Δεν ξέρω αν σ’ έχει απασχολήσει το τι συμβαίνει εντός της εξάτμισής του αυτοκινήτου σου, αλλά υπάρχει ένα φαινόμενο που ονομάζεται αντίθλιψη. Ουσιαστικά, πρόκειται για την πίεση που υπάρχει εντός της εξάτμισης από τα αέρια που ταξιδεύουν κατά κύματα, αφού οι κινητήρες μας έχουν «χρόνους», όπως για παράδειγμα οι γνωστοί «τετράχρονοι».

Το θέμα είναι πως το φαινόμενο αυτό (Exhaust Back Pressure στα αγγλικά) δεν είναι όσο απαραίτητο πιστεύουν κάποιοι, και ο Jason Fenske από το Engineering Explained μάς εξηγεί τους λόγους. Το video διαρκεί εννέα λεπτά και ο Fenske είναι για μια ακόμα φορά άκρως επεξηγηματικός, αναφέροντας όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες.

  • Demetris Katsaris

    Παιδιά φτιάξτε λίγο το άρθρο εκεί που λέει για τους χρόνους των μηχανών. Δεν είναι τετράτροχοι, τετράχρονοι είναι! 😋

  • Anestis Genk

    Μπορεί να κάνει καμιά δυναμομέτρηση με και χωρίς εξάτμιση. Μόνο τπτ wankel λειτουργούν καλύτερα χωρίς καθόλου εξάτμιση.

  • Bad Belmondo

    Ομολογώ ότι δεν είχα ιδέα ποιος είναι ο ελληνικός όρος!! Και όταν είδα το ”εξώφυλλο” νόμιζα ότι μιλάτε για τις διακοσμητικές τρύπες στον σωλήνα της εξάτμισης, ένα τέτοιο στυλ νόμιζα ότι είναι!! ”Αντίθλιψη”!!
    Φυσικά και δεν είναι απαραίτητο! Τουναντίον, η χαλιναγώγηση των καυσαερίων είναι το Νο1 στοιχείο για την απόδοση ενός συστήματος εξαγωγής!!