Μια εβδομάδα προτού παρουσιαστεί επίσημα, διέρρευσαν τρεις φωτογραφίες του νέου Audi A6.

Το νέο A6 διαθέτει στοιχεία από τα A7 και A8 με πιο στενά φώτα, την εξάγωνη μάσκα που πρωτοεμφανίστηκε στο Prologue concept, ενώ έχει ένα πιο καμπύλο καπό και πιο δυναμικές γραμμές στα πλαϊνά του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό θα υπάρχουν λιγότερα φυσικά κουμπιά, μιας και οι περισσότερες λειτουργίες θα γίνονται μέσω των δύο οθονών αφής που θα φέρουν και απτική τεχνολογία. Επίσης θα εξοπλίζεται με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης του A8, Επιπέδου 3.

Το A6 θα βασίζεται στην πλατφόρμα MLB του ομίλου η οποία είναι κατασκευασμένη από ένα συνδυασμό CFRP με χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο. Η νέα πλατφόρμα θα κάνει το νέο A6 να είναι ελαφρύτερο κατά 100 κιλά από το τωρινό μοντέλο. Θα έχει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με τα βασικά μοντέλα να έχουν τετρακύλινδρα δίλιτρα μοτέρ, με τις κορυφαίες και πιο σπορ εκδόσεις να διαθέτουν τον βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων V6 αλλά και τον 4,0 λίτρων V8, ενώ θα φορά και το ηλεκτρικό turbo του SQ7, με μια plug-in υβριδική έκδοση να βρίσκεται ανάμεσα στη διαθέσιμη γκάμα. Φυσικά εκτός από σεντάν έκδοση, θα προσφέρεται τόσο σε Avant όσο και σε Allroad εκδόσεις, οι οποίες θα παρουσιαστούν το 2019.

Η Audi θα προσφέρει τις επόμενες γενιές των S7 και S7 και με diesel κινητήρα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε από την επιτυχία που γνωρίζουν τα SQ5 και SQ7, με τα νέα μοντέλα να φορούν τον 3,0-λιτρο V6 TDI κινητήρα ο οποίος αναμένεται να αποδίδει κοντά στα 380-400 άλογα.

Το Audi S6 diesel θα τοποθετηθεί απέναντι από την BMW M550d η οποία φορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο quad-turbo diesel κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 760 Nm ροπής. Η κορυφαία RS6 έκδοση αναμένεται το 2020 και θα φορά το υβριδικό σύνολο (V8 4,0-λίτρων twin-turbo και ηλεκτροκινητήρας) της Porsche Panamera S-E Hybrid απόδοσης 680 ίππων με 850 Nm ροπής.