Όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο της Tesla, μάλλον δεν έχεις στο μυαλό σου τις περιπέτειες εκτός δρόμου. Σίγουρα, η αμεσότητα της ηλεκτρικής ενέργειας και η κίνηση στους δύο άξονες μπορεί να σε βγάλουν από κάποιες δύσκολες στιγμές, αλλά καλό θα είναι να μην βγαίνεις από την άσφαλτο με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, τουλάχιστον όχι σε ακραίες συνθήκες.

Κάποιος ήθελε να δοκιμάσει τις πραγματικές ικανότητες του Model X, γι’ αυτό εκμεταλλεύτηκε τη χιονόπτωση και είπε να κινηθεί στη φύση. Όπως θα δεις κι εσύ, η δοκιμή ήταν αρκετά σκληρή, γι’ αυτό και χρειάστηκε εξωτερική βοήθεια. Επιπλέον, μετά από αυτή τη δοκιμασία, το Model X αποκόμισε κάποιους… τραυματισμούς, κάτι που αποδεικνύει ότι υπάρχουν καλύτερα off-road οχήματα.

  • gv

    πραγματικα μου αρεσει η tesla και ευχομαι να εδραιωθει επιτελους αλλα ειναι γελοιο να ονομαζει το model X suv..
    ειναι τοσο χαμηλο που πιο πολυ το λες mpv ή crossover παρα suv..
    θα επρεπε να εχει μεγαλυτερο υψος απο το εδαφος και περισσοτερες off-road ικανοτητες γιατι μερικοι δεν παιρνουν suv μονο για το εφε..

  • Dentdim

    Εξαιρετικά καλά τα πήγε τ ο tesla ,ομολογώ ότι δεν περίμενα σε αυτό το τερέν που είναι πάρα μα πάρα πολύ απαιτητικό να τα καταφέρει τόσο καλά ,έχω εντυπωσιαστεί,Το όλο πρόβλημα στο βίντεο είναι η κάκιστη επιλογή του οδηγού του να επιστρέψει στην λάσπη 2η φορά…Και η αερανάρτηση έπαιξε τον ρόλο της.

    • βασικα εκει που το πηγε δεν πας ουτε με DEFENDER αν δεν υπαρχει λογος !!!

    • gronholm89

      Λαθος!! Με το Defender πας κ ας μην υπαρχει λογος!! Σιγα που το πηγε.. Και με ενα L200/Hilux περνουσες ανετοτατα απο εκει και χωρις να αφησεις το μισο αμαξι στο δασος!!

  • Gmph fast

    Σε μέρη με τόσο κρύο < 0 πόση αυτονομία χάνει η μπαταρία;
    Άκυρο αλλά το κινητό μου (καινούργιο samsung) άμα μείνει στο κρύο η μπαταρία τα παίζει και ενώ είναι γεμάτη δείχνει 1% και μόλις ζεσταθεί έρχεται στα συγκαλά του.

  • freedoom1013

    Δύσκολα μονοπάτια για να πας με ένα τόσο χλιδάτο αμάξι. Το οποίο είναι αρκετά χαμηλό όπως αποδεικνύεται.
    Εκεί θέλει το Wrangler του φίλου του, ή κανένα G Class, Defender ή κανένα F-150 Raptor που μου έχει πάρει τα μυαλά τον τελευταίο μήνα!!
    Λογικά με τα λεφτά από τα views, θα το φτιάξει! :-P

  • an0nymouS

    Που πας ρε με το χλιδάτο να πούμε.. στην πρώτη λακούβα τον προφυλακτίρα στο χέρι.. και ποιος ξέρει πόσες ζημιές ακόμα έπαθε (σπασμένα πλαστικά απο μέσα απο κάτω).

    Μπάρμπα φέρε το Νίβα να τους δείξεις πως γίνεται..

  • xtra

    ..καλα , οτι τα suv και τα crosscountry οτι ειναι αχρηστα για offroad , το ξεραμε.
    Μεχρι το χιονοδρομικο , και σε βροχη/ ηπιο χιονι ομως , πανε μια χαρα.

    Το συγκεκριμενο , νομιζω οτι πρωτίστως χρειαζοταν και ενα καλο σετ ελαστικων εκτος δρομου ή χιονιου.
    Παρολα αυτα , αμαξι με τοσο ευααισθητες πισω πορτες , αισθητηρες παντου και μακρεις προβολους , δεν το πας σε τετοιους δρομους . Η ανοικτη αεροτομη το μαρανε !

    Αυτο που περιμενα να δω (βούτηγμα σε παγωμενη μικρη λίμνη) δεν το ειδα !

  • giorgos

    Αν και αγαπω τεσλα το αποτελεσμα ειναι ψιλοτραγικο δεν κανει για offroad ειναι προφανες αφησε το μισο αμαξι κατω

  • Contor

    Γιατί ρε “παλίκαρε” να το κάνεις αυτό στο αυτοκίνητο σου;
    Τες πα, δεν τα πήγε άσχημα όσο αφορά την “εμπλοκή” και την απόδοση της τετρακίνησης. Σχετικά με τα υψώματα και τις λακκούβες πρέπει να έχεις και λίγο επίγνωση του τι οδηγάς…