Λίγες ημέρες μετά τον άδικο θάνατο του Κώστα Μαλανδρινού, στο παρακάτω video (το οποίο γυρίστηκε αρκετές βδομάδες νωρίτερα) θα δεις την τελευταία σχεδιαστική και κατασκευαστική προσπάθεια από τον αρχιτέκτονα-εφευρέτη Δημήτρη Κορρέ, το P4.

Η συνέντευξη του κ. Κορρέ δόθηκε στο ελληνικό Vice, με τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου να είναι για πρώτη φορά όλα custom build και να έχουν αποκτήσει το δικό τους barcode. Και ενώ έμεναν ελάχιστες λεπτομέρειες για να περάσει σε περιορισμένη παραγωγή, δυστυχώς σταμάτησε η χρηματοδότηση, και ακόμα παλεύει για να βρει τρόπο να κυκλοφορήσει κανονικά.

Το Korres Project 4 είναι μια εντελώς ριζοσπαστική προσπάθεια, όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα αλλά και παγκοσμίως, καθώς οι δυνατότητες του Korres 4 είναι απεριόριστες και ανεξάντλητες. Η λειτουργία της ανάρτησης, η οποία αποτελεί και το ατού του καθώς είναι διεθνώς αναγνωρισμένη και πατενταρισμένη. Μπορεί με χαρακτηριστική ευκολία να κινηθεί σε κάθε είδους επιφάνεια χωρίς να υπάρχει περιορισμός των ελαστικών που φορά, καθιστώντας το τη πρώτη προσπάθεια παγκοσμίως ενός τέτοιου ολοκληρωμένου “supercar” που μπορεί να κινηθεί με την ίδια άνεση σε πίστα, σε εκτός δρόμου όσο και σε χαλαρούς ρυθμούς για καθημερινές μετακινήσεις.

Αν θες να μάθεις περισσότερα για το εκπληκτικό αυτό αυτοκίνητο ρίξει μια ματιά σε αυτό το άρθρο εδώ.

  • SAMURAI-66

    Το δαιμονιο της φυλης μας οταν θελει να δημιουργησει και το αφησεις ελευθερο κανει πραγματα που σε εντυπωσιαζουν χαρακτηριστικο της γνωσεις μαζι με την διψα για το καλυτερο που ειναι αξιος ο ελληνας!
    Χιλια μπραβο και απειρα συγχαρητηρια!

  • Γιώργος Εμπέρ

    O Κορρες ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ! Μακαρι και το ευχομαι ολοψυχα να βγει στην παραγωγη και μαλιστα σε παγκοσμια κλιμακα! Ειναι κοπος και ιδρωτας μιας ζωης με συστημα αναρτησης και επικοινωνιας των τροχων που θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει στην αυτοκινητοβιομηχανια παγκοσμιως και πανω απο ολα ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ! Για να δουνε και οι αλλες χωρες πως φτιαχνει ο Ελληνας αμαξια! Κανονικα ο Ελληνικος στρατος επρεπε να εχει κανει συμβαση με τον Κορρε. Αυτο το οχημα παει παντου και με μερικες τροποποιησεις, μπορει να φερει και βαρυ οπλισμο! Μπορει να περασει απο ποταμια, βραχια, χαραδρες και βουνα! Τυφλα να χουν τα hummer και τα jeep! Kανενα δεν θα πηγαινε εκει που πει αυτο!

    • Μανώλης Αγγελόπουλος

      Και ο ελληνικός στρατός και κυρίως ο στρατός της ιδιαίτερης πατρίδας μας (ΗΠΑ) που θα σφάζει λαούς ανα την υφήλιο με ελληνική τεχνολογία!

    • mother1russia

      Εχεις δικιο κομουνιστοσυμμοριτη , ας αφησουμε τον στρατο μας στα χαλια του κι οταν μας επιτεθουν οι φιλοι σου εξ ανατολων θα στειλουμε εσενα να τους αντιμετωπισεις με φυλαδια του ριζοσπαστη

    • Μανώλης Αγγελόπουλος

      Κατά τη διάρκεια ή αμέσως μετά τον ελληνοτουρκικό πόλεμο, οι πηγάδες όλης της χώρας θα εφημερεύουν για την “εξυπηρέτηση” των δίποδων (καλή ώρα…) που ντροπιάζουν τη χώρα μας και τον κόσμο ολόκληρο.

