέλα που βραβεύονται χωρίς να χρειάζεται να πληρώσει κανέναν!!!!

    • και πως εισαι τοσο σιγουρος ;;

    • Smartass

      Eχω εσωτερική ενημέρωση από την φάμπρικα βραβεύσεων των ανωτερώτερων!!!!
      Ιφ γιου νόου γουάτ άι μην!

    • sergio360

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!Το αλλο με τον Τοτο?

  • mixalhs7

    Troll mode on : Τι αλλο να κανουν οι brexit-ες κυρ Takahiro Hachigo μου για να μην κλεισετε το εργοστασιο στην Αγγλια μετα την εξοδο της χωρας απ’την ΕΕ??!!! :-D
    https://www.autoblog.gr/2017/11/10/h-honda-dhlwnei-oti-den-tha-anteksei-to-kostos-tou-brexit/

    • μην το γελας καθολου !!!! :-D

  • MPAMPIS

    @autoblog πέρυσι που το topgear είχε βγάλει την giulia πρώτη ,δεν θυμάμαι να ειχεις ανέβασει θέμα !

    • δεν σου φταίω εγώ που δεν θυμάσαι…δεν είμαι εγώ ο κυνηγός “φαντασμάτων”
      https://www.autoblog.gr/2016/11/29/h-alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-autokinhto-ths-xronias-apo-to-top-gear-magazine/

    • MPAMPIS
    • μπράβο τους…είναι Αμερική…δεν τα παίζουμε ποτέ τα βραβεια του Motor Trend

    • Mika

      Καποιοι θυμουνται κατα το δοκουν…Αστα να πανε…
      Κατι ασχετο, που ειδα απο τις φωτος εδω στο αρθρο, την κεντρικη, αλλα και την αλλη με τα δυο τους μαζι..Το βγαζει και με Xenon και με LED??? Noμιζα πως μονο FULL LED φωτα παιζουν στην εκδοση αυτη..

    • η κεντρική φωτογραφία είναι από τον γύρο στο Nurburgring, που το αυτοκίνητο ήταν προπαραγωγής…
      απ΄όσο ξέρω όλα τα Type R έχουν LED

    • Mika

      Kι εγω αυτην την εντυπωση εχω….Απλα με εχουν μπερδεψει και τα απλα Civic, πχ το 1500 sport με τα 182 αλογα εχει LED ενω το 1000αρι με τα 129 εχει Xenon…

  • NIKOS HomoAkatastatus

    Toν νέο Κ20 το τουμπανοκτήνος θέλω να δω στα 700-800 άλογα,να ράβει κάτι σάπια φλαμποερπετοV10 στις ευθείες.
    Για τα nirburoστροφιλίκια, με τις τουμπανοφτερούγες που έχει για να βιδώνεται,
    επαρκεί και ένα απλούλι 2 στάδιο στα 500-600 άλογα, για να ράβει μέχρι και εκείνα τα ερπετά τα Radical.

    • sergio360

      Το τερματισες Νικο….

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Φίλε sergio, κλασικά σας φαίνεται πως λέω τρελομαλκίες,αλλά δεν είναι έτσι.
      Το νέο Type R, είναι πολιτικό αυτοκίνητο των 35.000, αλλά έχει
      αγωνιστικό αεροδυναμικό setup, έτοιμο για time attack, μέχρι και στην δυσκολότερη πίστα του Πλανήτη Νurburgring.
      Δες τους χρόνους του και με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να μπαίνει σε video….

      O προηγούμενος Κ20 ΑΤΜΟΣΦΑIΡΙΚΟΣ,σήκωνε 500-600 άλογα,ΚΛΕΙΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ….
      Υπάρχουν Toyota Supra 600-700 ίππών, με αεροδυναμική μελέτη προ 25 ετών,που τα βάζουν με πλήρως αγωνιστικές κατασκευές.
      Το σημερινό Type R με το στήσιμο που έχει και 500 άλογα να το ανεβάσει κάποιος κάτοχος,θα παίζει ξύλο στις πίστες με υπερακραίες κατασκευές.

      Στα hatchback θεωρώ, πως μόνο η ΑLFA ROMEO με μια νέα GIULIETTA μπορεί να σπάσει τους χρόνους του και τις ικανότητες του στις στροφές.
      Ίσως αν κάνει χρήση ΕΝΕΡΓΗΣ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ και με υπερεξελιγμένο ”πάτωμα”,όπως έκανε με τo υπερτούμπανο
      GIULIA QV.

