Από το 2014 μέχρι και τουλάχιστον την περσινή σεζόν, το power unit της Mercedes βρίσκεται μόνο του στην πρώτη θέση. Η εξέλιξη είναι ελεύθερη, ωστόσο το γεγονός ότι οι μηχανικοί έχουν ως κύριο μέλημα την αξιοπιστία, βάζει σε δεύτερη μοίρα την αύξηση της απόδοσης, η οποία πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά, προκειμένου να μην προκληθούν προβλήματα στον τομέα της αξιοπιστίας, κάτι που ενδεχομένως να κοστίσει ακόμα και ένα πρωτάθλημα.

Οι μηχανικοί στο Brixworth αποφάσισαν να αλλάξουν σημαντικά το power unit τους φέτος, με καλύτερο πακετάρισμα, ενώ προσπάθησαν να βρουν μερική επιπλέον απόδοση, ωστόσο κανείς δεν ξέρει ποια θα είναι η πραγματική δύναμη του κινητήρα. Κάποιες αναφορές κάνουν λόγο για 1.000 άλογα, με τον Christian Horner να πιστεύει πως, αν όντως αυτό συμβεί, τότε η γερμανική ομάδα γίνεται αυτομάτως το απόλυτο φαβορί για τον φετινό τίτλο.

Η Mercedes είναι το φαβορί και, αν οι φήμες σχετικά με τα 1.000 άλογα είναι σωστές, τότε θα αντιμετωπίσουν τη σεζόν με μεγάλη αυτοπεποίθηση. Βλέπω ότι η Renault είναι καλύτερα προετοιμασμένη για τη νέα σεζόν. Όταν η αξιοπιστία είναι καλύτερη, μπορούν να αυξήσουν τη δύναμη. Έχουμε κερδίσει κάθε Grand Prix και κάθε πρωτάθλημα ως πελάτες της Renault.

Ο επί κεφαλής της Red Bull Racing εξακολουθεί να πιστεύει ότι θα πρέπει να υπάρξει σύγκλιση στην απόδοση των κινητήρα, κάτι που, κατά τη γνώμη του, πρέπει να γίνει το 2021. Φέτος είναι μια κρίσιμη χρονιά για τους κανονισμούς του 2021, και ο Horner λέει ότι πρέπει να οριστικοποιηθούν γρήγορα, για τους νέους κατασκευαστές κινητήρων που εξετάζουν την είσοδό τους στη Formula 1.

Η κυριαρχία ποτέ δεν είναι καλή για το άθλημα. Και η κυριαρχία κυρίως λόγω των κινητήρων δείχνει τι είναι λάθος για το άθλημα. Επίσης, δείχνει πόσο σημαντικό είναι να είμαστε σωστοί με τους κινητήρες του 2021. Πρέπει να το κοιτάξουμε αυτό τώρα, επειδή, αν πάμε πολύ μετά το καλοκαίρι, οι κατασκευαστές κινητήρων θα πούνε ότι δεν έχουν χρόνο για να προετοιμαστούν.

  • Οι αντιδράσεις των άμεσων αντιπάλων της Mercedes, με το άκουσμα αυτής της είδησης……………
    https://uploads.disquscdn.com/images/90fa52eb3e1d32f597955b13dd954bc19512dd173ca1de85c7c4982d99d433a3.jpg
    https://uploads.disquscdn.com/images/da0f3ff79dd373252376784bc85e8397284d0304a8a63257ff6d3d86b8dc9760.jpg

  • Demetris Katsaris

    Εκείνη η αμήχανη στιγμή που ξέρεις τι να πεις σε περίπτωση που δεν έρθουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα και φέτος…

    Ναι η Merc έκανε προετοιμασία. Πέρυσι οι αναβαθμίσεις της αν δεν κάνω λάθος ήταν αποκλειστικά ότι αφορά αύξηση αξιοπιστίας. Ότι δεν μπορούσε να διορθώσει άμεσα, το εφάρμοσε φέτος με τον επανασχεδιασμό του PU παράλληλα βελτιώνοντας packaging αλλά και ιπποδυνάμεις.

    Τι περιμένατε δηλαδή? Ήδη από πέρυσι κάπου εκεί ήταν τα νούμερα!
    Ακόμα να αρχίσει η χρονιά. Μην λέτε τέτοιες δηλώσεις!

  • Radical88

    Μην μασατε ρε θα υπαρχουν οι Ιαπωνες της Honda να απαντησουν χο χο χο

    • κλασικη HONDA…ειναι μεχρι να ροπιασει…μετα αντε πιαστην !!!! ¨-Π

    • Grekko

      V-tec will kick in yo!

    • αυτο το ατιμο kick περιμενουμε !!!!! :-P

    • Grekko

      Είναι ψηλά,πολύ ψηλά!

    • Radical88

      Μετα ανοιγει το Vtec και χανεται στο διαστημα

  • Fotis

    Ακου εκεί η κυριαρχία ποτέ δεν είναι καλή για το άθλημα. Ε όχι και ποτέ κύριε Χόρνερ. Ε όχι και ποτέ.

  • Lefteris2432

    Αρχισαν τα κλαμματα…

    • Demetris Katsaris

      Λες να το έχουμε και φέτος στο τσεπάκι ???

    • Lefteris2432

      Ολα ειναι στο τραπεζι..

  • kostas

    Αν το πετυχαν παλι κηδειες βλεπω :(

  • Anestis Genk

    πάμε για το 2019 ωρέ, αφήστε το φετινό είναι καμένο ήδη.

  • mj

    Οταν τα επαιρνε αυτος 4 χρονια ηταν καλα ομως

  • Mitsos Ribopaido

    Ατιμε χορνερ , παιζεις το παιχνιδι των media εξυπνα

  • Yiannis P

    Μα παντα υπαρχουν περίοδοι κυριαρχιας κάποιας ομαδας…

  • Κούκος

    2010, 2011, 2012, 2013. Η κυριαρχία δεν κάνει καλό στο άθλημα ,ειδικά όταν μια κυριαρχία σε βάζει στο πάνθεον της ιστορίας.
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΥΠΑΜΕ. Έχετε τα άπειρα εκατομμύρια, δίνετε ένα σκασμό λεφτά αριστερά και δεξιά, ας σας έκοβε να δημιουγουσατε δικό σας power unit.
    Το πολύ το κλαμα το βαριέται και ο παπάς. Μόνο η McLaren την ψιλιαστηκε για το που πάει η δουλειά και για αυτό είχε επιλέξει τους Ιάπωνες, άσχετα αν αποδειχθησαν αναπηροι.
    Αν θες να πρωταγωνιστησεις φτιάξε δικό σου power unit, διαφορετικά βουλωνε και μη μιλάς !!
    Συγγνώμη για το ύφος μου παίδες, αλλά είναι σαν ακούω τον γαυρο να κλαιγεται για την διαιτησία.. .

    • o γαύρος στην προκειμένη είναι η μερσεντές