Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο CEO της Fiat Chrysler Automobiles, Sergio Marchionne, μας έδωσε μερικές πληροφορίες από το πενταετές πλάνο που θα ανακοινώσει σε λίγες εβδομάδες για τις αμερικάνικες μάρκες του ομίλου.

Πιο συγκεκριμένα επιβεβαίωσε ότι εξετάζεται σοβαρά το λανσάρισμα ενός crossover το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα του πολυμορφικού Chrysler Pacifica. Το μεγαλύτερο μέρος της προετοιμασίας του μοντέλου έχει ολοκληρωθεί, όπως και ο σχεδιασμός του, με το νέο crossover, το οποίο πιθανότατα θα βγει με τα σήματα της Chrysler, να χρειάζεται 18 μήνες για να κυκλοφορήσει στην παραγωγή, ενώ θα προσφέρεται και με plug-in υβριδικό σύνολο.

Συνεχίζοντας, όταν ο Marchionne ρωτήθηκε για το Wrangler pickup, αυτός απάντησε ότι το μοντέλο είναι ήδη έτοιμο, αλλά αυτή τη περίοδο επικεντρώνονται στο λανσάρισμα του κανονικού μοντέλου, που παρουσιάστηκε πριν περίπου δύο μήνες.

Το Wrangler Pickup πιθανότατα θα ονομαστεί Scrambler, με την Jeep να το βγάζει στην αγορά το 2019. Αυτό θα φέρει αρκετά στοιχεία από το Crew Chief 715, ένα από τα concepts της Jeep που παρουσίασε στο Easter Jeep Safari του 2016. Από το ιδιαίτερο εκείνο pickup θα πάρει την μαλακή οροφή, με την μάσκα να μένει πιστή στο Wrangler.

Η εσωτερική του ονομασία είναι JT, με το νέο Jeep Scrambler να παίρνει κίνηση από τον 3,0-λιτρο V6 diesel κινητήρα του Wrangler και σύμφωνα με τις τώρα αναφορές, το μοντέλο θα κατασκευάζεται πάνω στο πάτωμα του Ram 1500. Το πλαίσιο του Scrambler θα είναι κατά 33 εκατοστά μεγαλύτερο από αυτό του Wrangler Unlimited, ενώ θα φορά και ισχυρότερους άξονες μετάδοσης.

Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο Toledo Assembly Complex, στο Οχάιο από τον Νοέμβριο του 2018, και δεν θα προσφέρεται, τουλάχιστον αρχικά, με τους βενζινοκινητήρες 3,6-λίτρων V6 Pentastar και με τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο, που θα είναι διαθέσιμοι στο νέο Wrangler.

Τέλος, μιλώντας για το ενδεχόμενο η FCA να “απαντήσει” στο Ford Ranger, που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα, ο Marchionne τόνισε ότι θα εξετάσουν την προοπτική αντικατάστασης του Ram Dakota, αλλά η FCA δεν έχει βρει έναν οικονομικό τρόπο για να το πραγματοποιήσει.