    • τελικα μετα απο καιρο βλεπω τουλαχιστον οτι αποδεχτηκες το καλο της αεροδυναμικης….πιο παλια μας ελεγες απλα να βαρουν βαρος !!!! :-D

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Ότι’νά ναι.gr Ρε ”φευγάτε”, με την αεροδυναμική ΒΑΡΟΣ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ!
      Αλλά για να λειτουργήσει αυτό το βάρος στις πτέρυγες,πρέπει να πηγαίνεις ΠΑΝΩ από 180 χλμ!
      Όσο πιο ακραίες οι πτέρυγες,τόσο μεγαλύτερα τα
      ΦΟΡΤΙΑ ΚΙΛΩΝ που προσδίδουν!

      Αλλά όταν βλέπετε τέτοιες φτερούγες και ολόκληρο αγωνιστικό κουστούμι bodykit όπως του Type R, σας φαίνονται άσχημα!
      Για να στρίψεις γρήγορα σε δύσκολες πίστες που πρέπει να βιδώνεσαι στο έδαφος,3 τρόποι υπάρχουν:

      1) Πολλά κιλά θα έχεις όπως το GTR με ΠΟΛΥ ΣΤΑΤΙΚΟ φορτίο και μικρές σε μέγεθος αεροτομές.

      2) Τεράστιες αεροτομές και υπερδυναμικό αεροδυναμικό bodykit μπρος πίσω.

      3) ΕΝΕΡΓΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ με μεσαία στατικά φορτία στο κορμί,αλλά ΕΝΕΡΓΕΣ πτέρυγες μπρος-πίσω-ενεργό πάτωμα,που στα πολλά χιλιόμετρα ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ και προσδίδουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ.

      Υ.Γ Η τελευταία μέθοδος είναι και η πιο ακριβή.
      Λόγω χρονοβόρας εξέλιξης,μεγάλο κόστος και δύσκολη τοποθέτηση σε ΑΠΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.
      Γι’αυτό είναι ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ Η ALFA ROMEO GIULIA QV για ΠΟΛΙΤΙΚΟ αυτοκίνητο!Με κόστος 70 χιλιάδων, sedan που ισοπεδώνει πανάκριβες κατασκευές!
      Άλλο που εσείς οι φωστηρογνώστες την βγάλατε άχρηστη.

    • μα εγω το ξερω οτι προσθετουν ”βαρος”…και το ειπες και μονος …..στο δινουν εκει που χρειαζεται πχ εκει στα 180…..
      αμα το κανεις βαρυ με ερμα…..αυτο το βαρος θα το κουβαλας και στις ταχυτητες που μονο κακο θα κανει !!!!
      δεν λεμε πλεον κατι αντιθετο !!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Δεν κάνει κακό σε κτήνη ρε όπως το GTR,διότι έχουν δυνατές μηχανές-ροπές!
      Το μεγάλο στατικό φορτίο,βοηθά ΚΑΙ στις εκκινήσεις για να μην χάνουν πρόσφυση!
      Κάτι που αποδείχθηκε 10 χρόνια μπροστά στα μάτια σας!

      Το GΤR νικούσε ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΑ μοντέλα από στάση!
      Για να το περάσουν έπρεπε να ανεβάσουν πολύ περισσότερα άλογα οι ανταγωνιστές του,όπως και το έκαναν.
      Μια Mclaren 720 S, είναι 800 άλογα στρόφαλο

    • το GTR εχει μεχρι και σημερα μια ..αν οχι την καλυτερη τετρακινηση !!!!!
      θυμισε μου λιγο..το GTR NISMO ποσα κιλα βαυτερο ειναι απο το απλο και τι αεροδυναμικο πακετο εχει ???

    • sergio360

      Νικο,καλα ολα αυτα που λες αλλα ξεχνας οτι ολα υπακοουν στους νομους της φυσικης.Εχεις οδηγησει ποτε βελτιωμενο προσθιοκινητο με 500-600 αλογα και την αντιστοιχη ροπη και να προσπαθεις να στριψεις?Και με μπλοκε και με αναρτηση ψαγμενη κλπ κλπ.Απλα θελω ενα ναι η ενα οχι.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Tόσα πολλά άλογα σε μπροστιοκίνητο όχι.Μέχρι 350.
      Έχεις δίκιο για το θέμα υπερβολικής δύναμης για τον μπροστινό άξονα,αλλά τα σημερινά μπροστιοκίνητα έχουν πολύ εξελιγμένες μεταδόσεις!

      Από τα 320 άλογα, το σημερινό Type R,να ανεβάσει 150 ίππους,θεωρώ πως άνετα μπορεί να τα κατεβάσει σε πίστες.
      Εν κινήσει θα είναι με πολλά χιλιόμετρα.
      Δεν θα κάνει αλλαγές 1η σε 2α ταχύτητα για κόντρες.

