Πιο σοβαρά από ποτέ θα πρέπει να λάβει υπόψη της η Formula 1 τις απειλές της Ferrari για έξοδο. Η δυσαρέσκεια για την κατεύθυνση που θέλει να δώσει η Liberty Media στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα δεν αρέσει στην ιταλική ομάδα, καθώς οι Ιταλοί πιστεύουν πως έχει θα χαθεί το DNA των κορυφαίων ομάδων, λόγω των τυποποιημένων στοιχείων στο power unit.

Ο Sergio Marchionne αναφέρθηκε ξανά στο συγκεκριμένο θέμα, στην εκδήλωση των Ιταλών πριν από τα Χριστούγεννα, τονίζοντας ότι μόνο μπλόφα δεν είναι τα λόγια του, ενώ την ίδια ώρα λέει ότι οι υπεύθυνοι δε θα πρέπει να παίζουν με τη φωτιά, διότι οι άνθρωποι της ομάδας μπορούν να εξετάσουν τη δημιουργία ενός νέου πρωταθλήματος.

Μερικοί λένε ότι η απειλή μας σχετικά με τους κανονισμούς του 2020/2021 είναι μπλόφα, αλλά παίζουν με την φωτιά. Η κατάσταση έχει αλλάξει από το 2015. Ξεκινώντας από εκείνη τη στιγμή, όλοι ξέρουν ότι, αν απειλούμε να κάνουμε κάτι, το κάνουμε. Ένα από τα σπουδαιότερα πλεονεκτήματα είναι πως η τωρινή Συμφωνία Concorde είναι πολύ διαφορετική από τις προηγούμενες και διασφαλίζει μια μεγαλύτερη συμβατική ελευθερία, ακόμα και υπό τη συμφωνία με τη Liberty Media.

Η προηγούμενη συμφωνία έκανε αδύνατο για μια ομάδα να αξιολογήσει κάτι εναλλακτικό έξω από το άθλημα. Τώρα, μπορούμε να αναλύσουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε κάτι παρόμοιο με τη Formula 1, όσον αφορά το θέαμα. Υπάρχει η πιθανότητα να δημιουργήσουμε ένα εναλλακτικό πρωτάθλημα από το 2020/2021, αλλά προτιμώ να το αποφύγουμε αν μπορούμε. Θα ήθελα να συνεχίσουμε με τη Formula 1, όμως θα πρέπει να βρούμε θυσίες, που να μην αφήνουν τη Ferrari χωρίς πιθανότητα να δείχνει το DNA της σε κάθε αγώνα.

Το αφεντικό της Ferrari είναι ιδιαίτερα ενοχλημένος από τις αποφάσεις του Ross Brawn, αφού θεωρεί ότι είναι το άτομο που δίνει λάθος κατεύθυνση στο άθλημα, κάτι που βρίσκει περίεργο, λόγω της τεράστιας εμπειρίας του Βρετανού από τη Formula 1.

Αν δεν το βρούμε αυτό, τότε η Ferrari πρέπει να φύγει. Αν η Ferrari μπορεί να τραβήξει κι άλλες ομάδες, θα πρέπει να το δούμε από οικονομικής πλευράς, όμως πιστεύω ότι είμαστε ικανοί να το κάνουμε. Το βασικό που μ’ ενοχλεί είναι πως μέσα στη Liberty Media υπάρχει ένα άτομο με σπουδαία εμπειρία στη Formula 1, που είναι ο Ross Brawn, ο οποίος προσπαθεί να δώσει μια κατεύθυνση που δεν είναι στο DNA του αθλήματος.

Σε καμία περίπτωση η Scuderia δε θέλει να αποχωρήσει από το άθλημα, γι’ αυτό και καλεί τη Liberty να βρεθεί η χρυσή τομή στις επιθυμίες των δύο πλευρών.

Είμαστε κομμάτι της ιστορίας της Formula 1, οπότε καταλαβαίνουμε το άθλημα. Έχουμε ένα αγωνιστικό τμήμα που δουλεύει μόνο για τη Formula 1, οπότε την γνωρίζουμε καλά. Θα πρέπει να προσπαθήσουμε να ισορροπήσουμε τα ενδιαφέροντα της Liberty με τα δικά μας, όμως πιστεύω ότι μπορούμε να φτάσουμε εκεί εγκαίρως, για να αποφύγουμε την έξοδο της Ferrari από τη Formula 1.

  • Lefteris2432

    Το εχει παρακανει η Ferrari με τις απειλες της. Αν ειναι να της δωσουμε το πρωταθλημα στο τελος για να σκασει. Γιατι αν ηταν πρωτη η Ferrari δεν θα εκανε απειλες και τετοια.

