Η BMW ετοιμάζει το μέλλον της που θα είναι ηλεκτροκίνητο και μέχρι το 2025 θα προσφέρει στην αγορά 25 τέτοια μοντέλα, με τα 12 από αυτά να είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Σύμφωνα με το πλάνο της γερμανικής εταιρίας, μέσα στο 2018 θα παρουσιάσει ένα plug-in υβριδικό crossover, με την MINI να παρουσιάζει το 2019, δύο ή τρία plug-in υβριδικά, όπως και το αμιγώς ηλεκτρικό Cooper. Το 2020 αναμένουμε τόσο την X3 EV, που θα ονομαστεί iX3, όσο και ένα ακόμη plug-in υβριδικό, με το iNext, ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης να έρχεται στην αγορά το 2021. Την ίδια χρονιά θα βγούνε στην αγορά 9 ακόμη ηλεκτρικά μοντέλα.

Έναν χρόνο μετά, το BMW Group θα προσφέρει στο κοινό τρία ακόμη plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ μέχρι το 2025 θα κυκλοφορήσει ακόμη 5 plug-in υβριδικά.

Τα μοντέλα που θα κατασκευαστούν από το 2021 και μετά, θα μπορούν να φιλοξενήσουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικούς ή ηλεκτροκινητήρες. Τα τελευταία θα χρησιμοποιούν αρθρωτές μπαταρίες που θα προσφέρονται σε τρία διαφορετικά μεγέθη. Τα ονόματα 30e και 40e θα χρησιμοποιηθούν σε οχήματα των “compact” και “executive” κατηγοριών και θα έχουν είτε μια μπαταρία 60 kWh που θα προσφέρει αυτονομία 450 χλμ, είτε μια μπαταρία 90 kWh που θα προσφέρει αυτονομία 550 χλμ. Στα “πολυτελή” οχήματα θα συναντάμε τις εκδόσεις 40e και 50e, με την τελευταία να φορά μπαταρία με ονομαστική ισχύ 120 kWh που θα προσφέρει αυτονομία περίπου 700 χλμ.

Τα προσθιοκίνητα μοντέλα θα φορούν ηλεκτροκινητήρα που παράγει περισσότερα από 134 άλογα, ενώ τα πισωκίνητα θα φορούν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 268+ ίππων. Το σύστημα τετρακίνησης θα βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα μεταξύ 6 και 9 δευτερολέπτων.

Τα οχήματα επιδόσεων θα έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 268+ ίππων και δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα, απόδοσης 268 ίππων ο καθένας. Έτσι θα είναι σε θέση να κάνουν τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.

Η BMW έχει προχωρήσει στη κατοχύρωση των ονομάτων iX1, iX2, iX3, iX4, iX5, iX6, iX7, iX8 και iX9, όπως επίσης και τα i1, i2, i3, i4, i5, i6, i7, i8 και i9.

Σύμφωνα με τον Ian Robertson, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW, τα μεγάλα μοντέλα της εταιρίας, βλέπε Σειρά 7, Σειρά 8, X7 κτλ, προσφέρουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, κάτι που επιτρέπει στην BMW να επενδύσει τα χρήματα αυτά στην ανάπτυξη των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της.