Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Αγγλία, την χρονιά που έκλεισε πριν λίγες ημέρες, μειώθηκαν για πρώτη φορά τα τελευταία έξι χρόνια, φτάνοντας τα 2.54 εκατ. οχήματα, πτώση 5,7% σε σχέση με το 2016. Αυτό οφείλεται κυρίως στην πτώση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, στην επιδείνωση των συναλλαγματικών ισοτιμιών και στις ανησυχίες σχετικά με το μέλλον του πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

Παρόλα αυτά, το νούμερο των πωλήσεων αποτελεί το τρίτο μεγαλύτερο της τελευταίας δεκαετίας, και το έκτο καλύτερο από τότε που υπάρχουν στοιχεία στην Αγγλία, δηλαδή στις αρχές της δεκαετίας του 1950.

Οι πωλήσεις λιανικής έπεσαν κατά 6,8%, οι εταιρικές πωλήσεις κατά 7,8%, ενώ οι πωλήσεις στόλου μειώθηκαν 4,5%. Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων diesel έκαναν βουτιά 17,1% σε σχέση με το 2016, με τις αντίστοιχες των υβριδικών, plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών να αυξάνονται κατά 34,8% σε σχέση με το 2016, αντιπροσωπεύοντας 119.000 αυτοκίνητα.

Από αυτές μόλις τα 13.500 αυτοκίνητα ήταν πλήρως ηλεκτρικά. Παρόλα αυτά, ο μέσος όρος εκπομπών CO2 αυξήθηκε κατά 0,8 γρ/χλμ., και από 120,1 γρ/χλμ που ήταν το 2016, το αντίστοιχο νούμερο για την περσινή χρονιά ήταν 121,04 γρ/χλμ.