    • mother1russia

      Εγω βλεπω διποδα μονο στα κρατη της πρωην Σοβιετικης ενωσης , στην Κουβα και στην Βορεια Κορεα. Ακομα και η Ρωσια σας εχει στο φτυσιμο εσας σημερα που ρεζιλευεται ολα τα κρατη στα οποιο ζειτε παρασιτικα εις βαρος του κοινωνικου συνολου. Κατα πασα πιθανοτητα εισαι και Γεωργιανος που εχει ερθει στην Ελλαδα παιρνοντας παρανομα την ελληνικη ιθαγενεια ,ζεις εις βαρος των Ελληνων και κανεις κομουνιστικη προπαγανδα. Αντε τραβα πισω στην Γεωργια θα μιλησεις και για τον Ελληνικο στρατο

    • George Liverpool

      Με τι χρηματα θα κανει ο στρατος συμβαση;;Με το ζορι εξυπηρετει τις παγιες αναγκες του.Το ιδιο και οι αλλοι κλαδοι των ΕΔ.

  • Μανώλης Αγγελόπουλος

    Ιδανικό αυτοκίνητο για να προκαλεί μεγάλες καταστροφές σε χλωρίδα και πανίδα στα χέρια φραγκάτου βλήματος. Ιδανικό για ψυχοπαθείς κουμπουροφόρους που κάνουν “σπορ” σκοτώνοντας για διασκέδαση άγρια ζώα.
    Θα μας εξηγήσει κάποιος αν το συγκεκριμένο κατασκεύασμα προορίζεται για άλλου είδους χρήση; Τι ανάγκες θα καλύψει;

    • crazyfrog

      προφανως δε θα βαζεις μπουκια κρεατος η ψαριων στο στομα σου η θεωρεις φυσιολογικο να σφαγιαζονται τα μη αγρια ζωα για το κρεας τους..ειδικα τα ψαρια που πεθαινουν απο ασφυξια αφου πιαστουν δεν ειναι να τα λυπασαι καθολου.
      εαν παλι εισαι χορτοφαγος τοτε ειναι δεκτη η αποψη σου.

    • Μανώλης Αγγελόπουλος

      Έχει ομίχλη και δεν βλέπεις τι γράφεις; Τα άγρια ζώα τα σκοτώνουν οι ψυχανώμαλοι για “σπορ” ή για να τα φάνε; Θα μας πεις τι ανάγκες και ποιων καλύπτει αυτό το όχημα;

    • Κυριακος

      Περιορισμένη παραγωγή είπε ο κορρες. Που σημαίνει δεν προορίζεται για να καλύπτει ανάγκες. 200.000 θα έκανε ούτως ή άλλως. Θα το αγόραζαν συλλέκτες ή οποιοσδήποτε άλλος μπορεί για να κάνει το κέφι του. Επίσης ναι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και ως στρατιωτικό όχημα.

    • crazyfrog

      τα χριστουγεννα θα φαω ,οπως και εσυ,γαλοπουλα η αρνι.δεν κυνηγαω ουτε ψαρευω.εχω φιλους ομως κυνηγους και ψαραδες οι οποιοι τρωνε αυτα που πιανουν.
      εαν εισαι εναντιον των SUV και των τετρακινητων οτι και να γραψω εγω γιαυτα δε θα σε πεισω.εμενα με ικανοποιει να βγαινω εκτος δρομου οποτε μια χαρα θα μου ηταν αυτο το οχημα για διασκεδαση και μονο.(βασικη αναγκη)

    • Γιώργος Εμπέρ

      Oπως ειπα και ποιο πανω υπαρχουν πολλοι λογοι να το παρεις!

      1) Στρατιωτικη. Γιατι να μην μπορεις να φορεσεις πανω ενα 50 πυροβολο? Το αμαξι εχει φτιαχτει κυριολεκτικα για το Ελληνικο εδαφος!

      2) Γενικης χρησης για δυσκολες διαδρομες. Ειναι το καταλληλο αμαξι για εναν ερευνητη πχ που θελει να ανεβει στην κορυφη ενως βουνου για να παρει καποιες μετρησεις που τις εχει αναγκη. Υπαρχουν ανθρωποι που για μερικες μετρησεις βγαινουν στου -40 στην Ανταρκτικη, στους +50 στην ερημο ατακαμα η κρεμονται απο βουνα και χαραδρες! Ειτε για να μελετησουν το υπεδαφος ειτε για να προβλεψουν την επομενη εκρηξη υφαιστειου. Σε καποια απο αυτα φτανουν με ελικοπτερο, σε αλλα με τα ποδια και ο λογος ειναι γιατι τα αμαξια δεν πανε εκει! Τα αλλα! Αυτο παιζει να πηγαινει!

      3) Για τον τυπο που συλλεγει αμαξια και το θελει στην συλλογη του να το εχει να το βλεπει

      4) Για καθημερινο αυτοκινητο για καποιον στο Αμπου Νταπι που του αρεσει να ανεβοκατεβαινει αμμολοφους!

      5) Για ραλλυ ντακαρ!

