Από το 2014 μέχρι και τουλάχιστον την περσινή σεζόν, το power unit της Mercedes βρίσκεται μόνο του στην πρώτη θέση. Η εξέλιξη είναι ελεύθερη, ωστόσο το γεγονός ότι οι μηχανικοί έχουν ως κύριο μέλημα την αξιοπιστία, βάζει σε δεύτερη μοίρα την αύξηση της απόδοσης, η οποία πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά, προκειμένου να μην προκληθούν προβλήματα στον τομέα της αξιοπιστίας, κάτι που ενδεχομένως να κοστίσει ακόμα και ένα πρωτάθλημα.

Οι μηχανικοί στο Brixworth αποφάσισαν να αλλάξουν σημαντικά το power unit τους φέτος, με καλύτερο πακετάρισμα, ενώ προσπάθησαν να βρουν μερική επιπλέον απόδοση, ωστόσο κανείς δεν ξέρει ποια θα είναι η πραγματική δύναμη του κινητήρα. Κάποιες αναφορές κάνουν λόγο για 1.000 άλογα, με τον Christian Horner να πιστεύει πως, αν όντως αυτό συμβεί, τότε η γερμανική ομάδα γίνεται αυτομάτως το απόλυτο φαβορί για τον φετινό τίτλο.

Η Mercedes είναι το φαβορί και, αν οι φήμες σχετικά με τα 1.000 άλογα είναι σωστές, τότε θα αντιμετωπίσουν τη σεζόν με μεγάλη αυτοπεποίθηση. Βλέπω ότι η Renault είναι καλύτερα προετοιμασμένη για τη νέα σεζόν. Όταν η αξιοπιστία είναι καλύτερη, μπορούν να αυξήσουν τη δύναμη. Έχουμε κερδίσει κάθε Grand Prix και κάθε πρωτάθλημα ως πελάτες της Renault.

Ο επί κεφαλής της Red Bull Racing εξακολουθεί να πιστεύει ότι θα πρέπει να υπάρξει σύγκλιση στην απόδοση των κινητήρα, κάτι που, κατά τη γνώμη του, πρέπει να γίνει το 2021. Φέτος είναι μια κρίσιμη χρονιά για τους κανονισμούς του 2021, και ο Horner λέει ότι πρέπει να οριστικοποιηθούν γρήγορα, για τους νέους κατασκευαστές κινητήρων που εξετάζουν την είσοδό τους στη Formula 1.

Η κυριαρχία ποτέ δεν είναι καλή για το άθλημα. Και η κυριαρχία κυρίως λόγω των κινητήρων δείχνει τι είναι λάθος για το άθλημα. Επίσης, δείχνει πόσο σημαντικό είναι να είμαστε σωστοί με τους κινητήρες του 2021. Πρέπει να το κοιτάξουμε αυτό τώρα, επειδή, αν πάμε πολύ μετά το καλοκαίρι, οι κατασκευαστές κινητήρων θα πούνε ότι δεν έχουν χρόνο για να προετοιμαστούν.