Το νέο Ford Focus φωτογραφήθηκε χωρίς ίχνος καμουφλάζ από το ουγγρικό Vezess κατά τη διάρκεια της επίσημης φωτογράφησης του στο Cascais της Πορτογαλίας και ο σχεδιασμός του δείχνει εντελώς διαφορετικός από τον την τωρινής γενιάς. Η επίσημη παρουσίαση της τέταρτης γενιάς του Focus έχει προγραμματιστεί για τον Απρίλιο προκειμένου να κυκλοφορήσει στην αγορά προς τα στα τέλη του επόμενου καλοκαιριού.

Σύμφωνα με την Ford το νέο μοντέλο της θέλει να ανεβάσει τον πήχη, κάνοντας το πιο premium προϊόν, όπως ακριβώς συνέβη και με το νέο Fiesta. Όπως καταλαβαίνεις μια τέτοια κίνηση θα αυξήσει την τελική τιμή του αυτοκινήτου, με την Ford να δηλώνει πως ο όγκος του θα είναι ελάχιστα μικρότερος από αυτόν του σημερινού μοντέλου, όχι τόσο εξαιτίας της τιμής, όσο εξαιτίας της μεταστροφής του κοινού στην αγορά των SUVs.

Το εύρος των εκδόσεων του Focus φαίνεται να είναι ίδιο με αυτό του Fiesta, καθώς εκτός από τις βασικές εκδόσεις, θα υπάρχουν οι ST-Line, Vignale και Active, με την τελευταία να διαθέτει crossover χαρακτηριστικά.

Θα υπάρχει και station wagon έκδοση, ενώ η sedan ίσως ακολουθήσει αργότερα. Η παραγωγή του δημοφιλούς μοντέλου θα συνεχίσει να γίνεται στο εργοστάσιο της Ford, στο Saarlouis της Γερμανίας, ενώ το αμερικάνικων προδιαγραφών αυτοκίνητο θα παράγεται στην Κίνα.

Το εσωτερικό του μοντέλου θα είναι εντελώς νέο, και θα μοιάζει με αυτό του Fiesta, έχοντας μια “αιωρούμενη” οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στο κέντρο του ταμπλό. Μηχανικά, θα εφοδιάζεται με το γνωστό 1.000άρη EcoBoost, απόδοσης από 100 μέχρι 140 άλογα, τον νέο 1.500άρη τρικύλινδο που διαθέτει το Fiesta ST αλλά σε detuned έκδοση, ενώ θα υπάρχει και 2,3-λιτρος για το Focus ST απόδοση 280 ίππων. Από πλευράς πετρελαίου θα κινείται με τον νέο 1.500άρη EcoBlue, απόδοσης 125 ίππων, ενώ θα υπάρχει και ένας 2-λιτρος κινητήρας.

  • Dimitris

    Πολύ, πολύ όμορφο. Παραπέμπει σε Giulia , αν δεν έχει κάνει τσιπιες η φορντ και έρθει με πολλαπλούς συνδέσμους και τεχνολογικό και μηχανολογικό υπόβαθρο ανώτερο των γερμανικών προτάσεων βλέπω να αποκτούν εφιάλτες στην VAG

    • Νικος Ι.

      εκ πρωτης οψεως κρινοντας απο τα πισω φαναρια θα ελεγα οτι φερνει σε Tipo Hatchback….χωρις να φαινεται κακο

    • Νικος Ι.

      εκ πρωτης οψεως κρινοντας απο τα πισω φαναρια θα ελεγα οτι φερνει σε Tipo Hatchback….χωρις να φαινεται κακο

  • Koss

    Αν μου έλεγαν οτι αυτό μπορεί να είναι η νέα guilleta μπορεί και να τους πίστευα… Με την πρώτη ματιά φαίνεται σαν να πήραν μπροστινά φανάρια από volvo , από το πλάι φέρνει σε alfa και τα πίσω φώτα φέρνουν σε Tipo… Περιέργη μίξη να το δούμε πως θα φαίνεται κανονικά…

  • DimitrisBXL

    Φέρνει λίγο σε BMW 1 μέσα κ έξω…

  • thymios tsilimparis

    Έχει στοιχεια από πολλά, το C pillar θυμίζει Tipo και 1series (αλλά έχει πιο κοντό πρόβολο πίσω σε σύγκριση με τη γερμανίδα, λόγω εμπρός κίνησης), οι ώμοι πίσω δίνουν δυναμισμό και γενικά δείχνει πιο “αθλητικό” σε σχέδη με το πλαδαρό προηγούμενο. Βλέποντας βέβαια την φωτογραφία με το καμουφλαζ πιο κάτω, αρχίζω να πιστεύω οτι ίσως η γωνία λήψης της κεντρικής φωτό να κολακεύει το αμάξωμα και να μην είναι εξίσου όμορφο απ όλες τις γωνίες.
    Πάντως για τα δικά μου γούστα είναι σαφώς βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο.
    Είναι πάντως φανερό οτι η Φορντ επιχειρεί μια πιο premium εικόνα για τα μοντέλα της και δεν ξέρω αν θα της βγει σε καλό. Τα Φορντ παραδοσιακά απευθύνονταν σε ένα μερίδιο της αγοράς με χαμηλό μπάτζετ. Αν η Φορντ ανεβάσει τον τιμολογιακό πήχη, τότε δεν ξερω ποιούς και πόσους θα πείσει.

    • Yannis Andreou

      Αν ανεβασει τιμη τοτε ceed(το νεο), i30,ακομη και το Leon, θα κανουν παρτι!

  • Mika

    Απο την επισημη φωτο, θα ελεγα πως ειναι κορεατικο, και εχει και τα πισω φαναρια απο Tipo…Για να το δουμε ολοκληρωμενο..

  • George Liverpool

    Μονο εμενα ενοχλουν λιγο οι οθονες που δεν ειναι ενσωματωμενες στο ταμπλο,αλλα στεκονται απο πανω σαν σφηνο*****ες;Μπηκα τις προαλλες σε ενα chr πχ και μου φανηκε λιγο ακομψο…

    • Bon Viveur

      δεν ενοχλούν λίγο, ενοχλούν πάρα πολύ!

  • Christos Dimou

    Αν δεν υπάρξει μία επιθετική πολιτική βλέπω και το FOCUS να αντιμετωπίζει τα προβλήματα του FIESTA.

  • Dentdim

    Είναι άλλο να θέλεις να λέγεσαι premium και άλλο να είσαι πραγματικά.Ψάχνοντας για crossover μπήκα στην Mini.Κατέληξα με το countryman all4.Μερικούς μήνες μετά ακόμα εντυπωσιάζομαι από την απίστευτη ποιότητα κατασκευής του ,οι άνθρωποι έχουν βάλει μαλακό πλαστικό ακόμα και κάτω από υποβραχιόνιο.Έτσι ενώ το peugeot που έχω επίσης στην διάθεση μου ,χαίρομαι ειλικρινά να το οδηγώ ,από το countryman όμως δεν μπορώ να βγω από μέσα..Από την άλλη ο ανταγωνισμός της ford έχει καταφέρει με κάποιες κατασκευές της να πετύχει τον συνδυασμό και των 2 παραπάνω ,π.χ. με την M2 και χαίρεσαι πραγματική οδήγηση και μένεις και όλη μέρα μέσα ,κοιμάσαι κιόλας.Αυτό πρέπει να πετύχει και η ford (ας παραδειγματιστεί από την peugeot που με 42500 to 308gti ούτε για δείγμα δεν το βλέπεις) και οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής πριν αποφασίσει να μπει στον χορό των premium.Και κλείνοντας αναφορικά΄με τον κανιβαλισμό των suv στις κατηγορίες των hatchback και σεντάν ,οι ίδιες οι εταιρίες τώρα θερίζουν τις θύελλες μετά τους ανέμους που έσπειραν με την επιθετική τους πολιτική στην προώθηση των 2κινητων suv(αυτά είναι που με την τιμή τους μπαίνουν στα χωράφια των άλλων κατηγοριών) έκαναν μόδα αυτοκίνητα με μικρούς κινητήρες , υπερυψωμένα και εν τέλει πολύ κατώτερα οδηγικά από τα αντίστοιχα σεντάν ή χατσμπακ.Και τώρα ο κόσμος προτιμάει το ecosport αντί του fiesta και πλέον ανησυχούν οι της ford και για το focus…