      Κάνεις λάθος που υποτιμάς τα μπροστιοκίνητα.
      Να σου υπενθυμίσω στα Τουρισμού,το τι σφαγές μοίραζαν τα ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΚΙΝΗΤΑ ALFA ROMEO 156 ,σε πισωκίνητους συνδυασμούς….
      https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_156#Motorsport

      Να σου υπενθυμίσω επίσης και την δεκαετία 2000,
      το μπροστιοκίνητο Ηοnda Accord του Κόρακα στο Ελληνικό Τουρισμού,το τι σφαγές έκανε σε πισωκίνητα και τετρακίνητα κτήνη….

      Δεν σου λέω μλκίες.Υπάρχουν παλαβοί Παγκοσμίως, που μπαίνουν με κανιβάλια ΜΠΡΟΣΤΙΟΚΙΝΗΤΑ σε
      TIME ATTACH!
      http://www.worldtimeattack.com/index.php/front-wheel-drive-showdown-at-wtac/

    • sergio360

      Το προσθιοκινητο εχει το καλο οτι ειναι πιο ευκολο στο οριο απο ενα πισωκινητο…Αλλα το οριο του προσθιοκινητου γενικα ειναι πιο χαμηλο απο αυτο του πισωκινητου…

  • Αμάν με αυτή την αύξηση των διαστάσεων πια!!! Με 455 mm δεν γινεται να είναι hot hatch!!!
    Μπορεί να έίναι καλό και οδηγηκά πολύ ευχάρσιτο, αλλά αυτό το look, με ανακατεύει. Είμαι και της παλιάς σχολής, να είμαι κακός αλλά να μην το δείχνω….. Εχει άλλη χάρη!!!

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Αυτό που αναφέρεσαι δεν είναι της ”παλιάς” σχολής.Είναι της σημερινής φλωροσχολής για hipsterάδες,που βρήκε κοινό και έπιασε η κουβάγκεν με τα νερόβραστα σάπια Gti, που είναι ολοίδια με τα 1000 αράκια.
      Τις παλιές καλές εποχές, ΠΑΜΠΟΛΑ μοντέλα επιδόσεων, ήταν ωμά-μυώδεις και το ΕΔΕΙΧΝΑΝ.
      ”ΟLD SCOOL”, παραμένει η Ηοnda σε πείσμα των καιρών.

      Γι’αυτό μοντέλα όπως μια Lancia Integrale με τα τουμπανοπρηξίματα σε όλο το κορμί,θα είναι all time classic.ΉΤΑΝ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΕΙΧΝΕ.
      Το σημερινό Type R, θα εκτιμηθεί από το ευρωπαικό hipsterάδικο κοινό που βρίσκεται σε πνευματική παρακμή, 10 χρόνια αργότερα από σήμερα.
      Όταν θα έχουν ψιλοανδρωθεί και θα θέλουν να νιώσουν αδρεναλίνη σε αυτό που οδηγούν.

    • oooπα νικο κοψε λιγο…..
      στην αρχη της Delta της φορεσαν μια αεροτομουλα….και μετα και φρυδια στα φτερα λογο αλλγης των κανονισμων…..μετα της εβγαλαν και σε περιορισμενη παραγωγη για το homologation !!!

      αλλιως καπως ετσι θα ηταν ο μυθος….το τουμπανοπρηξιμο θα ειχε γινει γραμμαωση !!!! :-D https://uploads.disquscdn.com/images/9c24ec795f633fac6e68a4b28667ce279ee90535c49acc2333af19c482361df2.jpg

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Eυχαριστώ πολύ που με την φωτό σου,αποδεικνύεις τα γραφόμενα μου ρε παλαβέ!
      Άν δεν είχε γυμναστεί η Delta να κάνει γραμμώσεις και μυς,ένα σαπάκι 1000άρι θα παρέμενε,όπως θέλετε να τα βλέπετε εσείς!
      Είτε δω 1000αράκι σαπιοgolf 3κύλινδρο,είτε το GOLF R,τα ίδια πεθαμενατζίδικα ξερατά δείχνουν!

      Οι Αρχαίοι Ημών Πρόγονοι ήταν ΥΜΝΗΤΕΣ της κορυφαίας ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
      Γι’αυτό και βλέπουμε τα αγάλματα τους μετά από Χιλιάδες χρόνια και χαζεύει ο Πλανήτης με τα θεικά τους σώματα.
      Οι σημερινοί ”μοντέρνοι” σάπιοι καλλιτέχνες της φούτσας,
      θα τα σχεδίαζαν ως σκελετολούγκρες ξερατά!