    • Η Ferrari έχει κάποια δικαιώματα εντός του πρωταθλήματος της F1 και θέλει να τα υπερασπιστεί.
      Ο Marchionne είναι ξεκάθαρος για τον λόγω της ΠΙΘΑΝΗΣ αποχώρησης της ιταλικής ομάδας από το sport και αυτός δεν είναι άλλος από την επιθυμία της Liberty Media για εισάγει στο άθλημα κοινά εξαρτήματα για τα PU.
      Οι Ιταλοί δεν είναι οι μόνοι που έχουν εκδηλώσει την διαφωνία σχετικά με τους νέους κανονισμούς το 2021.
      Ενστάσεις με τους νέους κανονισμούς έχουν εκδηλώσει οι Mercedes και Renault.
      Με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι, δεν είναι το πρόβλημα για την Ferrari η αποχή από την κορυφή, αλλά η προσπάθεια αλλοίωσης του DNA της F1 από τους Αμερικάνους.

      Υ.Γ. Πάντως, για τις απειλές της Mercedes περί αποχώρησής της από την F1 δεν διάβασα κάποιο σχόλιό σου, αν και η Γερμανική ομάδα είναι στην κορυφή της F1 την τελευταία τετραετία…………..

    • Πάνος

      πεστα ρε φιλε…ο,τι θελουν βλεπουν μερικοι…

    • Lefteris2432

      Το προβλημα της Mercedes ειναι οτι για το αθλημα αρχιζει η κατρακυλα.
      Οσα δικαιωματα εχει να υπερασπιστει η Ferrari αλλα τοσα εχει η Mercedes σαν κορυφη την τελευταια τετραετια οπως λες.
      Και ο λογος της Mercedes μετραει περισσοτερο σαν πρωταθλητρια (Κοινωνικα).

      Απο δω και περα η Ferrari δημιουργει αναστατωση συνεχως..

      Οτι οι κομπλεξικοι αμερικανοι τα εχουν κανει μανταρα εχεις δικιο.

      Υ.Γ.
      Και εσεις καλα κανετε που παιρνετε την μιζα καθε χρονο απο την FIA.
      ————————————————————————————
      Η Mercedes εχει να παρει ακομα αλλα 3-4 πρωταθληματα….αν συνεχισετε ετσι. (95 Μερες εμειναν).

    • Η κατρακύλα η οποία εν μέρη έχει προκληθεί από τους ίδιους τους Γερμανούς, οι οποίοι στήριξαν την πρόταση της Renault για τους υβριδικούς κινητήρες.
      Πάντως, δεν περίμενα να διαβάσω σε σχόλιο οπαδού της Mercedes ότι, οι Γερμανοί είναι σε αντιπαράθεση με την FIA λόγω της κατάκτησης των τίτλων με παράλληλη παρουσία στην κορυφή του sport και όχι λόγω των πολλών αλλαγών της Liberty Media.
      Ο στόχος της Ferrari είναι ένας και αυτός είναι να έχουν οι Ιταλοί εξασφαλισμένη την μοναδικότητα του πακέτου του μονοθεσίου τους!!!!!!!
      Για τη “μίζα” που αναφέρεις, τα συμβόλαια είναι υπογεγραμμένα από τον Bernie Ecclestone, πρώην διαχειριστή δικαιωμάτων της F1 και κανένας μας δεν μπορεί να τα αμφισβητήσει………

      Υ.Γ. Πρόβλεψη για την κατάκτηση του τίτλου του 2018 δεν μπορώ να κάνω, ποσό μάλλον για την επόμενη διετία ή τριετία.
      Αυτό για το οποίο είμαι απόλυτα σίγουρος, είναι το πλεονέκτημα των PU του Brixworth, που εντοπίζεται όχι τόσο στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αν ΚΑΙ εκεί οι Γερμανοί είναι ένα “κλικ” μπροστά, όσο στο ERS το οποίο λέγεται ότι είναι το καλύτερο στο grid με μεγάλη διαφορά.
      Πεποίθηση μου, και το ερχόμενο πρωτάθλημα ξεκινάτε ως φαβορί λόγω πακέτο PU, αλλά η κατάκτηση των τίτλων δεν θα γίνει με περίπατο!!!!!!!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Δυστυχως και η Ferrari τοσα χρονια δεν εκανε τιποτα, ουτε στους V8 αντεδρασε ουτε στα ηλεκτρικα σκουπακια, ουτε στο Halo και ενω απο του χρονου θα μπορουσαν να εχουν παλι 4 κινητηρες θα εχουν 3.
      Καλιο αργα παρα ποτε, καλο ειναι να πραξει τις απειλες της μηπως και οι υπευθηνοι συμπεριλαμβανομενου και της fia με μια πιθανη αποχωριση της και την θεαση στον πατο αλλαξουν ρωτα.

