Πρόσφατα είδαμε ένα Mitsubishi Lancer Evo να έχει εκτεταμένη σκουριά στο πλαίσιο του και μια πρόσφατη έρευνα που έκανε το βρετανικό Cazana, αποκάλυψε τα 10 αυτοκίνητα που σκουριάζουν περισσότερο στη Μεγάλη Βρετανία.

Η έρευνα βασίζεται στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα του Ηνωμένου Βασιλείου και δεν περιελάμβανε την χρονιά κατασκευής του κάθε μοντέλου, οπότε καθιστά δύσκολο να προσδιοριστεί ποια γενιά είναι αποκτά ευκολότερα σκουριά

110: Fiat Grande Punto

29: Ford Ka

38 MINI hatchback

47: Volkswagen Polo

56: Jeep Wrangler

65: Toyota RAV4

74: Ford Streetka

83: Range Rover Sport

92: Opel Corsa

101: Ford Fiesta

Αν δεν θέλεις το αυτοκίνητό σου να αποκτήσει σκουριά τότε πρέπει να το συντηρείς σωστά, να καλύπτεις χτυπήματα και γρατσουνιές άμεσα, να το πλένεις τακτικά, αν μπορείς να το παρκάρεις σε κλειστό γκαράζ, να το κερώνεις τουλάχιστον 2 φορές τον χρόνο, αλλά και να πλένεις αρκετές φορές το κάτω μέρος, ειδικά μετά το πέρας του χειμώνα, μιας και κατά τη διάρκεια του υπάρχει περισσότερο αλάτι στους δρόμους.

  • Anestis Genk

    Συνήθως οι θόλοι σκουριάζουν αυτοί τρώνε πετραδάκια και νερά. Κάποτε πουλούσαν μαρσπιέδες για οπελ καντέτ, δηλαδή τα μέρη του αμαξώματος ήταν αναλώσιμα επισήμως.

    • autofn

      Η διάθεση των μαρσπιέδων οπως και των υπολοιπων μερων σαν
      ανταλλακτικά δεν ειναι απόδειξη οτι σκουριάζουν, για τον απλούστατο λόγο
      οτι οι μαρσπιέδες καταστρέφονται και απο χτύπημα, οπως άλλωστε και οι πόρτες τα φτερά κλπ

  • antonis

    Εγω θα έβαζα πρώτο το νιβα δν εχω δει κάποιο που να μην ειναι σκουριασμένο!!

    • hellboy

      θα εβαζες τον νιβα.. αλλα ποιο αυτο που ειναι μαχ 40 ετων και min 24 ετων.. δηλαδη εχει σκαψει την μιση ελλαδα… συνεπως. -_- αδικεις οχημα που εχει σχεδιαστει και κατασκευαστει να αντεχει περισσοτερο απο τα σημερινα τενεκεδακια που ειναι στους δρομους .. απο πλευρας καιρικων συνθηκων και κακοποιησης.

  • hellboy

    βασικα αφορα μονο την αγγλια.. που εχει αρκετο αλατι και αρκετες βροχες.. συνεπως. για εμας δεν ισχυει και τοσο..

    • Nikolaos

      Δε θα συμφωνούσε μαζί σου ένας πχ Κερκυραίος…
      Μη κοιτάς την ηπειρωτική ελλάδα μόνο.

    • hellboy

      χαχαχαχα! στην αγγλια εχει πολυ περισσοτερο αλατι οχι μονο απο την θεση και την θαλασσα.. αλλα και απο τις καιρικες συνθηκες. . οι βοριες χωρες εχουν περισσοτερο αλατι.. και δε αυτες που δεν τις βρεχει μια μεσογειο.. αλλα ενας ωκεανος..συνεπως αν θες πολλαπλασιαζεις χ 10 την φθορα απο το αλατι σε αυτες τις περιοχες σε σχεση με την πχ κερκυρα.

    • Nikolaos

      Έζησα στη νότια Αγγλία και την Κέρκυρα στο παρελθόν. Από προσωπική εμπειρία παρατήρησα οτι υπάρχει και στα 2 μέρη (όπως και σε άλλα πολλά παραθαλάσια) μεταφορά ύδατος από τη θάλασσα μέσω των δυνατών ανέμων.
      Τεχνικά, βάσει επίσημης καταγραφής του sea surface salinity, στο βορρά η περιεκτικότητα σε άλας είναι μικρότερη από τη μεσόγειο (…). Κατά συνέπεια η ίδια ποσότητα ύδατος περιέχει περισσότερο άλας στην Κέρκυρα από ότι στην Αγγλία. Αυτό όμως είναι θεωρητικό.
      Στην πράξη το βασικό είναι δια ροπάλου να μη πατάμε σε νερό που προήλθε από τη θάλασσα και αν μπορούμε να προστατεύουμε τα αυτοκίνητα σε στάση με κουκούλα ή σε κάποιο κλειστό υπόστεγο. Ορισμένα Ελληνικά νησιά, όπως και η Κέρκυρα έχουν πολύ κακοσυντηρημένο παραθαλάσσιο οδικό δίκτυο με αποτέλεσμα να συγκεντρώνεται από κύματα θαλασσινό νερό. Εκεί κατά τη διέλευση το νερό διοχετεύεται από κάτω σε όλο το αυτοκίνητο, κάνοντας το γενικά επικίνδυνο σε μακροχρόνιες καταστάσεις.
      Τέλος, οι καιρικές συνθήκες από μόνες τους δεν φέρουν άλας. Πχ βροχή ή χιόνι αποτελούνται από αποσταγμένο νερό. Φαντάζομαι εννοείς τον αέρα που μεταφέρει το θαλασσινό νερό. Πάλι, βέβαια, το νησί των ανέμων με τους συχνούς υδροστρόβιλους νομίζω οτι “κερδίζει” το γιου κεϊ!!