      Πάρε εδώ ρε τούμπανα με μυωφτερούγες και αφήστε τις πεθαμενατζίδικες καρωχαρίκλειες, με τα καρώ καθίσματα!
      http://farm6.staticflickr.com/5539/11364991625_2b9fdbd37d_o.jpg
      https://www.modernclassicsautomotive.com/wp-content/uploads/2017/06/STS_7590-1.jpg
      https://i2.wp.com/www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2017/11/maxresdefault-53.jpg?fit=1280%2C720&ssl=1
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4d/23/b5/4d23b51c8f9510331ef862145c7bb66e.jpg

    • μιας και το πηγες στα σωματικα…..αλλος μποντυμπιλντερας αλλο φιτνες!!!!
      μια ερωτηση… μια πρισμενη delta me ta 200+ps παει πιο γρηγορα η το CIVIC to ΤΥPE R toy 2005 ????

  • sergio360

    Αστειο αμαξι….

    • mixalhs7

      Δεν ειναι του γουστου μου,αλλα εχει το κοινο του και αυτο σημαινει πως κατι κανει καλα!

    • sergio360

      Και οι τραβεστι εχουν το κοινο τους…Δεν ειναι κρητηριο αυτο…

    • mixalhs7

      Αστοχος παραλληρισμος.

  • Nikolaos Charisoglou

    Πως γίνεται καθε γενια γκολφ να ειναι η καλύτερη χωρις κανένα ψεγαδι και ολα τα αλλα μοντέλα κουσουρια αλλα αυτά ακούγονται μονο στα ευρωπαϊκά σαιτ και εκπομπές.Όταν στο υπόλοιπο κοσμο αλλα ισχύουν.τυχαιο δεν νομίζω.

  • Dentdim

    Εξαιρετικό αυτοκίνητο. Τα 2 μειονεκτήματα του ειναι πρώτα η ιδιαίτερη εμφανιση του ,που στους σχετικα μεγαλύτερους ηλικιακα οπως εγώ λειτουργεί αποτρεπτικά και η τιμή του.

  • marko polo

    Το καλύτερο αλλά και μακράν το ασχημότερο…..ειδικά πίσω είναι αχταρμάς….

  • Mika

    Σχεδιαστικα, ειναι ισως ενας εφιαλτης, αλλα μηχανολογικα κανεις δεν μπορει να αρνηθει πως ειναι κατι πολυ καλο!

  • Haris Fotopoulos

    Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, εμένα πάντως μου αρέσει πάρα πολύ, και σχεδιαστικά!

  • Nikolaos Charisoglou

    Ασχοληθητε με τα γερμανικα χρεπια που τα οδηγη και ο ποιο κουλος οδηγος και αφηστε εμας του Ιάπωνες με τα αρχιδατα χειροκίνητα. Dsg το οδηγει και η πιο κουλη γκομενα

    • ακριβως γιαυτο και τα προτιμα ο κοσμακης!! ειναι φιλικα προς τον μεσο οδηγο !!!!
      τωρα αν ειναι να κανουμε επιδειξη το ποιος ξερει να οδηγει καλυτερα …ειναι αλλο πραμα !!

    • mother1russia

      Εσας τους Μογγολους , ογλου ογλου ογλου …
      Στις στεππες της μογγολιας το μονο που οδηγουσατε ηταν κριαρια

  • Nikolaos Charisoglou

    Για αυτο εχασε και ο μηχανοκίνητος Αθλητισμός την αιγλη του Γιατί το καθε νερντουλοκουλαδι οδηγει.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Α χα χα χα χα χα χα χα χα χα!!
      ”Νερντουλοκουλάδι” είπε ο Τιτανομέγιστος!
      Συνονόματε καταχωρείτε στο Homoλεξικό ο όρος σου,φυσικά με τα Πνευματικά σου δικαιώματα.

  • Nikolaos Charisoglou

    Γιατι ψέματα ειναι δες βιντεο με τον τιτανομεγιστο βραζιλιανο θεο να πρωσπαθει να κανει αλλαγες στο McLaren honda καμια 800 αλογα τούρμπο και μετα μου λενε εδω μεσα ο Χάμιλτονακος ο καλύτερος Οδηγός που βγηκε και γελαω μεχρι να κλασω

  • Nikolaos Charisoglou

    Mother1russia κλησε το βρωμοστομα σου μην ερθω και στο κλησω εγω εντάξει.Και το ποιος ειναι ποιο ελληνας ελα να στο δειξω απο κοντα στα ισα σαν αντρας οχι σαν γυναικουλα οκ. Δεν σε εθειξα και δεν σου απευθύνα τον λογο.