Η Mazda, σύμφωνα με τον Mitsuo Hitomi, επικεφαλής ανάπτυξης κινητήρων της ιαπωνικής εταιρίας, αναπτύσσει μια νέα τεχνολογία βενζινοκινητήρων που θα μπορούσε να κάνει τους συγκεκριμένους κινητήρες το ίδιο αποδοτικούς και “καθαρούς” με τους ηλεκτροκινητήρες.

Πρόκειται για τους Skyactiv-3 κινητήρες, με τον Hitomi να δηλώνει πως ο κύριος στόχος της Mazda είναι να βελτιώσουν κατά 27% την θερμική απόδοση, ώστε να φτάσει το 56%, ώστε οι εκπομπές τους να είναι ισοδύναμες με αυτές ενός ηλεκτρικού οχήματος. Επιπλέον αν οι εκπομπές CO2 μειωθούν κατά 25%, τότε οι νέοι βενζινοκινητήρες της Mazda θα μπορούν να έχουν την ίδια οικονομία καυσίμου σε σχέση με έναν ηλεκτροκινητήρα.

  • MikeLamar

    Η Mazda συνεχίζει να ανακοινώνει διάφορα απίστευτα πράγματα με καταιγιστικούς ρυθμούς που φυσικά ούτε η ίδια δεν παίρνει στα σοβαρά. Αλλά τώρα το τερμάτισε…!

  • Diagrafeas

    Είναι απλά από τις εταιρείες που θα εξαφανιστούν λόγω προόδου, όπως λέγαμε σε άλλο άρθρο για τα ηλεκτρικά…

  • SAMURAI-66

    Οι ανθρωποι εκει στην χιροσιμα κανουν θαυματα και τα πραγματοποιουν εστω και αν ειναι στο 1/5 του μεγεθους καποιον που μας ταιζουν παραμυθια με πειραματα-δολοφονους!!

    • MikeLamar

      Φίλε Samurai-66 έχω την αίσθηση ότι μεγαλύτερος παραμυθάς από τη Mazda δεν πρέπει να υπάρχει. Αλήθεια ποιος παίρνει στα σοβαρά τα όσα απίστευτα, κυριολεκτικά, ανακοινώνει κατά καιρούς; Πρέπει να είναι κάποιος πολύ εύπιστος για να πιστέψει, για παράδειγμα την εξής δήλωση: (H Mazda) “αναπτύσσει μια νέα τεχνολογία βενζινοκινητήρων που θα μπορούσε να κάνει τους συγκεκριμένους κινητήρες το ίδιο αποδοτικούς και “καθαρούς” με τους ηλεκτροκινητήρες.”. Too good to be true. O βενζινοκινητήρες εξ’ ορισμού δεν μπορούν να κάνουν κάτι τέτοιο. Αν μπορούσε να γίνει θα ανέτρεπε τα θεμέλια πάνω στα οποία βασίζεται η φυσική εδώ και αιώνες. Εκτός και αν η Mazda έχει ένα επιτελείο από Einsteins που δουλεύουν εν κρυπτώ αποκλειστικά για την ίδια. Σημείωσε τα όσα σου λέω και ανακάλεσέ τα στη μνήμη σου μετά από μερικά χρόνια, όπου στην καλύτερη περίπτωση τίποτα από όλα αυτά που υπόσχεται δε θα έχει συμβεί και στη χειρότερη κάποιοι θα λογοδοτήσουν για όλες αυτές τις μπαρούφες και θα προκύψει ένα νέο μεγάλο σκάνδαλο…

    • Nikolaos Charisoglou

      Αμα συμβεί όμως φιλε πανε να κρυφτείς

    • MikeLamar

      Φίλε μου κανένα πρόβλημα, θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου. Αν όμως δε συμβεί, εσύ προτίθεσαι να κάνεις κάτι, ή μονά-ζυγά δικά σου;

    • Nikolaos Charisoglou

      Τι να απαντησω με προλαβε ο φιλος μην ειστε ολοι προσκολειμενοι σε μια μαρκα σε εναν ομιλο δειτε τι γίνεται γυρω σας. Δεν λεω καλο αυτο που έκανε το γκρουπ πριν χρονια αλλα η τεχνολογία προχωράει και πηγαίνει πρως υβριδικά ηλεκτρικά και υδρογόνο.

    • Κυριακος

      Ρε φίλε γιατί είναι εξ ορισμού ακατόρθωτο;; αν οι τρόποι με τους οποίους παράγεται το ηλεκτρικό ρεύμα δεν φτάνουν τον βαθμό απόδοσης του εν λόγω κινητήρα, τότε ο κινητήρας της μαζντα σημαίνει ότι είναι καθαρότερος. Εκτός αν η ηλεκτρική ενέργεια παράγεται από Α. Π. Ε. Πρόσθετα μπορούμε να υπολογίσουμε και την επίδραση που έχει στο περιβάλλον η κατασκευή των μπαταριών οι σταθμοί φόρτισης κτλ. Κάνω κάπου λάθος;

    • MikeLamar

      Φίλε καλό είναι να μην παίζουμε με τις λέξεις. Η Mazda μιλά ξεκάθαρα για σύγκριση κινητήρων ως προς την καθαρότητα και αποδοτικότητα και όχι για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που ξεκινά από την παραγωγή καυσίμων και άλλων υλικών και τελειώνει και εγώ δεν ξέρω που. Αλλά και έτσι να το πάρεις (που είναι εσκεμμένη παραπληροφόρηση αν ισχύει), όταν λαμβάνεις υπόψη σου το περιβαλλοντικό αποτύπωμα για την κατασκευή ενός ηλεκτροκινητήρα και των μπαταριών που θα τον τροφοδοτεί θα πρέπει ταυτόχρονα να λαμβάνεις υπόψη σου και το αντίστοιχο για την ανεύρεση, εξόρυξη, επεξεργασία, μεταφορά του πετρελαίου και κατόπιν τη μετατροπή του σε βενζίνη και τέλος μία από τα ίδια (κατασκευή, κ.λπ.) για τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα. Συνεπώς, δεν μπορούμε να λέμε ότι ο ηλεκτρισμός και οι μπαταρίες έχουν κόστος στο περιβάλλον ενώ η βενζίνη πέφτει από τον ουρανό και τη μαζεύουμε στις στέρνες… Αλλά, όπως είπα και στην αρχή, εδώ η Mazda μιλάει σαφώς για κινητήρες.