Τις προηγούμενες ημέρες ξεκίνησε η εμπορική διάθεση του νέου Buick Regal Sportback a.k.a. η αμερικάνικη έκδοση του Opel Insignia Grand Sport. Τόσο το Opel, όσο και το Buick προσφέρονται με σύστημα τετρακίνησης και κατά την παρουσίαση του αμερικάνικου μοντέλου η εταιρία είχε και ένα Audi A5 Sportback με το σύστημα Quattro για να γίνει μια άμεση σύγκριση των δύο συστημάτων τετρακίνησης, όπως θα δεις στο παρακάτω video.

Το σύστημα τετρακίνησης του νέου Insignia περιλαμβάνει δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενους πολύδισκους συμπλέκτες, που αντικαθιστούν το συμβατικό πίσω διαφορικό και μπορούν να επιταχύνουν ξεχωριστά τους πίσω τροχούς σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Έτσι, στις στροφές, υψηλότερη ροπή αποστέλλεται στον εξωτερικό πίσω τροχό, μειώνοντας τη γωνιακή ταχύτητα κατά τον κατακόρυφο άξονα (yaw rate), το Insignia μπαίνει έτσι στη στροφή με μεγαλύτερη ακρίβεια, απαντώντας πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού.

Το torque vectoring συμβάλλει επίσης στην ασφάλεια ελέγχοντας την κατανομή της ροπής ανάλογα με τη θέση του γκαζιού, τη θέση του τιμονιού και την επιφάνεια του δρόμου, μειώνοντας παράλληλα τη γωνιακή ταχύτητα (yaw rate) του αυτοκινήτου. Αυτή η κατανομή της ροπής (γνωστή και ως yaw damping) συνεπάγεται ουδέτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, καθιστώντας το πιο σταθερό και ευέλικτο για τον οδηγό. Μέσω των προγραμμάτων οδήγησης, μπορείς να επιλέξεις το βαθμό “απόσβεσης της γωνιακής ταχύτητας”, από υψηλή απόσβεση του yaw rate στο πρόγραμμα Tour, μέχρι χαμηλή απόσβεση στο Sport, για πιο σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου.