H Subaru φαίνεται να έχει αργήσει να προσφέρει ένα υβριδικό ή ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά οι αυστηρότεροι κανονισμοί εκπομπών σε όλο τον κόσμο, έχουν κάνει την ιαπωνική εταιρία να επανεξετάσει τις επιλογές της. Έτσι με την εταιρία να επενδύει χρηματικά ποσά ρεκόρ στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, θα παρουσιάσει μέσα στα επόμενα χρόνια, τόσο ένα plug-in υβριδικό μοντέλο, όπως και ένα αμιγώς ηλεκτρικό,

Το plug-in hybrid αναμένεται στην αγορά το 2018, ενώ το πλήρως ηλεκτρικό το 2021, με τον CEO της Subaru, Yasuyuki Yoshinaga, σε παλιότερη συνέντευξή του να δηλώνει πως δεν χρειάζεται να κατασκευαστεί μια ειδική πλατφόρμα για τα ηλεκτρικά/υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία θα βασίζονται στη νέα SGP πλατφόρμα (Subaru Global Platform), η οποία έχει αναπτυχθεί προκειμένου να μπορεί να φιλοξενήσει και ηλεκτροκινητήρες.

Το plug-in υβριδικό μοντέλο της Subaru θα δανείζεται τα μηχανικά μέρη του Toyota Prius plug-in hybrid, κάτι που σημαίνει ότι λογικά θα διαθέτει μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 8,8 kWh. Ο τεχνικός διευθυντής, όμως, της Subaru, Takeshi Tachimori, τόνισε ότι το μοντέλο της εταιρίας του θα διαθέτει έναν κινητήρα τοποθετημένο στον διαμήκη άξονα, και όχι εγκάρσια όπως ο κινητήρας της Toyota.

To αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και θα πωλείται αρχικά στην Αμερική, με τον Tachimori να δηλώνει για την επιλογή της εταιρίας του να επιλέξει τις τεχνολογίες της Toyota:

Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε μια ανάπτυξη μεγάλης κλίμακας υβριδικών λόγω του μικρού μας μεγέθους και των περιορισμένων πόρων.