Το Edonis το θυμάσαι; Πρόκειται για το sequel της Bugatti EB110, δημιουργίας της B Engineering, μιας εταιρίας που αποτελούντο από πρώην μηχανικούς της Bugatti. Το supercar βασιζόταν στην Bugatti EB110 Super Sport, και παρότι ήταν δυνατότερο και ελαφρύτερο από την Bugatti, έχανε σε πόντους λόγω της εμφάνισής του.

Το Edonis της B Engineering κυκλοφόρησε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και φορούσε το carbon πλαίσιο αλλά και τον V12 quad turbo κινητήρα της EB110 που υπερκυβίστηκε από τα 3,5 στα 3,76 λίτρα και απέδιδε 680 άλογα (περισσότερα από 180 άλογα ανά λίτρο) στις 8.000 σ.α.λ και 735 Nm ροπής. Η B Engineering αφαίρεσε το σύστημα τετρακίνησης της EB110, κάνοντας το Edonis πισωκίνητο, εξοικονομώντας έτσι πολλά κιλά. Τα 0-100 χλμ/ώρα ήταν σε θέση να τα κάνει 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ είχε τελική ταχύτητα 365 χλμ/ώρα.

Η άσχημη εμφάνισή του όμως, δεν έδωσε την ευκαιρία στο supercar να κάνει μια αξιόλογη εμπορική πορεία. Υπερφορτωμένο με αεραγωγούς, ανοίγματα, γρίλιες, σιτάκια, αεροτομές, κοψίματα, γραμμές, γωνίες κτλ, δημιουργούσαν ένα πολύ άσχημο οπτικό αποτέλεσμα, που κατέταξαν το μοντέλο ανάμεσα στα 12 ασχημότερα supercar του κόσμου. Η εταιρία ήθελε να κατασκευάσει 21 αυτοκίνητα, με κόστος 760.000 ευρώ, αλλά μέχρι και σήμερα παραμένει ασαφές το αν κατασκευάστηκαν και πουλήθηκαν όλα.

Τώρα όμως, η Casil Motors αποφάσισε να επαναφέρει στη παραγωγή το Edonis, με την παραγωγή του να περιοριστεί σε μόλις 15 μονάδες, με τιμή τα 690.000 ευρώ. Το SP-110 Edonis Fenice όπως το ονόμασε η Casil Motors, χρησιμοποιεί το carbon monocoque σασί του EB110 και κίνηση παίρνει από τον V12 twin-turbo κινητήρα της EB110 που υπερκυβίστηκε από τα 3,5 στα 3,76 λίτρα και αποδίδει 720 άλογα, με την κίνηση να περνά στον δρόμο μονάχα από τους πίσω τροχούς. Ζυγίζει 1.400 κιλά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 400 χλμ/ώρα, με το αυτοκίνητο να φορά τα Michelin Pax ελαστικά της Bugatti Veyron.