Η Mercedes παρουσιάζει τη νέα γενιά της CLS. Το μοντέλο αρχικά θα προσφέρεται μονάχα με 3,0-λιτρους εξακύλινδρους κινητήρες, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς. Η CLS 350d 4MATIC αποδίδει 286 άλογα, ενώ η CLS 400d 4MATIC 340 άλογα. Επίσης θα υπάρχει η CLSd 450 4MATIC, που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 370 ίππων και 500 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 22 ίππων με 250 Nm ροπής.

Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με αυτή των E-Class και S-Class, την MRΑ, με το εσωτερικό της να είναι παρόμοιο με αυτό της E-Class. Το μοντέλο έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26 Cd, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 520 λίτρα.

  • xoul

    Μονο απο το πλάι φενεται ομορφη…κριμα γιατι τα προηγουμενα μοντελα ηταν ωραια.

  • Akis-F1 FAN

    Τη χαλάσανε εμφανισιακά…

  • ne_me_sis

    κατι μου λεει οτι καπως ετσι θα ειναι η επομενη a class

  • gv

    πολυ απλοικη εμφανιση και σε καμια περιπτωση δεν προκαλει εντυπωση οπως η πρωτη cls..
    δε ξερω πως να τη χαρακτηρισω αλλα εκ πρωτης οψεως ειναι παραξενη και ξενιζει..
    και αυτο δεν ειναι καθολου καλο για ενα αυτοκινητο που πονταρει πολυ στην εμφανιση του..
    μετα τα περιτεχνα σχεδια της s-class και γενικα σχεδον ολα τα τελευταια μοντελα τα οποια ειναι απο τα πιο ομορφα τις κατηγοριας τους,τι ακριβως σκεφτονταν η μερσεντες οταν σχεδιαζε αυτο το πραγμα?
    δεν ειναι και χαλια αλλα αυτο το σχεδιο θα ταιριαζε περισσοτερο στη νεα a-class και οχι στον διαδοχο της cls..
    ειναι καπως φτωχο γι αυτη τη κατηγορια,κριμα..

  • cfu

    δεν μου αρεσει

  • Contor

    Μπροστά και πίσω όμορφο (για τα δικά μου γούστα) άρχισε να δείχνει το νέο σχεδιαστικό προσανατολισμό της εταιρίας. Με χαλάει το προφίλ. Το εσωτερικό όχι αδιάφορο όμως γνωστό από άλλα μοντέλα της. Αυτό που μ’ ενοχλεί ιδιαίτερα τελευταία και δεν αφορά μόνο την Merc αλλά σχεδόν το σύνολο των εταιριών είναι ότι για χάρη της σχεδίασης, αεροδυναμικής κτλ κτλ τα αυτοκίνητα τείνουν να γίνονται ολοένα και πιο κλειστοφοβικά με τις γυάλινες επιφάνειες να μικραίνουν “επικίνδυνα”, καθιστώντας τα και δύσχρηστα ενίοτε.

  • ομορφη δεν τηνς λες … απλη, αγρια ασχημη, μοναδικη … μονο η μερκ μπορει να βγαλει τετοια αμαξια … εσωτερικο πολυτελεια οπως παντα … φυσικα ζωντανα θα δειχνει διαφορετικα.. αλλα θα την επερνα για την ωραια ασχημια της….

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ασχημουτσικη εξέλιξη της προηγούμενης. Όμορφα άσχημη και με εσωτερικό copy paste από E/S-Class. Το πιο ωραίο πάνω της, ενώ μπροστά και πίσω ασχημουτσικη με τέτοια φώτα. Και η νέα A-Class έτσι θα ναι μπροστά. Τη χάλασαν ενώ πριν ήταν πολύ όμορφη.

  • Interstellar

    Αν και ότι δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!!! Θα πω ότι εάν είχα τα λεφτά μάλλον θα έπαιρνα το καινούργιο Α7!!!!

  • Smartass

    Πρέπει να φάω ban γιατί ταράζω την ήρεμη ατμόσφαιρα.
    ”Πρόστιμα 133 εκατ. ευρώ για φοροδιαφυγή σε MERCEDES και BMW”

    http://www.eleftherostypos.gr/oikonomia/146745-apokleistiko-prostima-133-ekat-eyro-gia-forodiafygi-se-mercedes-kai-bmw/

    • Contor

      …τα θέλει ο λώκος μας.
      Άξιοι της μοίρας μας είμαστε, θα συνεχίσω να λέω ότι δεν μας φταίνε οι “κακοί” ξένοι (μόνο). Το χέρι μας στο βάζο με το μέλι μόνοι μας το βουτάμε (ακόμα και τώρα).

  • Euripidis Kossivakis

    Παρότι διατηρεί τον κλασσικό δυναμισμό των προηγούμενων γενιών, διαφωνώ απόλυτα με τις πολλές ακμές και κυρίως τα φώτα. Το πίσω μέρος δε, κατά τη γνώμη μου τραγικό για το brand της Mercedes. https://uploads.disquscdn.com/images/10af2d1ed24d53b958f0beacb4a3392fda3d7a87116cefb155da8f68d1f1b347.jpg

  • Mika

    Tα μπροστινα φωτα, ειναι fail, την κανουν να δειχνει λυπημενη…
    Μεσα, copy paste Ε class, με τις τεραστιες ταμπλετες…..
    Τολμω να πω η κοκκινη απλη μ αρεσει πιο πολυ απο τη ματ AMG line…

  • xtra

    Εμενα εξωτερικα μου αρεσει παρα πολυ (ειδικα η κοκκινη ειναι κ@6^&&^ ! )!
    Οχι τοσο πρωτοτυπη οσο η πρωτη γενια , αλλα μια χαρα

    Το εσωτερικο ειναι λιγο “αμπου νταμπι” , αλλα φανταζομαι παραμετροποιηται αρκετα ωστε να το κανεις στα γουστα σου