Τα τελευταία χρόνια, οι αποφάσεις της FIA μάς έχουν κάνει να αναρωτηθούμε για την νοητική κατάσταση των ατόμων που νομοθετούν. Το επίσης τρομερό είναι ότι πολλές φορές ένας νέος κανονισμός που στοχεύει στη μείωση του κόστους, στην πραγματικότητα το… αυξάνει, κάτι που μάλλον αδυνατούν να καταλάβουν οι άνθρωποι της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας.

Αυτό ακριβώς θα συμβεί και το 2018, τουλάχιστον σύμφωνα με την Mercedes. Ο επί κεφαλής κινητήρων της γερμανικής ομάδας κι ένας από τους καλύτερους μηχανικούς του πλανήτη, Andy Cowell, θεωρεί ότι οι τρεις κινητήρες στην πραγματικότητα θα αυξήσουν το κόστος για τους κατασκευαστές.

Μπορεί να αναρωτιέσαι πώς θα συμβεί αυτό, όμως ο Βρετανός εξηγεί ότι οι τρεις ή τέσσερις κινητήρες θα προκύψουν επιλεκτικά, ανάμεσα σε πάρα πολλά power units που είναι αναγκασμένοι να κατασκευάσουν και να δοκιμάσουν, γεγονός που επιτάσσει την δαπάνη πολλών εκατομμυρίων για τον σκοπό αυτό.

Είναι τρελό, επειδή οι κατασκευαστές θα πρέπει πρακτικά να κατασκευάζουν ξανά νέα κομμάτια. Θα κατασκευάσουμε 80 με 100 κινητήρες, θα τους δοκιμάζουμε στο δυναμόμετρο και μετά θα πάρουμε τους τρεις ή τέσσερις καλύτερους στον τομέα της αξιοπιστίας και της δύναμης. Αυτό είναι ένα τεράστιο κόστος που οι κατασκευαστές δε θα μπορέσουν να ανακτήσουν.

Οι ομάδες είχαν τη δυνατότητα να ακυρώσουν τον κανονισμό, με ομόφωνη απόφαση, όμως η Ferrari δεν ήθελε αλλαγή, θεωρώντας ότι οι τρεις κινητήρες είναι αρκετοί για ένα πρωτάθλημα σαν τη Formula 1, το οποίο θεωρητικά δεν είναι αντοχής, αλλά η πράξη λέει το αντίθετο…

  • γιατι δεν ειναι ολοι οι κινητηρες ιδιοι ;;; δεν γινονται βαση καποιου σχεδιου ;;; ή κατασκευαζουν καμια δεκαρια σχεδια με καμια δεκαρια παραλλαγες ο καθενας και ο οποιος τους κατσει ;;;

    • Gmph fast

      Λογικά σε τέτοιο επίπεδο που τα μέταλλα δουλεύουν στο όριο των αντοχών τους ή και πιο πάνω από αυτό, ακόμα και πολύ μικρές διαφορές 0.001% να παίζουν σημαντικό ρόλο στην απόδοση

    • οκ με τα μεταλλα το καταλαβαινω .. αλλα πως με βαση την αποδοση ξερουν αν ενα υλικό αστοχήσει ή όχι ;;; δηλαδη ενα υλικο αν ειναι να αστοχήσει βγαζει απο μονο του λιγοτερη ροπη ;;;; χαχαχ

    • Ahilleas Tsikelis

      Σε αυτό το επιπεδο παιζουν παραπολλα ρολο ,ροπες σύσφιξης ,θερμοκρασια που εκλεισε ο κινητήρας,ανοχες εξαρτημάτων.Ειδικα το τελευταιο δν είναι στο χερι της μερσεντές αλλα των προμηθευτων της.Ανοχες θα υπαρχουν παντα.Αυτοι θα δαπανησουν τοσους κινητήρες για να παρουν τον πιο τελειο

  • θα κατασκευασουν 80-100 κινητηρες..θα τους δοκιμασουν στο δυναμομετρο….και θα παρουν τους 4 καλυτερους !!!
    δηλαδη τους υπολοιπους θα τους πουλησουν στους πελατες τους??? ρε Β διαλογης μοτερια σας δινουν οι γερμαναραδες..που να χτυπησετε πρωταθλημα ετσι !!! :-P

    • αν εδιναν δηλαδη και στην μακλαρεν θα εβρισκαν τον ποιο χαλια και θα τον εστελναν ειδικα για τον αλονσο .. χααχ δεν πιστευω να κανει κατι τετοιο η ρενο … καλα η χοντα ποσους να εφτιαξε πέρυσι ;;;

    • παλι 100 θα κατασκευασε η HONDA…απλα ποτε δεν υπηρξε μια καλη 5δα !!! :-P

    • Mika

      Κακε!!! Αφου βελτιωθηκαν, ειπαν!!!
      :P

    • 3 χρονια λεγαν πως καθε χρονια θα ειναι βελτιωμενοι……τωρα τι να πω…εσεις οι οπαδοι της μακλαρεν τα ξερετε καλυτερα !!!! :-P