Εννιά χρόνια είχε να πραγματοποιήσει κάποια εκδήλωση για την Lotus η Trident Cars και δεν υπήρχε καλύτερη αφορμή από τη νέα Elise Cup 250. Ο κ. Γιώργος Λυμπεράκης, ο επιχειρηματίας πίσω από την εισαγωγική εταιρία έφερε το αυτοκίνητο στις εγκαταστάσεις της εταιρίας και πριν λίγη ώρα είχαμε την ευκαιρία να την δούμε από κοντά.

Η Lotus παρουσίασε την ειδική έκδοση της Elise το περασμένο καλοκαίρι, η οποία ξεχωρίζει από το πολύ επιθετικό και αεροδυναμικό της bodykit. Το μοντέλο διαθέτει νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέα γρίλια, ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα, νέο splitter, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή και διαχύτη. Εξαιτίας αυτών, το αυτοκίνητο είναι ικανό να παράγει 125 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 225 χλμ/ώρα, βελτιώνοντας την σταθερότητα αλλά και των επιδόσεων του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό της Elise Cup 250 συναντάμε carbon αγωνιστικά καθίσματα επενδυμένα με μαύρο δέρμα και Alcantara, νέο πίνακα οργάνων, roll bar, νέο ηχοσύστημα που υποστηρίζει σύνδεση με iPod και Bluetooth και αρκετά carbon και αλουμινένια διακοσμητικά.

Το βάρος της ανέρχεται μόλις στα 884 κιλά, 14 λιγότερα από τον προκάτοχό της, λόγω της μπαταρίας ιόντων-λιθίου, των πολυκαρβονικών πίσω παραθύρων και των ελαφριών σφυρήλατων ζαντών με ελαστικά Yokohama Advan A048 LTS. Το βάρος μπορεί να μειωθεί περαιτέρω κατά 24 κιλά, (860 στο σύνολο), χάρη στην εξάτμιση τιτανίου (-7 κιλά), του Carbon Aero Pack (-3,7 κιλά), των carbon διακοσμητικών (-2,1 κιλά) και στα ελαφρύτερα δισκόφρενα (-4 κιλά).

Κίνηση παίρνει από τον 1.800αρη κομπρεσοράτο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 250 ίππων και 250 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με τα 0-96 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 247 χλμ/ώρα.

Στην Αγγλία η Lotus Elise Cup 250 προσφέρεται από τις £47.400, ενώ στη Γερμανία από τις €62.600. Στην Ελλάδα κοντά στις €90.000.

  • Anestis Genk

    90 χιλιάρικα δεν αξίζει (πέραν του συλλεκτικού, που είναι μούφες).
    Εντύπωση (κακή) μου κάνει που έχει τις διπίστονες (αν βλέπω καλά). Που είναι κομπλέ αλλά δεν συνάδουν με το σπέσιαλ της κατασκευής.

  • dsgeo

    Στο κωλο κράτος που ζούμε το 40% είναι σχεδόν φόροι…
    Lotus σε τιμή Corvette!
    Απορώ πόσο θα κοστίζει η 350 στο ελλαντα;

  • a_f_a

    λείπεις ρε ΚΚ να σχολιάσεις μεσα απο τον αντίλογο.

  • LefterisKa.Ch

    Γελάει ο κόσμος με την τιμή δυστυχώς…

  • Γιώργος Εμπέρ

    90.000 ευρω για εναν 1800 κομπρεσορα της Toyota? Ρε παμε καλα?

    • Panos Kourpas

      Ελλαδα βεβαια, Γερμανια εχει 62000 συν οτι εχει χαμηλα κοστη συντηρησης.

  • μια ερωτηση…που δεν ξερω αν μπορει να απαντηθει……
    ποσο ειναι το κερδος ενος αντιπροσωπου σε ενα τετοιο αυτοκινητο …?