    • Αννίβας

      Όταν ο Gustave Eiffel έφτιαξε το ομώνυμο πύργο κυκλοφόρησε ένα ανέκδοτο στο Παρίσι.
      Αυτό έλεγε: ” ποιο είναι το καλύτερο μέρος στο Παρίσι για να πίνεις τον καφέ σου;
      Ο Πύργος του Eiffel γιατί από εκεί δεν τον βλέπεις”
      Έτσι θα πρέπει να είναι και με το αυτοκίνητό σας.
      Δεν θελει κανείς να βγει από μέσα γιατί αν βγει θα το δει. Και δεν βλέπετε.
      Όσο για το τι είναι Premium έχει να κάνει με το μυαλό μας και το μύθο και όχι με τα πλαστικά μια και η ποιότητα είναι σε αυτά που δεν βλέπεις.

    • Dentdim

      Ποιότητα που δεν βλέπω δεν υπάρχει..science fiction ή illusion …

    • Αννίβας

      Αν είχατε δει από μέσα μια συσκευή B&O, ένα ενισχυτή luxman ή ηχεία Bowers & Wilkins που είναι είναι ποιότητα που ακούς- και είναι Premium- θα ξέρατε ποια είναι η ποιότητα που δεν φαίνεται και θα απαντούσατε ,ίσως…, ποιο προσεκτικά.
      Ακόμα και ένα apple που έχει απολέσει προ πολλού το λοσμικό πυρήνα να είχατε δεν θα γράφατε αυτά.
      Και δεν είμαι ηλεκτρονικός αλλά αρχιτέκτονας.

    • Dentdim

      Στα χρόνια μου εχω δει λυμένα ουκ ολίγα αυτοκίνητα.,μιλαμε για τα σωθικά τους…Περιλαμβανει κ αυτά για τα οποια γράφω εδω μεσα,,δεδομένου οτι ειμαι παντα εξαιρετικά προσεκτικός και οτι γραφω φροντιζω να μην αποτελεί θεωρία ή ρήσεις άλλων, αλλα προσωπικές εμπειρίες .Αλλιως δεν γραφω τιποτα.Και οχι ,δεν ξερω εσωτερικά πως είναι ενα b&o και ούτε με ενδιαφέρει γι’αυτό γραφω σε blog για αυτοκινητα.Πάραυτα διαβασα με προσοχή αυτο που γράφετε εσείς για ήχο και θα το εχω υπόψιν μου. Ελπίζω να κάνετε κ εσείς το ιδιο στο μελλον με αυτά που γραφω για αυτοκίνητα. Καλή συνέχεια .

    • Αννίβας

      Έκανα λάθος .
      Μιλάτε για αυτοκίνητα όταν λέτε «science fiction ή illusion» αλλά για το The Fast and the Furious.
      Άνθρωπος που έχει ανοίξει όπως λέει αυτοκίνητο-άλλωστε υπάρχει κάτι που δεν ξέρουν οι Έλληνες- ξέρει τι είναι ποιότητα που δεν βλέπεις
      Καλό βράδυ.

    • Dentdim

      Καταλάβατε τέλεια το μηνυμα μου περι ποιότητας και ας ηταν ασαφές!Χαίρομαι που φτάσαμε σε συνεννόηση !Καλό απόγευμα!

    • sargus

      Χαχαχαχα, θεός!!!

  • MikeLamar

    Τα σημαντικότερα μειονεκτήματα της τρέχουσας γενιάς Focus είναι ο μικρός χώρος αποσκευών και οι σχετικά μικροί χώροι επιβατών -αναλογικά- με το μεγάλο εξωτερικό μήκος. Αυτά πρέπει να βελτιώσει η Ford για να γίνει περισσότερο ανταγωνιστικό το μοντέλο. Επίσης η ελληνική αντιπροσωπεία πρέπει να μειώσει τις τιμές με τον 1.5 λίτρων κινητήρα γιατί το Focus ως χιλιάρι τρικύλινδρο δεν είναι ό,τι καλύτερο… Δεν είμαι αισιόδοξος για κανένα από τα δύο αλλά εύχομαι να συμβούν και τα δύο!