Καταρχήν, προς αποφυγή παρεξηγήσεων πρέπει να οριστεί ποιος είναι ο ανταγωνισμός του Tesla Model S. Το μήκος του ηλεκτρικού μοντέλου, της εταιρίας του Elon Musk, φτάνει τα 4.976 χλστ., το πλάτος τα 1.964 χλστ., το ύψος τα 1.435 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.960 χλστ. Αυτό σημαίνει ότι τίθεται αντιμέτωπο με Audi A8 (5.131×1.948×1.461), με τη BMW Σειρά 7 (5.098×1.902×1.467) και με τη Mercedes S-Class (5.116×1.899×1.496).

Οι πωλήσεις του Model S έχουν ξεπεράσει εδώ και αρκετό καιρό τις αντίστοιχες του γερμανικού ανταγωνισμού στις Η.Π.Α., αλλά σύμφωνα με τη Jato Dynamics το ίδιο συνέβη για πρώτη φορά και στην Ευρώπη.

Οι παραδόσεις του Model S στην Ήπειρο μας αυξήθηκαν κατά 30% το 2017, φτάνοντας τις 16.132. Η Mercedes παρέδωσε μόλις 13.359 S-Class (+3%), η BMW είδε πτώση 13% στις πωλήσεις της Σειράς 7, παραδίδοντας 11.735 αυτοκίνητα, ενώ τελευταία ήταν η Audi με μόλις 5.887 A8, μια αύξηση 10% σε σχέση με το 2016.

Αντίστοιχα, ανοδική πορεία είχαν οι πωλήσεις του Model S και στην Αμερική, καθώς είδε τις παραδόσεις να αυξάνονται κατά 9%, φτάνοντας τα 28.800 αυτοκίνητα. Με αυτό το νούμερο ξεπέρασε και την Cadillac XTS (16.275 πωλήσεις, -27%) και την S-Class (15.888, -16%).

  • δεν ξερω κατα ποσο ειμαι σωστος που το εχω πει και παλιοτερα…αλλα η αποψη μου ειναι μια……
    οσο τα επιδοτεις τα MODEL S και δινεις κινητρα…..θα ειναι χαζο καποιος να μην τα προτιμησει οταν δεν ξερει τι θελει στην κατηγορια……..
    αντιθετα οι κλασικοι ”πελατες” των γερμανων θα παραμεινουν ”πιστοι”…το ζητημα ειναι οταν θα αρχισουν να βγαζουν και αυτοι ”επιδοτουμενα” μοντελα……το αγοραστικο κοινο της TESLA θα παραμεινει πιστο ?????

    για μενα τα TESLA παιζουν με αθεμιτο ανταγωνισμο και ας μην ειναι σωστος ο ορισμος !

  • rous

    Τελείως διαφορετικά κριτήρια αγοράς που μπορεί να μην τα βάζει και στην ίδια κατηγορία.
    Στο μόνο που υπερτερεί το Tesla είναι οι επιδόσεις στην ευθεία και στο κόστος χρήσης που δεν ξέρω κατά ποσό νοιάζει έναν που θα διαθέσει 170.000€ για αγορά αυτοκινήτου. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς το ηλεκτρικό είναι πίσω.
    Παρ όλα αυτά, οι πωλήσεις του είναι πολύ καλές αν και αυτό οφείλεται εν μέρη στα κίνητρα που δίνουν τα κράτη για την αγορά υποτιθεται «οικολογικών» αυτοκινήτων.

    • giorgos

      Διαφωνω χειροτερο ειναι μονο σε ποιοτητα κατασκευης ,πολυτελεια και ισως και ονομα για καποιους σε ολα τα αλλα υπερεχει

    • αν μιλησουμε για νορβηγια……που νομιζω εκει ειναι best seller…ενα TESLAχωρις επιδοτηση ποσο κοστιζει ??? και τι επιπλεον κινητρα εχει ???

    • DJ_D

      Από €68.000-€120.000. προ επιδότησης. Model S.

    • Το 100ρι ξεκινάει απο 68;;;η το 80ρι ;;;

    • DJ_D

      75D απο €68.000
      100D από €88.000

      P100D από €115.000

    • και εδω ερχομαι και ρωταω……αν ειναι να δωσεις 115.000 χωρις το δωρεαν παρκιν σε διαφορα σημεια της πολης…..χωρις το free pass στο κεντρο..kai αλλα τετοια ”bonus” ποσοι πραγματικα θα αγοραζαν το TESLA ???
      χωρις να ξερω….υποθετω οι μισοι….

    • Dimitris

      Στη Δανια πάντως από την στιγμή που έκοψαν την φοροελαφρυνση και αφησαν μονο το δωρεαν παρκινγκ στο κεντρο οι πωλησεις ολων των ηλεκτρικων ΙΧ εχουν μειωθει. Αντιθέτως υπάρχει πολυ μεγάλη αύξηση ηλεκτρικών εταιρικών οχημάτων (κυρίως nissan leaf) και μεγάλη αύξηση του car sharing κυριως με i3 και leaf (άλλο θέμα).
      Από την άλλη ομως έχει αρχίσει να περνάει στη νοοτροπία τους το ηλεκτρικο όχημα και η προστασια του περιβαλλοντος και αρχιζει να ανακάμπτει τωρα.

  • xtra