H κινέζικη JAC (Anhui Jianghuai Automobile) παρουσίασε σήμερα το νέο iEV A50, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση του Πεκίνο, σε περίπου ένα μήνα.

Το iEV A50 έχει μήκος 4.590 χλστ., πλάτος 1.765 χλστ., ύψος 1.490 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2.710 χλστ. Μηχανικά, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 ίππων, και προσφέρεται με δύο εκδόσεις μπαταριών ιόντων-λιθίου.

Αυτές είναι τοποθετημένες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και η πρώτη έχει χωρητικότητα 47 kWh, με την αυτονομία να ανακοινώνεται στα 330 χλμ. Η μεγάλη έκδοση διαθέτει μπαταρία 60 kWh, με την αυτονομία του αυτοκινήτου να ανακοινώνεται στα 500 χλμ., κάτι που σημαίνει και 400 χλμ. να είναι σε πραγματικές συνθήκες είναι εξαιρετική. Διαθέτει λειτουργία ταχείας φόρτισης, με το 80% της μπαταρίας να γεμίζει σε 1,5 ώρα. Η εταιρία δεν ανακοινώνει επιδόσεις για το αυτοκίνητα, παρά μόνο ότι η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 150 χλμ/ώρα.

Η JAC, η ένατη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, διαθέτει ήδη δύο ηλεκτρικά μοντέλα στη γκάμα της, το IEV5 και το IEV6S, ένα μικρομεσαίο σεντάν με αυτονομία 200 χλμ και ένα πεντάθυρο hatchback με 250 χλμ αυτονομίας.

  • SAMURAI-66

    Ουσιαστικο του πλεονεκτημα η αυτονομια που βλεπω να εχει γιατι το υπολοιπο δειχνει για το μεν εσωτερικο κατι λιγο απο dacia ισως και hyundai-kia προηγουμενης δεκαετιας και βαλε ενω αισθητικα χανεται σε κατι απο mitsubishi-kia-hyundai λιγο πολυ ακαθοριστο που δυσκολα θα οριοθετησεις.
    Στην προσπαθεια να δημιουργησουν χαρακτηρα μαλλον τα εχουν κανει θαλασσα οι κινεζοι και θελουν επειγοντως σχεδιαστες με αρχες αξιες και πανω απο ολα με σπουδες στον χωρο με περγαμηνες που θα τους ξελασπωσουν γιατι αλλιως πελαγοδρομουν σε αγνωστα νερα!!