Τα pickup, που στην χώρα μας τα λέμε συμβατικώς “αγροτικά” είναι αρκετά πρακτικά οχήματα, όπως συνηγορούν χιλιάδες επαγγελματίες που τα χρησιμοποιούν. Το ότι χαρακτηρίζονται μόνο ως επαγγελματικά σημαίνει πως δεν γίνεται να τα αποκτήσει κάποιος απλώς επειδή του αρέσει ή τον βολεύει. Αυτό όμως δεν συμβαίνει σε άλλες χώρες και στις ΗΠΑ απολαμβάνουν μεγάλο μερίδιο της πίτας, έχουν μάλιστα και αγώνες NASCAR με τα “αγροτικά”!

Για τους βενζινοαίματους όμως είναι αδιάφορα οχήματα, με ελάχιστες ίσως εξαιρέσεις, η μόνη που μπορώ να σκεφτώ είναι το Subaru BRAT. Η BMW όμως φλέρταρε με την βλαχομπαρόκ ιδέα παντρέματος ενός αγροτικού με τα high end σήματα του M GmbH. Έτσι προέκυψαν οι one off Ε30 Μ3 και E92 M3 με καρότσα. το 1986 η πρώτη και το 2011 η δεύτερη! Ανάμεσα σε αυτά τα δύο όμως παρουσιάστηκε το Pickster, δια χειρός Bertone!

Το pickster με σχεδιασμό 90s ήταν γεμάτο φουτουρισμό (millenium ερχόταν γαρ). Όσο η καρότσα είναι εκτός κάδρου το σχέδιο είναι αρκετά ενδιαφέρον και σίγουρα το 1998 στο σαλόνι της Γενεύης που παρουσιάστηκε έκανε αίσθηση. Μια 528 έδωσε το σασί της και μια M3 το μοτέρ της και ο bertone έχτισε γύρω τους το Pickster σε μόλις τρείς μήνες.

Τα λεπτά φωτιστικά σώματα θυμίζουν σχέδια που παρουσιάζονται σήμερα και τα “νεφρά” της μάσκας προσωπικά μου θυμίζουν Rover. Οι τροχοί θηριώδεις για την εποχή στις 21″ ήταν κάτι που έβλεπες πολύ σπάνια, αφού αμφιβάλω αν υπήρχε αυτοκίνητο παραγωγής με τόσο μεγάλους τροχούς. Το πιο ενδιαφέρον όμως ήταν το εσωτερικό, αν και το κυανό δέρμα δεν το θεωρώ πετυχημένη επιλογή, τα καθίσματα και ο ηλεκτρονικό πίνακας οργάνων εκλέβαν την παράσταση, είχε και σύστημα navigation από την Magneti Marelli, που τότε ήταν εξωτικό φρούτο.

Προφανώς δεν υπήρχε σκέψη για να περάσει στην παραγωγή παρόλο που ήταν λειτουργικό και η καρότσα θεωρείτω λειτουργική, δηλαδή δεν θα χαλούσε αν την φόρτωνες (λένε). Θα έχει ενδιαφέρον αν η BMW θα συνεχίσει αυτή την εκκεντρική παράδοση των αγροτικών και θα δούμε το Μ σε μια ακόμη καρότσα!