    • Κώστα, καταρχάς η εισαγωγή των V8 κινητήρων ήταν πρόταση της Mercedes, αλλά η Ferrari δεν θα μπορούσε να ασκήσει βέτο, λόγω της χρήσης αυτών των κινητήρων από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.
      Για τα σημερινά σκουπάκια, το έχω πει εδώ και καιρό ότι, το λάθος το έκανε ο di Montezemolo, ο οποίος ενώ δεν γουστάρε τα συγκεκριμένα PU, είχε και την στήριξη του Ecclestone να ασκήσει βέτο και ταυτόχρονα έριξε στο τραπέζι της ιδέας ενός νέου πρωταθλήματος. Θα μπορούσε ο πρώην πρόεδρος της Ferrari να μας γλιτώσει από την σημερινή κατάντια.
      Τώρα, για τον αριθμό των κινητήρων δεν γνωρίζω τι επιδιώκουν οι Ιταλοί, εκτός και αν είναι τόσο σίγουροι για την αξιοπιστία των PU και παίζουν μία “ζαριά” όντας σίγουροι για το τι θα φέρουν τα “ζάρια”
      Αντίθετα, για το Halo δεν έχει η Ferrari το δικαίωμα του βέτο, λόγω του ότι η εισαγωγή του γίνεται από την FIA για την προστασία των οδηγών.
      Τέλος, για μία πιθανή αποχώρηση της Scuderia από την F1, μόνο οι Sergio και Pierro γνωρίζουν το τι μέλλει γενέσθαι………

    • bulldog

      Με τον Vettel τίτλο δε θα δείτε…είναι άχρηστος

    • georgekaras

      Δεν ειναι ετσι να παρει πρωταθλημα με το ετσι θελω αλλα δεν γινεται φορμουλα με κοινες omolagation για ολους ,σε λιγο ετσι οπως το πανε απλα θα αλλαζουν οι ταμπελες και ολα τα μονοθεσια θα ναι τα ιδια .Δεν γινεται μια εταιρια σαν την Ferrari να παιρνει ενα μερος ετοιμο ενω μπορει να το κανει καλυτερα ειναι κοντρα στην λογικη του αθληματος οπως το θυμομαστε.Το πρωταθλημα ειναι αναμεσα σε μονοθεσια και οδηγους ,αν το θελουν να το κανουν να το κανουν αναμεσα απο ταμπελες ελπιζω να φυγει η Ferrari για να σταματησω να βλεπω και φορμουλα

  • Κούκος

    Επιτέλους στέκεται στο ύψος του ονόματός της !! Μακάρι οι απειλές να γίνουν πραγματικότητα… Αν κάνει πως φεύγει, μένει μετά να την ακολουθήσει μια McLaren ή Williams. Όλα τα υπόλοιπα θα γίνουν ντόμινο μετά.

  • gv

    η αληθεια να λεγεται δεν ειναι σωστη συμπεριφορα αυτη αλλα γουσταρω!
    δεν ειμαι φεραρι αλλα γουσταρω να χτυπανε το σαπιο αυτο αθλημα εστω και αν το κανουν για διαφορετικους λογους απο οτι θα θελαμε εμεις οι οπαδοι..
    ακουγεται παιδιαστικο αλλα οπως αυτοι κανουν οτι θελουν και δεν υπολογιζουν την αποψη μας ετσι και η φεραρι να κανει οτι θελει για να μη βρουν πουθενα ησυχια!
    ας ελπισουμε οτι μεσα στο ντορο γινουν καποιες αλλαγες που μας βολευουν οπως η καταργηση του halo,η αρση της μεγιστης ποσοτητας καυσιμου ανα αγωνα και αλλα πολλα γιατι τα μοτερ δυσκολα να αλλαξουν..
    αλλα ποτε δε ξερεις!
    συμφωνω εν μερει και γι αυτα που λενε για τον brawn..
    ενταξει δεν ειναι και το απολυτο σιχαμα σαν τον todt αλλα δεν ασχολειται ιδιαιτερα με τα δικα μας θελω..
    αν ηταν ετσι να το ξεραμε να τον αφηναμε να ψαρευει!

  • bulldog

    Eίναι απλά γελοίοι εκεί στη Ferrari!!Ας φύγουν να γίνουν ρεζίλι με το “δικό τους”πρωτάθλημα και να ξαναγυρίσουν σαν κατατρεγμένο σκυλί…έχουν κουράσει πια τους πάντες επειδή δεν κερδίζουν γκρινιάζουν τα ξέρουμε αυτά….όποτε δεν κερδίζουν απειλές…και μια χαρά θα είναι χωρίς αυτούς η f1,έφυγαν άλλοι κι άλλοι (πχ lotus)…άσε που πρέπει να μην τους δίνουν και παραπάνω χρήματα πλέον για την ιστορικότητα γιατί με αυτά που κάνουν υποβαθμίζουν το άθλημα…γελοίοι

  • Mika

    Εξακολουθω να πιστευω, πως σκυλος που γαβγιζει, εστω κι αν φοραει πουλοβερ, δεν δαγκωνει…