  • xtra

    Εγω παντως, ειχα polo 6n και δεν ειχε εμφανισει ποτε σκουριά. Ηταν αψογο σε αυτον τον τομεα. Τα ηλεκτρικα του ηταν αλλη υπόθεση..

    • DΛMIΣN

      Αααχ

    • ad276

      Το ειχα παρει και εγω το 99 καινουριο και το εχω δωσει τωρα του πατερα μου.Τωρα και μετα απο 19 χρονια εχει πεταξει μικρες σκουριες στο σημειο που ενωνονται οι καθρεπτες με το αμαξωμα……πουθενα αλλου.

  • Demetris Katsaris

    Η έρευνα αυτή αφορά άμεσα ενδιαφερόμενους για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από Αγγλία.
    Δεν σημαίνει απαραίτητα πως όποιος έχει κάποιο από τα οχήματα αυτά (αγορασμενα καινούργια) σε Ελλάδα και Κύπρο υποφέρει από σκουριές.
    Απλά να έχουμε υπόψη μας οι ενδιαφερόμενοι για μεταχειρισμένα Αγγλίας αυτά τα θέματα.

  • Ακόμα ένα αυτοκίνητο το οποίο σκουριάζει πολύ είναι το Nissan Sunny N13-N14-N15.
    Συγκεκριμένα, οι πόρτες από αυτό το αυτοκίνητο είναι για πέταμα ενώ από σασί και το υπόλοιπο όχημα και ειδικά από μηχανή είναι σκέτο σκυλί……………….. https://uploads.disquscdn.com/images/fb58c87dc023bfa1c85090c1234b8f8f630940c54373b3b24ecd804ffebc90ca.jpg

    • το αυτοκινητο του εργολαβου!!!! ακομα και σημερα που η οικοδομη εχει πεθανει…το βλεπεις εξω απο ενα γιαπι..φορτωμενο τεζα με 4-5 σακια τσιμεντο…φτυαρια..τσαπες μαδερια….3-4 τεχνιτες και 2 κασες αμστελ !!!!!

    • Spider

      Το αυτοκίνητο του Αλβανού εργολάβου…

  • να υποθεσω οτι δεν εχει AR μεσα η λιστα…γιατι εχουν λιωσει τελειως??? :-P

    • Gmph fast

      Απλώς δεν έχει πουληθεί καμία στην αγγλία

    • Nick Thanos

      Απ’ οσο ξερω οι 156, 166 κτλ πωλουνταν κανονικα στην αγορα της αγγλιας…Οποτε δεν νομιζω να ισχυει αυτο που λες, φιλικα παντα.

    • ad276

      Ολες ανεξαιρετως οι alfa πολουνταν και πωλουνται κανονικα στην Αγγλια.Δεν βλεπω το λογο για το αντιθετο.

    • Gmph fast

      Πλάκα κάνουμε εδώ ρε

  • giannisb

    λείπει το βασικό……. astra f όλο σαπίλες είναι….

  • giannisb

    λείπει το βασικό……. astra f όλο σαπίλες είναι….

  • που λες για το πλύσιμο από κάτω. το έκανα μία φορά σε πλυντήριο που το σήκωσε κλπ. έφυγε το γράσο από τις αντιστρεπτικές, σκλήρυναν τα ζανφοράκια, έτριζε για κανά δυο χρόνια μετά, γιατί για να ξαναγρασάρω ήθελε βάλε βγάλε… περισσότερο κακό παρά καλό μου έκανε. δεν ξέρω, θέλει προσοχή.

  • που λες για το πλύσιμο από κάτω. το έκανα μία φορά σε πλυντήριο που το σήκωσε κλπ. έφυγε το γράσο από τις αντιστρεπτικές, σκλήρυναν τα ζανφοράκια, έτριζε για κανά δυο χρόνια μετά, γιατί για να ξαναγρασάρω ήθελε βάλε βγάλε… περισσότερο κακό παρά καλό μου έκανε. δεν ξέρω, θέλει προσοχή.