Πριν σχεδόν δύο μήνες, η Mazda -στην έκθεση του Los Angeles- παρουσίασε το ανανεωμένο Mazda6 και σήμερα η ιαπωνική εταιρία μας παρουσιάζει την wagon έκδοση του μοντέλου. Αυτή θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης σε ένα μήνα, με την sedan να πραγματοποιεί το αντίστοιχο ευρωπαϊκό της. Μαζί με αυτά, στο περίπτερο της Mazda θα βρίσκονται, επίσης, τα concepts Kai και Vision Coupe.

Οι αλλαγές του ανανεωμένου μοντέλου εντοπίζονται σε τέσσερα σημεία. Ξεκινώντας από την εμφάνιση, το εμπρός μέρος του ιαπωνικού αυτοκινήτου έχει αποκτήσει νέους προφυλακτήρες, νέα μάσκα, επανασχεδιασμένα LED φωτιστικά σώματα και νέες ζάντες 17 ή 19 ιντσών, κάνοντας το να μοιάζει περισσότερο με το Vision Coupe concept. Η νέα εμφάνιση του, υπογραμμίζει την νέα σχεδιαστική γλώσσα της Mazda, που δίνει στο αυτοκίνητο μια ώριμη κομψότητα. Ακόμα, το Mazda6 έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ δείχνει και πιο φαρδύ.

Το εσωτερικό είναι εντελώς νέο, το οποίο αποκτά πιο premium αισθητική. Διαθέτει μια εξολοκλήρου επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, με την Mazda να αναφέρει ότι τα μόνο δύο εξαρτήματα που έχουν διατηρηθεί ως είχαν από το pre-facelift μοντέλο, είναι το τιμόνι και μερικά μικρά σχεδιαστικά κομμάτια. Το ταμπλό έχει “τεντωθεί” και δίνει έμφαση σε αιχμηρές γραμμές, διαθέτει νέα χειριστήρια κλιματισμού, ενώ υπάρχουν νέες επενδύσεις ξύλου Sen, δέρματος Nappa και σουέτ.

Τα καθίσματα έχουν επανασχεδιαστεί για να προσφέρουν περισσότερη πλευρική υποστήριξη, ενώ προαιρετικά μπορούν να παραγγελθούν και αεριζόμενα. Ακόμα, η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Mazda Connect είναι 8 ιντσών και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη σουίτα τεχνολογίας i-ACTIVSENSE, που έχει κάμερα 360 μοιρών και ένα σύστημα ελέγχου της ταχύτητας με ραντάρ που μπορεί να φρενάρει το αυτοκίνητο, αλλά και να το επιταχύνει.

Η μεγαλύτερη αλλαγή, όμως, βρίσκεται κάτω από το καπό, καθώς πλέον το Mazda6 εφοδιάζεται με τον νέο βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2.5 Τ. Το τελευταίο γράμμα σημαίνει ότι Mazda εισέρχεται στην turbo εποχή, με τον κινητήρα να έχει χωρητικότητα 2,5-λίτρων. Αποδίδει 250 άλογα και 420 Nm ροπής. Φέρει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για καλύτερη απόδοση καυσίμου, ενώ το Dynamic Pressure Turbo χρησιμοποιεί μια μικρή εισαγωγή για την πιο γρήγορη περιστροφή της τουρμπίνας στις χαμηλές στροφές, ενώ έχει ένα μεγαλύτερο άνοιγμα διόδου για τις ψηλότερες σ.α.λ.

Το Mazda6 με τους υπόλοιπους διαθέσιμους κινητήρες είναι διαθέσιμο και με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ με τον νέο turbo συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο αυτόματο.

Ακόμα, το πλαίσιο έχει επίσης επαναρυθμιστεί για βελτιστοποίηση της ισορροπίας μεταξύ ακρίβειας χειρισμού και καλύτερο NVH. Αναβαθμισμένο είναι το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, που υπόσχεται βελτιωμένη αίσθηση και απόκριση, ενώ η καλύτερη ηχομόνωση προσφέρει μια πιο ήσυχη καμπίνα.

Τέλος, η Mazda προσφέρει δύο νέα χρώματα, ένα κόκκινο (soul red chrystal) και ένα ασημί (machine gray metallic).

  • Renesis1

    Πολύ καλή και αξιόλογη πρόταση στη συγκεκριμένη κατηγορία. Προσεγμένο στις λεπτομέρειες και με δυνατό κινητήρα.

  • crazyfrog

    πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι κανενας δεν αναλαμβανει αυτη την εταιρια στην ελλαδα.με τετοια αυτοκινητα ειναι σιγουρο οτι θα ειχε περισσοτερες πωλησεις απο ολες τις υπολοιπες ιαπωνικες μαζι.

    • ποσα να χρειαζονται;;; …δεν μαζευομαστε να κανουμε μια τριμελή εταιρία με καμια δεκαρια μετοχους να παμε στην μαζντα να της πουμε οριστε τα κεφαλαια υπογραψτε …

    • SkidRAW

      Που να πουλησουν τα 2.5 κυβικα στην Ελλαδα ρε τρελοβατραχε; :P

      Και εγω ειμαι ενας απο αυτους που θελουν την Mazda πισω, αλλα οταν οι βασικοι κινητηρες ξεκινουν απο τα 2.0 κυβικα το θεωρω πολυ δυσκολο να κρατησει στην Ελλαδα δυστυχως..!!

      https://uploads.disquscdn.com/images/1d12c3380bf461cace422ac8fc87770f99ac79c16f8d8bf2fe96389721bfeea4.jpg

  • SAMURAI-66

    Δεν χρειαζεται να το και πολυ γιατι εξακολουθει να ειναι το σημειο αναφορας αισθητικα στην κατηγορια του μακραν του οποιου ανταγωνισμου ενω τωρα εχει και μοτερ που το κανουν δυνατοτερο ολοκληρvνοντας την μοναδικη εικονα της mazda!
    Αυτη ακριβως την τελευταια αξιολογησαν σαν εξαιρετικη στο 33ο διεθνες φεστιβαλ αυτοκινητου στο παρισι της γαλλιας απονεμοντας στην φιρμα απο την χιροσιμα και στο concept car mazda vision coupe που εκανε την εμφανιση του πριν απο 3 μηνες κοντα στο τοκιο…. https://uploads.disquscdn.com/images/a2373ae20f4253f2ce82152acdd7a5e5eace48cffb6ffe07c81f712d25cab77c.jpg το πιο ομορφο βραβειο ιδεωδους αυτοκινητου πιστοποιωντας την μοναδικη σχεδιαστικη γλωσσα που εχει ο ιαπωνας κατασκευαστης!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Η mazda για μενα ειναι η μονη Ιαπωνικη εταιρια που μπορει να βγαλει σαλονι και αμαξι εφαμιλο της Ιταλικης φινετσας και γοητειας (κακα τα ψεματα στο design οι Ιταλοι ειναι πολυ μπροστα). Γενικα πολυ respect στην μαζτατα οπως την λενε και οι Ιαπωνες

  • πολυ ομορφο σαν συνολο με το εσωτερικο να ειναι απο τα ποιο αφαιρετικα και οδηγοκεντρικα μακρια απο φλιαριες … ακολουθει το δρομο που χαραξε η bmw …