      6) Για καποιον που μενει εξω απο τον πολιτισμο και δεν παει ουτε γαιδουρι

      7) Για καποιον που το ειδε και το ερωτευτηκε. Ετσι απλα. Χωρις να υπαρχει λογος! Γιατι το ειδε και ειπε εγω αυτο το θελω!

      8) Γιατι ως Ελληνας τα ανταλακτικα θα ειναι φτηνα γιατι δεν θα περνανε τελωνειο και το service θα γινεται απο τους ανθρωπους που το εφτιαξαν! Και γιατι για οτιδηποτε προκυψει θα εχεις αμεσα υποστηριξη!

      Θα μπορουσα να σκεφτω πολλες χρησεις ενως τετοιου οχηματος. Το μαγικο του ειναι οτι στην ευθεια, θα σταθει διπλα σε μια lambo μιας και ειναι 7000 κυβικα και πανω απο 500 αλογα και ταυτοχρονα μπορει να την περασει και απο πανω κυριολεκτικα! Αν βγεις με ενα τετοιο στους Ελληνικους δρομους δεν θα τολμησει κανενας να σου κορναρει στο φαναρι! Ειπαμε ειναι Ελληνικο! Κυριολεκτικα ομως! Ασε που ειναι η φυση του τετοια που δεν θα φοβασαι μην παθει βαβα. Την Lambo θα την παρκαρεις και θα την φιλας με ναρκες μην σου την μαγαρισουν ενω αυτο στ @ρχ!δ!@ σου! Οι αλλοι θα φοβουνται μην πεσουν πανω σου!

      Στο κατω κατω μαγκας αυτος που το εφτιαξε. Οποιος μπορει, ας αφησει τα λογια πισω απο την οθονη του υπολογιστη και ας βγαλλει καλυτερο!

    • George Liverpool

      Συμφωνω απολυτα!Αντι να επαινουμε την εφευρετικοτητα των ανθρωπων,ελληνων και ξενων,μπαινουμε σε αυτη τη διαδικασια κριτικης και ασκοπων “προβλεψεων”πριν καν μπει το αυτοκινητο σε παραγωγη.Αν μπει ποτε…

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Eντυπωσιακό, όταν οι Έλληνες έχουν μεράκι και ταλέντο δημιουργούν ωραία πράγματα.
    Μεγάλος ο Κορρές του αξίζουν πολλά μπράβο!!!

  • Anestis Genk

    Η σύλληψη είναι πολύ καλή, η υλοποίηση μέτρια κατ’εμέ. Ο Κορρές ανήκει στην γενιά που ενθουσιαζόταν με τις πολλαπλές χρήσεις (τα κάνει όλα), σήμερα όμως θέλουμε ένα για κάθε χρήση.
    Το αστείο είναι πως τέτοια εφεύρεση και φυτοζωεί και ο φιδέμπορας ο Έλον παίρνει χρήμα με την σέσουλα για μια φραπεδιέρα

    • MIchael K

      Αγαπητέ Ανέστη επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Παλαιότερα οι περισσότεροι από εμάς – τουλάχιστον της δικής μου γενιάς – είχαν ένα αυτοκίνητο για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη, ένα γρήγορο (το καλό!) και ένα για εκτός δρόμου εξορμήσεις. Στη σημερινή εποχή αυτό έχει αλλάξει. Οι περισσότεροι θέλουν κάτι που να μπορεί να κάνει τα πάντα: Να έχει αρκετή δύναμη, καλό κράτημα και δυνατότητα επιβράδυνσης, ευρύχωρο εσωτερικό για τις ανάγκες της οικογένειας, στιβαρό πλαίσιο και να μπορεί να πατήσει χώμα. Γι΄ αυτό και οι πωλήσεις των SUV έχουν εκκριτική αύξηση ανά τον κόσμο. Κατά την άποψή μου αυτό δεν είναι καθόλου εύκολα πραγματοποιήσιμο διότι ο συνδυασμός των παραπάνω λειτουργεί αντιστρόφως ανάλογα. Λίγα είναι τα αυτοκίνητα που …προσπαθούν… να συνδυάσουν στο μέγιστο βαθμό όλα τα παραπάνω. Αν υπήρχε κάτι που να μπορεί να κάνει αυτό: https://uploads.disquscdn.com/images/50f6058139c1c821d23ef108207b299b213756eef02ff228cbec4da79245b321.jpg
      Με ενεργητική και παθητική ασφάλεια όπως αυτό: https://uploads.disquscdn.com/images/f39a6fabbf8c1fa41c79409551d03a3d2849dc0972945ff3c06f404de1c88171.jpg
      Και στις διαστάσεις αυτού: https://uploads.disquscdn.com/images/fffee97dcdac627d122742ace6a2422d5951a437e8e0344c60ec835a52dfb8a9.jpg δίχως να ξεφεύγει υπερβολικά το κόστος, θα το αγόραζα με κλειστά μάτια.

