Από το 2007, όταν και ο Fernando Alonso υπέγραψε για τη McLaren, η Santander βρίσκεται στη Formula 1. Ο Ισπανός αποχώρησε από τη McLaren στα τέλη της ίδιας χρονιάς, όμως η ισπανική τράπεζα συνέχιζε να αποτελεί χορηγό της βρετανικής ομάδας. Το 2010, ο δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής οδήγησε για λογαριασμό της Ferrari, και η Santander τον ακολούθησε, υπογράφοντας συμβόλαιο συνεργασίας με την ιταλική ομάδα.

Η συνεργασία των δύο πλευρών φτάνει στο τέλος της, αφού ανακοινώθηκε πως η σταματά η υποστήριξη της ισπανικής τράπεζας, την ίδια μέρα που η Santander ανακοίνωσε συμφωνία με το Champions League, από το 2018 μέχρι το 2021. Η Ana Botin, Εκτελεστική Πρόεδρος του Santander Group δήλωσε σχετικά:

Η Ferrari και η Formula 1, για τις οποίες είμαστε πολύ ευγνώμονες, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην Santander για περισσότερα από τα τελευταία δέκα χρόνια. Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε το άθλημα, επειδή είναι ένας πολύτιμος τρόπος για να συμβάλλουμε στην ευημερία των κοινοτήτων πάνω όπου δουλεύουμε.

Βέβαια, πριν από δύο μήνες, η Ferrari ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τη συνεργασία της με την Philip Morris.

  • gronholm89

    Επίσης ένας προσωπικός χορηγός του Alonso η Kimoa, εγινε χορηγός στην McLaren !!

  • gv

    ετσι ρε ενας ενας να φευγει ευχομαι!
    εξαλλου η φεραρι και οι αλλοι κατασκευαστες αρχισαν να σκοτωνουν το αθλημα με τα ηλιθια μοτερ!
    και μετα ηρθε η FIA και η liberty να το αποτελειωσουν με περιορισμο της καταναλωσης,απαγορευση ανεφοδιασμων,δεκαδες ποινες,εφαρμογη του halo και προσφατα μαλλον σκεφτηκαν μα γιατι δεν αποδιδουν ολα αυτα μηπως να αλλαξουμε το logo?!
    και ετσι καθισαν ενα απογευμα και σχεδιασαν ενα απαισιο μονοχρωμο logo που γραφει FI και οχι F1!!
    δειξτε το σε εναν ασχετο και ρωτηστε τον τι απεικονιζει το logo να δειτε τι θα πει..

    • an0nymouS

      “εξαλλου η φεραρι και οι αλλοι κατασκευαστες αρχισαν να σκοτωνουν το αθλημα με τα ηλιθια μοτερ!”

      μόνο σ’αυτό το κομμάτι θα διαφωνήσω μαζί σου.. οι κατασκευαστές φτιάχνουν τα μοτέρ με βάση τους κανονισμούς που τους δίνουν.. τα αφεντικά της F1 σκοτώνουν την F1.. ούτε η ferrari ούτε η mclaren ούτε κανείς..

    • καμια φορα ομως οι κατασκευαστες ειναι αυτοι που πιεζουν τα αφεντικα να παρουν τις αποφασεις…..
      θυμισου λιγο ποιοι θελαν την turbo εποχη !!!

    • καμια φορα ομως οι κατασκευαστες ειναι αυτοι που πιεζουν τα αφεντικα να παρουν τις αποφασεις…..
      θυμισου λιγο ποιοι θελαν την turbo εποχη !!!

    • an0nymouS

      κάποιες ομάδες που δεν μπορούσαν με ατμοσφαιρικά ήθελαν προφανώς.. και το παίζουν γρήγοροι τώρα.. :PP ..αλλά περισσότερο τα αφεντικά της f1 παίρνουν τις αποφάσεις κάνουν τις προτάσεις τους και μετά οι άλλοι συμφωνούν ή διαφωνούν.

    • Lefteris2432

      Η Ferrari ηθελε turbo. Επειδη τρωγανε φαπες απο την redbull. Αλλα την πατησανε με την Mercedes.

  • ok επεκτεινε τη συνεργασια της με την Φιλιπς Μορις……αλλα αφου δεν επιτρεποντε οι διαφημισεις καπνου….πως θα καλυφθει πχ η πισω φτερουγα ??
    οκ ολοι οταν βλεπουμε το χαρακτηριστικο τριχωνο σε ασπρο/κοκκινο καταλαβαινουμε πολλα…..αλλα αυτο ειναι μονο αρκετο ???

    • an0nymouS

      καλά με τι αυτοκόλλητο θα καλυφθεί η πίσω πτέρυγα αυτό είναι το μικρότερο πρόβλημα.. τόσους χορηγούς έχουν.. αναλόγως τα λεφτά που δίνει ο καθένας θα μπει και το αυτοκόλλητο πίσω.

    • συνηθως εκει δεν μπαινει ο μεγαλος χορηγος ????

    • an0nymouS

      ναι αυτό λέω.. όποιος δώσει τα περισσότερα τώρα θα μπει στην πίσω πτέρυγα.