    • Γιώργος Εμπέρ

      Λογικα απο λιγο εως ανυπαρκτο γιατι με τετοια τιμη για να καταφερει να πουλησει εστω ενα, πρεπει να “χαρισει” εστω και το λιγοστο κερδος που θα ειχε. Κατα πασα πιθανοτητα απο την Lotus δεν θα εχει κερδος αλλα θα εχει κερδος συνολικα σαν μαγαζι, εξυπηρετηση, ονομα κλπ

    • μα ολα τα αυτοκινητα που πουλαει αυτης της κατηγοριας δεν ειναι ???

    • Γιώργος Εμπέρ

      Οχι. Αλλο να πουλαω Huracan οπου στο εξωτερικο εχει 300+ χιλιαδες ευρω και εδω αγγιζει 400.000+ ευρω αλλα λεω πως αδιαφορω γιατι εχω και να δωσω ενα τετοιο ποσο οπως και εχω να συντηρισω τα ασυλυπτα για την ελληνικη πραγματικοτητα κοστη ενως τετοιου αυτοκινητου και αλλο να θελω να κανω το κομματι μου με ενα αμαξι που μπορει να συντηρησει ακομα και ενας 18χρονος και απλα εδω κοστιζε 2πλη τιμη!

      Δες το λιγο αλλιως:

      Εχεις 90.000 ευρω.

      Μπορεις να παρεις ενα evo και να το κανεις 800 αλογα
      Να παρεις ενα GTR με 3800 κυβικα και 2 τουρμπινες

      Να παρεις 2 honda s2000, ενα ασπρο και ενα μαυρο για να γυρνας μερα και νυχτα
      Μια m2,m3, focus rs, type R, megane RS

      Να παρεις μια απλη elise στην τελικη, να της πεταξεις μοτερ απο m5 και να σου μεινουν και λεφτα!

      Για ποιο λογο να δωσεις 2 φορες την τιμη πανω για να παρεις μια Lotus με δυναμη απο ford fiesta st σε μεγεθος honda s660 με εσωτερικο απο καρτ! Αντε στην Lambo λες πως ετσι και αλλιως θα σκοτωσεις πανω απο 300.000 ευρω και λες πως εχεις Lambo με v12 και 600 αλογα! Εδω γιατι? Για να σε περναει ενα impreza δεκαετιας?

    • το κοινο που θα κοιταξει EVO δεν ειναι της ELISE !!!
      οπως και του GTR..S2000..M2..M3 !!
      εσυ σκεφτεσαι και γω με τη λογικη του ενος αυτοκινητου…..κατα 99.9% ο αγοραστης της συγκεκριμενης ELISE….θα εχει και αλλα 10 αυτοκινητα !!

      απλα εγω ρωτησα ποιο ειναι το κερδος του αντιπροσωπου..μιας και μια τετοια εκδηλωση ειχε τα εξοδα της….

      υ.γ η HURACAN εχει V10 re sy !!! :-P

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ειναι ομως το αντιθετο του value for money! Αυτο και μονο κανει το κοινο του, παρα πολυ λιγο ετσι και αλλιως! Και οσο η τιμη ανεβαινει, το κοινο μικραινει κιαλο!

    • αναλογα ποιος εισαι…..υπαρχει και το ανλογο value for money !!!! :-D
      παντως για να μην ξεφευγουμε απο το θεμα……τι κερδος να εχει απο ενα τετοιο αυτοκινητο ??? ποσο να κοστισε ολη αυτη η παρουσιαση ?????αξιζε ?? :-P

    • charris

      Ρε’σεις προφανως αυτος που το πηρε δε θα γραψει ουτε 50Κ χιλ.την επομενη δεκαετια και “ισως” να εχει το προνομιο να λεει πως ειναι το μοναδικο 250cup στην Ελλαδα…
      καθημερινο: no
      συλλεκτικο: yaip
      value for money: who cares bitches!!!

    • μα αυτο λεω και εγω !!!! απλα ρωτησα ποσο μπορει να βγαζει ο ντιλερ απο ενα τετοιο αυτοκινητο και διοργανωνει και τετοιο ιβεντ !!! :-P