      Ο κύριος Κορρές με τους πολύτιμους συνεργάτες του προσπάθησε – επιτυχώς κατ’ εμέ – να τα συνδυάσει όλα αυτά. Υπάρχουν μάλιστα παραλλαγές του Project4 σε Van για μαζικές παραγγελίες από τον στρατό, τα νοσοκομεία και για επαγγελματική χρήση, δυστυχώς όμως δεν μπορώ να βρω που έχω αποθηκεύσει τα σχέδιά του.

    • Anestis Genk

      Τα SUV κατά την γνώμη μου δεν πέτυχαν επειδή είναι πρακτικά, αλλά επειδή ο κόσμος νομίζει πως είναι ασφαλέστερος αν είναι σε ψηλό αμάξι, αλλά κυρίως επειδή νοιώθει καμπόσος αν είναι σε ψηλό αμάξι, ή ψηλή μοτοσυκλέτα (on-off). Μετά είναι χιονοστιβάδα(μόδα). Αν αγοράζουν όλοι, τότε αγοράζεις κι εσύ επειδή αγοράζουν όλοι (έχει και καλύτερη μεταπωλητική αξία σαν bonus). Χαρακτηριστικό είναι πως τα περισσότερα SUV και γενικώς μεγάλα αμάξια σέρνονται στην κίνηση μεγαλουπόλεων. Ο σύγχρονος καταναλωτισμός δεν βασίζεται στην κάλυψη αντικειμενικών αναγκών, αλλά στην έκφραση μας μέσω της κατανάλωσης, ο εξορθολογισμός έρχεται εκ των υστέρων για να δικαιολογηθούμε.

      Σίγουρα κάποιος θα πει “μα δεν μπορεί να τα κάνει όλα τέλεια και να μην θεωρείται επιτυχία”. Η απάντησή μου είναι πως ναι είναι μηχανολογικό επίτευγμα και είμαι τρελά ενθουσιασμένος με το concept, αλλά αυτοί που ενδιαφέρονται να τα κάνει όλα (με στυγνή χρηστικότητα), μάλλον δεν έχουν το χρήμα για να το αγοράσουν αφού πωλείται μόνο ως ακριβό αξεσουάρ. Θα μπορούσε να είναι ένα μικρομεσσαίο αυτοκίνητο αυτό; (segment C) Δεν νομίζω λόγω κόστους και χωροταξίας.

      Συνοψίζοντας: Όσοι το χρειάζονται, δεν έχουν το χρήμα να το αγοράσουν. Ή αλλιώς με 200 χιλιάρικα αγοράζεις ένα καλό δρόμου κι ένα καλό εκτός δρόμου.

    • MIchael K

      Δεν είσαι λάθος, όμως προσωπικά μου αρέσουν τα SUV παρόλο που: είναι πιο αργά από το αντίστοιχο “χαμηλό” ίδιου πατώματος και μηχανικών μερών. Έχουν χειρότερο κράτημα, φρένα, υψηλότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη τιμή. Για τις ανάγκες της καθημερινότητας όμως είναι ιδανικά.

      Δεν με ενδιαφέρει να αγοράσω κάτι επειδή είναι στη μόδα. Προτεραιότητά μου είναι η προσωπική ευχαρίστηση και όχι επειδή το αγόρασε ο γείτονας.

      Επειδή λοιπόν το απόγευμα δεν είναι ούτε μέρα, ούτε νύχτα, προσπαθώ ακόμη να ικανοποιήσω τις ανάγκες μου – αλλά και της οικογένειάς μου – με ένα για εντός και άλλο ένα για εκτός δρόμου.

  • giorgos

    δοκιμη απο τον μακινεν

    https://www.youtube.com/watch?v=U2Qx8doCPMU

  • mother1russia

    Εμενα παντως αυτο το “αυτοκινητο” μου φαινεται χωρις μελλον , ανουσιο και κακασχημο. Αν θελουμε να παμε μπροστα θα πρεπει να ξεκινησουμε με ενα Ι.Χ. ευρειας παραγωγης και φτηνο για την εγχωρια αγορα

  • xtra

    -γιατι δεν κανει ενα crowdfunding ?
    Θα βοηθουσε !

  • Smartass

    Το τέλειο όχημα διαφυγής!!!

  • Mika

    Aσχημουτσικο ειναι, αλλα οπως του ειχε πει ο Μακκινεν αν συνεχισει και τελειοποιησει την αναρτηση, θα μπορουσε να αφησει εποχη και να πουλησει την πατεντα του ακριβα σε μια μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια….
    Και με τα κεφαλαια να εξελιξει ενα πιο προσιτο αυτοκινητο για τον κοσμο..
    Σαν concept παντως, κρινεται σχεδον ιδιοφυες!