Με τρεις μόνο κινητήρες για 21 Grands Prix, είναι κυριολεκτικά απαγορευτικό να έχεις κάποιο πρόβλημα που θα σου στοιχίσει έναν από τους τρεις κινητήρες, διότι είναι βέβαιο ότι θα δεχθείς βαριά ποινή στο grid, ενώ η εγκατάλειψη κατά τη διάρκεια του αγώνα θα είναι ακόμα χειρότερη, διότι ενδέχεται να χάσεις πολλούς, κρίσιμους για το πρωτάθλημα βαθμούς.

Οι φωστήρες της FIA έχουν μετατρέψει τη Formula 1 ξεκάθαρα σε ένα πρωτάθλημα αντοχής, κάτι που αναγκάζει τους μηχανικούς να εργάζονται πολύ περισσότερο για την αξιοπιστία, παρά για τη δύναμη ενός κινητήρα, γεγονός που είναι ενάντια στις βασικές αρχές του αθλήματος.

Για το 2018, η Mercedes θα έχει ένα νέο power unit, το οποίο αρχικά πρέπει να είναι πολύ πιο αξιόπιστο από τον προκάτοχό του, αφού η αντοχή του πρέπει να αυξηθεί κατά 40%, όπως εξηγεί ο Andy Cowell, επί κεφαλής κινητήρων της γερμανικής ομάδας κι ένας από τους καλύτερους μηχανικούς στον πλανήτη.

Η μείωση στον αριθμό των στοιχείων του power unit που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο οδηγός ανά σεζόν χωρίς κάποια ποινή στο grid σήμαινε πως η αντοχή έπρεπε να γίνει καλύτερη, προκειμένου να κρατήσει στις μεγαλύτερες αποστάσεις που το hardware πρέπει να τρέξει. Η αλλαγή στο power unit για αυτή τη χρονιά είναι αρκετά σημαντική και οδηγείται από μία σειρά απαιτήσεων.

Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι ότι έπρεπε να αυξήσουμε την αντοχή, με την πρόκληση των τριών κινητήρων εσωτερικής καύσης ανά οδηγό για το πρωτάθλημα και δύο συστήματα ERS ανά οδηγό. Αυτό σημαίνει αύξηση 40% στην απόσταση που το hardware καλείται να διανύσει φέτος συγκριτικά με πέρυσι.

Βέβαια, οι μηχανικοί στο Brixworth έχουν δουλέψει για να βελτιώσουν το περσινό power unit και σε άλλους τομείς, με το πακετάρισμα πλέον να είναι καλύτερο, κάτι που οδήγησε σε μικρότερα sidepods και πιο λεπτό πίσω μέρος στα μονοθέσια που χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο κινητήρα.

Εστιάσαμε στο να προσπαθήσουμε να αυξήσουμε τη ζωή του hardware χωρίς να χάσουμε απόδοση. Πέρα από τις αλλαγές που έρχονται από τους Αθλητικούς Κανονισμούς, η ομάδα στη Mercedes AMG High Performance Powertrains προσπάθησε να βελτιώσει το power unit και σε άλλες περιοχές.

Θέλαμε να αλλάξουμε το πακετάρισμα του power unit για τη συνολική καλύτερη απόδοση του μονοθεσίου. Δουλέψαμε πολύ στενά με τους συναδέλφους μας στο Brackley, προσπαθώντας να καταλάβουμε ποια είναι η καλύτερη συνολική ενσωμάτωση στο σασί, στο κιβώτιο και στην αεροδυναμική. Επίσης, έχουμε δουλέψει για την αποδοτικότητα της καύσης και τη μείωση της τριβής με την Petronas.