Μια πολύ φιλότιμη προσπάθεια έκανε η Ferrari, παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη βελτίωση μεταξύ των κορυφαίων ομάδων. Οι μηχανικοί στο Maranello σχεδίασαν το πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο των τελευταίων ετών, με την κάθετη δύναμη να είναι σε εξαιρετικά επίπεδα, κάτι που επέστρεψε στον Sebastian Vettel να παλέψει για τον πέμπτο του παγκόσμιο τίτλο.

Οι αστοχίες και τα προσωπικά λάθη, όμως, σε συνδυασμό με την εκπληκτική απόδοση του Lewis Hamilton στο δεύτερο μισό έφεραν και κράτησαν τον Βρετανό στην κορυφή της βαθμολογίας. Στο τελευταίο Grand Prix, η Mercedes σημείωσε ένα εύκολο «1-2», όντας απλησίαστη στις κατατακτήριες και τον αγώνα. Αυτό είναι ένα καμπανάκι για τον Vettel, με τον τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή να πιστεύει ότι υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει για το νέο μονοθέσιο.

Το πακέτο δεν ήταν αρκετό, αλλά πιστεύω ότι τα θετικά ήταν περισσότερα από τα αρνητικά που είχαμε εδώ κι εκεί όλη τη σεζόν. Δε θα πρέπει να ξεχνάτε πού ήμασταν 12 μήνες πριν και το απίστευτο επίτευγμα που κάναμε τον χειμώνα για τη φετινή χρονιά και σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, συνεχίζοντας να βελτιώνουμε το μονοθέσιο, τον κινητήρα, οπότε έγινε πολλή δουλειά. Συνολικά, όπως είδαμε την Κυριακή, χάσαμε δίκαια και δεν μπορούσαμε να τους φτάσουμε στις κατατακτήριες και των αγώνα, οπότε υπάρχουν πολλά που πρέπει να κάνουμε καλύτερα.

Ο 30χρονος αναγνωρίζει την ανωτερότητα της Mercedes στους περισσότερους αγώνες, ενώ τονίζει πως ο ίδιος είχε μερικούς δύσκολους αγώνες, όπως το Μπαχρέιν και η Ουγγαρία, αφού υπήρξε ο κίνδυνος εγκατάλειψης. Είναι ικανοποιημένος από τη δουλειά των μηχανικών του, ελπίζοντας ότι αυτό θα συνεχιστεί εντός του χειμώνα για ένα ακόμα πιο δυνατό 2018.

Θα πρέπει να είσαι δίκαιος. Στο τέλος, η Mercedes ήταν καλύτερη και ταχύτερη. Κοιτάξτε τις νίκες και τις pole positions. Νομίζω ότι είχαμε τις ευκαιρίες μας και τις χρησιμοποιήσαμε, είχαμε αγώνες που πήραμε καλά αποτελέσματα ακόμα κι αν ήταν στο όριο. Σκέφτομαι αγώνες όπως το Μπαχρέιν, όπου φτάσαμε πολύ κοντά στο να έχουμε αστοχία. Κερδίσαμε στην Ουγγαρία, κάτι που νόμιζα ότι δε θα συμβεί με την αστοχία στο τιμόνι που είχαμε κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Τελειώσαμε αγώνες που θα μπορούσαμε να είχαμε εγκαταλείψει. Από την άλλη, είχαμε αγώνες που δεν τερματίσαμε. Προφανώς αυτό είναι πικρό, επειδή δεν ήμασταν στη μάχη. Είναι απογοητευτικό γι’ αυτούς τους αγώνες, επειδή είναι μέρος του πρωταθλήματος. Στο τέλος, κάναμε τη δουλειά  μας, και αυτό μας έφερε στην πρώτη θέση. Αν το συνεχίσουμε αυτό, είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να είμαστε σε καλύτερη θέση την επόμενη χρονιά.

  • Όντως, η Mercedes ήταν καλύτερη ομάδα συνολικά και δικαιότατα οι Γερμανοί πήρανε και τους 2 τίτλους το 2017.
    Από την άλλη, η Ferrari μετά από πολλά χρόνια εμφανίστηκε στο πρωτάθλημα της F1 πολύ ανταγωνιστική, με ένα καλοσχεδιασμένο μονοθέσιο, αλλά στον τομέα του κινητήρα οι Ιταλοί υστερούσαν τόσο σε απόδοση όσο και σε αξιοπιστία.
    Στο πρωτάθλημα του 2018, οι μηχανικοί του Maranello σίγουρα θα βασιστούν στην σχεδίαση της SF70-H, αλλά στον τομέα του κινητήρα θα πρέπει να γίνουν τεράστιες αλλαγές.
    Έτσι πριν μια εβδομάδα, ο Arrivabene ανακοίνωσε την πρόσληψη του Corrado Iotti, ως επικεφαλή του τμήματος κινητήρων και ο Mattia Binotto θα είναι πλέον επιφορτισμένος μόνο με την ιδιότητα του τεχνικού διευθυντή της Scuderia.

    • Lefteris2432

      Το πρωταθλημα παιρνει μεγαλυτερη αξια οταν ειναι απεναντι στην Ferrari.
      Ελπιζω να κανετε καλη δουλεια με την Alfa Romeo του χρονου γιατι την παω σαν εταιρια γενικοτερα και πρεπει να δημιουργηθει μεγαλυτερος ανταγωνισμος. Οπως και η αναδειξη του Leclerc στην F1 του χρονου αν αυτο ειναι δυνατο.